hallo dames! ik kom hier even inbreken...als 1e gefeliciteerd met jullie wonders! ik heb een topic in de lounge geopend voor een geboortekaartjeswedstrijd...willen jullie ook meedoen? dit is de link....als je mee doet pb ik mijn adres...laat dan even een berichtje achter in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105066
@ Darcy: Is het een speciale datum misschien? @ Marsab: Het is wel een beetje balen, maar ik vind het wel oké. Het kindje komt later (hopelijk) wel en dan heb ik meer om naar uit te kijken op langere termijn. Ik moet het positief zien! Haha, je bent veel groter en dunner dan ik, maar je mag altijd een fototje tonen ofzo, ik ben dol op trouwfoto's! Leuk dat klappen van Aiden, heb ik Keld nog niet zien doen. We staan elke dag verbaasd van hoe snel ze leren, onze ukkies! @ Simke: Balen dat Jesse niet goed slaapt. Tot nu toe hebben we er geen last van. Hij slaapt sinds hij 1 maand is echt elke nacht door. Hout vasthouden! Vakantie gedaan = niet leuk! @ Suus: Ik keek gisteren op internet voor een bruidstaart, was echt heeeel mooi, maar zo duuuuuur! Voor 100 personen was het 750 Een lachertje eigenlijk, maar toont aan hoe duur het wel kan worden. Is het meeste al geregeld voor je huwelijk? En wat eet Jesper veel! Hoe groot is hij ondertussen? @ Pris: Ben benieuwd naar de foto's!
Even een snel berichtje... Morgen meer hopelijk... Marissa is vandaag heel hard gevallen en heeft haar tand door de lip. Zo zielig, maar ondanks dat gewoon doorwandelen. We hebben vanavond even samen een filmpje gemaakt van Marissa die loopt. Hier de link: http://it.youtube.com/watch?v=9Cqyn7aunCU Tot later weer, dan ga ik uitgebreid reageren!
@ Rootje: Wat loopt Marissa goed zeg! Minder leuk is dat ze zo hard is gevallen, erg zielig! knuffel voor haar!
@pris: wij hebben om ideeen op te doen maar gewoon de verjaardag van een mede1jarige bezocht jongetje welliswaar maar toch duplo, grote autoos, vtech smile baby, knuffels (zitten we minder op te wachten), een bal en op verzoek van de ouders toch ook hoop mensen met kleding ipv speelgoed @suus: wat hier al heel veel scheelt is dat de poezen niet meer op de slaapkamer mogen EN een stofzuiger met HEPA-filter die laatste is echt een aanrader... niet goedkoop maar werkt geweldig! (job is ook allergisch voor katten en wij hebben er 2 zegmaar) wij hebben een morphy richards... met speciale "huisdierborstel" (soort van rollende borstel die de haren als het ware uit je tapijt trekt en daarna opzuigt) en dus zo'n HEPA-filter dat zorgt dat alle hele kleine deeltjes (oa huidschilfers van poes dus.. ) IN je stofzuiger blijven en niet aan de achterkant er weer uitkomen zoals bij normale stofzuigers. verder hier.. druk weekend vol verjaardagen en bij thuiskomst op zondag bleek onze schutting nu echt uit het lood te staan. buurman heeft zn tuin halve meter afgegraven (tuinaarde) en volgestort met zand dat is niet zo goed voor de schutting. dus komend weekend weer 2 verjaardagen.. (vrijdag & zaterdag) en dan zondag de schutting weer terugzetten maar deze keer met een cement-voet om de paal. zaterdag was anne's leeftijdsgenootje trouwens echt ruim een kop groter toch verrassend hoeveel 6 weken schelen nog
saskia: hmm, toch maar eens op zoek naar zo'n ding dan. Lijkt me wel erg handig en ik heb er wel wat geld voor over, want doe mijn katje niet graag weg. @virginie: ik ga zelf mijn bruidstaart maken, ben op het idee gekomen via deze website: www.deleukstetaarten.nl. Wat ook leuk is, je kunt op deze website een oproepje plaatsen of iemand bij jouw in de buurt een bruidstaart voor je wil bakken. De meesten hebben een album en sommigen maken echt de meest geweldige taarten voor veel minder geld dan een gewone bakker, echt een aanrader om even te kijken! Het zijn wel amateurs, maar het verschil zie je niet hoor. Jesper was bij 9 maanden 76 cm en 12 kilo. Morgen moet ik weer naar het CB, dus weet ik hoeveel hij nu weegt. Ik stond laatst met hem op de weegschaal en was hij ongeveer 12,5 kilo. Dus ik denk (en hoop) niet dat hij de laatste 2 maand nog erg veel is aangekomen. Hij groeit ook zo hard. Hij eet overdag heel erg goed gelukkig, alleen het avondeten vind hij vaak maar niks. Dan wil hij niks eten, alleen een beetje yoghurt.
hallo lieve meiden! @ rootje: wauw wat is dat gaaf om te zien, die kleine meid van jullie gaat als een speer! Zo stoer, echt met die handje vooruit lopen! En als ze de box te pakken heeft, echt zo'n trots gezichtje! hihihi Knuffel voor Marissa trouwens, wat zielig dat ze gevallen is! Lijkt me zo naar.... @ Simke: heel herkenbaar dat slaapgedrag (of juist het NIET-slaapgedrag! ) Aiden heeft dit ook een paar dagen gehad! Zodra ik hem in bed legde en ook maar 1 stap wegliep was het kei hard brullen geblazen! Maar het gaat echt weer over, Aiden is nu ook gelijk stil! En vanmiddag sliep hij bijna 3 uur (!) achter elkaar! @ Suus: wat gaaf, dat canvas doek! Wij hebben dat ook al heeeeel lang in gedachten, maar het komt er steeds niet van! :x En daarbij zijn we té kritisch op onze foto's. Steeds hebben we zoiets van: nee, hier kijkt het te veel naar achter (zodat je zijn ene oogje niet goed kan zien) of: nee, die is van te veraf genomen etc. etc..... En nu hebben we dus nog niks! Jesper groeit en eet idd goed, maar hij was altijd al wat groot. Zolang hij in zijn eigen lijn goed groeit, is er niks aan de hand! Onze man is juist wat klein, nou en! @ virginie: nou ik denk echt niet dat ik dunner ben dan jou hoor! En ik ben 1.68 m, ook niet heel groot! Ik zal is ff een foto plaatsen van mijn trouwjurk! En Keld heeft echt mooie haren! Wauw, wat mooi donker en lang! @ Pris: Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Misschien kunnen wij wat ideeën opdoen! En hoe ga je het aanpakken met die 3 luik foto, hoe moet zoiets?! Tips please! @ All: Aiden zat vandaag steeds te swingen op muziek joh! Zo gaaf om te zien! Als hij de muziek van zijn babywalker hoort, begint hij spontaan heen en weer te wiebelen en in zijn handen te klappen! Echt heel stoer! 8) Hij houdt dus ook van dansen, net als zijn mama! hihihihi @ saskia: leuke tips voor de verjaardag! Voor mij wel handig, jongens speelgoed! @ Waar zijn MISS X, MAART, JESSICA, JOYCE, JIKKE, LAS, MOBIELFREAK EN DE REST :
http://sabine-dannenberg.hyves.nl/album ... wdag/YXiO/ Dit is de link naar mijn trouwdag album van hyves! Daar kun je mijn trouwjurk dus zien Virginie!
Ik ben er ook weer even, ben steeds erg druk en dus amper tijd om te reageren @ Rootje: Hier afgelopen zondag ook het eerste tandje door de lip heen.. Flink bloedden natuurlijk, maar was zo gestelpt gelukkig Had een spuugdoekje nat gemaakt en tegen zijn lipje gehouden, meneer ging heerlijk sabbelen, om het water eruit te krijgen en ondertussen werd het lipje mooi gekoeld Woensdag gaat vriendlief dan eindelijk geopereerd worden, hij is bloednerveus al dagen Afgelopen weekend spontaan blijven slapen bij een maatje van ons, die woont nog thuis en zijn ouders maken er nooit een probleem van als we blijven slapen, zijn zus ging bij haar dochter in bed slapen, zodat wij in haar bed konden en een campingbedje hadden ze ook nog, ik had genoeg voedingen bij me, dus ook dat was geen probleem.. Hun wonen in Scheveningen om de hoek bij het strand dus we hebben ook nog even lekker op de boulevard gelopen met zijn allen.. Vandaag zijn we maar weer gaan vissen, maar dit keer bij de Maas, en ik heb 5 keer beet gehad, 4 keer een brasem en 1 keer een andere vis.. Dennis had 1 keer beet een flinke stekelbaars hahaha geloof dat ik zo'n beetje alle vissen van de haak gehaald heb.. dus ik stonk behoorlijk hihihi Tim heeft lekker liggen slapen langs de waterkant en Mike was lekker in het gras aan het spelen geweest.. Morgen weer naar de vk toe, ga waarschijnlijk alleen, Dennis ziet het niet zitten om met z'n 4en binnen te stappen daar.. Dus dan kan ik even lekker op de fiets gaan Waarschijnlijk gaan we morgen voor het eerst naar het hartje luisteren, dus zo mijn mobiel even goed opladen, zodat ik het op kan nemen met de mobiel Morgen moeten we ook het ziekenhuis bellen om na te vragen of Dennis in de ochtend of in de middag moet komen, als hij 's ochtends moet brengen we Tim morgenavond naar mijn schoonouders toe en dan blijft hij daar slapen.. Zou dan de eerste keer zijn, dat hij een hele nacht weg is van mij (afgezien van de keren dat hij in het ziekenhuis lag dan) Op zich is het wel een keer lekker, een avondje totale rust en naar bed kunnen gaan wanneer we dat zelf willen zonder dat we de kans hebben dat we eruit moeten voor Tim..
@ slapen...Hier vanavond ook opeens huilen steeds Normaal leggen we hem weg en horen we m niet meer. Nu slaapt ie alweer lekker een uurtje @ Marsab Jij ideeen opdoen bij mij haha Wat zag jij er mooi uit zeg op je trouwdag! Wat een mooie jurk zeg! Echt mijn smaak ook! Aiden lijkt wel op zijn vader zeker of zie ik dat niet goed Ben ondertussen de foto's aan t verkleinen en zal ze zo ff plaatsten. Leuk is dat als ze mee gaan zitten doen met de muziek enzo. Bij Tygo komt t ook een beetje maar heeft t dan weer meer van zijn vader (die heeft echt een hekel aan dansen ) hihi. @ Suus/ Ben wel benieuwd wat hij nu weegt dan idd. Ook geen kleintje dus. Als ie idd maar goed met zijn lijn meegaat. @ Virginie Keld lijkt altijd al zo wijs en groot zeg. Mooi kereltje! Wat een geld voor een taart zeg @ Saskia.. Ja ik kijk altijd wel hoor wat ze geven / krijgen...maar vind t voor onszelf dn wel weer erg moeilijk. Heb vandaag lekker op t internet rondgekeken en heb een hele lijst samen kunnen stellen Grote dingen maar ook kleinde dingetjes. Via internet gedaan www.lijstje.nl. Knuffels vind ik niet zo ook Over knuffels gesproken...Tygo begint een favo knuffel te krijgen! Af en toe duwt ie m in mijn gezicht en moet ik de knuffel kusjes gaan geven..ligt ie helemaal in een deuk aan gaat ie ook ''kusjes'' geven. Voordeel van deze knuffel is dat ie niet zo groot is en bij de Ikea vandaan komt. Mocht ie echt favo blijven haal ik er snel nog een paar bij....We noemen m ook al Blund Zo nog ff foto's plaatsen!
TOP SECRET! Zijn dus nog onbewerkt en nog niet helemaal tevreden (achtergrond witter etc.), maar om een idee te krijgen;
TOP SECRET II Drieluik heb ik nog niet helemaal kunnen vinden hoe t werkt Ga ik proberen woensdag even op te zoeken op t werk! mocht ik wat vinden dan stuur ik t wel ff.
Hé meiden! Hier ben ik ook weer eens een keertje Hier gaat alles prima met Kyra, maar ikzelf ben ontzettend moe en misselijk. Pff, wordt er af en toe een beetje moedeloos van! Ik weet dat het voor een goed doel is, maar je de gehele dag zo moe voelen is geen pretje. En nu hebben we Kyra natuurlijk ook rondlopen, dus dat kost je ook de nodige energie Nou ja, zal blij zijn als ik de 3 maanden ben gepasseerd en me dus hopelijk wat beter voel. Heb dus wel het een en ander doorgelezen, maar kan het niet opbrengen om op iedereen te reageren, sorry dames! Jennifer: Onwijs gefeliciteerd met de geboorte van Matthew! En wow, wat een supersnelle bevalling zeg! Geniet ervan! Darcy en Marsab: Wat een schitterende foto's weer zeg van jullie schatjes! Pris: Mooie boot. Wij hebben ook een boot, speedboot, waar we ook erg veel plezier van hebben. Wij kunnen er alleen niet op slapen Kyra vind het ook helemaal geweldig! IMD: Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap! Pff, ga nu mn bedje opzoeken, want moet morgen weer werken na 3 weken vakantie te hebben gehad, dus ben erg benieuwd hoe het gaat! Truste meiden! De rest ben ik ff kwijt (fijn hé die hormonen )
@pris: wat een superfoto! @marsab: mooie jurk, zal binnenkort ook even een foto van mijn jurk plaatsen. Kan niet wachten tot ik hem de hele dag aanmag. En idd, jesper was ook al groot bij de geboorte. Het zou pas raar zijn als hij nu in een keer gemiddeld was, dan zou hij namelijk niet zo goed gegroeid zijn. Ieder kindje is lekker zichzelf toch? Jesper groeit trouwens wel steeds in verhouding, dus helemaal goed vind ik. @marsab: over die foto, we hebben een foto uitgekozen waarop hij ontzettend lief lacht. Geen perfecte foto, de achtergrond is niet zo mooi, maar van dat lachje krijg ik tranen in mijn ogen als ik ernaar kijk, dus mooie foto of niet, die moest ik vergroot hebben!
@ mobielfreak Succes morgen bij de VK! Zou leuk zijn als je t hartje kan opnemen. Spannend hoor! Klinkt als leuke dagen...en vissen van een haakje afhalen zou niets voor mij zijn Alvast succes voor woensdag! kan me wel voorstellen dat ie nerveus is..niet niks toch?
@ Pris: Ach die vissen doen zelf het bekkie wel open, en dan kan jij gaan klieren om het haakje eruit te halen en bij die grote vissen gaat dat vaak makkelijker dan bij die kleintjes, bekkie is wat groter namelijk Hij is het meest nerveus voor de narcose, is bang dat 'ie niet meer wakker word ofzo.. Ach heb hem al gezegd dat hij daar niets van merkt als 'ie niet meer wakker word, en wij dat dus wel merken.. Me schoonmoeder vertelde vandaag dat Dennis als klein kind 4 dagen van de wereld is geweest na een narcose, dus ben benieuwd
GOEDEMORGEN! Ik moet toch even iets kwijt hier :-k Gisterenavond heb ik die foto's van Tygo hier geplaatst en heb gekeken hoeveel ons topic bekeken is. Nu zijn we dus een heleboel uurtjes verder en zijn we meer dan 100 keer bekeken terwijl er maar 1 berichtje bij geplaatst is. Tuurlijk lees ik ook weleens mee op t werk en komt t niet uit om een heel verhaal te typen en open ik m later nog eens. Toch vond ik dit wel heel erg veel. Ook omdat er wel prive dingen worden geschreven en dus iedereen kan meelezen. Ik kreeg er zojuist een beetje een naar gevoel van iig In vergelijking met andere topics wordt er niet zo heel veel geschreven hier (gelukkig want dat zou ik echt niet bij kunnen houden ) maar zijn we dus wel veel bekeken. Anyway weet eigenlijk ook niet waarom ik dit nu schrijf en wat mijn doel ervan is maar t viel me gewoon even erg op. @ Mobielfreak. Is ook niet niks hoor een narcose. Maar 4 dgn wegblijven is wel erg lang. Succes! Oh je hebt me niet kunnen overtuigen hoor met je vissenverhaal @ Suus Ja plaats maar hoor je jurk! Ik ben iig erg nieuwsgierig. @ Joyce Idd hopen dat die moeheid en misselijkheid snel over is. Lijkt me behoorlijk zwaar met nog een kleintje erbij...Hopelijk nog maar een paar weekjes en dan is dat iig voorbij. Grappig dat jullie ook een boot hebben. We hadden hiervoor een ander bootje, beetje speedboot ook. Nu een echt gezinsboot haha. varen jullie veel? Tygo slaapt lekker alweer en ik ga zo douchen! Geen plannen vandaag, als t een beetje meezit straks even Tygo zijn paspoort ophalen..maar is maar een paar uurtjes open op een dag Hij is gelukkig niet ziek geworden van de BMR! Ook wel weer lekker Tot later! Liefs Pris Oh wie is trouwens de eerste jarige? Kunnen we niet voor de komende weken even een verjaardagslijst maken ofzo?!