@Saskia, haha lekkere smeerkees he, nou Anne kan er ook wat van, ook een leuke foto Mooie website trouwens leuk idee @Maart, nou he echt een hele bos indd had ze trouwens al bij dr geboorte, moeten het eigelijk wat knippen maar ja twee staartjes staat ook pittig En komt vanzelf wel bij Yasmine, de dochter van mn vriendin had ook bijna niks (was blond) en moet je nu zien! @pris, doen wij ook hoor, cb zegt wel ze mag koe melk maar waarom heb je anders die opvolgmelk Ayla krijgt Nutrilon standaard 3 (10 tot 18 mnd) zit teminste nog vitD in anders moet je dan weer extra geven @Mariella, Natuurlijk leven we mee meid! Hopelijk kan je toch een beetje genieten, en je blijft altijd welkom hier he @Marsab, Ayla heeft zowaar vanacht doorgeslapen (heeft ze nu zeker over genomen van Aiden haha). Maar hadden gisteren trouwens ook eerder gegeten, normaal eten we rond een uur of half 6 kwart voor 6, en nu dus om 5 uur, en mevrouw heeft nog een half bortje meer gegeten en twee danoontjes, en rond een uur of half acht een koekje. Normaal doe ik Ayla ook in bad, maar heb dr nu gelijk naar bed gebracht om 8 uur, en dus klokje rond geslapen! Half 8 werd ze pas wakker \/ Nou morgen een VDL test, en daarna een intake gesprek, dus afwachten... Dan gaane we weer naar school zal wel wennen zijn, vooral voor Zara die weet niet beter of mama was altijd bij dr. Maar voor mezelf zal het ook wel even lekker zijn. O ja wat wegen jullie moppies eigelijk? Ayla was de laatste keer 8645 gr en 73 cm, ze heeft nog maat 80.
hoi meiden! ik lees af en toe mee, maar heb het wel druk met twee kleintjes, dus excuses als het wat minder is! darcy; mag ik je superbedanken voor de prachtige banner! ben er heel blij mee, thanx! ik heb trouwens helemaal geen idee hoe ik een link van hyves op deze site krijg, lukt me zelfs niet mijn banner te maken dus...helaas!je kunt mij vinden bij jenvanlon geloof ik...voor de liefhebbers... hier geven we gwynnie opvolgmelk van nutrilon en maken daar haar pap mee, flesjes wil ze al heel lang niet meer... 8am: brinta 6 scheppen met 180cc nutrilon 10am: fruit, vers of hele pot 12am: 2 bruine boterhammen met smeerkaas of appelstroop, beleg,banaan...dan een tukkie 3pm: yoghurtje en koekje 5pm: groente, pasta vless, potje, warme maaltijd 7pm: 180 cc nutrilon met 6 scheppen brinta
Hey meiden, Wat hebben jullie veel gekletst Ik weet niet waar jullie de tijd vandaan halen. Sorry hier beetje druk, loop erg achter met huishouden, nog te veel klusjes in huis te doen, verjaardag Jamie regelen, werken, etc etc Even een korte reactie: @Mariella: Meid van harte met je zwangerschap. Ondanks alles wat er gebeurt is hoop ik dat je ook van deze zwangerschap kan genieten. Niels* zal trots op jullie zijn. Hij zal waken over zijn brusje. @MissX: Sorry beetje laat, maar nog van harte met Yocena. Leuke verjaardag gehad? @Noor: Sorry ook te laat. Nog van harte met Tijn & Chris. Zo te zien op de foto's een geslaagd verjaardagsfeest. @Virginnie: Leuke foto's van Keld zijn verjaardag. Ook een leuke dag gehad zo te zien. @Brigitte: Van harte met je zwangerschap. Leuk hoor. En in 1 x raak! Wauw super meid. @IMD: Mooie foto's van de trouwdag (heb ff snel gespiekt). Wat schattig dat pakje van Dean. @Jessica: Welcome back Hoop dat alles verder goed gaat? @Miranda: Hoe gaat het nu met je? Fysio wat geholpen? Vervelend dat Matthew verkouden is. Hier ook eentje die opnieuw verkouden is, vorige week ook, ging paar dagen geleden beter, maar sinds gister weer groene snottebellen en vol. Zo zielig. @Pris: Zo te horen heb jij het er ook maar druk mee. Succes meid. @Jennifer: Leuk wat van je te horen. Heb een krabbel op je hyves geplaatst. Ik heb je gevonden. @Marsab: Super dat Aiden zo goed heeft doorgeslapen. Heeft je boefje het toch begrepen. @Saskia: leuke uitnodiging voor Anne haar verjaardag. @Darcy: hoe bevalt het weer aan het werk te zijn. Alles goed met Ollie? @Moushy: voor jullie kan het feest dus bijna beginnen. Leuk hoor. En al uit over de taart? @mee-eten: Jamie eet hier ook gewoon mee. We eten soms iets later, maar dat vindt hij niet erg. Dan geef ik hem alvast wat tomaat of komkommer, vindt hij heerlijk. Zijn net snoepjes voor hem. Sorry meiden weet het niet meer verder. Zal proberen morgen weer wat bij te lezen. Fijne avond. Liefs, Patries
@ Kvptje: Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van MARICHA JOAH!!! Maak er een fijne dag met je twee dochtertjes!
Verjaardagslijst september 2007 baby's Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) (1 jaar!) 29: Dean (IMD) (morgen!) 30: Esmay (Joepie) 31: Tim Owen (Mobielfreak) September 01: Judith (Brigitte) 02: Yassine (Newlymom) 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 07: Lyn: (Ief) 08: Kyra (Joyce82) 11: Tara (Zoë84) 11: Marissa (Rootje) 12: Alicia (Lovewinnie) 12: Yasmine (Maart) 13: Aiden (Marsab) 13: Jesper (Suus) 13: Eva (Edokid) 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
Kvptje: Nog van harte met de verjaardag van Maricha! IMD: Een mooie dag toegewenst vandaag! Dean al weer 1 Jaar!
Verjaardagslijst september 2007 baby's Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) (morgen al!) 31: Tim Owen (Mobielfreak) September 01: Judith (Brigitte) 02: Yassine (Newlymom) 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 06: Ayla (Jessica24) 07: Lyn: (Ief) 08: Kyra (Joyce82) 11: Tara (Zoë84) 11: Marissa (Rootje) 12: Alicia (Lovewinnie) 12: Yasmine (Maart) 13: Aiden (Marsab) 13: Jesper (Suus) 13: Eva (Edokid) 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
@ Marsab...Volgens mij loop je nu een dag voor Wat een nacht. Tygo wordt dus echt bijna nooit wakker 's nachts en vanacht was t schreeuwen, gillen , brullen enz. Ben bijna twee uur bezig geweest met hem en vond t zo zielig voor hem, hij zat ook de hele tijd in zijn oogjes te wrijven omdat ie moe was. Omdat ie de hele tijd aan zijn rechter oor zat ben ik een beetje bang voor oorontsteking. Ga zo gelijk de dokter bellen..... Hoop het niet...voor hem natuurlijk niet...maar voor ons 3-tjes ook niet...denk dat we dan niet mogen vliegen en de vakantie moeten annuleren....Hopen dat t meevalt! Wordt vervolgd. Ik hoor nu dat ie wakker wordt en ga zijn eerste fles geven. Tot later meiden. Liefs Pris
Goeiemorgen meiden, @Marsab: Denk ook dat je een dagje te vroeg bent. @Kvptje: Van harte met jullie dochter. Fijne dag toegewenst. @Pris: Balen meid. Hoop voor jullie dat Tygo geen oorontsteking heeft, want als dan de vakantie niet door kan gaan. Succes meid. Hier trouwens weer een vreselijke nacht achter de rug, das de 3e al deze week. Jamie is dus weer verkouden en wordt dus nu iedere nacht paar keer wakker. Vannacht dus weer ruim 3 uur bezig geweest met hem, uiteindelijk toch weer in slaap gevallen en vanmorgen om 6uur was hij weer wakker. We zijn beide erg brak. En Jamie? Die loopt al weer helemaal fit door de kamer achter zijn babywalker En anders zal hij straks wel wat slaap inhalen en papa en mama maar moe zijn. Heerlijk niet? Liefs, Patries
Verjaardagslijst september 2007 baby's Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) morgen 30: Esmay (Joepie) 31: Tim Owen (Mobielfreak) September 01: Judith (Brigitte) 02: Yassine (Newlymom) 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 06: Ayla (Jessica24) 07: Lyn: (Ief) 08: Kyra (Joyce82) 11: Tara (Zoë84) 11: Marissa (Rootje) 12: Alicia (Lovewinnie) 12: Yasmine (Maart) 13: Aiden (Marsab) 13: Jesper (Suus) 13: Eva (Edokid) 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder! Even aangepast
Schaam me dood Loop ik te piepen om 1 nachtje Misschien kan je tijdens zijn middagslaapje ook een tukkie doen. Succes Patries! Kunnen om 0950 bij de ha terecht....maar nu dus helemaal vrolijk en praatjes Lijkt niets aan de hand maar laat er toch maar even naar kijken!
KVPtje van harte gefeliciteerd met Maricha IMD jij alvast van harte gefeliciteerd met Dean(ben morgen niet online, vandaar) Maak er een leuke dag van allebei! Maar dat zal vast wel lukken. Dikke knuffels Rootje en Marissa
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) morgen 30: Esmay (Joepie) 31: Tim Owen (Mobielfreak) September 01: Judith (Brigitte) 02: Yassine (Newlymom) 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 06: Ayla (Jessica24) 07: Lyn: (Ief) 08: Kyra (Joyce82) 11: Tara (Zoë84) 11: Marissa (Rootje) 12: Alicia (Lovewinnie) 12: Yasmine (Maart) 13: Aiden (Marsab) 13: Jesper (Suus) 13: Eva (Edokid) 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder! Even aangepast