@ Maart: Ja gaat zeker hard en ongemerkt ook eigenlijk.. Wat dat betreft kan ik t qua zwangerschap iedereen aanraden als je nog een kleine hebt lopen om zwanger te zijn, het wachten duurt niet zo lang omdat je er geen erg in hebt, omdat je nog druk bent met de kleine zeg maar
PATRIES: GEFELICITEERD! SUUUUUUUUPER! Wow wat zal je beduusd zijn! Zat je niet te trillen gisterenavond van de adrenaline zo in je 1tje?!?! Geniet ervan!
Patries: Van harte met je baby in je buik! Een brusje voor Jamie! @ hellokitty: ik kom denk ik tussen 14.00 - 15.00 uur! Hihi, met een kind hou ik alles tegenwoordig heel breed! Komt dat uit?!
Patries, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wauw, wat zul je blij zijn! Marsab, helemaal goed hoor! zie ik je wel verschijnen! Ik hou het ook altijd heel breed aan haha, er kan wel eens wat tussen komen he? fijne avond allemaal, kga lekker bankhangen! P.S. Na een week elke keer huilen als ik mn meis naar bed bracht, zwaaide ze me net uit toen ik haar kamertje uit ging en is het sinds die tijd stil!
Vandaag Yasmine om half negen naar bed gebracht. Toen ik haar kamertje binnen liep begon ze al te schreeuwen. Na 10 minuten is ze in slaap gevallen. Pff het kan dus wel.
@ Patries: Ik had eigenlijk geen tijd om te komen piepen, maar ik had een voorgevoel dat er goed nieuws was! Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan meid!
Goed hoor! Ook lekker voor jullie, de avond lekker "vrij"! @ hellokitty: lekker he, bankhangen! Ben ik ook aan het doen (met laptopje op schoot! ) Ben ondertussen een film aan het kijken met Madonna erin. Echt zo'n tussen neus en lippen door film. Marc moet altijd werken op maandag en dinsdag avond, dus dan ben ik altijd allenig! (soms ook wel lekker hoor! )
Hey meiden, Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik heb mijn banner maar even aangepast, misschien dat het dan eindelijk tot me door ga dringen dat we opnieuw samen zwanger zijn. Ik kan het eigenlijk nog niet geloven. Bij Jamie hebben we er ruim een jaar over gedaan om zwanger te worden. Toen was het iedere maand een teleurstelling als die akelige waren gekomen. En nu zo out of the blue zijn we zwanger. Ik kan het nog steeds niet bevatten. Morgenavond komt Marc thuis, dan kunnen we elkaar eindelijk persoonlijk feliciteren en samen gaan genieten van het idee dat we een 2e kindje krijgen, een brusje voor Jamie. Ik snap er nog steeds helemaal niets van. Ene kant wil ik het van de dagen schreeuwen (dat heb ik bij Jamie toen bijna wel gedaan ) andere kant wil ik nu eerst samen aan het idee wennen en het dus even een geheimpje houden. @Noor: tja ik heb vanacht bijna niet kunnen slapen, gewoon van ongeloof, volgens mij heeft Marc ook geen oog dicht gedaan hihi @Maart: Wat goed dat Yasmine zo snel is gaan slapen. @Hellokitty: Jouw meisje ging dus ook lekker slapen. Goed hoor. @Marsab&Hellokitty: Veel plezier morgen om elkaar te zien en de kids natuurlijk. @Saskia: Ik wacht geduldig af. Tja heb nu ook zo iets van, kan ik wel met hardlopen beginnen nu in zwanger bent? Ik wil nl wel heel graag. Kan het toch gewoon proberen en als het niet gaat, dan maar stoppen? @Suus: jij ook hardloop plannen? @Virginie: je voorgevoel was dus goed. @Mobielfreak: kan me voorstellen dat het nu naar je idee sneller gaat. Je hebt nu veel meer afleiding. Hoop toch dat ik net zoveel van deze zwangerschap kan genieten als ik bij Jamie deed. Oke dat was het voor nu. Ik ga verder dagdromen, zo voelt het in ieder geval. En huisje alvast wat schoonmaken (heb geen zin bleh), mijn vriendin komt morgen op visite rond 10-10.30uur dus dan moet huisje wel aan kant zijn. Fijne avond meiden. Liefs, Patries
Goede morgen, Patries, De test is wel heel duidelijk. Ik heb even in je album gespiekt. Fijn dat Marc vandaag thuis is dan kunnen jullie het een beetje vieren. Marsab, is inderdaad lekker als je rustig op de bank kan hangen. Vandaag gaat Yasmine trakteren op de creche. Ze hebben alles heel mooi versierd voor haar. Ik ben benieuwd, ze gaan foto's maken. Mijn meisje is gewoon al een jaar oud ongelofelijk gewoon.
Goedemorgen mama's! Vorig jaar om deze tijd was er nog niks aan de hand, moest ik zelfs 's middags nog naar de VK....zo gek! Word er soms beetje emo van, maar vind het ook wel geweldig dat ze morgen al jarig is! Heb gisteraaf nog een hoedje in elkaar geknutseld voor morgen hihi! Ben zo benieuwd hoe ze het vind, al die kado's en die slingers en die ballonnen.......en ben ook wel benieuwd wat ik er van vind morgen...verwacht nog wel een paar traantjes! haha marsab, die film was R. ook aan het kijken! dat is idd wel lekker ff een avond alleen. dat was ik altijd op di en do avond, toen trainde R. nog.... gister is hij weer voor het eerst eventjes geweest! maart, wauw wat goed dat ze nu al om half 9 gaat slapen! ze is vast zo gewend na een paar keer op dezelfde tijd naar bed....dan gaat ze vast gewoon slapen.....of ze zwaait ook naar je als je weggaat net als mijn meis Wat leuk dat ze alles versierd hebben voor yasmine op de creche! Patries, kan me voorstellen dat het nog niet tot je doordringt! En wat raar kan het dan gaan he, dat je er eerst zolang over hebt gedaan en nu is het ineens raak! Ben benieuwd hoe dat tegen die tijd met ons gaat.....bij ons was het meteen raak, maarja dat kan nu ook wel heel anders gaan als we eraan toe zijn.... ik ga snel ff wat doen in huis, mn meisje ligt ff te slapen, dus kan rustig mn gang gaan! En vanmiddag visite van marsab en Aiden! Gezellig! Dus kom vanavond wel weer ff spieken!
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) 1 jaar 31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar September 01: Judith (Brigitte) 1 jaar 02: Yassine (Newlymom) 1 jaar 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar 06: Ayla (Jessica24) 1 jaar 07: Lyn: (Ief) 1 jaar 08: Kyra (Joyce82) 1 jaar 11: Kitty (HelloKitty) (morgen!) 11: Marissa (Rootje) (morgen!) 12: Alicia (Lovewinnie) 12: Yasmine (Maart) 13: Aiden (Marsab) 13: Jesper (Suus) 13: Eva (Edokid) 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
ben ik weer efkes, heb supergoede echo's gehad! nog wel heel onwerkelijk maar alles gaat super goed! We hebben een top verjaardag gehad met Dean was keileuk ion center Parcs! He Patries ik zie dat je ook zwanger bent! super voor jullie!
trouwens wel vruchtbaar die september mama's bij ons op het forum is het ook flink raak! Lijstje zwangeren doen? Mobielfreak IMD Patries81
@ IMD: fijn dat alles goed is met de baby! En geen tweeling?! @ hellokitty: heb zin in vanmiddag! @ Patries: die banner staat je goed!
Zwangere september 2007 mama's: Ief uitgerekend op: Mobielfreak uitgerekend op: Joyce uitgerekend op: IMD uitgerekend op: Patries81 uitgerekend op:
Zwangere september 2007 mama's: Ief uitgerekend op: Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: IMD uitgerekend op: Patries81 uitgerekend op:
Zwangere september 2007 mama's: Ief uitgerekend op: Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: IMD uitgerekend op: Brigitte uitgerekend op: Patries81 uitgerekend op:
Wauw, kom hier eventjes spieken en lees dat Patries zwanger is Las pas al wel iets over dat je je niet lekker voelde en al ongesteld had moeten worden. Wat super zeg. Gefeliciteerd!!! Zo, echt al veel zwangeren hier! Mag ik ook op het lijstje, al ben ik hier niet vaak meer? Ik ben 2 januari uitgerekend. Dat er maar snel meer mogen volgen Liefs, Sophie
Zwangere september 2007 mama's: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Ief uitgerekend op: Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: IMD uitgerekend op: Brigitte uitgerekend op: Patries81 uitgerekend op: