@ Saskia. Druk druk druk dus Wat is Vlasdag ? @ maart. hier geen kdv. Nooit ook over nagedacht dat de kleintjes daar ook al trakteren. @ Mouschy Leuk filmpje! @ Noor Leuk zeg die Nijntjes! @ Mobielfreak. Beterschap voor Dennis! @ Simke Wij hebben al veel lego Duplo .Hele treinbanen enz. Peter is gek op Lego en af en toe kopen we wat. Staat eigenlijk nog op de kast van de week eens proberen. @ Marsab. Ik ga vandaag ff kijken of ik wat kan vinden over een 3 luik Heb ik je op een idee gebracht? Ben benieuwd hoe die van jullie gaat worden. Klinkt leuk ook die traktaties. Je zal wel heel wat gezien hebben al de afgelopen jaren! @ Darcy Oei dat zijn pijnlijke opmerkingen. Hier ook (nog) geen strakke buik. Mensen zeggen dat ik die hoop op moet geven...maar ik ga ervoor Niet geprobeerd Vandaag weer op t werk. Gisteren rustig dagje gehad. twee vriendinnen kwamen lunchen en lekker op mijn gemak boodschappen gedaan. Tygo heeft gisterenmiddag 2 uur geslapen ! Vanavond ga ik uit eten met oud collega's van t vorige werk. Geloof met een klein groepje van 6 ofzo. Ben uitgenodigd en hoef geen portemonnee mee te nemen. Komt van henzelf uit en uiteraard niet het bedrijf. Morgen shoppen voor Tygo! Opeens lijken al zijn broekjes te kort te worden en hij moet schoenen hebben. Gisteren al gekeken maar weet nog niet helemaal hoe of wat Dragen die van jullie met zo'n zachte onderkant of echte schoentjes...ms de lopertjes de echte of niet? Hmm moet ik me ook maar even in gaan verdiepen...Drukke werkdag vandaag hihi Zondag hebbenw e een verjaardag, gaan we heen als Tygo wakker wordt! Kopen jullie nieuwe kleren voor de kleine voor zijn / haar verjaardag? Was ik eigenlijk wel van plan, maar heb om me heen een beetje gehoord dat dat niet ''standaard'' is. Was eigenlijk beetje vanzelfsprekend voor mij @ Virginie De vakanties zijn hier in 3 groepen verdeeld. Bij ons beginnen ze ook op 1 sept weer. Fijne dag vandaag!
@ Sophie: Ik heb absoluut geen verpleegkundige achtergrond... Ze hebben 't mij ook niet uitgelegd in het ziekenhuis, Dennis heeft me uitgelegd hoe en wat.. Gisteren dus die wond verzorgd, was bang dat ik van me stokje zou gaan, maar dat gebeurde niet gelukkig, in plaats daarvan ging Dennis zowat van zijn stokje Het is dus een wond van zo'n 2 cm boven de billen tot 1 cm boven de anus, hij is 15 cm lang, 2 cm breed en 2 cm diep.. Er is gewoon een heel stuk bil weg zeg maar We moesten de wond uitspoelen onder de douche, maar er zit dus gaas in de wond, en die zat helemaal vastgeplakt aan de wondranden en die moest ik dus lostrekken en dat deed Dennis behoorlijk pijn en ging dus ook daarom zowat van zijn stokje.. Dat uitspoelen ging dus eigenlijk niet echt omdat hij steeds naar het bed rende om te gaan liggen voordat hij flauw zou vallen van de pijn.. Ik moet dit gekke gedoe dus 3 keer per dag doen en als hij gepoept heeft dus weer.. Het is in ieder geval geen pretje dat kan ik jullie wel vertellen en je moet een behoorlijk sterke maag hebben, omdat je letterlijk zijn lijf in kijkt
hoi lieverdjes hier ben ik weer...ik heb beginnende hernia. De huisarts heeft eergisteren geconstateerd slechte nachten gehad, gek van de zenuwpijn in mijn linkerbeen. Kan niet lang zitten of liggen. Slik alleen bij het slapen gaan een codeïnefosfaat paracetamol. Sinds 2 nachten slaap ik eindelijk goed. Ik slik nog door tot maandag, dan heb ik op maandagochtend eindelijk afspraak met de fysio. Afwachten maar, ik wil van de hernia af! Ik zie leuke trouwfoto's en bruidsjurk hierr voorbij komen, echt leuk! Verder gaat het prima met Matthew en z'n verkoudenheid is steeds minder geworden, hij leert elke dag een nieuwe woordje en blijft ook hiermee oefenen, schattig! Op dit moment weet ik even niet meer te reageren omdat ik Matthew moet opletten en ik niet lang kan zitten, ik beweeg liever en ga lekker Matthew achterna lopen Liefs, Miranda
@miranda, beterschap meis.. een hernia is niet niks hoor, doe maar rustig aan... @mobiekfreak, succes hoor, jij liever dan ik. Hoewel ik nooit zo'n moeite heb met zulke wonden ed, maar toch... 3x per dag is niet echt lekker. Enne sterkte voor Dennis he... voor hem is het ook niet makkelijk (is nog een man ook ) @pris, wij hebben voor marissa "eerste loopschoentjes" van oxxy, deze hadden we ook al toen ze nog niet liep trouwens. Dit zijn echt hele fijne schoentjes. We hebben ze gekocht via http://www.debabykraam.nl/ (in menu allemaal aankleden, dan hoofd en voetjes) daar kosten ze 10 euro per paar. Meet wel even goed de voetjes, want ze vallen wel klein. Marissa heeft maat 19 van een ander soort schoentjes en 21 van oxxy. Er staat een maattabel, dus meet even goed. Trouwens ook als ze nog niet lopen zijn dit wel fijne schoentjes, omdat ze heel zacht en soepel zijn. Wij hebben 702A in mt 21 en 702C in mt 22 gekocht en ze loopt er super op. Binnen loopt ze trouwens altijd op blote voetjes of sokjes, dat schijnt beter te zijn voor de voetjes. Enne shopse he @virginie, de co,puter uitzetten doet marissa ook regelmatig. Heerlijk he zulke ondernemende kindjes Hoewel soms erg lastig en vervelend. @sophie, fijn dat alles goed gaat met jou en je meiden. @box, wij hebben de box nog wel staan, maar marissa zit er niet vaak in. Ze vind het ook niet leuk meer in de box. Maar ik vind het soms wel even handig als ik even naar de wc moet ofzo of als ik wil stofzuigen of dweilen 's ochtends. En op zich 10-15 min erin vind ze niet zo erg. @darcy, lekker dan hoor zulke mensen... tja hier ook nog echt een buije hoor, en sporten helpt nauwelijks. Ben wel lekker afgevallen inmiddels, maarnog lang niet wat het moet zijn en als ik weer in verwachting ben tzt zit het er waarschijnlijk ook zo weer aan helaas. Ik denk ook wel eens, waar doe ik het voor, maar ja, om al 10 kilo zwaarder een zwangerschap in te gaan, lijkt me iets minder. @marsab, fijn dat het werken weer leuk was. Wel grappig hoor zo'n meiden klas. Dat had ik vroeger ook. kleuterschool 14 meiden en 6 jongen en uiteindelijk in groep 8 waren we met 12 meiden en 4 jongens over. @mouschy, leuk filmpje van de jongens hoor! Fijn dat ze zo lekker samen kunnen spelen. Als Marissa zo wakker is, gaan we even op kraamvisite bij onze buren. We hebben sinds eergisteren een buurjongentje genaamd Brian. We grappig, ze was over 10 dagen pas uitgerekend en ze ging er helemaal van uit dat ze over tijd zou lopen want hun dochtertje kwam 12 dagen te laat. En nu is hij er al! Ik ga nog even wat doen voor Marissa wakker wordt, tot later maar weer! Knuffels!
@ miranda: beterschap meid! @ sophie: ja wij willen ook graag een 2e, maar ik heb nog altijd mijn cyclus niet terug.... Daar is het wachten dus op! @ pris: merci voor je PB! En eet smakelijk vanavond! Attent van je ex collega's! @ rootje: ja ik heb ook een paar oxxy's besteld! hihihi, toevallig! @ Mobielfreak: OMG! Sterkte ermee! @ virginie: Aiden zit ook vaak aan de knopjes van de laptop, hij heeft er al geregeld wat afgekrabt!
Ik is blij Ben tegen de zin in van Dennis met Tim naar de kapper gegaan, omdat hij amper haar aan de zijkanten heeft was ik maar 5 euro kwijt om hem te laten knippen.. Tim heeft nu lekker een kort koppie, en kan weer stekels en een hanekammetje Ze waren trouwens echt met 5 minuten knippen al klaar
Oja, hebben vanmiddag nog op de EHBO post gezeten... Het viel me gisteren dus op en vanmorgen weer, dat er allemaal zwarte plekjes in de wond zaten en meestal betekend dat afsterving van de huid en is dat geen goed teken.. Heb het ziekenhuis gebeld zonder dat Dennis ervan wist en we moesten dus gelijk komen, omdat hun het zo aan de telefoon niet konden beoordelen.. Wat bleek nou? die zwarte plekjes in de wond is van het dichtbranden van bloedvaatjes tijdens de operatie, de gele vlekken was vetweefsel en aan de wondranden was het inderdaad wat zwartig, maar nog niet zo erg dat ze er wat aan doen.. Dinsdag moet hij weer op de poli verschijnen voor controle.. Hij slikt nu 4 maal per dan 2 x 500 mg paracetamol en 2 tot 3 keer per dag Diclofenac tegen de pijn...
Dank je wel. Over de box betreft doe ik hetzelfde als jij. Het is wel echt handig omdat ik vaak alleen ben overdag, als ik ga douchen of wc of zo...zet ik hem in de box. Ook als ik eten ga koken. Het is nog wel even een veilige box voor hem...vaak vindt hij niet leuk, maar hij vindt soms wel oke...
@ all: dank voor jullie lieve medeleven... @ mobielfreak: gatver...hoop dat de wond van Dennis snel gaat genezen. Ben benieuwd naar de foto van Tim Owen!
Mobielfreak, wat heftig zeg Voor jullie allebei heel veel sterkte. Moet je idd een sterke maag voor hebben. Klinkt ook heel pijnlijk. Gelukkig dat hij jou heeft om te verzorgen. Miranda, heh wat naar een hernia. Heel veel beterschap! Klusmama's: ik duim voor jullie Ik las hier iets over slofjes. We hebben sinds Sophie loopt slofjes van Robeez. Die zijn wel wat prijziger, maar daar kan ze binnen en buiten mee lopen en is goed voor de voetjes. Begreep dat ze niet gelijk schoentjes aan mag. Deze zitten echt super. Wel apart om zo'n klein lijfje te zien lopen Rootje, gefeliciteerd met het buurjongetje! Pris, ik koop kleertjes als ik iets leuks zie en/of ze er aan toe is. In elk geval voor haar verjaardag iets nieuws Voor de rest heb ik het niet onhouden... Heb wat last van lage bloeddruk (tenminste, denk dat duizeligheid daardoor komt), dus werk tijdelijk even ietsje minder (75% van m'n uren). Wel fijn dat t kan. Liefs, Sophie
Vind ik trouwens wel bijzonder. Met deze zwangerschap beleef ik de vorige zwangerschap ook weer helemaal opnieuw. Veel mooie herinneringen x Sophie
Hey meiden, @Miranda: Beterschap meid. Hernia is niet niks. Knuf voor jou. @Mobielfreak: Klinkt erg heftig die operatie van Dennis. Succes met de verzorging. En beterschap. @Sophie: Leuk dat je weer even komt meekletsen. En het gaat zeker hard, morgen al op de helft. Leuk hoor. Kan me voorstellen dat je nu met de 2e zwangerschappen de herinneringen van de 1e boven komen. Daar ga je het toch ook mee vergelijken. Super meid. Hoe voel je je trouwens. Leuk dat Sophie een zusje krijgt, dan 2 meiden. @Moushy: Zo'n tafeltje met stoeltjes lijkt me ook helemaal geweldig. Jamie was er laatst dol op bij de tandarts. Hier nog even de box en daarna zijn eigen tafel + stoelen. @Noor: Leuk zeg de traktatie ideeen. Erg creatief. Verder alles goed? @Virginnie: En heb je er al een leuke trouwjurk bij zien zitten? Je hebt nu even mogen afkijken bij de andere dames. Leuk hoor, straks mag jij je eigen jurk gaan uitzoeken, is toch wel heel bijzonder. Hier wordt ook regelmatig de computer uitgedaan. Heerlijk zulke boefjes. @Simke: Fijn dat Jesse beter slaapt. Das nu hier een drama donderdag op vrijdagnacht tot 3uur 's ochtends met Jamie in de weer geweest, toen eindelijk in slaap gevallen. Was behoorlijk brak gister. Die duplo klinkt helemaal geweldig, komt zeker op het verlanglijstje. @Pris: Hoe was je avondje uiteten gister? Leuk dat ze je mee hebben genomen. Hier ook nieuwe kleertjes voor zijn verjaardag. Hoe gaat het met de acupunctuur? @Marsab: Kan het niet komen door de bv dat je je cyclus nog niet terug hebt? Toen ik bv aan Jamie gaf werd ik niet ongi. Toen ik eenmaal volledig gestopt was, waren ze er weer heel snel bij. En nu naar een paar maandjes is het aardig gelijk. Hoop dat dat bij jou ook het geval is. Dus toch weer kriebels. Hier ook eerlijk gezegd. @Rootje: En gister je buurjongetje wezen bewonderen? Is toch wel weer heel bijzonder he zo'n klein hummeltje. Heerlijk. @Darcy: Hoe gaat het met de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar? Druk druk druk zeker. Lekkere opmerking trouwens Zeg je toch ook niet zomaar. Dus jij ook aan de acupunctuur net als Pris? @Han: hoe gaat het met je? Druk met van alles? Sorry als ik iemand vergeten ben. Marc is vanmorgen terug gekomen uit Dubai. Heerlijk dat hij weer thuis is. Straks boodschapjes doen, even kijken voor nieuwe broek en schoenen. Jamie gaat vanavond uit logeren bij mijn ouders, we hebben een huwelijksfeest van de oudste zoon van mijn baas. Heb er zin is, even een avondje uit met z'n 2tjes. En morgen lekker uitslapen en even van elkaar genieten. Heerlijk. Fijn weekend allemaal, geniet van het heerlijke zonnetje. liefs, Patries
@ patries: ja daar komt het ook door denk ik, door de BV. Ik wil het tot een jaar volhouden, daarna stop ik, want dan mogen ze ook gewone koemelk! Lekker genieten vanaaf en morgen vroeg he! Veel plezier alvast! @ Sophie: dat lijkt me ook bij een 2e zwangerschap. Volgens mij geniet je er dan nóg intenser van, omdat je weet hoe snel het gaat en wat je allemaal te wachten staat! En doe het lekker rustig aan hoor! @ Mobielfreak: wij twijfelen nog om Aiden bij te laten knippen. Ik vind lang haar bij jongens erg leuk... Maar hij heeft nu echt zo'n tussen lengte. Hij heeft nog wel stekens, maar die zijn nu onwijs lang geworden. Is ook niet zo heel mooi, dus misschien gaat de schaar er wel in... Maar anderen zeggen juist: niet eraf doen, hij heeft zo mooi lang haar, gewoon laten groeien! twijfel, twijfel... @ pris: hoe was het etentje?!
Bij Tim groeide het helemaal naar voren, zat ook echt geen model meer in en omhoog wilde het al helemaal niet.. Ik ben erg blij met zijn korte koppie nu, staat zo vlot
Ben vandaag ook met Sophie naar de kapper geweest Wel nog echt een meisjeskoppie. Maar aangezien ze al flink wat haar bij de geboorte had, moest ik al telkens haar pony al bijknippen. Op een gegeven moment ontbrak elk model Het ziet er nu iets verzorgder uit en vind het erg leuk staan Het was wel wat hoor. Mama met schort om, Sophie op schoot met kinderschortje om. Allemaal knuffeltjes etc om haar af te leiden en mama haar voortdurend afleiden....De kapster had heel veel geduld gelukkig haha. Sophie is nogal beweeglijk. Patries, wat fijn dat Marc er weer is! Geniet ze van elkaar Wat leuk dat je ook kriebels hebt Marsab, dank je. Hopelijk heb je snel je cyclus terug en snel zwanger! xx Sophie
sorry maar heb geen tijd om te reageren want moet nog eten. hebben het nog steeds druk en aankomende zaterdag zijn we helemaal overgehuist en zo goed als klaar eindelijk ff een foto van alicia op de accu scooter wat ze erg leuk vond. nu zie je pas hoe groot ze al is haha wordt al een echte meid
[/url][/img] Hier mijn lieve zieke Matthew. hij speelt even vrolijk, andere moment zo zielig en hangerig naar mij toe. hij heeft erg hoge koorts, vermoedelijk doorkomende kiezen of zo... Wel gaat ten koste van mijn rug en beknelde zenuwpijn in mijn been omdat hij steeds op mijn schoot wilt zitten. papa is nu in alkmaar voor cursus smederij....