September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    En nog een late foto van de verjaardagstaart:

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@newlymom: die sprak ik toevlalig vandaag op msn... gaat prima daar
    maar wel erg druk nog steeds

@rest.. reager later nog wel ffies.. nu even weer wat anders doen :)

@dean: gefeliciteerd!

3. Jmr

Jmr Niet meer actief

Noor, wat zielig dat Tijn een oorontsteking heeft! Dat zal wel flink zeer doen! Hoop dat hij er snel af is dankzij de AB....

Hier zit ze ook steeds aan haar oren, en soms met haar vingertje erin...dacht ook al aan oorontsteking ofzo, maar ze is verder niet koortsig of jengelig ofzo...dus zal wel niet! Misschien wel ontdekt dat ze oren heeft hahaha

Marsab, hai meissie, alles goed met Aiden? Vind het leuk dat je woensdags bij ons komt! Ben benieuwd of ze dan leuk met elkaar kunnen spelen....en of mn meissie dan weer zo krengerig doet hahaha

Darcy, heb je vandaag genoten van je mama-olliedag? Nog wat leuks gedaan? en alweer beetje bijgekomen?

suus, spannend zeg dat jullie voor een 2e gaan! Khoop voor je dat het snel raak mag zijn!

Virginie, wauw wat kan jou keld al stappen ofniet? Hier nog niks in de vorm van stapjes. Ze gaat wel steeds vaker staan zonder dat ze zich vast houdt....Mooie taart!

Iedereen, hebben jullie nog ideetjes voor een kadootje voor ons meissie? Ze krijgt al het volgende: Treinstation van Vtech, loopauto, driewieler, duplo, boekjes van Bumba, kleertjes, tol....
    maar moet nog iets bedenken wat mn oma haar kan geven, mn ouders en mn broertje met zn vriendin....
    ik heb geen inspiratie meer! en zooooveel speelgoed is nou ook niet nodig vind ik, met de helft speelt ze misschien toch niet!
    Dus als iemand nog ideetjes heeft..... :D :D

Nou, kga nog ff wat doen....

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ All: Nu wil ik niet volledig met de eer strijken hoor: Mariella heeft gevraagd of ik Niels* in de lijst wilde zetten!
    En natuurlijk moet hij op de lijst en heb ik het aangepast! :D

@ Suus: ik heb dus nog steeds geen cyclus... :cry: Ik temp wel en ik gebruik ovutesten, allemaal nog negatief.
    Hopelijk komt alles snel op gang, nu ik gestopt ben met de nachtvoedingen.
    Maar het begint nu wel onwijs te kriebelen hoor, vooral als ik lees dat er weer iemand zwanger is van de september mama's...(waar ik dan wel ontzettend blij voor ben hoor! ;) )

@ Hellokitty: Ja het lijkt ons ook erg gezellig om weer bij elkaar te komen!
    Nu kunnen ze idd echt met elkaar spelen, dat is ook grappig! Kan Aiden gelijk het nieuwe speelgoed van je meisje uitproberen! :p ;)

@ Leuke taart virginie, maar moest het stokje van de 1 niet de andere kan op staan (links bedoel ik) Sorry, ik ben kritisch ik weet het, is echt een "juffen thing" volgens mij.... :oops:
    Wat een leuk gezicht, je ventje die zo trots loopt!

En idd, wat zijn er veel mama's afgehaakt, jammer he! :(

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Bekken: Heb eigenlijk wel een fysio, maar moet t zelf betalen en komt nu financieel niet zo goed uit eigenlijk, dus dan verbijt ik me maar en ga gewoon door voor het goede doel ;)

@ Zieke kinderen: Mike is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis op in eerste instantie verdenking van een blinde darm ontsteking, schijnt achteraf allemaal mee te vallen en het is waarschijnlijk een darm infectie, ze willen nog wel zijn urine en ontlasting onderzoeken, dus vandaar dat hij in ieder geval 1 nachtje moet blijven.. Als hij niet zieker word dan hij nu is mag hij morgen weer mee naar huis en anders ben ik bang dat hij Tim zijn feestje moet missen.. Hebben samen overlegd en willen zijn feestje gewoon door laten gaan, taart was namelijk ook al besteld en het is teveel werk om iedereen af te gaan bellen nu nog...

Morgen gaat Dennis gelijk weer naar Mike toe, en ga ik verder met het hiushouden, het is hier nog steeds een bende, en ik kom op deze manier niet aan schoonmaken en opruimen toe en 't moet toch wel netjes zijn voor een zondag natuurlijk....

6. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Ik ben even niet geweest en er is al weer zoveel gekletst....gezellig ;)

@kvptje - nog gefeliciteerd met je kleintje - leuke dag gehad gisteren?

@IMD - nog gefeliciteerd met Dean vandaag (kan nog net he? :oops: )

@Pris - lekker vakantie - heb je nog ruimte in je koffer voor een extra persoon, haha! Die schoonmaakwoede en alles aan kant willen hebben ken ik...mijn vriend wordt er altijd wild van ;). Heeft Tygo geen last van doorkomende tandjes, dan hebben ze ook wel vaak last van hun oortjes, dat is bij Thijs ook zo

@Marsab - tjee wat een reacties weer op iedereen zeg! Hier is mijn pols nog niet goed, vraag me af hoe het kan...lijkt soms nog meer last te hebben dan voor de operatie. Volgende week weer naar de dokter terug....zucht, moet soms een lange adem hebben!
    Trouwens, je hebt toch wel een eisprong als je bv geeft, toch? Loopt je productie nog niet terug nu je gestopt bent met nachtvoedingen?
    Wel lekker dat Aiden nu doorslaapt, maar je hebt t verdient hoor ;)

@hellokitty - fijn dat je er bij bent en gezellig mee komt kletsen ;)

@Noor - veel beterschap voor Tijn - hoop maar dat hij snel opknapt

@Suus - ik heb eens een keer gehoord dat je je vruchtbare periode ook kan herkennen doordat je dan meer slijmverlies/afscheiding hebt. Bij mij is dat ook zo. Meestal is dat vlak voor de eisprong. Misschien heb je er iets aan? Wel weer spannend he?

@Virginie - wow, wat loopt Keld ook al goed zeg! Die taart ziet er lekker uit. Ik denk dat de taart er verkeerdom uitziet doordat de camara hem in spiegelbeeld gefotografeerd heeft, of zeg ik nu iets raars?

@mobielfreak - veel sterkte met je bekkeninstabiliteit, wat een ellende. Hoe gaat het met de verzorging van Dennis zijn wond, of je hoef je er niks meer aan te doen.

@missx - hoe was je feestje van Yocena - is ze erg verwend?

@patries - hoop dat t beter gaat met Jaimie?

@zieke kindjes - allemaal veel beterschap

Gisteren waren we op bezoek geweest bij de vader van mijn vriend in Delfgauw. Was Thijs toch geschrokken van de hond die ging blijfen, hij ging zo hard huilen dat hij bijna ging hyperventileren, het leek wel of hij haast stikte in zijn eigen gehuil. Was zo zielig :cry: Ook wilde hij daar absoluut niet slapen, kroop hij helemaal in een hoekje van het campingbedje en ging ook daar hard huilen. Hij gaat nu echt merken wanneer iets vreemd is geloof ik.

Verder weet ik het even niet meer....sorry voor degene die ik vergeten ben.

Fijn weekend allemaal!

7. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeie morgen meiden ;)

Was vandaag al om 4 uur wakker :( en daarna niet meer kunnen slapen.
    Gaan zo naar Plopsaland de panne, dus tot vanaaf iedereen.

Fijn weekend allemaal ;)

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Kom jullie even een fijne dag wensen. Moet straks werken. Mn laatste dagje in dat filiaal en vanaf maandag ga ik dichterbij werken. Scheelt me wel een half uur! Maar wel gek dat ik daar vandaag voor het laatst ben... :(

Jessica, veel plezier in plopsaland! En je zult vanavond wel helemaal kapot zijn als je al zo vroeg wakker was...

Liefs

9. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Jessica Heel veel plezier vandaag in Plopsaland :D
    Zal een lange dag worden als ie al zo vroeg is begonnen :(
    Have fun!

@ Hello Kitty. Lekker dat je dichterbij kan gaan werken.
    Veel werkplezier op je laatste dagje daar!

@ Gonzo Nu valt t wel weer mee met Tygo...geen id wat t nou was. Nog wel steeds een beetje verkouden!
    En je mag mee hoor haha GEzellig!
    Klinkt niet goed als je er nu meer last van lijkt te hebben (pols). Ben benieuwd wat de dokter ervan zegt! Succes

@ Mobielfreak. Fysio wordt toch vergoed!?/
    Succes met Mike en de voorbereidingen!

Later weer meer.

Liefs Pris!

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @Pris: Fysio word alleen vergoed als je aanvullend verzekerd bent, niet als je alleen een basisverzekering hebt...

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) morgen!!
    31: Tim Owen (Mobielfreak)

September
    01: Judith (Brigitte)
    02: Yassine (Newlymom)
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy)
    06: Ayla (Jessica24)
    07: Lyn: (Ief)
    08: Kyra (Joyce82)
    11: Tara (Zoë84)
    11: Marissa (Rootje)
    12: Alicia (Lovewinnie)
    12: Yasmine (Maart)
    13: Aiden (Marsab)
    13: Jesper (Suus)
    13: Eva (Edokid)
    14: Daimy (Rian)
    15: Thijs (Gonzo)
    15: Niels (Savita)
    19: Hanne (Jikke)
    20: Sophie (Sophie)
    21: Milan (Moons
    24: Jesse (Simke)
    24: Tygo (Pris)
    25: Jamie (Patries)
    25: Anne (Saskia)
    28: Daniëlla (Han)
    29: Matthew (Miranda040172)
    29: Timothy (Modigliani)
    30: Ollie (Darcy)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

Even aangepast ;)

12. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Mobielfreak...oh ok, wist ik niet..wel voorzichtig aan doen zodat je er evt niets blijvends aan overhoud!

13. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Joepie Weet niet of je nog meeleest..maar in ieder geval; GEFELICITEERD MET ESMAY

Oh heb de lijst niet goed aangepast :(
    Alleen als reminder neergezet...nu eerst boodschappen doen ms later even...Of iemand anders?!

Boven zijn ze met de badkamer bezig :D

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ jessica: al om 4 uur wakker! OMG! Veel plezier vandaag, vanaaf zal je wel moe zijn! ;)

@ HelloKitty: meis veel plezier vandaag op je laatste werkdagje in je oude filiaal!
    Ook wel weer spannend, strakjes een "nieuwe" start!

@ Gozo: wat balen dat het na de operatie dan tóch nog niet goed is! Bah, zit je niet echt op te wachten! :(
    En wat zielig voor Thijs dat hij zich zo voelde, als ouders ook erg naar om te zien!

@ BV: mijn productie is in zovere teruggelopen dat ik nog wel gewoon 's ochtends en 's avonds kan voeden. Aiden slaapt nu al 5 nachten door! Ik ben zo trots op mijn ventje! En wat is dat heerlijk zeg, slapen tot 7.30 uur! :)

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Virginie: leuke foto's. (@Marsab: juffie, de foto is waarschijnlijk in spiegelbeeld op internet gekomen :) )

Ben weer bijgelezen. Hoor veel TA TAAAAAAAAAAAAAAAAAT van beneden dus ga even kijken wat er nu weer grappig is!

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joepie: Gefeliciteerd met de verjaardag van Esmay!!!!
    Hoe gaat het trouwens met jou?

17. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden

Sorry dat ik wederom zo lang niets van me heb laten horen. Deze week is onze vakantie begonnen en helaas niet echt geweldig :(
    Onze dame heeft namelijk waarschijnlijk een reactie op koemelk gehad en zat maandag dus steeds erger onder de ecceem. Dinsdag een zalfje voor gekregen maar het werd alleen maar erger en erger. Woensdag bleek dat ze er krentenbaard bovenop had gekregen en toen heeft ze een kuurtje ervoor gekregen. Nu gaat het gelukkig al wat beter (al ziet ze er nog niet uit) maar we hebben dus heel wat drama dagen en vooral nachten achter de rug.

Ondertussen kan ze wel al heel goed lopen en gaat nu dus echt de hele kamer door, zo'n schattig gezicht zo'n kleine die stralend rond aan het lopen is. Ze gaf er bij het CB gister meteen een goede demonstratie van en ze vonden het allemaal erg knap (*mama straalt*) Ze woog trouwens maar 8090 gram maar ik moest me geen zorgen maken....

Volgende week lekker een midweekje Cp, heb er zooo veel zin in!

Esmay gefeliciteerd!!!

Marsab: wat lekker dat de nachtvoedingen nu weg zijn. Ik ben nu ook helemaal van de nachtvoedingen af, vond het idd ook wel tijd worden. Geef je alleen nog 's morgens en 's avonds?

Jessica: have fun

Hello Kitty: lijkt me lastig als je altijd met plezier ergens hebt gewerkt maar wel lekker dat je dichterbij kan gaan werken.

Gonzo: ja onze kleintjes beginnen zich er echt van bewust te zijn dat er iets niet klopt. Daniëlla is zich er nu ook van bewust als jij iets hebt wat zij wil... :rolleyes:

Mobielfreak: sterkte meid, denk om jezelf!

Sorry heb niet echt terug gelezen

18. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Hoi hoi

Daar ben ik ook weer eens, lees wel steeds mee.
    Gisteren de eerste verjaardag gevierd, een stralende jarige met veel kadootjes.
    Alle mama's gefeliciteerd met jullie (bijna) jarige kindertjes.

Al aardig wat kindertjes die los lopen, hier nog niet hoor, wel langs de tafel enzo.

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Gozo moet natuurlijk Gonzo zijn ;)

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006