)Keld heeft het naar zijn zin gehad in het Kdv, gelukkig maar. Ze waren vol lof aan het spreken over hem, dat hij zo braaf en kalm ( ) is , wacht maar tot hij loskomt! Hij heeft in de voormiddag 2 uur geslapen en in de namiddag ook, heeft maar een heel klein beetje gehuild en ook redelijk goed gegeten. Ben helemaal trots op mijn zoontje, dit is de eerste keer dat hij bij onbekenden is, ik denk dat ik het moeilijker had dan hij!
mja niet helemaal dus maar het is nu ook weg.. (na ong. een week.. en zolang duren waterpokjes ook) en weg is weg
@jarigen: gefeliciteerd! @saskia:hmm, lastig hoor. Hoe zagen ze eruit dan? Waren het gewoon bultjes of zat er echt een blaasje op? @lovewinnie: heel mooi gedicht! Dat je dat kan, heel knap hoor. Hier vieren we het ook de 13e, is hij ook jarig. Heb ook al uitnodigingen verstuurd en versieringen gekocht. Ben nu bezig met de voorbereidingen van de nijntje taart die ik zelf ga maken. Ik hoop dat het lukt. Wij hebben het thema nijntje. Hier trouwens ook van 14.uur tot 18 uur. We zijn er nog niet helemaal over uit of we nu wel of niet nog een maandje wachten. Vriendlief wil toch liever een maandje wachten en aangezien ik natuurlijk niet alleen ben..
Saskia: oei naar als het waterpokken zijn! Sterkte en succes ermee! @ Suus jullie moeten er beide natuurlijk wel achterstaan en als je dan stiekem "hoopt" dat het deze eerste ronde toch niet raak is (ivm de vakantie) kun je net zo goed een maandje wachten... Komt dan op hetzelfde neer. Is moeilijk, wat zegt jullie gevoel/ je hart?! Daar naar luisteren, krijg je ook geen spijt! @ Lovewinnie: prachtig gedicht! Super meid! @ wij vieren het ook gewoon op de dag zelf, de 13e! Is op een zaterdag, dus dat is handig! Wij hebben de zelfgemaakte uitnodigingen ( met de 2 ballonnen foto's) al verstuurd. De versieringen zijn bijna binnen. Wij bestellen een foto taart bij de HEMA. Verder vieren wij het van 14.30 uur tot 17.30 uur. Vinden wij lang zat voor een kinderfeest. @ Hellokitty: geslaagd bij de IKEA?! Nog leuke dingen gehaald? Heb je daar toevallig ook van die speelkleden gezien (van vloerbedekking stof) Zo ja, zijn die leuk?! @ Virginie: wat fijn dat het goed ging bij het KDV! Geruststellend! @ Noor: van harte! @ Joyce: Wat leuk zeg, die trakatie! Ik ken het, die luchtballonnen! Wat eenm speciaal moment al he en ze is nog niet eens écht jarig! Wat gaaf dat ze het hebben vastgelegd! @ Rootje: spannend nog dus... @ Darcy: beterschap voor Ollie!
hmm wij gaan voor 12.00 tot 17.00 waarna een zeer select gezelschap (bevriend stel met 2 kids) misschien mogen blijven eten *grin* anne is vaak rond 12.00 langzaam aan wakker aan het worden met een boterham. en met visite slaapt ze smiddags toch niet ben ik bang dus rond een uur of 5 is het hoogtijd voor bed lang zat
heel ff snel meiden Sorry dat ik niet ff reageer ben, maar ben gesloopt van die twee dagen school valt even tegen...best pittig. Dus Mouschy gefeliciteerd met Marijn! En Sas indd als het watterpokken zijn sterkte! Probeer morgen weer te schrijven (ben ik een dag vrij) Fijne avond
Hee meiden, Ben echt al heeeeeeeeel lang niet meer (actief) op de site geweest. Druk met Lyn, verhuizing, maar uiteraard ook erg druk met de zwangerschap . Al mag ik niet klagen, want alles verloopt gelukkig goed. Maar heb af en toe wel stiekem even bij jullie gekeken/meegelezen hoor . Leuk om te lezen hoe het met jullie kindjes gaat en alles er omheen. En als ik t goed heb gezien, zijn er naast mij al aardig wat meiden weer zwanger. Gefeliciteerd! En voor diegene die natuurlijk weer bezig zijn toi toi . Wat is het jaar voorbij gevlogen he? Alweer een jaar geleden en alweer bijna een jaartje oud! Ik merk wel dat het even relaxt internetten als voor de bevalling van Lyn, niet meer is zoals het was. Ben overdag zo druk met alles en niks en savonds niet meer de puf om achter de PC te kruipen... Maar ik mis het gezellige geklets wel hoor ! En nu alweer bijna uitgerekend van nummero 2! Nog een weekje, wel spannend hoor. Kijk wel een beetje op tegen de bevalling, maar goed hij moet er toch uit he hahaha. Ik hoop dat ik zo af en toe weer even aan kan schuiven om gezellig met jullie mee te kletsen over onze wondertjes! Liefs Ief
@ Ief wauw meid, bijna uitgerekend! Lees ik het nou goed dat jullie dit keer een jongen krijgen?! Leuk leuk! Succes alvast. @ Jessica kan me voorstellen dat het zwaar is, een opleidng! Rust lekker uit, wanneer het kan!
Ik heb dit trouwens ook nog ff besteld voor Aiden zijn verjaardag. Handig voor Kinderopvang bij de fitness! hihi En ik vond het gewoon stoer! 8) http://www.koterkado.nl/proddetail.asp?prod=31008
@Lovewinnie: he meid, en ik wou de dag nog wel droog beginnen. Ga jij zo'n mooi gedicht neerzetten @Ief: sterkte met de laatste loodjes en laat af en toe weer wat van je horen! @Saskia: die verdachte (waterpokken?)plekjes heeft Ollie ook 2x gehad en we hebben hem zelfs een keer thuis gelaten van het kdv. Wat het dan wél is... hm. Ollie is overigens vandaag lijkbleek en hoest (heb Tussistin baby gegeven) en wil amper slapen... @all: vandaag zijn Darcy-man en Darcy 1 jaar voorzien van een keurmerk We zijn exact 5 september vorig jaar ons geregistreerd partnerschap aangegaan. Ik was toen ook exact 37 weken zwanger Mensen, mensen... ik hou het wéér niet droog... wat IS dat toch met die malle hormonen, ik vind alles zo ontroerend Het wordt baby-af en dreumes nu, met onze ukkies. Ik vind het bijzonder dat wij mama's er wéér een jaar op hebben zitten met elkaar. Fijne dag allemaal, tot later!
@darcy: gefeliciteerd! Wat gaat de tijd snel he. Gisteren hebben vrienden van ons hun eerste kindje gekregen. Zo raar als je dan haar bevallingsverhaal hoort. Het lijkt zo kort geleden, maar het is alweer bijna 1 jaar geleden! Ik vind het ook zo verschrikkelijk snel gaan.
Hoi meiden, Ik heb vandaag getest en hij was nu negatief, en m'n zijn ook op volle sterkte (zelfs iets erger dan normaal) gearriveerd. Ik heb nog even contact gehad met onze vk en zei dacht ook dat ik een hele vroege miskraam gehad heb. Omdat ik toch 2x een positieve test had. Dus nu even afwachten of mijn cyclus wel 'normaal' blijft maar omdat de test vanochtend al weer negatief was ga ik er van uit van wel eigenlijk. Goed tot zo ver mijn verhaal, nu even reageren. @suus, ja ik vind het ook zo snel gaan, als ik dan weer naar ons kleine buurjongetje kijk (al weer bijna een maand). Dan kan ik me bijna niet voorstellen dat Marissa ook zo klein geweest is. (ik pink ook een traantje weg hoor) @darcy, gefeliciteerd, al weer een jaar officieel bij elkaar @marsab, leuk hoor, inderdaad altijd handig is het nog niet nu, dan over een jaartje of wat he Wij hebben ook een fototaart van de HEMA, met daarop dezelfde foto als de uitnodiging. Trouwens die is inmiddels ingescand, die zal ik straks nog even in mijn album zetten. @ief, he gezellig dat je er ook weer een keertje bent! Hou ons wel op de hoogte hoor van het 2e spruitje, we zijn wel nieuwsgierig! En ik kan me voorstellen dat het druk is inderdaad. Enne succes he! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling. @jessica, tja naar school vreet energie he... doe maar rustig aan hoor, je gezinnetje en opleiding gaan voor. @lovewinnie, ech een heel mooi gedicht, ik hield het ook echt niet droog. Nou dan ga ik nu maar weer even wat doen. Tot later!
@lovewinnie: wauw, mooi gedicht hoor, kreeg er gewoon de rillingen van. @jarigen: GEFELICITEERD!! @verjaardag: ook hier zijn de uitnodigingen verstuurd (wij vieren het de 27e) en ik wil ook een fototaart bij de hema bestellen. We zijn gisteren bij het cb geweest en weer helemaal goedgekeurd . Jesse woog 11815 gram en was 78 cm lang. Zodra de pakken Friso 3 hier op zijn (heb er nog 1) mogen we over op gewone melk en dan 5 vitamine druppels per dag er bij. Weet iemand vanaf welke leeftijd een kindje prei mag? Heeft iemand al pannankoeken geprobeerd met de kids (wil dit vanavond gaan proberen)? Groetjes Simke
@ Simke: Pannenkoeken zijn hier wel een succes Reken er wel op dat het een bende word, maar dat gezicht van je kind is onvergetelijk
@Mobielfreak: als Jesse zelf wil eten is het hier een bende (hij laat zich ook nog wel "voeren" als het hem uit komt). De bende is zo weer op geruimd, dweil erover en klaar. Ben erg benieuwd of de pannenkoeken lust. Ik heb zo'n berenbakpan, dus het worden berenpannenkoeken. Simke
@Rootje: balen meis, van je en negatieve test. Hoop je weer een normale cyclus oppakt deze komende maand... @pannenkoeken: succes hier, hoor We gaan op Ollie's feitelijke verjaardag (30-09) eten bij de pannenkoekenboot, hier aan de overkant. Lijkt ons wel heel gezellig! @all: sta ik nietsvermoedend in de keuken te rommelen, gaat de deurbel... voor de deur staat een man met een ENORME bos bloemen (zonnebloemen, rozen, hortensia's) - ik denk: ach, wat lief, onze vrienden hebben aan onze trouwdag gedacht... Zit er een werkelijk vreselijk lief kaartje aan van mijn man! Dat ie zo blij met me is en dat ik echt zijn 'woman' ben... *smelt* Man gebeld... en toen ik hem hoorde hield ik het eh... niet meer droog
HIhi, die pan heb ik ook! Alleen vind Aiden pannenkoeken en poffertjes NIET lekker! En papa en mama zijn er juist dol op....
AIDEN KRIJGT ZIJN 1E TANDJE! JOEHOE! Nog net voor zijn eerste verjaardag! Hihi, een eigenwijs tandje links onderin! Nu is er een sneetje te zien met een wit puntje! Wanneer schrijf je nou de datum op van zijn eerste tandje. Is dat al vandaag, of morgen als hij er goed door is?!
@ Marsab:Ik schreef altijd de datum op van ontdekken en meestal was dat als er inderdaad een wit puntje te zien en te voelen was uit zo'n sneetje