@ Miranda: Hier nog één met verhoging, 37.7 gisteren, niet willen slapen, niet alleen willen zijn, niets is goed etc etc.. Heb even gevoeld in zijn mondje en voel hier en daar wel wat puntjes van kiezen, maar zou eventueel ook nog een sprong kunnen zijn, lastig is het wel in dit geval, omdat Tim het op een brullen zet als ik hem even in zijn bedje zet om de wond van Dennis te verzorgen..
Hey meiden Ik heb het de laatste tijd behoorlijk druk, ben daardoor niet helemaal lekker en neem dan ook nauwelijks de tijd om hier te lezen/ reageren. Mijn vader ligt plat door een dubbele gecompliceerde open beenbreuk dus ik prober zoveel mogelijk mee te helpen in het huishouden want mijn moeder is slecht ter been. Verder heb ik het nog steeds niet naar mijn zin op mijn werk, ik ben het echt zat daar! Dat brengt dus spanning met zich mee waardoor ik nu al 2 weken met enorme hoofdpijn loop en er ook nog eens duizelig bij ben. Met Daniëlla gaat alles goed. Sinds woensdag heeft ze uitgevonden dat ze los kan lopen! Ik ben echt supertrots!
@Han: sterkte en wat zul je de benen uit je lijf lopen nu... een andere baan aan het zoeken ook? @zieke kindjes: sterkte aan de mama's! @Lovewinnie: gefeliciteerd, je bent OVER naar je nieuwe huis
Ik snap soms nog niet zoveel van imageshack, beetje kleine foto's geworden.... Maar goed, het idee is wel te zien he!
@ han: sterkte meid, doe het rustig aan! En wat knap van Daniëlla! @ lovewinnie: super dat je nu verhuisd bent, wat zou het relaxed voelen! Leuke foto's van Alicia! Al een hele grote meid! @ Miranda en Mobielfreak: veel sterkte voor jullie kindjes! Beterschap ermee! @ Sophie: nou willen we natuurlijk wel een foto zien van Sophie met het nieuwe kapsel!
@virginie: advies van job: rode jurk, witte lingerie @pris: http://www.pzc.nl/regio/schouwen-duivel ... ischor.ece zie link anyway.. braderietje, oliebollen bij de kerk en terrasje bij het museum kort samengevat maar wel leuk en gezellig dus. hier trouwens stoffen zooltjes nog dat schijnt beter te zijn als ze nog niet echt goed lopen. @mobielfreak: hij kan zeker nog steeds niet zitten? anders kon ie op een stoel zitten in de douche terwijl je de wond verschoont. @miranda: balen zeg! hoop dat ze er wat aan kunnen doen! @lovewinnie: heftig speeltje! ze vindt het wel helemaal stoer he? @marsab: gave fotoos! job is jaloers (en ik stiekum ook!) hier druk weekend geweest maar het was supergezellig en bovendien staat de schutting en liggen er weer wat plintjes tijd voor maandag.. weer uitrusten op het werk *grinnik* helaas voor mij is maandag altijd de drukste dag van de week vandaag trouwens nog even naar de kinderboerderij geweest en anne vond dit keer de kalkoen helemaal geweldig en natuurlijk het geitje dat bij mama op schoot sprong (mn WITTE broek dus! maarja.. eh. kinderboerderij en witte broek is ook vragen om problemen he)
@ Saskia: Nee, hij kan nog steeds niet zitten.. En dan zou het onder de douche een krukje moeten zijn, anders kan ik het gaas niet uit de wond halen. Nou moet ik zeggen dat Dennis zelf het gaas onder de douche er uit spoelt, hij voelt namelijk zelf het beste wanneer het pijn doet, en ik niet.. Dennis begint het al wel zat te worden, lijkt ook steeds meer pijn te krijgen aan de wond. Dinsdag moet hij op controle, en dat is maar goed ook, want ik heb 't idee, dat de wond steeds onrustiger word.. Het gaas eruit halen doet hem ook steeds meer pijn.. En als Tim op zo'n moment ook nog eens aan het brullen is, doen ze met z'n tweeën een behoorlijke aanslag op mijn geduld
Mobielfreak: dat klinkt pijnlijk. Ziet de wond er ook slechter uit? Het kan nl ook zijn dat de wond mooi aan het genezen is en dat daardoor het gaas lastiger te verwijderen is... Hoop dat het meevalt! Marsab: ook al van die leuke foto's! Als ik eens in de buurt ben.... Saskia: ik vroeg me af hoe het nou is met je. En met Job? Darcy: ben jij alweer begonnen met werken of heb je nog vakantie? Han: veel sterkte meid! Miranda: beterschap voor Matthew! de rest weet ik niet meer.... SORRY!
@ Noor: Ik vin dhet zo lastig beoordelen wat die wond betreft, het ziet er naar mijn idee wat onrustig uit, dus m.a.w. naar mijn idee is het toch iets aan het ontsteken, maar zo dacht ik dat dus al eerder en bleek het vetweefsel te zijn Dus daarom ben ik blij dat dinsdag niet al te lang meer duurt Het gaas plakt steeds vast aan het weefsel, ondanks dat het natgemaakt is met steriel water als het gaasje in de wond gaat
Goedemorgen! Ik ga straks proberen terug te lezen. Deze week 4 dagen werken! Maar ja over twee weken hebben we vakantie 8) 8) 8) . Tot later! Liefs pris
Mobielfreak: dat is op zich niet zo erg, want de wond trekt het vocht eruit zeg maar... Hoop dat het meevalt en dat de controle morgen goed is! Pris: aftellen!
Goede morgen, Mobielfreak, beterschap voor Dennis. Kapper, Yasmine heeft nog haar die ik kan afknippen. Ze heeft nog weinig haar. Marsab, mooie foto's. Ik ben ook jaloers. Han, sterkte! Doe je rustig aan Lovewinnie, wat een grote meid al. Eat gaat het snel. Ik hoor ook van iedereen dat Yasmine snel groeit maar zelf zie ik het niet, alleen de kleertjes die te klein worden. Yasmine zeurt de laatste dagen ook en eet minder goed, misschien hier weer tandjes die doorkomen.
hee meiden, ik zal later even weer reageren, maar ik heb even een vraagje. De enige die tot nu toe (buiten kdv) op Jesper heeft gepast is mijn moeder. Mijn moeder werkt alleen nog 4 dagen in de week en vind het daarom vervelend haar aldoor voor iets te moeten vragen. Daarom zijn wij op zoek naar een oppas, gewoon een jonge meid die af en toe een keer wil oppassen in het weekend ofzo, maar vind het zo moeilijk. Ik ben bang dat ik niemand goed genoeg vind voor Jesper. Hoe doen jullie dit? wat vinden jullie een goede leeftijd voor de oppasser? Ik heb een reactie gekregen op mijn oproepje van een meisje uit ons dorp die net 18 is. Ze volgt een opleiding tot verpleegkundige, dus op zich klinkt het wel goed, maar toch, twijfels blijven...
@Suus: informeer eens of ze al eerder heeft opgepast, ervaring heeft. En stel wat vragen: wat doe je als Jesper huilt/hangerig is/niet goed eet/slaapt etc. Kun je anders niet informeren in je vriendenkring? Een goede vriendin laten oppassen en haar dan een lekkere parfumbon geven ofzo? Ik ben een beetje rillerig als ik denk aan 18-jarige onbekende meisjes die komen oppassen. Maar wie weet, is het een schat en is ze helemaal geweldig met Jesper Vergoedingen zou ik zo niet weten, ik denk 8 euro per uur of zoiets?