Zwangere september 2007 mama's: Ief uitgerekend op: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: IMD uitgerekend op: Mariella uitgerekend op: 01-05-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 16-05-2009
Hoi meiden, Kan het nog steeds niet geloven. Gaat uiteindelijk wel komen. @Maart: Wat leuk dat ze alles versierd hebben voor Yasmine, echt jarig! En ja de streep is echt duidelijk, daarom twijfel ik er ook niet aan. @Hellokitty: Spannend nog 1 nachtje slapen en dan is je meisje jarig. Fijne middag met de visite. @Marsab: jij ook een leuke middag bij Hellokitty. Vindt zelf dat de banner me ook goed staat. @Sophie: bedankt voor je felicitaties. Hoe gaat het verder met jou? @IMD: Fijn dat je echo goed was, heb even in je album gekeken, dus toch 1tje en geen 2? Mooi buikje al trouwens. Hoe voel je je verder? @Noor: tja wie waren er ook alweer nog meer... Ga boodschapjes doen en de afwas doen. Vanavond komt mijn mannetje thuis. Ben helemaal blij en heb beetje kriebels van in mijn buik. Liefs, Patries
Zoooo, huisje schoon! Hoef ik morgen alleen nog maar een keertje te stofzuigen en de wc te checken! Kan ik morgen lekker wat voor mezelf doen als mn meis in bed ligt! allemaal, weet niet of jullie de lijst hebben gezien, maar heb mn naam veranderd(de oude stond er nog) en mn dochters naam ook veranderd.....maar weet niet of ik haar wel zo ga noemen, vind het een beetje een gekke naam hahaha.....maar had geen ander idee, jullie misschien? Marsab, ben je al onderweg? heb dr ook zin in! ben beniewd wat aiden van zn kadootjes vind en of ze samen leuk kunnen spelen(hoop niet dat mn meis weer zo krengerig doet hahahaha) Sophie, hoe is het met jou? Imd, fijn dat de echo's zo goed waren! voel je je verder ook ok? en wat heb je al een buikje! Wauw! Fijne middag allemaal! Liefs
Zwangere september 2007 mama's: Ief uitgerekend op: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Mariella uitgerekend op: 01-05-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 16-05-2009 Ja het waren er hoogstwaarschijnlijk wel twee geweest zoiets noemen ze blijkbaar een vanishing twin en gebeurd vaker.. Mijn buik groeit echt enorm (was bij dean ook al vrij vroeg hoor) ik heb nu dezelfde buik als met dean met 12 weken.. ik geniet er 200% van!
jeetje wat een boel zwangere september mama's! echt super gefeliciteerd! gaan jullie nou kletsen op de zwangere sites of ook nog hier? dus met de septembermama's die al bevallen zijn dit jaar van een baby hoeveel zijn we dan? we zijn echt vruchtbaar! leuk!
@ Patries: gefeliciteerd dat je zwanger bent! Hartstikke leuk joh! En ook het lijstje gemaakt, echt leuk om te zien. Veel plezier vanavond met je manlief! @ Ief: is je baby al geboren? @ Hellokitty: dank je wel voor je pb'tje en veel plezier morgen! Spannend! @ IMD: Heerlijk dat je zwanger bent! @ Darcy: dat het een leuke heer was, waarom zijn mooie mannen al bezet door felbegeerde mannen..... Voor de volgende keer ga ik toeteren Zeg meiden, ik ga maar weer verder aan het werk.... Liefs, Miranda
Hoi meiden! Even snel een berichtje van mij. Ben hier niet veel meer te vinden, maar wilde toch alle september baby's feliciteren met hun eerste verjaardag. Vorig jaar rond deze tijd liepen we met dikke buiken/was de kleine net geboren en je ziet... Nu zijn we alweer een jaar verder. Wat gaat de tijd toch snel. Ik lees nog steeds regelmatig met jullie mee (mag toch nog wel, hoop ik), blijf toch nieuwsgierig hoe het met jullie gaat... Nogmaals; allemaal (nog/alvast) gefeliciteerd en de zwangere dames natuurlijk dubbel gefeliciteerd. Groetjes, Savita
Hey meiden, Wat is het hier rustig. Juist nu ik wat meer tijd heb om te kletsen. @all: Meiden bedankt voor alle felicitaties. @Savita: fijn te horen dat het goed met jullie gaat. Tuurlijk mag je hier mee blijven lezen, maar we vinden het nog leuker als je af en toe komt mee kletsen. @all: heb even een vraagje aan jullie betreffende mijn uitgerekende datum. Hebben jullie vorige keer met de duur van jullie cyclus rekening gehouden wat betreft de uitgerekende datum? Mijn cyclus is nl normaal rond de 32 dagen, dus niet de standaard 28 dagen. Bij Jamie had ik mijzelf op 24 sept gezet als datum, maar was toen terug gezet naar de 20e. Dat zou het ook volgens de berekening zijn. Nu heb ik daar dus weer rekening mee gehouden, dus zeg maar 4 extra dagen aan mijn cyclus toegevoegd. Nu is mijn vraag dus, zal ik daar rekening mee houden. Volgens mijn berekening is het 16 mei, volgens alle andere calculaties is het de 12e. Weet het dus nu even niet meer. Sorry als de vraag onduidelijk is, weet even niet hoe ik het anders moet verworden. Het rare is ook dat ik het idee heb dat mijn cyclus dit keer korter is geweest, dit doordat ik wel een beetje rekening hou met de periode waarin we vrijen. Maar nu zie je het het maakt niet uit. Tja of ik heb me verrekend en juist gevreeen op de dagen dat ik juist super vruchtbaar was. hihi Ach ja het maakt nu allemaal niet meer uit. We zijn super blij! Liefs, Patries
Oja nog een vraagje. Wanneer hebben jullie de huisarts ingelicht dat jullie zwanger waren? Dit is natuurlijk wel mijn 2de zwangerschap, maar wel mijn eerste in Nederland. Vandaar. Wil ze niet veels te vroeg bellen zeg maar, zullen ze ook wel denken heb je weer zo'n muts die meteen op afspraak ofzo wilt komen. Alvast bedankt. Sorry voor al mijn vragen, maar begin steeds meer aan het idee te wennen en er komen steeds meer vragen naar boven dwarrelen.
@patries: heb pas de ha ingelicht toen ik daar met 14 weken een keer voor iets anders was. Als je je aanmeldt bij een vk, dan sturen zij vaak ook even een berichtje naar je ha.
Dus je kan zelf een vk uitzoeken? Je hoeft dus niet eerst de ha in te lichten? In Dubai was het anders, omdat ik daar al bij een gyn liep, dus heb hun toen opgebeld om ze in te lichten. Wanneer kan ik de vk dan bellen?
He meiden, Ik ben alweer een tijdje niet geweest en moest dan ook flink bij lezen. Heb het erg druk op mijn werk en komend weekend gaan we naar het dorpsfeest/kermis bij mijn ouders (heb er veel zin in, was vorig jaar hoogzwanger en kon dus niet) @pannenkoeken: Jesse vond de eerste paar happen wel lekker, maar daarna speelde hij er alleen maar mee. Jesse kan eindelijk zelf vooruit komen. En wel op zijn BILLEN . Hij schuift de hele kamer door, echt een geweldig gezicht! @slapen: Jesse heeft het ook een hele poos gehad, dat hij moest huilen als je z'n kamer uit liep (voorheen geen last van). nu blijven we even zitten en na een minuut of 10/15 gaan we weg, hij slaapt dan nog niet, maar voelt zich wel op zijn gemak. @kleertjes: als er iets te klein is, doe ik het in een plastic bak (als het er nog goed uitziet) en dan gaat het naar zolder voor en eventuele 2e. @Prei: heeft iemand dit al geprobeerd? Hoe ging het? @patries: Gefeliciteerd! @lopen: het gaat ineens erg snel, Jesse kan nu aan 1 handje lopen en loopt van de bank naar de tafel, naar de tvkast enz. Zo nu en dan doet per ongelijk een paar stapjes alleen. Ben benieuwd of hij voor zijn verjaardag kan lopen (2 weken). Groetjes Simke
Even heel snel.... wil ook een berichtje met jullie delen, namelijk: ik ben zwanger!! Ik had het idee al vrij snel, maar het is toch echt zo! Heel onwerkelijk, zeker aangezien wij, net als bij Patries, er nog niet echt rekening mee hielden. Patries jij ook gefeliciteerd en volgens mij kan je nu al de vk bellen. Moet je dan niet bij een gynaecoloog onder controle als je dat de vorige keer ook had? Meiden, reageer snel weer, maar heb even weinig tijd. Tot binnenkort!
heb ik helemaal niet gedaan met 6 weken de VK opgebeld voor intake ze vond het fijn dat ik lekker op tijd belde heb mijn intake en echo al achter de rug
Gonzo: Gefeliciteerd Jemig 1 ding is zeker, de septembermama's lusten er wel pap van hihihihi Pfff hier net weer een tandje door de lip Vind dat echt zo zielig, maar ja lopen leer je met vallen en opstaan en dus ook met tandjes door je lip heen helaas.. Tim die rent zowat achter zijn loopwagen gaat echt als een speer, en echt zo hard dat je denkt: dat moet een keer fout gaan.. Heb nu al 2 gebroken nachten achter de rug vanwege een superverkouden Tim.. Mag ook niet aan zijn neusje komen om het schoon te maken, dus zitten de snottebellen soms over zijn hele gezicht heen, bah bah... @ Patries: Je kunt nu al een vk bellen hoor @ Zwangerschap: Voel de kleine meer en meer bewegen, zo leuk weer word er helemaal vrolijk van gewoon Verder weinig last van mijn bekken gelukkig..
@ HelloKitty: Gefeliciteerd met je meisje's verjaardag! Geniet ervan! @ Rootje: Eveneens gefeliciteerd met MARISSA'S verjaardag!
@ Hellokitty: Hieperdepiep.....HOERA! Van harte met je meid! @ Rootje: Lang zal ze leven! Van harte gefeliciteerd met Marissa's 1e verjaardag! @ Gonzo: JAAAAAAA, Van harte met je zwangerschap! Een brusje voor Thijs! @ Mobielfreak: knuff voor jou en Tim! Wat leuk dat je de beeb steeds meer voelt!
Ik zie dat Gonzo hier ook bij hoort, van harte! WOW wat een hoop aanstaande mama´s weer. Superleuk allemaal en van harte gefeliciteerd. Een hele fijne zwangerschap toegewenst! Liefs Anette die even een poging doet om terug te lezen