@lovewinnie: wij gebruiken hem HEEL af en toe anne vindt de vloer in derdaad gezelliger en wij ook @spekkies: lekker hoor zijn hier alleen soms bang dat ze van te mager doorslaat naar te dik ofzo best erg eigenlijk.. kind is nog geen jaar oud en je maakt je al zorgen om "de lijn" willekeurig of dat nou naar boven of naar beneden niet helemaal is zoals het hoort. hoop toch dat ik dat "trauma" niet aan ga praten bij mijn dochter. heb zelf altijd een hekel aan dieten omdat (althans dat denk ik) mijn moeder ong. continu op dieet was elke zomer weer. zou mn dochter graag dat soort dingen besparen eigenlijk. @vtech smile baby: anne snapte er niets van die legde de link tussen het apparaatje waar ze op moest drukken en de tv niet maar dat komt misschien omdat ze sowieso de tv niet zo interessant vind. verder heeft ze wel eventjes op alle knopjes gedrukt en gelachen om de bijbehorende geluidjes enige wat wel jammer is.. is dat er maar 4 spellen voor zijn then again.. ze vermaken zich er waarschijnlijk VEEL langer mee dan een volwassene op een computerspelletje. @suus: trouwjurken zijn duur he! maar ik vind 1000e nog wel meevallen.. wij zijn bij zo'n bruiloftswinkel geweest.. en daar was je voor dat bedrag echt niet geslaagd zelf nog even jurk aan gehad van 3500(!) euro en daarna weer heel snel uitgetrokken voor ik hem echt graag wilde hebben zo zijn wij getrouwd: http://whogivesafuck.nl/albums/bruiloft/trouwen28.jpg verre van traditioneel dus (zelf even linkje naar de browser kopieren.. mocht het plaatje niet plaatsen omdat het te groot is) @virginie: mja stofzuigen blijf je toch.. het voorkomt neit dat je katten verharen maar het werkt super als je allergisch bent @loopwagentje: wij hebben deze: http://www.chiccousa.com/product.php?pr ... t=9&page=1 we noemen het altijd de babyrollator.. maar hij is echt superleuk en kost maar 25e zitten ook allemaal geluidjes en andere speledingetjes in en het geluid is bovendien instelbaar enige is dat hij op laminaat niet supergeweldig rolt maar meer wat schuift niet dat anne dat wat uitmaakt... @patries: ik denk dat wij dezelfde datum gaan aanhouden ongeveer. al denk ik dat ik het wel fijn vind om het op zondag te vieren. kunnen we op zaterdag shoppen.. en op maandag bij hetkdv komt anne wat makkelijker terug in dr ritme. @pris: oh reserveer voor mij ook wat aandelen foliumzuur... @mobielfreak: hoeist inmiddels met dennis? @kaartjes: ik zou graag iedereen een kaartje sturen ja kleine moeite, groot plezier maar gezien ik er vanuit ga dat de meeste mensen net als ik het niet zo fijn vinden om adresgegevens online te zetten waar iedereen het kan lezen.. ben ik bang dat dat er niet in zit ondertussen hier heel weekend druk geweest met verjaardagen. vriendin van mij haar zoontje is namelijk 9 augustus jarig.. dus daar zijn we langs geweest. en de andere dag was jobs nichtje jarig (werd 5) dus hebben we daar de hele zondag eigenlijk gezeten. komend weekend gooien we er nog een schepje bovenop... vrijdagavond verjaardag, zaterdag vlasdag, zaterdagavond ngo een verjaardag... en zondag de schutting opnieuw neerzetten en de plintjes leggen! pff leuk hoor..en het zal weinig anders worden de komende tijd ook ben ik bang stiekum vind ik het ergens wel fijn dat er eimand op anne moet passen en dat ik niet hoef te bouwvakken zondag
Goede morgen, Voor de kindjes die naar de kdv gaan. Wat voor traktaties delen jullie uit? Die moeten ook nog gemaakt worden. Sophie, wat gaat het snel zeg. Al op de helft en wat leuk zeg een meisje.
Ik wilde zelf cakejes gaan bakken en daar dan iets van nijntje op doen. Zoiets al dit: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... p?id=27654 Maar weet het nog niet helemaal zeker hoor. Hebben jullie nog leuke ideetjes?
Hallo ik denk dat wij een taart gaan bestellen bij de Hema, met een foto. maar weet het nog niet zeker, misschien ga ik zelf ook wel een lekkere taart (of 2) bakken. Ik heb een heel leuk filmpje van Ewout en Marijn, hier zijn ze samen aan het spelen, en hebben dikke pret samen; http://s179.photobucket.com/albums/w313 ... 86919d.flv Wat leuk zeg dat er al zoveel meiden zwanger zijn van de 2e en het gaat nog vlot ook, sommigen zijn alweer over de helft! Lekker van genieten!
Ik heb kapstokjes besteld en geef dit als kadootje (meer omdat ze op de babygroep natuurlijk vaak iets nog niet mogen hebben, de echte kleintjes dan ) Voor de juffen bak ik denk ik een appeltaart. Voor Isa had ik indertijd kartonnen nijntjes geknutseld met daarachter geplake een nijntje koekje en een doosje rozijntjes. en ik heb ook een keer vliegertjes geknutseld met daarin een kadootje. daar heb ik geen plaatje meer van.
@ Saskia: Met Dennis gaat het eigenlijk wel goed, heb 'm vanmorgen opgehaald bij het ziekenhuis.. Ligt nu thuis op de bank te klieren, omdat hij niet kan zitten en normaal liggen, dus die ligt op zijn zij.. Hij gaat straks in zijn bed liggen begreep ik, zodat hij ff de ruimte heeft, want het is wel erg krapjes op de bank..
Wat een leuke ideeën allemaal! Noor wat ben jij creatief Mobielfreak, beterschap voor Dennis. Ik schaam me maar ik weet niet precies waaraan hij geopereerd is. Zal zo even teruglezen. Jouw zwangerschap schiet ook al op zeg x Sophie
He Meiden, @Patries: werken moest even wennen, maar is wel weer erg leuk. En Jesse slaapt weer van 19.00 tot ca 6.30, dus wij zijn allang blij! 's Middags iswat moeilijker, hij gaat steeds staan, maar als hij eenmaal slaapt, dan slaapt hij 2 tot 3 uur. @verjaardag: wil het in het weekend gaan vieren, weet nog niet hoe. @box: gebruiken we erg weinig, Jesse heeft zo'n verkeersmat (Laminaat krast erg snel en trekt koud op) en daar speelt hij veel liever op. Met mooi weer is hij het liefst buiten op z'n auto. Verder is alles hier oke, ik heb mijn eerste werkweek er al weer op zitten, ging best wel snel eigenlijk. O, ja heb vanochtend Duplo voor Jesse gehaald (vint hij op kdv geweldig). Hij is er een hele poos me bezig geweest (blokjes op elkaar, blokjes van elkaar) echt een heel leuk gezicht! Vraag voor zijn verjaardag in ieder geval duplo! Groetjes Simke
@ Sophie: Aan een abces boven zijn billen, is een wond wat ik begreep (heb 't nog niet gezien, ga 't later vandaag dus verschonen ) van 2 cm diep en 15 cm lang
zow das ook niet lekker beterschap! Noor; wat leuk die Nijntjes, onthoud ik wel haha Box; ik heb de box er allang uit, Marijn vond het vreselijk, hij zat er nooit in dus dat was snel er uit. We hebben nu een leuk werk tafeltje voor de jongens met stoeltjes in de plek er voor staan. Zie je ook op het filmpje!
Hey lieve meiden! Hier weer eens een bericht van mij hoor! Ik heb vandaag de hele dag gewerkt, voor het eerst in groep 2 dit jaar! Wauw wat een schatjes, hihi! Echt een meiden klas, in totaal 17 kinderen waarvan maar 3 jongens! Ach ja, heeft ook wel weer wat! Morgen nog een ochtend werken en dan al weer weekend! @ Darcy: maandag hadden we alleen vergadering (kinderen moesten 's middags wel naar school, maar die middag draaide mijn duo partner dus! En vandaag dus voor het eerst echt voor de klas gestaan. Het voordeel van kleuters is, is dat je tijdens het buitenspelen nog wel even lekker van het zonnetje kan genieten! Ik hoop dan ook op een lekker warme nazomer! 8) @ Sophie: meid, wat gaat het toch altijd snel bij een ander! Al weer 20 weken! jeetje...Voel je het kindje al goed bewegen? En heb je verder nog ergens last van?! Fijn dat alles goed is met de meiden (zowel met Sophie als met .....?!) @ Mobielfreak: klinkt erg naar zeg! Is het zoiets als een fistel, dat heeft mijn vader nl ook gehad! Is erg naar....vooral omdat het op een plek zit waar het moeilijk kan genezen! @ Pris: sorry meid, dat ik jou niet in de verjaardagslijst had staan! Forgive me! Super foto's trouwens! Heel leuk met die ballonnen! En ben je er al achter hoe je dat moet doen met de 3 luik?! (hoezo ik ben nieuwsgierig!) @ IMD: hoe is het met jou?! Ben je ook misselijk o.i.d.? En euh, ik denk dat ik jou per ongeluk uit de lijst heb geschrapt...oeps! @ Saskia: wat een druk weekend zo te lezen! Ppff...vermoeiend, maar wel gezellie! Die babywalker is ook leuk! Wij hebben die dus van Vtech. @ Box: hier wordt hij soms nog gebuikt. Ik vind het nog wel handig als je even iets moet pakken of naar de wc moet en dat hij dan niet in de gaten gehouden kan worden. Ook vind ik het wel eens prettig als ik gewoon even mijn handen vrij wil hebben. Je moet toch elke keer achter hem aan vangen als hij op de grond speelt. @ Mouschy: wat een super leuk fimpje van Ewout en Marijn! Zo schattig om te zien dat ze zich zo goed vermaken met elkaar! leuk! @ traktaties:Je kan ook gezond trakteren, als het op KDV een probleem is. Bijv. plakjes ontbijtkoek en daar bootjes van maken (met vlaggetjes erin geprikt) of van soepstengels vishengeltjes maken! @ simke: Dan komt duplo ook op ons lijstje! Klinkt leuk!
@Noor: crea-bea, gaaf man Ik wil meteen ook aan de knutsel, al is het bij mij altijd een heel project, zulke dingen maken. @Mouschy: wat een mannen Lief! @Sophie: wauw, weer een meidje, wat leuk en wat fijn dat alles er goed uitzag! Gefeliciteerd! @Mobielfreak: sterkte, zuster Nightingale @Saskia: gave jurk, mooie kleur. Enfin, zo zie je maar, mag ook een ander kleurtje zijn als je trouwt Vandaag vroeg iemand mij of ik weer zwanger was. Fijn... Ben over het geheel in proportie, maar heb een buikje. Zal blij zijn als ik volgende week starten mag met acupunctuur, hoop toch een beetje af te vallen voordat we voor no. 2 gaan
@darcy: de planning was wit.. en buiten het pashokje hoorde ik 'nou dat vind ze vast niks... " dus tja toen was ik nieuwsgierig.. aangepast en perfect en voor je het weet trouw je ineens knalrood ipv wit
Dat klinkt erg pijnlijk En wat een grote wond! Sterkte voor hem en succes met verschonen (heb je een verpleegkundige achtergrond?). x Sophie
Saskia, lekker opvallend je trouwjurk Mooie kleur! Ben zelf ook niet in het wit getrouwd. Roze met champagne/goudachtige kleur etc. en soort vaag bloemenmotief, heel zwierig aan onderkant. Voelde me er helemaal gaaf in en was maar 120 euro haha (in winkel Zuid Spanje). Mijn schoenen waren net zo duur (en de sjaal die ik dag voor trouwen kocht omdat het flink zou gaan regenen ook) Marsab, had ik het goed gezien. Jij ook bij de kriebelmama's Ja, ik voel haar al goed bewegen! Al ligt de placenta voor. Dit is weer zo'n druktemakertje Ik heb sinds een week ineens weer last van duizeligheid, denk door lage bloeddruk. Maar verder gaat t super. Even rustig aan doen. Darcy, dank je! Lekker knullig van diegene x Sophie
Had ik net op iedereen gereageerd, dan duwt Keld wel op het knopje van de Computer om hem uit te zetten zeker.. Iets te eigenwijs soms.. 2e poging..
@ Mouschy: Wat een leuk filmpje! Fijn dat ze lekker samen kunnen spelen! @ Marsab: Is het bij jullie al terug school? Hier pas op 1 september. Wanneer begint de vakantie in Nederland? Goed dat het meeviel! Geniet van je meidenklasje! @ Mobielfreak: Verzorg Dennis maar lekker. Maar zo typisch mannelijk, als er iets aan schort zijn ze onuitstaanbaar. Hier in ieder geval toch! @ Noor: Wou dat ik ook zo creatief was, helaas.. @ Saskia: Mooie kleur had je trouwjurk! Vind zo'n rood echt mooi. Alleen is het altijd mijn droom geweest in het wit te trouwen.. :-k Hmmm, hoe ga ik dat opossen?? @ Sophie: Fijn dat alles goed gaat met je kleine meid. Als ik het lees krijg ik helemaal de kriebels! Doe maar lekker rustig hoor! @ Darcy: Mmm, niet leuk om te horen zoiets! Succes met de acupunctuur! @ Box: vind het toch handig hoor, als hij 'gestraft' is bv, dan zet ik hem in de box zonder speelgoed. En gewoon zoals Marsab zegt, dan heb je effe je handen vrij.. Is soms wel nodig hoor! @ Simke: Bedankt voor de Duplo tip!