Goeieavond mama's! heb weer een dagje werken erop zitten! heb ff tijd gevonden tussen het was vouwen en strijken door hahaha..... Nog maar 3 nachtjes.....ben best een beetje zenuwachtig hihi! Ga morgen de taart bestellen, boodschapjes halen etc. Het huis nog een beetje aan kant en dan ben ik er wel klaar voor! Ben zo benieuwd wat ons meisje ervan vind! Mouschy, fijn dat Marijns eerste verjaardag zo geslaagd was! Maart, hier gaat ze rond 8 uur naar bed. Sinds een paar daagjes huilt ze zodra ik weg wil gaan, maar dat is zo over. Huilt yasminne als je dr in bed legt? Hoelaat gaat ze 's middags naar bed? Zou haar geloof ik niet eerder wakker maken 's middags..... Saskia, heb respect voor je....hardlopen in de regen! Ik doe helemaal niks aan sport....zou ook niet weten wanneer ik dat dan nog moest doen hahaha Patries, lief dat je vraagt of het me bevalt op mn nieuwe werkplek! Het bevalt me hartstikke goed. Moet nog wel een beetje wennen aan mn collegaatjes, maar dat is normaal he? Het is niet helemaal nieuw want toen ik nog een leidinggevende functie had moest ik er regelmatig invallen. De reistijd bevalt me helemaal super! Ben inplaats van drie kwartier, maar een kwartiertje onderweg! Spannend trouwens voor jou! ik zou ook niet kunnen wachten met testen hoor! Ben benieuwd..... Rootje, beterschap voor marissa! Zo zielig altijd die kleintjes als ze ziek zijn! Hopelijk is het snel weer over! Nou, kga me maar weer ff op mn strijkwerk storten, anders komt het noooooit af! Liefs
Patries, Spannend hoor. Ik zou ook niet kunnen wachten met testen. Rootje, beterschap voor jullie kleine meid. Hopelijk knapt ze snel weer op. Ik heb Yasmine vandaag gewoon om 9 uur in bed gelegd. Dat vond ze niet zo leuk, na 10 minuten schreeuwen is ze in slaap gevallen, ik ben blij.
@hellokitty: nou als het regent bijoorbeeld! nahja.. alle gekheid op een stokje daar gaat het bij mij ook weleens mis hoor maar af ent oe dan laat ik job gewoon lekker oppassen en al met al.. ben je met hooguit een uurtje toch wel weer klaar. het kost minder tijd dan fitness of een sportclub ofzo @patries: eh.. gisteravond geen tijd meer gehad.. ik doe mijn best @maart: hier ook zo'n wakkere dame soms best lastig enige is dat het gister dus weer laat was... ze lag om half 8 op bed ofzo en om half 9 ineens vol volume gilln en krijsen! dus toch maar even naar boven dan he lag ze met dr armpje gedraaid tussen de spijltjes beetje alsof ze dr arm er tussen stak... en daarna omviel ontroostbaar natuurlijk en eenmaal getroost heeft ze nog tot heel laat beneden gezeten omdat ze klaarwakker was natuurlijk. papa en mama zaten druk te gapen op de bank.. anne is onvermoeibaar en nu.. 10 over 7.. ik ga dr zo maar uit bed schudden tis niks voor anne om nu nog te slapen oh.. en zowaar klinken daar de eerste geluidjes inmiddels tijd om "aan het werk" te gaan weer @rootje: marissa ziek? en ze is nog wel bijna jarig!
Goedemorgen meiden! @ all: ben vandaag vrij, maar dat weet AIden natuurlijk niet. DIe kwam als gewoonlijk op ongeveer dezelfde tijd! Ja, dan ga ik er ook maar helemaal uit! hihi Heb je nog wel een hele dag voor de boeg, dat is wel lekker! Ik ga zo ook ff sporten, heerlijk. Een goed begin van de dag. @ rootje: dikke knuffel voor Marissa, hopelijk is ze voor haar verjaardag weer opgeknapt! @ patries: spannend hoor meid, ik ben nieuwsgierig naar de test die je gaat doen! @ maart: ik doen Aiden tegen 19.30/ 20.00 uur naar bed. Hij is dan ook stil en slaapt dan door tot 7.00 uur ongeveer. Als hij 's avonds toch wakker wordt en hij is ontroostbaar, dan halen we hem er uit, maar we nemen hem niet mee naar beneden. Dan heeft hij zoiets van: hey als ik huil mag ik weer lekker mee en spelen! Dus die vlieger gaat niet op! We blijven dan boven tot hioj kalm wordt en we leggen hem dan toch echt weer terug in bed! (wat hij dus vaak helemaal niet leuk vindt, maar goed.) DIt hebben we trouwens al een hele poos niet meer gehad! (JOEHOE) Wat goed van je dat je haar tegen 21.00 uur in bed hebt gelegd en dat ze na eventjes huilen in slaap is gevallen! @ hellokitty: ppff...om 21.30 uur nog strijken! Mij niet gezien! hihi, maar daarintegen strijk ik bijna nooit.... Fijn dat het je bevalt op je nieuwe werkplek! @ saskia: wat zielog dat Anne zich zo verdraaid had met haar armpje! Logisch dat ze het op een krijsen zette!
Patries: wat een lekker vooruitzicht zeg! Mooi weer, ja daarvan hebben we niet al teveel gehad helaas..... En... al getest?! Rootje: beterschap voor Marissa! Onze jongens waren ook behoorlijk verkouden met hun verjaardag en een dag later kreeg Tijn hoge koorts door oorontsteking... De juf van het KDV zei dat ze heel vaak hoorde dat kindjes rond hun eerste verjaardag ziek/niet lekker zijn Marsab: ja jammer is dat he, dat ze nog niet snappen dat ze op vrije dagen best een uurtje of twee langer mogen pitten Saskia: arme Anne... Hoe is het verder met werk / gezin enzo? helloKitty: hahaha ja kan het me helemaal voorstellen, en bloemkool is dan ook nog niet het meeste lekkere luchtje bovendien...
Darcy gespot!!!!!! Gisterenochtend om 08.07 uur zag ik Darcy fietsend naast een oude heer met grijze haren richting school waar ze werkt. Ze babbelde erg vrolijk tegen hem! Ik reed langs met matthew in mijn auto op weg naar het KDV! Ik wilde niet gaan toeteren om jou af te schrikken! Bij deze gespot! Zo meteen ga ik even terug lezen, want ik ga Matthew nu eten geven.
en daar sta je dan, helemaal startklaar om boodschappen te doen. Tas in de hand, allebei de jas aan.....nog even snel de sleutel pakken en........ owja dat is waar ook, mn vriend is naar de fysio....dus die heeft de auto mee! volgens mij heb ik dat soort dingen echt overgehouden van mn zwangerschap....nja valt heel mn planning in duigen.....
Goede morgen mama's @ Nog gefeliciteerd met Kyra!!!! @ Noor: Gefeliciteerd nog met je 30ste verjaardag. @ Ief: is je kindje al ter wereld gebracht? @ Patries: met mij gaat prima, sinds gisteren meld ik me voor 100% beter, want ik heb geen zin om steeds uit mijn naad werken op mijn werk, daar nu erg bere-druk is. Wel nog steeds bij fysio. Lekker dat je binnenkort naar Dubai gaat en ook naar Egypte toe! En de test gemaakt om te checken of je zwanger bent? @ Mouschy: wat leuke slide-foto's! Lekker verwend!
@ Patries: nu je manlief in Turkije zit, als hij nou webcam bij zich heeft, kunnen jullie elkaar zien via webcam met de test erbij. Zo geef je hem ook het gevoel dat hij erg dichtbij zit. Het is maar een idee.... p.s. ik ben ook wel erg nieuwsgierig
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) 1 jaar 31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar September 01: Judith (Brigitte) 1 jaar 02: Yassine (Newlymom) 1 jaar 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar 06: Ayla (Jessica24) 1 jaar 07: Lyn: (Ief) 1 jaar 08: Kyra (Joyce82) 1 jaar 11: Tara (Zoë84) (overmorgen!) 11: Marissa (Rootje) 12: Alicia (Lovewinnie) 12: Yasmine (Maart) 13: Aiden (Marsab) 13: Jesper (Suus) 13: Eva (Edokid) 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
@saskia: ik zag dat je iets had geschreven over hardlopen met de i-pod. Is dat met een soort van trainingschema ofzo? Ook voor beginners? Zo ja, zou je mij die link kunnen geven? Ik heb echt wat beweging nodig.
OUDE HEER! Hahaha, zal ik tegen mijn (vroeggrijze en erg sexy) locatiedirecteur zeggen Als je had getoeterd, had ik een reden gehad om me op zijn fiets te storten Alleen jammer dat hij zelf een leuke man heeft @Patries: en? Weet je al meer? Hoezooooo nieuwsgierig @all: heb over 2 minuten weer college, zit even tegen jullie te beppen nu. Heb geen zin meer, het is mooi weer buiten, mijn kind is bij oma en ik wil bij hem zijn!
Zo, alle boodschapjes zijn in huis. De taart is besteld....straks nog ff kleine dingetjes ophalen en dan is het helemaal klaar! Dan kan het feest beginnen hihi! Marsab, hoelaat komen jullie morgen ongeveer? Heb je lekker gesport? Maart, wauw goed gedaan van yasmine dat ze na 10 minuutjes lekker ging slapen! Vaak moeten ze er ook even aan wennen, en misschien kun je haar steeds ietsje eerder naar bedje doen totdat je op 8 uur zit ofzo.... Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om nooit te strijken? Hier komt het altijd best gekreukt uit de machine....dus ik moet wel....niet mn hobby! Saskia, hier ook een keer gehad dat mevrouw ging spoken 's avonds.....11 uur pas weer naar bed en in de tussentijd gewoon klaarwakker en zeer actief hahaha! Wat betreft het hardlopen, heb wel eens op het punt gestaan....misschien toch maar eens doorzetten! Het lijkt me wel lekker om conditie te hebben! Miranda, bedankt voor je PBtje! Heb je mn berichtje terug gehad? Patries, weet je al wat? darcy, succes vandaag! Moet je nog lang? Nou, kga snel weer verder! Ga snel ff de hal en de wc poetsen..... dan lig ik weer op schema hihi
Hoi nieuwsgierige meiden Zit helemaal alleen op mijn werk, dus dacht kom hier even spieken en jullie een geheimpje vertellen. Ik kon het gisteravond niet laten, dus om 11uur toch maar de test gedaan en...... ZWANGER!!!! De test was gelijk positief, hoefde niet eens te wachten, meteen een dikke vette streep. Precies zoals bij Jamie. Heb meteen manlief gebeld en een foto gemaakt van de test en naar hem toegemaild. Hij helemaal beduust en kon toen helemaal niet meer slapen. Vanmorgen smstje hij dat of ik hem nu gisteravond gebeld had dat we zwanger zijn of dat hij het gedroomd had *zo lief* Ik kan het zelf ook nog helemaal niet bevatten, zo onverwachts, maar zo geweldig. Dus hier een blijde Patries liefs
Patries, Gefeliciteerd! Super zeg. Geniet van je zwangerschap. Alweer een zwangere september mama, wat zijn we vruchtbaar hier .