September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @all: goeiemorgen :)

Drukke week hier, gestart op twee scholen en morgen de ceremoniemeester op de trouwerij van mijn schoonzus, dus ik hou het kort.

@Jennifer: leuk om weer van je te horen! En ik wil je banner wel aanpassen, hoor. Stuur me een PB met de geboortedata en namen en ik maak iets moois voor je. Plus uitleg (stap voor stap ;) ) hoe je die link in je profiel zet.

@oppasmeisje: ik betaal waarschijnlijk ooit teveel dan, als ik een oppas neem :) :) Goed, 5 euro lijkt me dan wel het gemiddelde, als ik het zo lees. Ben je er al uit, Suus?

@Saskia: ga zo even kijken naar Anne's escapades, benieuwd!

@Anette: beterschap!

@Pris: ik tel af voor vrijdag, ga ik ook starten met de naaldjes :D

@Mobielfreak: wat nu? Vandaag controle voor Dennis, toch?

@all: tot later!

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Darcy. Zeker drukke week. Alvast een fijne dag morgen....met hopelijk iets beter weer dan nu!
    Heb je veel werk gehad aan t ceremoniemeester zijn==

Suus Ik zou dan wel voor een wat jonger iemand durven kiezen hoor.
    Succes met je keuze!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb even mijn jurk in mijn album gezet nog maar 3 nachtjes slapen!

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Ben je zenuwachtig IMD? Ook voor jou hopen op beter weer dan t nu is!

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo hehe, ben ik ook weer even... ik heb niet zo veel tijd om te reageren, want Marissa heeft bedacht dat ze met 10 uur slaap per 24 uur af kan. Dus overdag slaapt ze al 3 dagen niet meer en 's avonds gaat ze ook pas tegen 22 uur, voor die tijd gaat ze echt niet slapen helaas. Dus ik heb niet zo veel tijd en fut om te reageren op iedereen helaas.

Ja de kraamvisite was erg leuk. Marissa heeft lekker met haar buurmeisje gespeeld en ik met de buuv gekletst en de kleine man bewonderd. Inderdaad wat is dat dan klein weer he... en ja het begint (ondanks de drukte met Marissa momenteel) nog meer te kriebelen. Maar we weten dat het verstandiger is om toch nog even te wachten, dus dan doen we dat toch nog maar... hoewel ik het wel moeilijk vind hoor.

@IMD, mocht ik voor vrijdag niet meer reageren alvast een hele fijne dag gewenst!

@oppas, ik zoek ook nog iemand, maar dan iemand die overdag af en toe een uurtje of 2 kan oppassen, maar die zijn een stuk lastiger te vinden. Althans, de mensen die we tot nu toe gezien hebben, vertrouw ik Marissa echt niet aan toe. Nou ja, dan maar zonder oppas... het moet maar. Wat betreft leeftijd, ik ging vanaf mijn 15e vaak oppassen, nooit klachten gehad :) en ik kreeg toendertijd 4 gulden per uur, dus 4 a 5 euro lijkt me heel netjes hoor.

@mobielfreak, succes met dennis vandaag, hopelijk valt het allemaal mee. Even een klein tipje misschien. Toen er een klein wondje na de bevalling iets begon te ontsteken moest ik in een bodempje water gaan zitten met een handje groene biotex erin. Na 3 dagen was het helemaal rustig en 3 dagen later helemaal genezen. Misschien werkt dat met de wond van Dennis ook wel goed, Het ontsmet wel in ieder geval. En de enzymen die erin zitten vreten 'dood' weefsel weg. Lekker smakelijk verhaaltje weer :)

@pris, Marissa heeft ook grote voeten hoor (voor een meisje zeker) Ik heb ze gisteren laten meten bij de schoenezaak en die zeiden dat ze maat 20 heeft, dat schijnt vrij groot te zijn voor 11 maanden bij een meisje, maar ik heb er geen verstand van eigenlijk... Van die slofjes met maten van 6-12 maanden kan ze al 4 maanden niet meer aan en ze is ook bijna uit de 12-18 maanden slofjes gegroeid.

@Han, goed dat Daniella los loopt. Ook al zo'n snel meisje! Enne succes met het gedoe met je pa, hopelijk gaat het snel weer beter met hem.

@gonzo, leuk dat je er weer bent, geeft niks alleen meelezen, ik heb soms ook van die periodes dat ik een tijdje alleen meelees (helaas).

Oow nu valt Marissa weer heel hard, gauw troosten, misschien tot straks nog
    doei!

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ rootje: Was het maar zo makkelijk dat hij in een voetenbadje kon gaan zitten, helaas heb ik al geen teiltjes die groot genoeg zijn voor zijn achterwerk :) Plus dat er stromend water doorheen moet..
    Als je een idee wil hebben wat voor soort wond het is, moet je deze link maar eens bekijken: (kan er onsmakelijk uit zien )http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/3/3b/OperierteFistel.jpg/800px-OperierteFistel.jpg en dan is de wond op de foto maar een kleintje vergeleken met die van Dennis :confused:

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mobielfreak, OMG hopen de wond snel geneest.

IMD, Wat spannend. Hopen op mooie weer!

Yasmine was gisteravond opeens helemaal niet lekker. Om half 1 hoorde ik haar huilen ging even kijken. Ze zat helemaal onder had haar hele buikje leeggegooid. Ik tilde haar op en ze war heel warm even gemeten en 39,9 graden. Arm kind, vanochtend ging het al een stuk beter 37,7 graden.

8. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    @pols - het is nog niet echt geweldig met mijn pols, het ergste vind ik nog dat, toen ik ging werken twee weken geleden, sommige collega's me gewoon negeerden of niks vroegen... :confused: Het lijkt er wel op alsof ze denken dat ik het expres doe. Krijg ook geregeld de opmerking dat het vast lekker was om thuis met Thijs te zijn - alsof je daar iets aan hebt als je zelf niet voor je kleintje kunt zorgen...zucht! Ben al op zoek naar ander werk, maar voor 20 uur valt dat niet mee helaas!

@vakantie - ik moet zeggen dat wij afgelopen week prima weer hebben gehad in de Veluwe, wel heel af en toe een klein buitje, maar voor de rest lekker zonnig en een lekkere temperatuur. Volgens mij hebben wij echt mazzel gehad, zeker als ik dat weer nu zie :(

@rootje - knap dat Marissa al zo goed kan lopen zeg, wow!

@IMD - ziet er allemaal mooi uit voor je bruiloft hoor, hoop voor je dat je nog in je jurk past ;) of is er rekening mee gehouden met je groeiende buikje?

@marsab - hoe lang duurde het voordat je de feestslinger thuis kreeg, ga zeker ff kijken, ziet er leuk uit.

@mobielfreak - je hebt het maar druk zo! Niet te hopen dat het inderdaad gaat ontsteken, dan gaat het vast nog langer duren en daar zit je vast niet op te wachten

Ga nog even snel wat dingen doen...moet nog vanalles regelen voor Thijs zijn verjaardag...wordt nu toch wel eens tijd!

Groetjes!

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

tja ik had al zo'n vermoeden dat het er zo uit zou zien :)
    Heb je geen bad? Ik moest toen gewoon in bad gaan zitten met 5 cm water erin... Anders misschien een teiltje oid proberen?
    Sterkte in ieder geval...

10. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    maart: arme Yasmine, altijd zo zielig als je kleintje ziekjes is, hopen dat ze snel weer de oude is!

Gonzo: wat een vreemde collega's heb je! beetje asociaal als ze niet eens vragen hoe je je voelt en of het weer een beetje gaat met je pols...inderdaad maar op zoek nara een andere baan, voor 20 uur wordt moeilijk, maar ja, gewoon hier blijven en ondertussen je ogen goed open houden toch?

mobielfreak: wat erg van de wond, kijk er maar mee uit inderdaad, een ontsteking is zo gebeurd, het klinkt misschien stom, maar om te weten of iets echt ontstoken is ruik ik er altijd aan. (heb altijd last van veel ontstekingen en pusproblemen bij mijn hondjes...don't ask!) Ik ruik het altijd meteen als het mis is of als het aan het genezen is...beterschap!

Ik heb foto's op mijn Hyves gezet, foto's op deze site krijgen lukt me nooit, ik kan ze niet klein genoeg krijgen, heb al hulp gevraagd, maar het lukt niemand...dus helaas geen foto's van mijn twee kleine engeltjes hier! Ik snap ook niet hoe jullie altijd die prachtige foto's hier op je bericht krijgen...ben nu eenmaal supermuts!

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ jennifer: Al sje de foto's upload via photobucket, kun je zelf het aantal pixels instellen, dus de grootte die je graag wilt hebben, zo doe ik het altijd en komen ze hier ook goed binnen ;)

@ Wond: Net bij de arts geweest, het viel de arts allemaal wel mee, mogen nu overstappen op vette gazen, die plakken dan ook niet zo vast in de wond :D

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Haaai Dames

Sorry was lang geleden.. Yocena is over nog geen week alweer één. Het gaat zo snel..
    Wou even laten weten dat ik nog wel leef ;) En heel snel weer kom kletsen...

Dikke Knuffels voor jullie allen. Besef eigenlijk hoeveel jullie voor mij betekenen. De meesten kennen elkaar alweer meer dan een jaar digitaal. Een jaar geleden zaten we met z'n allen in spanning (letterlijk) voor de eerste die zal geboren worden..

Bedankt meiden voor alle steun en het delen van ervaringen. Ben er snel weer.

XXX

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Verjaardagslijst september 2007 baby's

Augustus
    22: Keld (Virginie83)
    25: Yocena (Miss X)
    26: Chris en Tijn (Noor)
    29: Dean (IMD)
    30: Esmay (Joepie)
    31: Tim Owen (Mobielfreak)

September
    01: Judith (Brigitte)
    02: Yassine (Newlymom)
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy)
    07 Lyn: (Ief)
    08: Kyra (Joyce82)
    11: Tara (Zoë84)
    11: Marissa (Rootje)
    12: Alicia (Lovewinnie)
    12: Yasmine (Maart)
    13: Aiden (Marsab)
    13: Jesper (Suus)
    13: Eva (Edokid)
    14: Daimy (Rian)
    15: Thijs (Gonzo)
    15: Niels (Savita)
    20: Sophie (Sophie)
    21: Milan (Moons
    24: Jesse (Simke)
    24: Tygo (Pris)
    25: Jamie (Patries)
    25: Anne (Saskia)
    28: Daniëlla (Han)
    29: Matthew (Miranda040172)
    29: Timothy (Modigliani)
    30: Ollie (Darcy)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Hai Miss X. Over minder dan een week :confused: :confused:
    Time flies! Doe rustig aan en hopelijk heb je binnenkort meer tijd om hier te schrijven!

@ Mobielfreak. Gelukkig meegevalle.
    Heb de link niet bekeken...ben niet zo van de wonden :rolleyes:

@ Jennifer. Ik ga je ff zoeken op Hyves. Ben erg nieuwsgierig naar je kindjes en ook naar jou natuurlijk :D
    IK KAN JE NIET VINDEN :( ;)

@ Gonzo Jammer dat t zo gaat bij jullie.
    En als ze zulke dingen zeggen dan moet je gewoon zeggen dat t idd heeeeeeeeeeerlijk was en dat je erg van je mannetje hebt genoten ;)

@ Maart Beterschap voor maart. Hopelijk gaat t vanacht beter!

@ Rootje...ben ik vergeten te kijken voor die schoentjes :rolleyes:
    Hmm nou ja morgen in de herkansing.!

Kent iemand dit of heeft er ervaring mee met bestellen?
    Vind t zo leuk! :D :D
    http://www.skribbels.nl/stoelen/index.html

Stucadoor is druk bezig boven. Badkamer gaat mooi worden. Binnenkort eindelijk in bad :D :D Als t klaar is zal ik foto plaatsen.

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hellohello!
    Alles hier goed, lekker weinig aan het doen, genieten met zijn allen!
    En bezig met de voorbereidingen voor het feestje van zondag!

Jennifer: waar zit jij op hyves? kan je ook niet vinden!

Mobielfreak: hoe was het in het zh met Dennis?

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Jeetje Noor. Jouw jongens deze week ook al 1 :D
    Heb je stukje op Hyves gelezen...is een mooi stukje!
    Wat doe je nou uiteindelijk met de taart voor de jongens?

17. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Dag dames,
    ik kreeg van Darcy een pb-tje, hoe het was. Ik moet zeggen dat ik zo af en toe wel wat las hier, maar omdat ik (alweer) zwanger was (ben) en nog 3 kids heb (gewoon druk dus), kon ik het niet aan tijd vinden om te schrijven hier. Nou toch maar ff tijd gemaakt, aangezien jullie het hier wel eens over mij hebben.

Ik ben ongeveer gestopt met schrijvrn toen Hanne eind april in het ziekenhuis terecht kwam. Ze heeft daar toen 5 dagen gelegen ivm een urineweg-infectie. Ze heeft daarna wat onderzoekjes gehad, maar daaruit bleek niet dat het aangeboren was. In november moet ze weer voor controle komen. Waarschijnlijk heeft ze gewoon dikke pech gehad!
    En eigenlijk is er verder niet zo heel veel gebeurd hier in huize Wiersma. Het loopt jier allemaal lekker. Hanne kruipt als een bezetene. KLimt bij elke broekspijp omhoog , loopt het liefst aan de handen van een ander door de kamer en brabbelt er op haar manier op los (mama, baba, bah, aaa -voor aai- ). En ze heeft nog geen tanden door. Dus als ik ga bevallen zal ik ws 2 kids hebben zonder tanden :) .

Met mij gaat het. Ik moet nog eventjs en dan ga ik "weer"in 2-en vallen (herhaling van vorig jaar). Het zwaarst is voor mij het snel reageren naar Hanne toe (wat niet echt wil lukken met zo'n lijf). Ik heb ook helemaal geen zin om te bevallen, maar ik moet er wat voor over hebben ,he!?

Nou groetjes, van mij hier en ik zal proberen wat vaker te schrijven hier.

Groetjes, jikke

Oh ja, Voor het verjaardagslijstje: Hanne wordt 19 sept. 1 jaar (wat vliegt de tijd zeg)

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Noor: Ziekenhuis was goed gegaan, volgens de arts was het niet noemenswaardig en gewoon een kwestie van goed doorzetten met uitspoelen en 3 maal daags verschonen. Hebben nu dan wel vette gazen meegekregen en een recept voor leukopor, dat lijkt een beetje op schilderstape, maar gaat makkelijker van de huid af dan de tape die wel hadden gekregen, hadden dus zelf al 2 rollen leukopor er doorheen gejaagd, wisten wij veel dat je dat dus ook op recept kan krijgen :oops:

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Mobielfreak, gelukkig valt het mee.

MissX, leuk om weer van jou te horen, gelukkig gaat alles goed. Yocena ook al bijna een jaar, gaat echt snel. Kan ze al lopen?

Jikke, Leuk dat jij ook even komt lezen. Het kan bij jou nu ook elk moment beginnen, spannend hoor.

Yasmine is hier nog steeds ziekjes maar het gaat al een stuk beter. Geen hoge koorts meer.

Wat kopen jullie voor de kleintjes met verjaardag. Ik moet nog een kado bedenken.

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Augustus
    22: Keld (Virginie83)
    25: Yocena (Miss X)
    26: Chris en Tijn (Noor)