September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Patries: Strijken, bah :( , ik zou er ook aan moeten beginnen, maar zoonlief zal gaan wakker worden.
    Ik kan goed begrijpen dat je het mooie weer in Dubai mist, vind er niks aan voor het moment. Niks nazomer, meteen herfstweer :( .

@ Moushy: Wat een leuke foto's, Marijn is lekker verwend geweest zeg, nu zal hij een tijdje zoet zijn! :D

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Een gelukkig kind..

Ik ben écht dol op mijn zoon!

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) 1 jaar
    31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar

September
    01: Judith (Brigitte) 1 jaar
    02: Yassine (Newlymom) 1 jaar
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar
    06: Ayla (Jessica24) 1 jaar
    07: Lyn: (Ief) 1 jaar
    08: Kyra (Joyce82) Morgen!
    11: Tara (Zoë84)
    11: Marissa (Rootje)
    12: Alicia (Lovewinnie)
    12: Yasmine (Maart)
    13: Aiden (Marsab)
    13: Jesper (Suus)
    13: Eva (Edokid)
    14: Daimy (Rian)
    15: Thijs (Gonzo)
    15: Niels (Savita)
    19: Hanne (Jikke)
    20: Sophie (Sophie)
    21: Milan (Moons
    24: Jesse (Simke)
    24: Tygo (Pris)
    25: Jamie (Patries)
    25: Anne (Saskia)
    28: Daniëlla (Han)
    29: Matthew (Miranda040172)
    29: Timothy (Modigliani)
    30: Ollie (Darcy)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ ief: van harte gefeliciteerd met je meisje haar verjaardag!

@ jikke: van harte met de geboorte van Meike!

@ Patries: spannend,misschien zwanger dus!

@ Darcy: leuke tijden breken aan voor jou!

@ virginie: leuke foto!

@ mouschy: super slide show! Een leuke dag gehad zo te zien!

@ koekjestrommel = leuk!

@ Hellokitty: leuke dingen gekocht zo te horen! Haha, ik wou dat i je gezien had, jammer dat niemand het stiekem gefilmd heeft! Hahaha :)
    Zoiets zou mij ook overkomen hoor, heb ik ook altijd zulke dingen! :( ;)

@ IMD: hoe is het meid, we horen maar niks van je...Hopelijk een goed teken!

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ief: Gefeliciteerd met je meisje!

Jikke: Gefeliciteerd met jullie 5e kindje, WOW! Geniet ervan!

Morgen is Kyra aan de beurt :D Maar we hebben het vandaag al gevierd!
    We hebben een geweldige dag gehad en ze is ontzettend verwend. Al die aandacht vond ze GE-WEL-DIG! De taart en slingers vond ze ook helemaal top. Na mn vakantie volgen de foto's ;)

Morgenochtend vertrekken we namelijk vroeg voor een weekje naar Terschelling, waar we ontzettend veel zin in hebben! Hoop alleen dat het beter weer is, dan vandaag! Maar de vooruitzichten zien er goed uit.
    We zijn helemaal ingepakt en er kan in de auto echt niks meer bij, haahaha. Pff, wat kan een mens toch veel zooi hebben, vooral met een kind ;)

Dus ik kan deze week niet reageren, maar dan weten jullie waarom ;) :D
    Heb helaas ook weinig teruggelezen, want ben erg druk geweest met de voorbereidingen van de vakantie en verjaardag natuurlijk!

Was vanochtend trouwens wel emo, want maak echt de dagen weer door die ik vorig jaar heb beleefd. Erg mooi natuurlijk, maar wat gaat een jaar toch snel :confused:

Lieve mama's, tot volgende week en de kindjes die deze week jarig zijn/worden, alvast van harte gefeliciteerd!

Liefs en XXX
    Joyce en Kyra

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joyce: Hiep, Hiep, Hoera voor KYRA!!!
    Leuk dat jullie zo'n geweldige dag achter de rug hebben! Geniet van jullie vakantie met z'n drietjes en tot binnen een week!

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Joyce: VAN HARTE MET KYRA!

Een geslaagde dag gehad zo te lezen!
    Veel plezier op vakantie!

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

Joyce, Gefeliciteerd met Kyra! En heel veel plezier op vakantie!

Allemaal, kga snel mn meis aankleden en daarna mezelf. Moet om 11 uur beginnen met werken. Heb het eten vanmorgen vroeg al gemaakt, dan hoef ik dat vanaaf niet te doen. Anders eten we zolaat.
    Maar zo op de vroege morgen al bloemkool etc opzetten, pffff...haha!

fijne dag vandaag allemaal!

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Joyce82 gefeliciteerd met je dochter Kyra :D

We hebben idd een hele mooie dag gehad, eigenlijk 2 haha. Donderdag was hij jarig, en toen hebben we het met opa en oma gevierd, en Zaterdag hebben we het met de hele familie en vrienden ploeg gevierd! Hij is goed verwent!

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Ik ben een paar dagen niet geweest en wat hebben jullie lekker veel geschreven, heb even alles terug gelezen.

Alle kindjes die jarig zijn geweest gefeliciteerd!

Vandaag is Kyra jarig! Gefeliciteerd en een fijne vakantie. Ik zou er ook wel een weekje tussen uit willen.

Noor, Gefeliciteerd nog met je 30ste verjaardag. Heb je trouwens goed gedaan zo voor je dertigste je hele gezin compleet.

Lovewinnie, Mooie gedicht zeg. Goed van Alicia dat ze achter de kar loopt, zal niet meer lang duren vooradat ze los loopt.

Darcy, Hoe is het met Ollie, voelt hij zich al beter. Super lief van je man, dat is pas een leuke verrassing.

Ief, Suc6 met de laatste dagen. Laat het ons weten.

Simke, Prei mag vanaf 1 jaar.

Jikke, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Meike.

MissX, Fijne vakantie en wat gaaf dat Yocena los loopt.

Patries, Gaaf dat je er even tussenuit gaat, lekker naar Dubai naar de zon. Spannend trouwens, er is een kans dat het toch raak is.

Mouschy, leuke foto's. Wat heeft hij veel kado's gehad.

Wat gaan jullie kindjes trouwens vroeg naar bed. Yasmine slaapt hier pas tegen half 10. Ik probeer haar vaakt al rond 8 uur in bed te leggen maar het gaat gewoon niet. Ze slaapt wel goed uit.

Vrijdag is het voor ons zover, dan is Yasmine jarig. Wat is de tijd toch snel gegaan. Wij vieren het op de dag zelf, niet zo groot lekker taart eten met familie en kado's uitpakken. Er komen ongeveer 20 mensen. Alles is al klaar, taart is besteld, ben benieuwd. traktaties voor de creche zijn ook af.

Is het bij jullie ook zo vies weer. Ik ben blij dat ik binnen zit.

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: GEFELICITEERD MET KYRA! HIEPERDEPIEP HOERA! ALWEER 1 JAAR!
    een fijne vakantie, heerlijk, Terschelling!

Jikke: GEFELICITEERD MET MEIKE! HEERLIJK WEER ZO'n KLEIN MOPPIE ERBIJ! Hoop dat alles voorspoedig is gegaan!

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Maart: ja aftellen nu he?
    Hihi ja grappig, voor mijn 30ste mijn gezin compleet.
    10 jaar geleden dacht ik dan misschien mijn eerste te hebben.

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Joyce: Kyra, van harte gefeliciteerd wijffie :)

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ook, ben net 30 geworden en heb 2 gezonde zoons, wat kan je je nog meer wensen? :whistle:
    Wat wel grappig is, is dat je op dezelfde dag jarig bent als Marijn! jij ook nog gefeliciteerd he haha ;)

Maart; hoevaak slaapt Yasmine nog overdag dan? ik zou haar dan wat minder (lang) overdag laten slapen, als ze pas zo laat gaat slapen....
    Onze kids liggen om 8 uur op bed. :D
    Heel veel plezier zaterdag op het feest!~

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mouschy, ze slaapt overdag ook niet veel. 1x in de middag 1,5 tot 2 uur. Misschien een idee om haar na een uur slapen wakker te maken maar ik weet niet of ze dat wel wil.

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties.. erg drukke dagen hier gehad met de verjaardag van Judith maar wel erg gezellig. Bijzonder hoor om de eerste verjaardag te mogen vieren! Een jaar geleden net geboren en nu al cadootjes uitpakken en taart smikkelen

met mijn zwangerschap gaat het redelijk goed... ben wel misselijk en erg moe en had de afgelopen week af en toe wat bruine smurrie maar verder voel ik me wel oke. Ben langzaam aan het idee gewend dat nummertje twee echt onderweg is..... we dachten echt neit dat het meteen raak zou zijn

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    en iedereen natuurlijk ook gefeliciteerd he met alle kids......

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@patries: dat was ook precies mijn probleem
    vandaar dat met mijn ipod
    dan word er gewoon in je oor gezegd "nu rennen" en "nu lopen"
    (en dat je het hartstikke goed doet!)
    zal zo wel even zoeken voor een linkje :)

@mouschy: lekker verwend hoor!
    nu nog een plekje in huis zoeken.. :p

@hardlopen in de regen... het is vervelender lopen als het heel warm is hoor :)
    in de regen blijf je wel warm door de beweging..
    en dan thuis heel snel onder de douche :)

@kyra: gefeliciteerd!

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@joyce: Zo te horen een heerlijke verjaardag gehad en nu op vakantie. Veel plezier en we hopen dat je mooi weer hebt.

@Virginnie: Leuke foto van Keld, hij is echt blij. :p

@Moushy: Marijn is dus behoorlijk verwendt. Leuk hoor en nog wel 2 dagen feest, gaat hier ook gebeuren volgens mij.

@Hellokitty: kan me voorstellen die bloemkool lucht in de ochtend. :) Lekker gewerkt vandaag? Bevalt het op je nieuwe werkplek?

@Maart: Hier ligt Jamie rond half 9 in bed soms 8 uur soms 9 uur is net hoe moe hij is. Tja om Yasmine nou 's middags na een uurtje wakker te maken, weet niet of dat verstandig is. Misschien een keertje proberen. Dan weet je het.
    Nog een paar dagen en dat haar verjaardag leuk hoor.

@Noor: Alles goed met Isa en de boys?

@Brigitte: Zeker bijzonder zo'n eerste verjaardag. Mogen wij ook bijna gaan meemaken. Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap, tja die kwaaltjes horen er toch echt bij. Kan me voorstellen dat je schrikt als het de 1ste keer meteen raak is.

@Saskia: Zou super zijn als je die link kan vinden voor mij. Zal een stuk makkelijker zijn om te hardlopen. Alvast bedankt.

@all: Hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen. Heb ook niet het idee dat ze gaan komen. Zo voelt het niet althans. Ben behoorlijk misselijk geweest vandaag en loop ook wat vaker naar de wc (misschien ook wel of even te checken of in echt niet ongi ben geworden :oops: ) Heb vanmiddag een test gekocht. Als ik morgenochtend wakker wordt en nog het idee heb dat ik niet ongi ga worden, dan ga ik denk ik wel testen. Het punt is dat Marc in Turkije zit op het moment, dus wil liever wachten, maar ben bang dat ik dat niet kan.

Zit nu trouwens op 34e dag van mijn cyclus, laatste 2 cyclussen waren 32 dagen en daarvoor 34, dus het kan nog steeds komen. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden.

Hou jullie op de hoogte.

Liefs, Patries

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Even een kort berichtje.

Ben erg moe, heb al 2-3 nachten nauwelijks geslapen, Marissa is heel erg verkouden en is daardoor heel erg uit haar doen. Ze sliep al niet veel, maar nu dus nog minder. Ben vanochtend wel met haar naar de dokter geweest omdat ik dacht dat ze ook last had van haar oor, maar dat bleek niet zo te zijn, alleen heel erg verkouden het arme kindje.

@jarigen (en jarig geweest) VAN HARTE GEFELICITEERD!

Hopelijk gaat het morgen iets beter en heb ik meer tijd en fut om te reageren.
    Tot later, ik ga Rene weer aflossen, die loopt nu al weer ruim een uur met een jengelend meisje boven.
    Knuffels!

Deel Deze Pagina