September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @IMD: ik was net trouwkaarten aan het bekijken bij trouwshop.com, ben je daar ook actief? Ik zag namelijk een heel mooie kaart en die bekeek ik en zag ik de volgende namen, martin, isabel en dean? Als jij dat bent, wat een ontzettend gave kaart zeg!

Spannend trouwens een echo voor je trouwdag!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep die is van ons (bruin met handen voorop zeg maar) zelf foto's gemaakt en ontworpen..was erg leuk heb ook veel complimenten gehad, mijn jurk en ringen staan daar ook op :)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    1e verjaardag: ik weet wat ik ga kopen voor der verjaardag :) een gave spelcomputer voor baby's van vtech. ze is dol op computers en kan sonds vandaag zelfs de electrice auto van papa besturen haha.

IMD: gefeliciteerd met je zwangerschap. volgens mijn had ik dit nog niet gedaan. *scaam me dood*

mijn zus heeft der 1e echo achter de rug en alles ziet er perfect uit. ze is nu 9 weekjes :)

suus: die jurk is fantastisch :) mag zeker wel wat kosten haha. ik ben super jaloers op je.

ben er weer weg van de plicht roept

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    De 1e verjaardag... gaan jullie het vieren met VEEL mensen?
    Hier zijn er toch wel een bubs die wij rekenen tot hechte vrienden en familie...

Benieuwd naar jullie plannen?

5. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @pris: ik denk dat je nu mensen door elkaar haalr, mijn mannetje werkt al 17 jaar bij het zelfde bedrijf.

@slapen: gelukkig gaat het al weer iets beter.

Nu al weer 2 dagen gewerkt, wat gaat het weer snel. Moet wel even wennen, maar heb allemaal nieuwe kinderen in de klas (vorig jaar 6/7 en nu 5/6). En ik heb er weer helemaal zin in. Jesse moet wel weer erg wennen aan het kdv. zo nu en dan snikt ie even, dan mist ie ons zo ineens en 2 tellen later speelt ie weer vrolijk (gelukkig maar0

Verder gaat alles hier prima.

Simke

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @imd: die kaart is echt heel mooi! Ga hem straks even nog een keer bekijken, want ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar je jurk en naar de ringen. Trouwens wat leuk dat jullie met zijn viertjes trouwen. Ga je het voor die tijd al vertellen aan je familie ofzo, of op de dag zelf?

@lovewinnie: de jurk was wel duur, maar voor een trouwjurk viel het me nog weer mee zeg maar. Maar ik heb geluk, want mijn ouders hebben hem voor me betaald!

@darcy: wij houden het erg klein, maar dat doen wij met alle verjaardagen. Ik ben zeg maar niet zo heel goed in grote groepen, kan er zelf ook niet zo goed tegen. En heel eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo nodig, omdat Jesper er niet zo goed tegen kan en het toch niet bewust meemaakt. We gaan de boel wel versieren en er komt natuurlijk ook een speciale taart ed. Ook heb ik de meeste cadeautjes al uitgezocht.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @lovewinnie: oh, heb de prijs er niet bijgezet, hij was 985 euro. (tja, eigenlijk is het ook belachelijk veel geld voor een jurk he)
    Hoe bevalt jullie nieuwe huis trouwens?

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Meiden ben momenteel nogal druk, dus niet zoveel tijd om te posten. Lees wel mee, maar kan net niet altijd de tijd en gelegenheid vinden om ff rustig te antwoorden en op iedeeen te reageren.
    Gauw meer.
    Kus kus!

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: Die stofzuiger lijkt me héééél intressant.. Met drie katten in een appartement zou zoiets wel goed zijn, want je kan blijven stofzuigen hier :rolleyes: .. Leuk van die schutting :(

@ Suus: Zelf taart maken? Ben bang dat ie bij mij een beetje gaat mislukken. En voor hoeveel personen is dat dan?
    Wat een prachtkleed trouwens!

@ Marsab: Haha, in ieder geval, je ziet er wel veel dunner en veel groter uit. Heel mooi kleedje trouwens! Je voelde je zeker wel een prinses :) ? Zalig zo'n dagje 'de ster' zijn! Alhoewel, ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling, dat wordt dus nog iets.. :rolleyes:
    Hier ook zo'n muziekliefhebber! Hij begint altijd te wiegen en te lachen als ik muziek opzet. Zo schattig! :D

@ Mobielfreak: Succes bij de vk!

@ Pris: Keld is vooral EIGENwijs! :) Maar een schat van een kind! Ja, een berg geld voor een taart die ik NIET ga betalen, ik vind wel goedkoper! :)
    Wat een schattige foto's trouwens, bij mij zou hij niet zo goed blijven stilzitten denk ik!

@ Joyce: Hopelijk gaat de misselijkheid snel over! Knuffel voor jou!

@ Jarige: Ik denk dat Keld de eerste jarige is, de 22e al!

@ Anoek: Bah, hopelijk gaat het snel beter met jou!

@ Darcy: Nee, nog niet veel wijzer uit geworden, maar we blijven zoeken!

x

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ virginie: Ben gisteren al geweest bij de vk :)

Vandaag moet Dennis geopereerd worden, we gaan zo naar het ziekenhuis, hij moet er om 10 uur zijn...

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Succes Mobielfreak!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mijn ouders hebben ook de jurk betaald voor me ECHT WEL EEN MEEVALLER HAHA

dit is mijn jurk:

http://www.martin-isabel.nl/jurk.jpg

Onze ringen:

http://www.martin-isabel.nl/april-2008/ringen.jpg

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @imd: ook een supermooie jurk, ik ben ook helemaal weg van de strapless jurken! Mooie ringen ook, zoiets hebben wij ook, van italodesign.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hebben wij ze ook gehaald! scheelt echt een duit geld! niet normaal deze ringen waren ergens anders 1500 euro en dan zonder steentje nu waren we 700 euro nog wat kwijt MET steentje..

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    haha, nou precies! Wij hadden eerst ringen van martinshof gezien, 1600 euro, dat is toch niet meer normaal!

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hebben jullie precies dezelfde SI8 was het geloof ik.. wij hebben ook een armband voor ons zoontje laten maken daar...

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi hoi,

@trouwjurk, mooie jurken meiden! Ik heb even een fotootje van mijn trouwjurk in mijn album gezet. Ik kon geen foto van de achterkant meer vinden, maar die was wel heel bijzonder. De rok gewoon simpel, maar het lijfje was heel apart gemaakt ( ik kan het niet uitleggen sorry :()Wij hadden wel een grote bruiloft met alles er op en er aan. Ik hou daar ook niet zo van eigenlijk, maar het was best leuk een keertje.

@noor, geeft niks, we snappen dat je druk bent met 3 kids en ook je werk ernaast.

@verjaardag, wij houden het ook niet zo groot, gewoon de opa's en oma's, ooms en tantes en wat vrienden van ons met kids voor zover aanwezig (in totaal ong 14 volw en 8 kids). Eigenlijk hetzelfde groepje als zaterdag geweest is voor Rene's verjaardag en dat ging prima. We doen wel een taart met daarop de foto van de uitnodiging. (ik kan trouwens niet bij de scanner te ver ingebouwd tussen de rommel, zaterdag scan ik hem bij mijn ouders) Op onze website heb ik samen met rene een kadolijstje voor marissa gemaakt. Dan kan de visite kijken wat we graag zouden willen hebben.

Zo grappig sinds gisteren doet Marissa bijna alles lopend :) Als ze ergens is gaat ze zitten, dan kruipt ze naar het dichtsbijzijnde punt waar ze kan gaan staan en loopt dan weer naar waar ze heen wil. Ze wandelt dus nu ook gewoon echt overal heen en naast me. Oei ze valt, even knuffelen.

Tot later
    knuffels!

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!

@ Anoek Heb idd de Tripp Trapp weggedaan naar zolder en een nieuwe stoel gekocht. Wij vonden het helemaal niets en hebben Tygo een paar keer tegen moeten houden anders was ie echt gevallen. Zijn erg tevreden over de nieuwe stoel. Die heeft ook een voorblad vond ik niet zo nodig eigenlijk maar nu toch wel erg handig. Volgens mij zijn er veel meiden wel tevdreden over de TT maar ik vond t echt helemaal niets.
    Wat rot zeg van je rug en nek. Zo erg dat je Sarah dan niet kan tillen (heb t ook met Tygo gehad). Dat ziekmelden kan je toch niets aan doen. Ziek is ziek hoor. Sterkte ermee!

@ Suus Ja dat is ook de reden dat ik hier lang niet alles neerzet. Stel dat er iemand t in zijn hoofd heeft gehaald en hier lekker alles meeleest en lekker door gaat vertellen * Pris denkt even aan Zoe en hoopt dat alles goed met haar gaat*

@ Box Ik houd Tygo heel bewust in de box. Hij heeft het er prima naar zijn zin in en is er zo een half uur rustig in aan het spelen. Vind t zelf ook handig dta ik m er af en toe even in kan zetten en mijn handen vrij heb.

@ Lovewinnie ‘Denk niet eens dat Alicia ouder geschat wordt vanwege lengte enz maar om hetgeen wat ze kan en doet. Ze komt al zo wijs over!

@ Rootje ben benieuwd naar jullie uitnodiging! Vind ik altijd leuk om te zien hoe anderen t doen!
    Fijn he zo’n verbouwing!

@ Mobielfreak. Leuk zeg dat je t hartje hebt gehoord!
    Succes met Dennis!

@ maart. Vakantiefoto’s Please!

@ Darcy Ik kwam t boekje tegen toen ik kinderboeken aan t kijken was op bol.com. Grappig dat je ze al hebt!
    Kan me voorstellen dat t toch wel weer kriebelt nu de vakantie ten einde loopt. Vind t toch al heel wat zo’n groep pubers voor je neus!

@ Suss. Wat een super jurk zeg! Erg mooi!
    Ja die jurken zijn duur, ben vorig jaar meegeweest met een vriendin jurk uitzoeken (leek trouwens wel een beetje op de jouwe)
    En dat kostte ook zoveel…Maar ja je trouwt maar 1 keer….tenminste dat is waar je vanuit gaat!

@ ImD Nu al buikje haha. Hopen dat je nog in je jurk past straks!

@ Lovewinnie…. Ze kreeg toch alleen haar nieuwe kamer
    Leuk dat t goed was met je zus!

@ Darcy Hier verwacht ik een niet al te grote groep..30 man ofzo. Vanaf 3 uur ’s middags. Verwacht dat een deel wel blijft bbq-en.
    Is incl kinderen hoor dat aantal.

@ Simke…Hmm wie dat dan was? Sorry!
    Wat hebben we veel mensen in t onderwijs hier!

@ Noor Rustig aan! Denk aan jezelf!

19. Pris

Pris Fanatiek lid

@ IMD Mooie jurk en ringen...Ook ik vind strappless of halter erg mooi.
    Vind je t niet raar dat iedereen je jurk nu al heeft gezien?

@ Rootje Ga zo je jurk kijken!
    Maar even bericht wijzigen anders heb ik er wel een helboel onder elkaar :rolleyes: Wat een boel kindjes er omheen zeg! Mooi jurk!

Hier helaas geen foto van Pris in een trouwjurk :cry: En ik zou zou graag willen trouwen. Voor Peter betekent t gewoon echt helemaal niets. Zijn ouders zijn gescheiden vandaar...had graag ook een keer zo'n jurk aan willen hebben en zo'n mooie en speciale dag. Niet te groot hoor maar beetje familie erbij en wat vrienden. *pris droomt weg*

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik weet dat t zo werkt...ga ik zoeken op baby en Tunesie kom ik mijn ''eigen'' topic tegen. haha
    Dan nog zijn wij veel belezen!
    Dit zouden alle andere topics dan ook hebben en wij zijn dan nog Heel veel bekeken en meegelezen. Ik denk dat Rootje gelijk heeft!

Liefs Pris

Deel Deze Pagina