@IMD: ik denk een kindje, niet twee... Zou wel bijzonder zijn indien twee ukkies, he? Wat een schitterende trouwjurk trouwens. Ik hoop op mooi weer voor jullie, maar een stralende dag wordt het sowieso
Pris: ben ik geheim in het telefoonboek? Haahahaha had ik echt geen idee van! Maar vind het heel lief van je en zal je mijn adres pben! Enneuh mocht je echt zin hebben zondag: de taart staat klaar hoor!
IMD; ik word echt niet wijs uit die echo Maar nog heel even en je mag weer en dan zal het vast duidelijker zijn! Een superfijne dag morgen!
Darcy: Hier slapen ze ook vaak op hun buik, al maanden eigenlijk. Isa werd ook een buikslaper zodra ze goed kon draaien. Liggen hier verder alleen in een slaapzak, dekentjes heeft geen zin
nou meiden ik ga de make up in (en de kapper haha) om 12 uur komt Martin mij bij mijn ouders halen we hebben wel gezellig samen geslapen. Ik vertel alles achteraf en wens jullie alvast een fijn weekend... ik ga lekker trouwen met mijn ventje!
Virginie! Je mag het spits afbijten vandaag met de verjaardagen. Van harte gefeliciteerd met Keld zijn eerste verjaardag! Maak er een mooie en bijzondere dag van! Geniet ervan. Liefs Pris
@ Maart Als ik jou was zal ik er maar snel een testje tegenaan gooien! Succes meid! @ Anoek. Lekker laten praten hoor dat CB. Je probeert t, doet je best en meer dan dat kan je niet doen! Teveel pushen gaat alleen maar tegen werken. @ Darcy. Wat apart zeg parelmoerblauw! Kan er niet echt een voorstelling bij maken En een kort nachtje zeg! Ben je trouwens ook alweer aan de studie begonnen? En aan mij heb je ook niets met een spoedvraag hihi. Maar Tygo ligt niet heel vaak op zijn buik. Overdag laat ik hem liggen als t gebeurt maar kijk wel een keertje extra. s Avonds lukt t wel om m om te draaien.. @ Fiets. Gisteren nieuwe fiets eindelijk kunnen halen. Ben er blij mee heb er wel fietstassen op zo erg maar wel handig @ Gonzo. Ik heb de Batavus Mambo. Is de mama fiets van Batavus en fiets dus heerlijk! Hier nog steeds potjes dus kan je niet aan recepten helpen. @ IMD. Lijkt op 1. @ Noor. PB ontvangen! Maar moet ik dan 1 of 2 kaartjes sturen haha..Nee hoor ik weet t al komt goed! Ben weer bij Vandaag werken dus en tussendoor naar acupunctuur...moet op de weegschaal straks Ben benieuwd hoor. Vorig weekend niet helemaal goed gegaan en gisteren ook niet. Maar ben en de andere 3 wkn zijn wel super gegaan
Lieve Virginie: alweer 1 jaar mama van een prachtig kereltje! Well done! Van harte gefeliciteerd KELD! Maak er een mooie dag van met veel kado's, balonnen en taart!! xxxx
Verjaardagslijst september 2007 baby's Augustus 22: Keld (Virginie83) 25: Yocena (Miss X) 26: Chris en Tijn (Noor) 29: Dean (IMD) 30: Esmay (Joepie) 31: Tim Owen (Mobielfreak) September 01: Judith (Brigitte) 02: Yassine (Newlymom) 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 07 Lyn: (Ief) 08: Kyra (Joyce82) 11: Tara (Zoë84) 11: Marissa (Rootje) 12: Alicia (Lovewinnie) 12: Yasmine (Maart) 13: Aiden (Marsab) 13: Jesper (Suus) 13: Eva (Edokid) 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
Hey Lieve Meiden, Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik vind het zo emotioneel, loop al sinds gisteren te huilen .. Toen ik gisteren de verjaardagskaartjes voor Keld las, kon ik me niet meer houden en Noor en Pris, als ik jullie berichtjes las, sprongen de tranen weer in mijn ogen. WAT HEB IK TOCH? Moet ik niet gelukkig zijn dat ik een gezond, lief kindje heb, waar niets aan mankeert, gewoon perfect is en gelukkig is? Dat ik al een jaar zijn mama mag zijn en ik echt zo trots op ben? Ja, dat ben ik wel.. Misschien omdat ik een periode afsluit en ik er nog niet klaar voor ben..
Virginie van harte met Keld zijn eerste verjaardag Babynieuws: Gisteravond om 23.34 uur is kvptje bevallen van een dochter Rilène Jolie ze is 50 cm lang en weegt 6 pond, niet zoals verwacht thuis maar in het ziekenhuis.. Moeder en dochter maken het goed en mochten na 2 uurtjes alweer naar huis
sorry mama's dat ik zo weinig reageer maar lees wel mee om het bij te houden. Wij zijn nog steeds druk bezig met van alles en hebben waarschijnlijk pas 28 augustus internet op ons nieuwe adres net als tv-digitaal. alicia heft het prima naar der zin als we in het nieuwe huis zijn en ben benieuwt hoe ze er gaat slapen morgen. het is nog niet helemaal af maar op mijn babysite staan alvast wat foto's. alicia heeft ook (ALWEER) een nieuw kadotje en dit keer een loopauto van prinses. ze vind hem gewledig en gaat er mee heel de kamer door. vind het wel knap dat ze het zo door had en na een paar meter achteruit ging ze meters vooruit en lol wat ze dan heeft, verder hebben we een katje genaamt Djego. het is een maine coon en is z'n schatje en lief. Het is echt ons 2e kindje en slaapt zelf op onze kamer haha. kvptje: van hartje gefelciteerd met de geboorte van jullie dochter Rilène Jolie. wat een mooie naam ook. geniet van je 2 wondertjes. er is er een jarig hoera hoera, gefeliciteerd kleine Keld je bent al een echte dreumes. virginie jij ook gefeliciteerd. ik snap wel dat je emotioneel bent. als ik er aan denk dat me meisje 1 jaar geleden nog in me buik zat en ik vol spaning zat te wachtenhoe ze er uit zou zien dan raak ik ook erg emo. fijne dag nog en huilen mag best hoor want het zijn tranen van blijdschap alicia met der stoere loopauto van prinses
@lovewinnie: dat karretje komt zeker van de kruidvat? Jesper heeft de carsauot! Hij vind het ook erg leuk en vooral de geluidjes erbij.. Hij gaat alleen nog achteruit haha. Die van hem staat bij opa en oma, dus met hij nog maar wat meer oefenen, kan hij binnenkort ook vooruit
IMD: fijne bruiloft het weer ziet er goed uit slapen: alicia draait op der buik, der zij en op der rug en het is elke keer ene verassing hoe ze nu weer ligt te slapen. ik doe er eigenlijk niet veel mee. mijn vriend legt er altijd op der rug voor hijzelf gaat slapen vind ie een fijner gevoel fruit en groente: als alicia niet meer wil is het klaar en krijgt ze der sap of toetje. nu der tandjes doorkomen boven (3 te gelijk) eet ze wat minder maar ik ga er geen stijd van maken. de ene dag eet ze een heel potje maar ook regelmatig een halfje. zolang ze nog groeien zit het wel goed toch. prikjes: alicia heeft ze dan dinsdag gehad en was zelfs gisteren nog jammerig en sjagie. niks is goed en wil alle aandacht hebben. de kat heeft het ook flink te verduren want zodar wij hem op schoot hebben komt ze jammeren aan je been dat ze ook wil. als ze dit niet mag en ze wel mag aaien pakt ze hem vast om weg te gooien als ze de kans krijgt. ze blijven elkaar wel opzoeken en achterna kruipen en renne dus dat zit wel goed. pil: ik vergeet hem ok erg vaak en dat komt denk ik gewoon omdat ik hem ruim 2 jaar niet heb geslikt. ik slik hem nu al weer een paar maanden maar toch het ritme is zoek. ik ben doodop en slaap z'n 4 uurtjes per nacht om alles af te krijgen. het is zwaar en dan ook nog een verjaardag te regelen . als het er op zit zal ik blij zijn en kan ik dan eindelijk ook heerlijk gaan slapen lengte en gewicht: alicia was in 2 maanden maar 125gr aangekomen maar hier hebben ze niks van gezegt. wel was ze weer flink gegroeit en is nu 76cm lang en dat is een heel eind en weegt 9485. ze wordt steeds langer en dunner en is al een echte dreumes kwa bouw en doen en laten. er is haast geen babyvet meer en was zo dol op die spekbillen . kleine meisjes worden snel groot. ben er weer weg van alicia is wakker gr sandra
Hoihoi, @IMD, fijne dag vandaag meid! Enne echo kan ik niet echt zien, is wel twijfelachtig inderdaad. Afwachten maar, wel spannend hoor. @Virginie, Gefeliciteerd met Keld! Tja ik kan me voorstellen dat je emo bent hoor, ik had het al toen ze ging lopen dat ik vind dat het veel te snel gaat. En over 3 weken is Marissa ook al 1, ik word al emo bij de gedachte @KVPtje (als ze nog meeleest hier, anders moet mobielfreak het maar doorgeven) Gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van. @fiets, ik heb ook een mamafiets. Geen dure, maar een bij de Makro vandaan voor 300 euro. Ik heb het in het begin geprobeerd met mijn oude fiets, maar dat fietste echt niet fijn, er zat zo weinig ruimte tussen het zitje en mij, dat was niet fijn. @buikslapen, Marissa slaapt ook al maanden op haar buik en haar zij. Ik kan haar wel terugleggen, maar ze draait zich direct weer terug. Dus dat heb ik maar opgegeven. Ik ga er ook maar van uit dat ze goed genoeg kan draaien zdat er niks gebeurt. Nou even onze update: Marissa is weer helemaal goedgekeurd op het cb woensdag. Ze woog toen 9230 gram en was 75 cm (staand, want we kregen haar niet liggend ) Ze was dus netjes gegroeid weer. Ze heeft ook de prikjes weer gehad. Bij de eerste gaf ze geen kik, maar de 2e wilde ze niet, met veel moeite is het toch gelukt. Nu over 3 weken weer voor de BMR (omdat we op vakantie gaan). Enne heeeeeeeel misschien ben ik (toch nog iets ongepland) al in verwachting. We hebben het begin van de week zonder bescherming gedaan (cd's waren op) en toen ik later keek, zag ik dat het precies in het meest vruchtbare deel van mijn periode is (gesteld dat dat weer 28-30 dagen is). Ik moet ook zeggen dat ik me sinds die tijd ook anders voel, maar dat kan ook verbeelding zijn natuurlijk. Maar het lijkt veel op hoe ik me voelde toen ik in verwachting van Marissa was. Dus nog even afwachten maar of ik begin sept ongi wordt. Zo niet dan ben ik uitgerekend voor mijn moeders verjaardag zag ik Nou ik ga maar eens even met ons hondje wandelen, die staat hier naast me te piepen dat ie er uit wil. Knuffels en tot later!
ja dat is ie inderdaad. ze is ook dol op de geluidjes en die glimlach maakt mijn zo blij. ze kan ook erg blij zijn met het spiegeltje erop en vind der eigen erg bijzonder blijkbaar want ze ligt dan compleet dubbel en giebert het uit
Net terug van acupunctuur...Ben bijna 3,5 kg kwijt...wel iets minder dan verwacht Maar super tevreden...nu nog een paar voor de vakantie Straks weer teruglezen
KVPtje gefeliciteerd met jullie dochter Rilène Jolie. Mooie naam! geniet er maar van! Isabel; heel veel geluk en plezier vandaag! lekker van genieten! Virginie gefeliciteerd met Keld zijn eerste verjaardag! Maart; spannend meid! Lovewinnie; gave auto voor je meisje! en ik zie dat Alicia ook niet zo veel was aangekomen.. Marijn ook niet! zal wel aan de leeftijd liggen. Ze doen ook zo veel, zitten geen moment stil. Rootje; flinke meid Marissa! en wat een mooi nieuws! ben benieuwd, wanneer ga je testen? Pris; nou toch lekker 3,5 kg! je moet natuurlijk ook niet meteen te snel willen ~~~~~~~~~~ Marijn is gisteren naar het CB geweest, en het was positief en negatief. Eerst maar het negatieve nieuws; Marijn is veel te weinig aangekomen, maar 100 gram.... Dat is echt veel te weinig! Hij eet als een bootwerker dus snap niet dat hij amper is aangekomen... Hij is heel erg bewegelijk dus ik denk dat hij meteen zijn eten verbruikt en dus niets opslaat. Ik moet nu dus tussendoor terug komen om hem te laten wegen, Ewout moet ook over een week of 2 dus dan gaat hij gewoon mee. Ze hebben me ook geen tips gegeven om hem nog meer te laten eten, want hij eet al heel erg veel.... Het goede nieuws is dat hij bijna niet meer huilt, en zich heel goed ontwikkeld. Hij kruipt en trekt zich op aan van alles, en loopt al rond de tafel en bank en zo. Dus verder helemaal geen klagen! Hij moet dus alleen wat meer aan komen! Hij weegt nu dus 8760 gram en is 74 cm lang.