KVPTJEVan harte gefeliciteerd met Maricha! @IMD,jij ook nog gefeliciteerd met je huwlijk! @Jennifer, heb je gevonden hoor! @Patries,Moet he @Mouchy, ben ook benieuwt. @pris en patries, goh jullie ook, hier nog een zal zo vertellen... @Marsab, en hoe gaat het nu met Aiden met doorslapen? Nou eergisteren dus lekker klokje rond doorgeslapen, maar vannacht... Ze voelde warm aan dus getempt in dr oortje wat verhoging 38 nog wat, een zetpil gegeven en terug in bedje. Een kwartiertje later weer huilen, dus maar een flesje gegeven, dr neusje zat ook aardig dicht dus maar even met een neusspray, wat luuf en weer naar bedje. Afijn ging de hele tijd zo door was inmiddels half drie, en bleef maar huilen bij ons in bed genomen, toen ze sliep weer in dr eigen bedje gelegt. Half uurtje later weer huilen.... toen de droger aan gezet en zowaar bleef ze slapen. En ik moest er om half acht uit voor die *&^%$#@ VDL test , kreeg mn ogen niet open. Maar goed die test gedaan en dacht dat ik gelijk een itake kreeg, maar moet morgen weer terug komen......
He Meiden, @verkoudheid: Jesse heeft het ook te pakken, flinke snotneuzen en een hoop gehoest. Ik zelf heb trouwens ook behoorlijke last van mijn keel, vooral met slikken, hoop dat het snel weer over gaat. We zijn vanochtend voor het eerst naar de kapper geweest. Hetwas nu wel nodig, Jesse had lange en korte plukken die alle kanten op gingen staan. Ik had het zelf al eens geprobeerd, maar dat was geen succes. Nu heeft hij een heerlijk kort koppie en ik kan gewoon weer stekels maken! VRAAG: wat voor gel gebruiken jullie bij je kindje? Ik heb die van zwitsal, maar na een half uurtje ligt alles alweer plat. Wie weet er betere kindergel? groetjes Simke
@Kvptje: gefeliciteerd met je kindje! @Simke: heb hier wel die Zwitsal gel, maar da's niks inderdaad Ollie heeft krullen, dus dat is nat haar laten drogen et voilà Geen tips dus... informeer eens bij de Etos of Kruidvat? @verkoudheid: hier ook gesnotter en geblaf (kan het geen hoesten meer noemen.) Wel een levendig ventje, dat soms ook aan zijn rechteroortje zit. Dacht tot nu toe dat het was, omdat hij moe was. Pris, hoe is het afgelopen? @afvallen (Pris): dank voor je vraag. Gaat goed, ben 1 1/2 kilo kwijt, waarbij ook wat vocht. En juist dat zat me dwars, die wat opgezette enkels en buik. Nu dus ook al wat gewicht kwijt en het valt me super mee om niet aan de suiker, alcohol en zuivel te zitten. Al heb ik bij vlagen trek in een ENORME borrel, maar ja, dronk dan ook dagelijks een glaasje... Nu nog 1 uurtje lesgeven, dan vergaderen en dan naar huis... Morgen een hele dag met mijn zoon cocoon-en op de bank en in bed, zijn allebei toe aan rust!
En even een virtuele knuffel voor alle mama's, die slaaptekort hebben door spokende kindjes 's nachts!
Hmm krijg net een boekje van Agis omdat Anne alweer bijna 1 jaar is. staat er op de achterkant: "niet geschikt voor kinderen onder de 36 maanden ivm kleine onderdelen" hoop toch dat ze dit soort vergissingen niet vaker maken overigens.. ik had zo'n soort boekje al eens ergens gezien en vond het super dus ik denk niet dat anne nog 2 jaar hoeft te wachten voor ze er mee mag spelen
Graag gedaan meid! En zoals ik al zei: Niels* hoort ook gewoon bij ons clubie! Kom je af en toe ff posten hoe het met je is!?
@ simke: ik gebruik de jip en janneke gel van de Hema! (blauwe gel in tube) altijd fijn, weer een stekelkoppie! @ Jessica: Aiden heeft nu 3 nachten achter elkaar doorgslapen! Me = zo happy! @ Patries en Pris: zooooo herkenbaar die gebroken nachten, ben er net 3 nachten vanaf. Ik weet dus hoe jullie je voelen! @ Darcy: netjes hoor, al lekker aan het afvallen dus! @ IMD: hihi, ja iets te vroeg gefeliciteerd, maar goed! Was een beetje erg in de war dus! (en ik ben niet eens zwanger! )
Ja had ik ook! Zal ook daar ff berichtje plaatsen! Nou dokter kon niets vinden bij Tygo. Is verder ook de hele dag goed gegaan. Weinig geslapen maar wel vrolijk. Is nu ook gelijk gaan slapen. Ben benieuwd hoe t vanacht gaat. Ben blij dat ik wel ff ben geweest zo vlak voor de vakantie... Heeft ook longetje / mondje enz gekeken en alles was @ Darcy Jeetje gaat goed zeg met afvallen @ Gel. Ik doe eerst haarlotion van Natalis en dan de babygel van Zwitsal blijft wel aardig ziiten...maar ms ook die van de Hema maar eens proberen! @ Marsab. Goed zeg dat Aiden zo doorslaapt! Ik wil ook nog een keer hoor naar DD en we moeten nog steeds naar Tarzan voor mijn verjaardag (was in maart jarig ) Nou ja zijn t niet vergeten. Een vriendin van mijn zusje werkt in t musicalwereldje en zo nu en dan krijgt ze aanbiedingscodes door. DD was 35 voor 1ste rang kaarten (zaten rij 7 ). Leuk prijsje dus @ Saskia Haha lekker duf van Agis. Wat is dat voor boekje dan? @ALL Wat een verkoudheid allemaal. Knuffel voor alle kleintje die er last van hebben! @ Simke. Ik heb niet eens een poging gedaan om t zelf te knippen...veel te bang dat ie voor :c: loopt...uh kruipt Picture please van zijn nieuwe coupe! Voor jou ook beterschap! @ Jessica en Patries. Ook voor jullie hopen dat t vanacht beter gaat ! @ Jessica Ik zal wel iets gemist hebben weer maar wat is dat voor een test? VDL klinkt me wel bekend Morgen laatste werkdag voor de vakantie! En moet eerlijk zeggen dat de vakantiestress al op gang komt Wil altijd alles af / gedaan / gewassen / schoongemaakt / etc etc hebben voordat we weggaan...Zodat ik als we terugkomen niet gelijk weer achter de feiten aanloop...Ben benieuwd of t dit jaar gaat lukken Oh en heb de papieren opgehaald. Nou de vluchttijden zijn veranderd. We zouden om 1530 vliegen..vond ik erg lekker..broodje eten op Schiphol, beetje winkelen, s morgens laatste dingen etc etc...Is de tijd aangepast naar 0500 Ok wel de hele dag daar...maar 2,5 uur van te voren inchecken..nou reken maar uit...wordt heel kort slapen of gewoon niet hihi Nou ja we zien t wel, niet te druk over gaan maken. Sorry voor degen die ik ben vergeten. Fijne avond! Liefs Pris KVPTJE GEFELICITEERD MET MARICHA. HOPELIJK HEBBEN JULLIE EEN LEUKE DAG GEHAD!!!
Hoi meiden! Met Matthew gaat iets wat beter, en eindelijk eet hij boterham en warme maaltijd na 4 dagen pas Alleen zijn Jeroen en ik nu flink verkouden dankzij Matthew, maar ik heb liever dat we het hebben dan hij zelf. De andere kant bouwt Matthew's weerstand ook goed op @ Marsab: lief van je verjaardagslijst dat Mariella d'r zoontje Niels op staat! Ja ik zag ook net van september 2008, maar heb niet erin gekeken. @ Darcy: Je moed volhouden van je pondjes afvallen enne de zomer is nog lang niet voorbij @ Pris: alvast fijne vakantie toegewenst! @ kvptje: gefeliciteerd met je 1 jarige schatje! Welterusten allemaal, liefs Miranda
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) morgen!! 31: Tim Owen (Mobielfreak) September 01: Judith (Brigitte) 02: Yassine (Newlymom) 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 06: Ayla (Jessica24) 07: Lyn: (Ief) 08: Kyra (Joyce82) 11: Tara (Zoë84) 11: Marissa (Rootje) 12: Alicia (Lovewinnie) 12: Yasmine (Maart) 13: Aiden (Marsab) 13: Jesper (Suus) 13: Eva (Edokid) 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder! Even aangepast