September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ HelloKitty: BBQ was erg lekker, dit was onze eerste pas dit jaar. Wij hebben namelijk geen tuin, dus moeten we door iemand worden uitgenodigd. En het weer moet meezitten.. :rolleyes:
    Fijne werkdag vandaag!

@ Jessica: Goed dat jullie een leuke dag hebben gehad. Is wel ver rijden, 3uur. Op die tijd zijn wij in Disneyland. Ik ga wel onthouden dat het zo leuk was, Plopsaland is maar een uurtje rijden voor ons. Had Ayla er ook iets aan?
    Gaan jullie voor een 3e?

@ Han: Hoe het ook kriebelt, we beginnen er terug aan met Nieuwjaar, is ook niet zo lang meer, maar we willen niet hoogzwanger trouwen, je weet nooit als baby te vroeg ofzo is.. Hoe is het met Daniella?

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Han: ja dan zouden we wel graag voor een 2e willen gaan! Want het kan natuurlijk ook nog een paar maanden duren v oordat het raak is....

@ Hellokitty: Dan vieren we het idd toch gewoon die woensdag! Kan net zo goed! Hihi, extra groot feest! :) :)

@ Virginie: heerlijk BBQ, hebben wij gister ook gedaan! Ik vind de sfeer vaak leuker gezelliger dan het eten zelf!

@ jessica: fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

@ mobielfreak: hoe is het?!

@ maart: ja hier gaat alles goed, we zijn alleen onwijs verkouden!
    Bah, maar goed...als het hier bij blijft vind ik het best! ;)

@ Brigitte: Hiep hiep hoera! Van harte met Judith!

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    PS: HET IS SEPTEMBER! :confused: *wordt een beetje emo*

4. Jmr

Jmr Niet meer actief

Goeiemorgen mama's,

Marsab, wat ben je vroeg! Moet je op maandag ook werken?
    Ja erg he dat het september is.....nog maar 10 daagjes en dan word mn meis al 1! Ben nu al zenuwachtig hahaha

Virginie, jij was nog eerder zie ik nu! Vind mezelf al vroeg hahaha

Brigitte, gefeliciteerd met Judith! Fijne dag vandaag!

Nou, kga mn meissie maar eens uit bedje halen, die slaapkop!
    En dan straks aan het werk!

Fijne dag allemaal!

5. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Brigitte van harte met Judith!!!!

Marsab: ja das waar, hoe lang heeft het bij Aiden geduurd?

Virginnie: ik kan me voorstellen dat je niet hoogzwanger zou willen trouwen. Wanneer is De Dag?

@september: echt een maand vol "vorig jaar om deze tijd..."

Dames ik ga lekker een weekje naar CP ben er vrijdag weer.

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Brigitte, Gefeliciteerd met Judith!

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Brigitte: Gefeliciteerd met Judith :D

Pfff wat een dag gisteren zeg..
    Een dag vol drukte, warmte en een hoop gezelligheid..

's Morgens eerst voordat Tim wakker werd nog de laatste dingen opgeruimd, even gedweild etc..

Tim werd wakker, had hem aangekleed en eenmaal beneden in zijn stoel kreeg hij de fles, en hij zat helemaal verwonderd om zich heen te kijken naar alle ballonnen en slingers in huis...

Het was echt een dag van kijken op de klok, oja, zo laat gebeurde vorig jaar dit en toen dat.. Je beleefd die hele dag echt opnieuw, heel apart is dat..

Tim is gruwelijk verwend, had van ons een loopkar gekregen en een driewieler.
    Van zijn broer een logeerkoffer van Sesamstraat. Verder van de visite:
    2 setjes stapelauto's
    een dreumesbal,
    een draaitol van V-tech,
    een fotocamera,
    een stuiterbal van Winnie de Poeh
    een truitje van Winnie de Poeh,
    een setje kleding met schoenen,
    een pyama van Cars (maatje 104/110 :confused: ) een rek en strek Ernie,
    een lichtgevende pop (als je er in knijpt, had ik zelf vroeger ook :) )
    en een paar Nike's

Er hadden 12 mensen afgezegd en dat was maar goed ook, want we kwamen echt stoelen tekort :( Als het goed is komen er vandaag ook nog wat mensen, maar ja we zien het wel..
    We hadden een vrij grote taart besteld van Bert en Ernie en die is niet helemaal op gegaan, hadden kleine stukjes gesneden omdat we veel mensen verwachten, maar ja na de afzeggingen bleven er dus een paar over..

We hadden voor Tim een knoei-taartje waar hij heerlijk van heeft gegeten, hij zat er van top tot teen helemaal onder, machtig mooi gezicht hoe hij daar zat te smullen van zijn taart :D Na de taart was hij best wel moe, en zat dan ook flink in zijn ogen te wrijven met zijn vieze handen dus heb ik hem opgepakt, gauw in bad gedaan en in bed gelegd, hij heeft toen een uurtje of 2,5 geslapen, waarna het feest gewoon weer verder ging voor hem. 's Avonds wilde hij niet gaan slapen, hij was zo onder de indruk van de dag en het was erg warm, dus het heeft best een poos geduurd voordat hij echt sliep.. Zelf was ik ook helemaal afgedraaid..

Het was in ieder geval een dag om nooit meer te vergeten ;)

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Super mobielfreak: dat klinkt erg geslaagd!

Brigitte: gefeliciteerd met je meissie!

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) 1 jaar
    31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar

September
    01: Judith (Brigitte) 1 jaar
    02: Yassine (Newlymom)
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy)
    06: Ayla (Jessica24)
    07: Lyn: (Ief)
    08: Kyra (Joyce82)
    11: Tara (Zoë84)
    11: Marissa (Rootje)
    12: Alicia (Lovewinnie)
    12: Yasmine (Maart)
    13: Aiden (Marsab)
    13: Jesper (Suus)
    13: Eva (Edokid)
    14: Daimy (Rian)
    15: Thijs (Gonzo)
    15: Niels (Savita)
    19: Hanne (Jikke)
    20: Sophie (Sophie)
    21: Milan (Moons
    24: Jesse (Simke)
    24: Tygo (Pris)
    25: Jamie (Patries)
    25: Anne (Saskia)
    28: Daniëlla (Han)
    29: Matthew (Miranda040172)
    29: Timothy (Modigliani)
    30: Ollie (Darcy)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@Brigitte, gefeliciteerd met Judith!

@Mobielfreak, wel fijn dat het een leuke dag was gisteren. Wat heeft Tim veel leuke kadootjes gehad! Marissa krijgt van ons ook een driewieler, en de rest weten we nog niet, dat komt volgende week donderdag en zaterdag.
    Tja, dat terugdenken dat kan ik me wel voorstellen ja. Hoewel dat bij ons meer op de 10e al zal zijn, omdat marissa om 2.40 geboren is op de 11e :)

@marsab, fijn dat je een streep hebt op de ovu test, dan begint het bij jou toch ook weer op gang te komen. Wel een gerust gevoel he... tenminste dat had ik wel toen het weer op gang begon te komen bij mij na al die tijd.

@han, fijne vakantie! Geniet er lekker van!

@hellokitty, tja wel heel spannend inderdaad, ben ook erg benieuwd, ik ga vrijdag denk ik testen, ik had bij Marissa ook pas 5 dagen na mijn NOD een positieve test. Ik ga er van uit dat ik weer een cylcus heb van 28, dus dan zou woensdag mijn NOD zijn. Dus hopelijk kan ik me inhouden tot vrijdag of word ik woensdag ongi natuurlijk. Hoewel ik nog steeds niet weet wat ik het liefste heb. Zwanger of niet zwanger. Zwanger is erg leuk, maar niet zwanger is beter voor mijn bekken... nou ja, we zien het allemaal wel hoe het gaat lopen.

@jessica, fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. Het is dus een aanrader dat Plopsaland. Eens onthouden, misschien volgend jaar eens een vakantie in de buurt daar boeken.

Ik ga weer aan het werk, tot later meiden!

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mobielfreak: alsnog van harte gefeliciteerd met Tim! Klinkt als een leuk feessie!

@Brigitte: gefeliciteerd met je meisje!

@all: ja, maf he... DE maand is begonnen, vorig jaar om deze tijd liepen we allemaal met buiken of waren we net bevallen, aan het bevallen, driftig ananas aan het eten of de laatste klusjes thuis aan het doen...

Ik wil ook graag weer zwanger worden, maar we houden ons aan ons oorspronkelijk plan - na Ollie's verjaardag pas, dus oktober of november. Dan gaan we er weer voor en ben ik hopelijk ook fysiek weer de oude (na acupunctuur, dieet, afvallen... dat gaat erg goed op dit moment!)

Ollie rommelt erg met zijn slaaptijden op het moment... zijn feestje is van 14 tot 17 uur, ik vermoed dat hij dan ligt te tukken :confused:
    Nou ja, in de komende maand kan nog een hoop veranderen...

@Han: fijne vakantie!

12. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    mobielfreak: het feest klinkt errug geslaagd! wat een kadootjes allemaal!

voor degene die de verjaardags lijst gemaakt heeft: wat een werk en wat leuk! ik voel me wel een beetje eenzaam daar onderaan! onze kleintjes worden groot! heel leuk! alweer een jaar voorbij, time flies!

heel leuk al die reacties op mijn hyves, ik heb weinig tijd om achter de computer te gaan zitten, maar ik ga mijn best doen om mensen terug te hyven! ik hoor nu weer een klien babietje huilen, ik haal mijn zielige a-cup borstje maar weer te voorschijn!

darcy: je gaat goed met afvallen! go girl! al vind ik je er wel slank uitzien op foto's, maar ja...you are gorgeous!

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi mamatjes haha heb ook weer even tijd. me computer staat vortaan boven en kan er dus alleen achter als alicia slaapt en dat is niet vaak meer :)

alle kindjes die jarig zijn of geweest :) van harte gefeliciteerd en de mama natuurlijk ook. alicia wordt over 11 daagjes 1 :) en ben super trots.

mobielfriek: :( heb nog geen toegangscode gehad via me mail ? voor de groeilijst dus is denk ik niet goedgegaan. zou je hem a.u.b opnieuw kunnen versturen

han: fijne vakantie

marsab: wat fijn dat je cycles op gang komt. ben je weer vruchtbaar :) en kan je gaan klussen haha

rootje: spannend hoor. ben nieuwschierig of het raak is

iemand wat leuke taartfotos :) kan niet wachten om die snoetjes te zien.

staan: alicia kan sinds vandaag los staan en lang ook. ook deed ze 1x 2 stapjes los maar viel toen zo haard dat er een tand door der lip ging en is nu net of ze botox heeft haha. erg zielig maargelukkig is ze niet bang geworden en staan de hele dag los en trots dat ze is. handjes in de zij, ff een boekje lezen ze kan het allemaal op 2 beentjes haha. lopen wacht ze nu naar hetvallen nog even mee :)

ff foto :)

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Zo dat was ff een kleine Tim spam hihihihi

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@mobielfreak, geweldige foto's van Tim. Een heerlijk snuitje :)

@Lovewinnie, goed van je meisje hoor, wel sneu dat ze gevallen is, gelukkig is het hier iets minder geworden inmiddels het vallen. Geef haar maar een dikke knuffel van ons!

@darcy, tja ons plan was ook oorspronkelijk om op zijn vroegst in oktober weer te beginnen voor nummer 2, maar ja.... zoals ik me voel is dat niet helemaal gelukt ben ik bang voor :) Nog een paar dagen wachten, dan kan ik testen... heb nu al geen nagels meer over :(

Tot later weer!

Deel Deze Pagina