September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

Gisteren een nieuwe kinderstoel gekocht (dat is dan 199 Euro alstublieft :( ;) ). Tripp Trapp dus maar voor de komende twee jaar naar zolder verhuisd. Zaten op een gegeven te eten en dan hield 1 van ons een voet op de stoel om m tegen te houden omdat ie anders naar achteren zou klappen. En Tygo is echt niet onwijs druk ofzo.

Gisteren een poging gedaan om nwe foto's te maken op zolder....pff Marsab hoe doe je dat? Allebei (ook Boy) netjes laten zitten / lachen enz.
    Tygo kruipt gelijk weer weg :( Nou was ik wel alleen thuis, ms met z'n 2-en makkelijker... Kan leuk worden met de foto's voor de uitnodigingen.

Kijken jullie Olympische spelen? Hier niet echt. Als er niets is staat ie af en toe wel aan maar volg het niet echt. Anders dan met bijv. EK/WK...daar kijk ik als t ff kan alle wedstrijden van :rolleyes:

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    @ Patries, kan me voorstellen dat het heel erg wennen is weer om naar NL te komen. Alleen al het weer is heel anders hier! En idd vriendinnen en alles heb je achter moeten laten. Maar om hier een nieuwe start te gaan maken is natuurlijk ook heel leuk! en een nieuwe leuke baan met de dieren in het vooruitzicht is natuurlijk heel erg leuk!
    Waarom zijn jullie eigenlijk terug gekomen? ik heb niet het hele verhaal gevolgd... Maar het lijkt me wel heel mooi om in Dubai te wonen.

@ Darcy fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! En wat gaat Ollie goed!

@Saskia, wat voor foon heb je gekocht? leuk he dat kruipen!

@ Noor wat voor taart ga je bestellen? zo een bij de Hema met de foto van de jongens? heb ik ook gedaan bij Ewout, en misschien dat ik het nu ook ga doen bij Marijn! succes verzekerd!

@Marsab lekker gegeten dus! altijd gezellig.

@Pris zo da's een hoop centjes voor een kinderstoel!
    Wij hebben een kinderstoel van de Kruitvat, ook een type trip trap en die doet het echt super! we hebben er 2 gekocht toen. En ze zijn in hoogte verstelbaar. Kunnen niet naar achter klappen want die hebben extra lange achter poten, en ze zijn van hout dus zien er nog mooi uit ook!
    Maar goed, jij hebt m al gekocht, heel veel plezier ervan!

~ Gaan jullie nog wat byzonders doen het weekeind? Jan is druk met de 2e badkamer bezig. We slapen nu op zolder, die hij ook heeft verbouwd. En er komt nu dus een 2e badkamer, met BAD! echt heerlijk hoor, ik mis dat wel een bad. Ook zo leuk met de kids zometeen, lekker spetteren!

Ik heb nieuwe foto's in mijn album staan!

# olympische spelen; ik ga vanmiddag wel kijken naar de opening. Vind ik altijd wel leuk om te zien. Maar het sporten zelf vind ik niet zo haha. Wij volgen eigenlijk geen enkele sport... We sporten liever zelf ;)

3. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Mouschy
    Ja vond t ook wel veel hoor maar deze vonden we erg mooi :rolleyes: Wat we ook erg makkelijk vinden is dat deze ook omhoog en omlaag kan, het gebeurt nogal eens dat we ''laag'' eten en dan zit ie er ook gezellig bij...en last but not least....we wilden perse een in t koloniaals zodat t gewoon bij de meubels past. Is iets wat wel een hele tijd in de huiskamer staat en wij wilden niet zo'n plastic ''ding'' in huis :rolleyes:

Wij gaan ws ook voor een badkamerverbouwing. Ik wil al heel lang graag een bad en we wilden de boel gaan doen en toen was ik zwanger en dus even uitgesteld. Nu dus ws wel! En Tygo vindt het helemaal geweldig in bad, lekker alles onder spetteren :D :D

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mouschy: sporten? Valt achter je kruipende en klimmende uk met grijpgrage handjes aan rennen óók onder sporten? Ik ervaar het in elk geval op Olympisch niveau :rolleyes: :)

@stoel: hier een IKEA stoeltje. In Frankrijk de afgeladen volle auto uitgepakt... eh, het stoeltje vergeten...
    Dus een stoeltje gekocht daar, in zo'n supergrote supermarkt die ALLES verkoopt, tot campingbedjes en tenten aan toe! (zie foto)

@zwangerschap: ik begin de kriebels te krijgen, maar denk ook steeds: nog een paar maandjes wachten. Ik begin de 18e weer op school, maar krijg er ook 5VWO bij én de studie start weer, dus kalm aan. Stel dat het in 1x raak is? Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, verwacht ik eigenlijk niet, maar het kán natuurlijk wel...

Zo. En nu even fijn mijn medemama's bombarderen met Ollie-foto's ;)

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Het stoeltje, dat ook op een grote stoel gezet kan worden.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Zwemmen in ijskoud water! (nou ja, mama is een mietje)

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Een glijertje maken in de aangeschafte opbergbak (met water)

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jennifer, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Matthew. En wat een snelle bevalling zeg. Laat je lekker verwennen en geniet ervan.

Darcy, geweldige foto´s!

Vandaag naar babbydump geweest om een autostoel tekopen. we hadden de zinnen gezet op de maxi cosi prior sps maar de tobi heeft denk ik toch onze voorkeur is iets handiger en we hebben het idee dat ie steviger zit om het hoofdje. Dus nu maar wachten op een aanbieding... Die andere was nu 99,99.

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedenavond allen!

Matthew kan papa, mama, aai, auw zeggen.... :D
    Hij is nog wel erg verkouden.... :(

@ Pris: mooie boot !

@ Patries: geeft toch niet als je je verhaal in wilt kwijt. Ik denk dat jij je draai moet vinden en helemaal op z'n plek thuis gaat voelen. Alles komt op z'n tijd! Ben benieuwd van je kat's gedrag...wel pittig zeg....

@ Darcy: graag gedaan van SMSje...Normandië ben ik geweest ook op de begraafplaats (Omaha Beach, toch, of e.d.). Ook gestrande bunker gezien. Welkom terug en goed zeg van Ollie's ontwikkeling!

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    hahaha...deze is leuk! :)

@ Mouschy en Pris: volgend jaar gaan we een vergunning aanvragen voor uitbouw boven op de keuken dus badkamervergroting, liefst met bad en wc erbij!
    TV kast van Koloniaal heb ik 2 dagen terug verkocht via de marktplaats. Gisterenavond hebben we nieuwesalontafel en tv kastje van teakhout gekocht. Het staat mooi! Wel een dure grap...maar nu of nooit...dus... :)

Fijne avond allemaal! X

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Good morning ladies,

Ten eerste wil ik jullie even bedanken voor jullie lieve woorden, dat doet me goed.

Hier dus al vroeg gewekt, Tom kat die om 5.15uur begon te mauwen, zeg maar meer janken. En volgens de therapeute ( zal ik zo nog even wat over samenvatten) moeten we het negeren. Tja hoe leg je dat je kind uit. Dus Jamie begon om 5.45 te huilen. Ik eruit, Jamie stil, Tom stil, lig in bed, Tom weer janken, Jamie niet huilen, maar wel wakker, dus Marc om 6.15uur eruit. Ik uiteindelijk om 6.30. Dus wij waren er vroeg bij. :(

@Lovewinnie: Bedankt. Weet ik iig wanneer ik het geld ongeveer zal ontvangen. Hier alleen kinderopvangtoeslag, voor de andere schijnt mijn man te veel te verdienen. Lekker dan. :(

@Darcy: Meid welkom terug! Balen dat de tent een beetje tegenviel, ach dan weet je het voor de volgende keer. Zo te horen heeft Ollie het reuze naar zijn zin gehad, ook aan de foto’s te zien. Leuk hoor.
    Tja zwangerschap snap je wel een beetje, stel dat het wel in 1x raak is, je weet maar nooit. Kijk maar naar onze mede septembermama’s ;)

@Saskia: Fijn dat de Chamodent werkt bij Anne. Moet zeggen dat het bij Jamie ook aardig werkt. Hij vindt het zelfs lekker en doet zijn mond al open als ik het flesje openmaak. Erg handig.
    Geen bach bloesem geprobeerd, wist niet dat je dat ook voor katten hebt.
    Ik ga me zeker inschrijven voor het hardlopen, das ook echt wat ik nodig heb een stok achter de deur. Verder alles goed bij jullie? Ook met Job?

@Noor: Dus je jongens zitten in een sprongetje. Weet ik dat Jamie daar ook last van heeft, hij is namelijk ook een draak op dit moment, moeilijk met eten, slapen, jammeren, bij je willen hangen etc etc. Toch fijn zo’n bevestiging.
    Ga je trouwens veel op pad met de bakfiets? Je ziet ze tegenwoordig erg veel, vindt het zo’n schattig gezicht al die kindjes erin. :D

@Marsab: Zo te horen gezellig avondje uit eten geweest met je vriendin. Altijd leuk. Nog bedankt voor je tips. ;)

@Pris: Leuk hoor dat je zo aan het fotograferen bent geslagen. Lijkt mij ook erg lastig in je eentje. Hier ook een kleine die nooit stil wil zitten en naar je kijkt als jij dat wilt.
    Fijn dat je een nieuwe stoel hebt gekocht, voelt toch veiliger. Hier eentje via internet gekocht voor 25 Euro, ook een houten, werkt perfect hier.
    * Olympische spelen, nee daar ben ik niet zo van. Dus zal het niet gaan volgen.

@Mouschy: Leuke foto’s van Marijn & Ewout! Super zeg dat jullie een nieuwe badkamer krijgen. Het kost wat tijd en energie, maar dan heb je straks ook wat moois en veel badder plezier met de kids. :p

@Miranda: Wauw wat kan Matthew al veel woordjes zeggen. Hier worden wel pogingen gedaan met papa, mama en aai (dat leer ik hem bij de katjes), maar het is het nog net niet.
    Zo te horen lekker wat centjes uitgegeven. Heerlijk toch, wordt je huisje steeds meer af.

Hier gaat het verder wel goed. Voor mijn gevoel nog steeds een puinhoop in huis. Katjes ruzie, Jamie niet in zijn hum, in voel me niet 100%, Marc chagi vanwege mij en de katjes. Dus gaat lekker.
    Ondanks dat gister de kattengedragstherapeute op bezoek gehad.
    En zij vondt het ook behoorlijk complex. Om verhaal kort te maken. Tom is toch echt de boosdoener, maar waarom dit gebeurt? Wrs stress en mss dat er iets is voorgevallen tussen de katjes.
    Nu dus een heel plan. We moeten Tom en Sam opnieuw aan elkaar laten wennen. Moet zeggen een heel gedoe. En of het 100% gaat slagen geen idee? We gaan er iig voor. Zal heel veel tijd, energie en geduld bij komen kijken, maar we gaan ervoor. Alles voor de katjes.
    We gaan iig meer (leuke) speeltjes kopen, een krabpaal erbij, een kattebak erbij, meer hoge plekjes creeeren, dus ja eigenlijk een kattenpaleis bouwen in ons huis. :rolleyes: En ze daarnaast behoorlijk verwennen met snoepjes en andere lekkernijen. We moeten alleen maar positieve energie aan de katjes geven. Ik ben benieuwd.
    Bijkomend probleem is dat Tom de heleboel bij elkaar jankt. Enige wat we kunnen doen. NEGEREN! Tja leg jij dat je zoontje en buren uit. Ze zei dat moet je maar oordopjes indoen tijdens het slapen. En Jamie dan? En de buren. Kan de buren moeilijk oordopjes als cadeau aanbieden.

Nou ja we gaan het zien, we doen ons best. Wrs gaan Sam en Tom beide op medicatie. Sam op een kalmeringsmiddel (Clomicalm) en Tom op anti-depressiva (prozac). We willen alles proberen, dus als dit allemaal niet helpt, dan moeten we toch echt een nieuw baasje zoeken voor Tom. :(

Wat denk je trouwens wat mijn schoonmoeder zei over Tom.
    Tja je kan hem moeilijk plaatsen in het asiel, niemand wil zo'n lastige kat hebben. Mss moet je hem dan maar in laten slapen :confused: Wat is ze nou helemaal van de ........ :evil: Sorry hoor maar dat dus nooit!

Over de visite. Marc had dus goed naar mijn gezeur gehoord. Die heeft donderdagmiddag meteen 2 vrienden op gebeld. En wat denk je, ze waren super enthousiast en komen vanmiddag beide op visite. En gisteravond kwamen mijn ouders onverwachts langs en mijn broer stuurde smsje dat hij vandaag ook nog langs wilt komen. Krijgen we het ineens druk met visite. Snappen jullie het nog? Ik niet. Maar ik ben er blij mee, heb ik even nodig wat gezelligheid. Dus heb er helemaal zin in.

Zo het is weer een heel verhaal geworden. Sorry daarvoor.

Ga Jamie even onder de douche halen bij Marc, want die schijnt klaar te zijn. Dus ga weer. Fijn weekend allemaal. En veel plezier. Tot snel.

Liefs, Patries

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Darcy:Leuk dat jullie een goede vakantie hebben gehad! Ik zou graag ook eens naar Normandië gaan..
    Mja, trouwen op 37 weken gaat ook wel, maar mijn vriend is daar voorzichtig in. Je weet nooit wat er gebeurt, stel dat de baby veel te vroeg wordt geboren enz.. Dus, zullen we voorzichtiger zijn en wachten met "gericht vrijen" tot met Nieuwjaar.

Over die aankopen op vakantie: Wij dachten dat er een buggy ging zijn (stond op internet vermeld én we hadden het gevraagd aan de eigenaar), nou ja, een poppenbuggy leek het :rolleyes: . We hebben daar dus ook maar een buggy gekocht in de supermarkt, aan 50€, konden niet anders. En wij dachten plaats te sparen.. :rolleyes: (Leuke foto's trouwens!)

@ Saskia: Keld eet ook niet geweldig voor het moment. s'Avonds eet hij het beste, daarom dat ik nu zijn warme maaltijd rond halfzeven geef. Volgens mij is dat belangrijker dan een stuk brood.. Komt wel goed!

@ Noor: Haha, als Keld een lastig dagje heeft probeer ik ook altijd te zien wat 'boekjes' of het internet zeggen. Is soms wel een hele troost, dat het er gewoon bij hoort. Leuk van die taart voor je jongens trouwens.

@ Pris: Leuk zo'n stoel :rolleyes: .. Hier geen Olympische spelen, hou gewoon van Voetbal en Motorsport, dus.. en de voetbal van de Olympische spelen kan me niet echt boeien..

@ Mouschy: Wat een knappe kindjes!

@ Pris: :confused: Leuk die katten!!!! Ik heb er ook enorm last van. Onze garfield krabt constant aan de slaapkamer deur en miauwt er irritant bij. MAAR deze week ontdekte ik dat ze afwisselen, soms is het de ene, dan de andere :rolleyes: , en dat soms midden in de nacht, soms om 5 u en daarna om de paar minuten. Leuk voor de buren.
    Hopelijk gaat het snel weer beter!

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    We zijn vandaag naar het stadhuis gegaan, omdat we een datum hebben vastgelegd. Dus, wij trouwen op 25 april 2009, vind het zoooo spannend, nu kan het geregel beginnen.

We weten nog niet wat voor een feest we zullen geven, want we hebben niet zooooo'n groot budget. En ik hou niet van té stijf gedoe.

Als jullie tips hebben, altijd welkom.

Minder leuke is het uitstellen van onze babyplannen, maar aangezien we in april trouwen, kunnen we er vanaf nieuwjaar weer voor gaan! Is niet zo lang meer, maar toch..

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Virginie: de maanden vliegen om, dat zie je met de groei van Keld. Voor je het weet, ga je voor beebje no. 2 met je aanstaande man ;)

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en mooie datum :D

Tips voor een feest mét gasten én bescheiden budget:
    regel een (bevriende?) amateurfotograaf, leen een mooie auto uit familie-of vriendenkring, speur alvast op het internet naar trouwkleding/naaisters/ontwerpen en denk na over locatie en catering.
    Als je een mooie plek hebt om te trouwen en je kunt de Bourgondiërs in jullie familie laten koken, dan heb je én een heerlijk feest én zij hebben hun trouwcadeau (uitlenen auto, koken, etc.) al gegeven :)

Wens jullie veel voorpret naar de grote dag toe!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ virginie: meid wat gaaf dat je gaat trouwen! Daar moet je lekker van gaan genieten, al die voorbereidingen etc. Ik snap dat je misschien wat baalt dat je je wens voor een 2e moet opschuiven, maar ik zou er idd niet te veel bij stil staan!
    Trouwen is namelijk ook zoooo leuk en daar moet je echt bewust van genieten! :D
    Ik heb nog een trouwjurk, dus als je hem mooi vindt.... :p ;)

@ darcy: wauw, je hebt dus nog een week! Ik moet morgen dus echt weer aan de slag hoor! :( Leuke foto's trouwens!

@ Patries: ik hoop dat de medicijnen aanslaan bij jullie katten!

@ pris: Aiden kruipt ook alle kanten op hoor! Een hoop geduld is vereist bij het maken van foto's! En je moet er gewoon -tig schieten, dan zitten er vast wel 1 of 2 bij die mooi zijn! :D

@ Mouschy: het filmpje van Ewout en Marijn met rozijntjes eten is echt schattig! Leuk hoor!

@ Miranda: wat goed dat Matthew al zo veel woordjes kan zeggen! :confused: Aiden zegt nog niks hoor, alleen wel erg veel klanken, ook met zijn tongetje...Is altijd zo grappig om te zien!

@ All: Aiden kan weer iets nieuws: hij kan klappen! haha, goed he!
    Als ik zing: klap eens in je handjes, gaat hij heel enthousiast in zijn handen klappen! Wij zijn trots! :)

17. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

Vandaag onze laatste vakantiedag :( .
    Morgen begint het "gewone" leven weer. Dat wordt wel weer wennen!

Ook hier veel problemen met slapen. Als je hem in bed legt is het meteen huilen geblazen. 's Middags gaat hij dan meten zitten en vervolgens staan. We blijven er dan maar bij en leggen hem steeds weer neer, uiteindelijk gaat hij dan wel slapen (soms ook niet). 's Avonds huilt hij ook, we blijven dan in de stol naast hem zitten tot hij slaapt. Helaas wordt hij vervolgens nog een aantal keer wakker en moeten we er weer bij zitten. Meestal wordt hij rond 1.00 uur weer wakker en blijft dan huilen en wakker. Uiteindelijk hebben we hem nu een aantal nachten maar mee genomen naar ons bed, waar hij uiteindelijk wel in slaap valt. Hij is allen om 6.00/6.30 klaar wakker. We willen er geen gewoonte van maken en hopen dat het en periode (sprong) is en dat het wel weer over gaat. (ik moet zeggen dat ik blij ben dat er hier meer last van hebben, dat stelt me gerust) Ook Jesse is erg hangerig en wil de hele dag bij ons zijn of met ons lopen.

@Darcy: mooie foto's hoor!

@ Virginie: leuk dat je gaat trouwen, nu komt er een leuke tijd van geregel, spannend!
    (tenminste vond ik)

Groetjes Simke

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    En wat moeilijk trouwens van je katten. Kattengejank is ook erg moeilijk te negeren hoor. Jesper is hoogstwaarschijnlijk toch allergisch voor onze kat. We proberen onze poes nu in ons nieuwe huis niet meer boven te laten komen en 's nachts of buiten of in de bijkeuken en garage te laten. Het lijkt nu goed te gaan. Ik kan haar ook echt niet zomaar even wegdoen. hier ook een schoonmoeder die dat adviseerde.

@mouschy: wij willen ook de badkamer gaan verbouwen, heerlijk een bad erbij. Dat mis ik erg en Jesper ook, hij is gek op water. Lees ik trouwens goed dat jullie een 2e badkamer krijgen? Dat is wel erg luxe! Geniet ervan.

@darcy: haha, die in de blauwe bak is mooi!

@virginie: gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! Wij trouwen 10 oktober van dit jaar en zijn dus nog druk aan het regelen, alhoewel gelukkig het meeste al gedaan is. Ik zou ook zeggen ga voor een amateur fotograaf. Wij hebben onze dj op marktplaats gevonden en zo nog een aantal dingen. Je kunt het in principe zo duur maken als je zelf wilt. Als wij in de zomer waren gaan trouwen dan was ik voor een tuinfeest gegaan, leek me niet alleen leuker, scheelt ook een hoop geld. Alleen niet zo praktisch in oktober, dus doen wij dit maar niet.

Sorry dat ik zo'n lange tijd niet heb gereageerd. Nog steeds erg druk bezig met ons nieuwe huis en vandaag druk bezig geweest met poetsen van het oude huis, want de nieuwe eigenaar krijgt vrijdag de sleutel.

Jesper doet het gelukkig erg goed, hij is een mooi vrolijk mannetje en nog steeds een vreetzakje. Op sommige dagen eet hij soms dit wel!

7 uur fles van 150 cc en 1 broodje
    10 uur ontbijtkoek en thee
    12 uur 2 (soms zelf 3, maar dat vind ik teveel) broodjes met wat sap
    15 uur fruit en evt wat thee
    17 uur avondeten
    19 uur fles 180 cc

Een vraagje over de prik met 11 maanden, BMR toch> Jesper is dit weekend ziek geweest, koorts, overgeven en diarree. Nu vraag ik me af of hij dan wel prikjes mag hebben? Ik vraag het natuurlijk wel even na bij het CB, maar misschien weten jullie het al wel.

Wij hebben trouwens bij herringeringenoplinnen een foto van 90 bij 90 in zwart wit besteld van Jesper voor op een heel lange witte muur in onze huiskamer en die is helemaal geweldig geworden. Ik heb geen foto online, maar die plaats ik binnenkort wel even. Het is echt aan te raden, wat is dat mooi zeg!

19. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy Wat een leuke foto’s!
    Had Ollie al krulletjes of niet? Nooit zo opgevallen eigenlijk :(

@ Patries…Wat een vroeg begin van je zaterdag zeg pff…
    En moeilijk hoor met je katten. En oordopjes lijkt me idd niet helemaal de oplossing. Heb je t wel een beteje uitgelegd aan je buren?Hopen dat deze ‘’verwen’’ methode aanslaat en dat ook de medicijnen hun werk gaan doen. Wat een gedoe zeg. Je moet wel een echte dierenliefhebber zijn ! Stomme opmerking overigens van je schoonmoeder.

@ Marsab….Nou geduld moet je idd hebben. Maar heb wel gemerkt dat t veeeeeeeeeeeeeel makkelijker is als je met z’n 2-en bent.

Gisteren fotó’s gemaakt voor de uitnodiging voor Tygo zijn eerste verjaardag. Is 1 groot ballonnenfeest geworden en hij vond t helemaal leuk…Resultaten binnenkort :D

@ Simke Succes met t werken maar weer.
    Heeft je mannetje alwear werk (of haal ik nu allerlei mensen doorelkaar? :rolleyes: )
    lastig zeg met dat slapen...hopen is t idd en sprongetje en snel weer over!

@ Badkamer Wat een boel badkamer-verbouw-plannen hier zeg!

@ Suus BMR is bij 14 maanden. Maar als ie niet lekker is zal ik t zeker even navragen voor deze prikjes. Hopen dat ie weer een beetje opgeknapt is.
    Ja die canvas dingen zijn erg mooi altijd, ben erg van t zwart-wit dus zal vast wel mooi staan. Leuk!

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Deel Deze Pagina