September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Dames

Even een berichtje hier

De slingers zijn opgehangen. Straks nog even opruimen en morgen is de grote dag!Het is zo snel gegaan, ben nu bezig met haar albumpje en vandaag 2 kleine babies gezien. Kan niet geloven dat zij ook zo klein is geweest.. Ik ben zo trots op mijn toch kleine meisje..

Ik ga even verder.. Morgen een verslag, mis jullie wel en ga heerlijk op mijn gemakje lekker alles teruglezen snel..Zie dat er alweer zwangeren zijn en geboortes en leuke foto's..

XXXX

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ MissX: [color=violet]Hiep, Hiep, Hoera voor YOCENA!!!! Gefeliciteerd met je verjaardag grote meid![/color]Geniet ervan, MissX, en lekker veel foto's trekken! :D

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hier een goed, maar druk weekend achter de rug! Ik zal later een paar foto's plaatsen.

Keld wist niet goed wat er gaande was, maar eens hij het gewend was, kwam hij lekker los. Taart heeft hij niet gegeten, blijkbaar niet veel zin in!

Ik ben echt trots op mijn ventje, zou hem niet meer kunnen missen. Maar ik moet nog meer van hem en de kleine dingetjes genieten, het gaat zo snel. Voor ik het weet, gaat hij naar school..

Ik heb bijgelezen, maar reageer later wel. Nu de boterhammetjes van manlief smeren en dan Keld uit bed halen..

@ Marsab: Ik hoop dat je nacht nog beter is verlopen. Knap dat je de borstvoeding zo lang hebt volgehouden!

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Miss x: Van harte met Yocena!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

HOERA YOCENA 1 JAAR!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Veel geschreven zeg de afgelopen dagen :confused:

Probeer vandaag even bij te lezen.

Heb een leuk weekend gehad met oa gisterenmiddag DIRTY DANCING in Utrecht.
    Wat was dat gaaf zeg. Vond de film altijd al geweldig en nu dit ...zooooooooo gaaf *Pris zwijmelt weer even weg*
    Was samen met mijn moeder. Had haar meegenomen omdat ze op Tygo past en daar verder echt niets voor wilt hebben!

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MIssX, Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie mooie meid. Hoera Hoera!

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    IMD, Wat een mooie foto's. Prachtig!

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Yocena 1 jaar oud! Gefeliciteerd met je kleine meisje!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @IMD: gelukswensen! Mooie foto's, hoor!

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@MissX: Gefeliciteerd met Yocena!
    Maak er een mooie dag van!

@IMD, Mooie foto's, zo te zien hebben jullie een mooie dag gehad.

@Anoek, dat is toch echt kruipen hoor, wel heel knap dat Sarah al met haar buikje van de grond kan! Dat deed Marissa pas toen ze 8 maanden was.

@marsab, Goed hoor dat je het nog steeds volgehouden hebt, vooral de nachtvoedingen. Hopelijk kan Aiden inmiddels zonder en kan jij lekker doorslapen 's nachts.

@melk en eten, Hier raadde het cb ook halfvolle melk aan, zeker geen volle melk, en verdunnen kwam volgens haar bijna op hetzelfde neer als halfvol geven. En nummer 3 melk mochten we absoluut niet gaan geven want dat is veel te zoet en bevat veeeel te veel calorien volgens de arts(doen we toch voor de avondfles hoor). Tja als Marissa nu echt een zwaargewicht zou zijn... maar dat is ze absoluut niet.
    Dus inderdaad wel raar dat er zo veel verschillende adviezen gegeven worden. Wel mogen ze inderdaad vanaf nu volledig met de pot mee-eten, als we geen scherpe kruiden gebruiken tenminste. Maar dat deed ze al voor een groot deel eigenlijk.

Nou ik ga ook maar weer aan het werk.
    Tot later!

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben net terug van het consultatiebureau. Yasmine weeg 8,3 kg en is 73 cm. Ze mag nu ook met de pot mee eten en overstappen op halfvolle melk. Ze heeft weer 2 prikjes gehad.

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ IMD: je zag er prachtig uit! Je man en Dean trouwens ook!

@ Anette: dat is kruipen hoor, wat snel is je meisje!

@ Pris: ik ben ook naar Dirty Dancing geweest, zoooooo gaaf! Wauw, een super weekend dus!

@ Maart: weer helemaal goedgekeurd! En handig he, dat ze met de pot mee mogen eten!

@ BV: Ik geef nu nog 2 keer BV, 's ochtends en 's avonds. Dat bevalt me nog steeds prima, dus ik zie wel tot hoelang we het volhouden!

@ Melk: Hier ook gewoon half volle melk en wel volle yoghurt trouwens.

@ Miss x: hoe is de verjaardag, ook emo net als Virginie?! (ik denk dat ik ook de hele dag loop te janken! ;)
    Geniet van vandaag!

@ all: ik heb weer 2 dagen vrij. Is ook wel handig want Aiden is erg verkouden en huilt bijna de hele tijd. Ppff...zielig zeg!

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hiep hiep Hoera voor Yocena :D

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he allemaal
    helaas geen tijd om hier regelmatig te komen lezen enzo maar wilde jullie wel allemaal van mooi nieuws op te hoogte brengen:

Judith wordt in het voorjaar grote zus!

Meteen de eerste ronde was het raak.... :confused:

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    @brigitte: GEFELICITEERD, nog een septembermama die weer zwanger is, super hoor.

@missx: Gefeliciteerd met Yocena!

@virginie: ook nog gefeliciteerd met Keld!

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Suus: Dankjewel!

@ Brigitte: Gefeliciteerd! Geniet van deze 2e zwangerschap!

@ Imd: Mooie foto's van een mooi gezinnetje! Later details?? :D

@ Marsab: Vertroetel Aiden maar lekker hoor! Hier gelukkig gespaard gebleven van verkhoudheden. Tot nu toe! Hoe was je nacht?

@ Maart: Je meid is 'goedgekeurd'! Wij gaan morgen naar het CB..

@ Anoek: Wauw, wat is je meid snél zeg! Dit is kruipen!

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Meiden, effe een vraagje voor jullie over het tandenpoetsen:

Doen jullie dit elke avond? Of meerdere keren per dag? En specifieker: LUKT DIT?

Ik doe het al een tijdje bij Keld, maar slechts af en toe, omdat hij echt tegenwerkt en het dan gewoon niet lukt, maar ook omdat ik het vergeet :oops: ..

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Nu enkele foto's:

Ons gezinnetje (Let niet op Keld's haar, papa vond het nodig om Keld's haar te knippen :rolleyes: )

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Miss X: Gefeliciteerd met Yocena!

@ brigitte: gefeliciteerd dat het meteen raak is

@ Marsab; Hier ook eentje. Matthew werd vanmiddag om 13 uur door jeroen opgehaald van de KDV omdat hij zo erg verkouden is en heel erg jengelig is. Hij slaapt veel tussendoor met zn verstopte neus, loopneus en hoesten. Zo zielig. Gelukkig ben ik morgen vrij, dan ben ik er voor hem. Maar gisteren was hij echt de oude, vandaag niet. Het zal wel even duren voordat de verkoudenheid helemaal weg gaat.

Deel Deze Pagina