HelloKitty: Gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje. Rootje: Gefeliciteerd met de verjaardag van Marissa! Een hele leuke dag toegewenst!
heb even snel over de laatste 5 blz terug gebladerd maar volgens mij vooral over nieuwe zwangeren en de jarige jopjes.. Zo gaaf dat er alweer zoveel meiden zwanger zijn, ik durf het bijna niet te zeggen maar bij mij begint het ook weer te kriebelen. Had ik nooit verwacht maar het kan dus toch bij mij gaan kriebelen We wachten nog wel even hoor, nu is het net een maandje of 3 rustig en wil even lekker genieten van mijn meisje. Daarbij is het voor mij nu ook enorm zwaar met mijn schouder, de ene ontsteking na de andere. Volgende week ga ik beginnen met revalidatietherapie, is een team van maatschappelijk werk, fysio, ergo, ceasar en nog iets.. om te leren omgaan met mijn gebrek. Ze kunnen het toch niet verhelpen vrees ik. Denk ook wel dat ik de maatschappelijk hulp nodig ga hebben. Ik zit er op dit moment enorm mee dat ik de eerste weken niet zo van heb kunnen genieten door al het huilen. Heb zo het gevoel veel te hebben gemist. GElukkig hebben we een mooie dvd (in elkaar gezet door een vriend van ons) en die kijk ik lekker vaak, zit dan ook altijd met tranen. Verder gaat het goed. Sarah heeft een lastige week achter de rug, heel ontevreden en niet kunnen slapen maar afgelopen nacht ging weer goed. Alleen fruit en groeten, die staan niet in haar woordenboek. Ze drinkt haar flesjes ook niet meer leeg, zou ik dan maar gewoon minder geven? Ik had gedacht dat ze dan wel meer groenten zou gaan eten maar nee hoor, haha, hoe kan ik het ook denken. Verder las ik dat MAart bijna niet hoeft te strijken, heb het met verbazing gelezen en vraag dan ook of ik mijn was kan komen brengen, hier kreukt alles zo. Ik ga de zwemspullen bij elkaar zoeken en dan gaan we weer lekker zwemmen, zo leuk! Liefs Anette
wow wat een berg zwangeren/bevallenen al weer zeg zou er bijna ook aan willen geloven maar stiekum bevalt het met eentje toch ook wel wie weet bedenen we ons nog hoor... maar misschien ook wel gewoon niet. gister op het kdv een onwijs leuk fotootje gemaakt van anne die een boekje leest met een ander kindje samen op de bank zie http://annedaniels.nl wat hebben je getracteerd op het kdv? ik zat eigenlijk in mn hoofd met rozijntjes enzo maar vannacht steeds gedroomd van pannekoektaart en op zich.. is dat natuurlijk ook een idee. ben benieuwd wat anderen hebben gedaan vind alleen rozijntjes ook een beetje saai mischien
Zwangere september 2007 mama's: Ief uitgerekend op: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Mariella uitgerekend op: 01-05-2009 Gonzo uitgerekend op: Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) 1 jaar! 31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar! September 01: Judith (Brigitte) 1 jaar! 02: Yassine (Newlymom) 1 jaar! 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar! 06: Ayla (Jessica24) 1 jaar! 07: Lyn: (Ief) 1 jaar! 08: Kitty (Hellokitty) 1 jaar! 11: Tara (Zoë84) 1 jaar! 11: Marissa (Rootje) 1 jaar! 12: Alicia (Lovewinnie) morgen 12: Yasmine (Maart) morgen 13: Aiden (Marsab) overmorgen 13: Jesper (Suus) overmorgen 13: Eva (Edokid) overmorgen 14: Daimy (Rian) 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
Goodmorgen Ladies, @Gonzo: Wauw jullie dus ook overwachts zwanger. Gefeliciteerd meid!!! Helemaal leuk, geniet ervan. @Hellokitty: Van harte met Kyra. Veel plezier vandaag!! @Rootje: Van harte met Marissa. Jullie ook veel plezier vandaag!! Gaat het al wat beter met Marissa? @all: bedankt voor jullie antwoorden. Ga maar even googlen naar een vk bij mij in de buurt en ook bij moeders voor moeders informeren. @Anoek: Ja die kriebels komen en gaan. Zal ook maar even heerlijk genieten van jullie meisje. Alles gaat al zo snel. En doe maar even rustig aan met je schouder. @Jennifer: Hoe gaat het met jullie? Alles goed met Gwyneth en Matthew? En met jou? Geef je Matthew nog bv? @Saskia: Wie weet gaan jullie je ook nog bedenken. Leuke foto van Anne. Gezellig een boekje lezen. Heb je dat linkje al gevonden voor de ipos? @Hellokitty/Marsab: leuke middag gehad gister? @IMD: dus waren er toch 2. Als je echo nu maar goed is toch? @Mobielfreak: Heerlijk dat je je uk zo veel voelt bewegen. Ik kijk er nu al naar uit, vond dat zo bijzonder. Vervelend dat Tim zo verkouden is en zo slecht slaapt. Knuffel voor jullie. @Gonzo: In Dubai liep ik bij een gyn omdat we al ruim een jaar bezig waren om zwanger te worden. Achteraf blijk je daar altijd bij een gyn te lopen. ze hebben wel vken maar die mogen alleen helpen bij de bevallingen en that's it. Dus verder geen medische reden. Dus ga maar een vk bellen. @Simke: Leuk dat je ook weer even wat van je laat horen. Wauw Jesse gaat ook ineens snel met lopen. Leuk hoor. Wie weet loop hij nog net los voor zijn 1ste verjaardag. Hier ook 1 die ineens hard gaan. Loopt nu mee aan 1 handje, maar of hij los gaat lopen voor zijn verjaardag? ik betwijfel het. @all: Jamie is al een paar dagen niet zichzelf. Heeft sinds maandag hevige zure poepluiers. En het gaat echt overal doorheen. Dus ik blijf maar verschonen en wassen, niet normaal. Hij heeft geen koorts ofzo, eet goed en ziet er verder niet ziek uit. Mss toch tandjes of kiesje dat doorkomt? Maak me toch wel beetje zorgen. Vannacht was het ook weer drama, huilen en huilen 2x een uur. Gelukkig was Marc weer terug, dus is hij eruit gegaan. Zo lief. Ben trouwens eerste ochtend super misselijk, gaat het nu echt beginnen? Ach is allemaal voor een goed doel, nietwaar? Wat is het hier trouwens rustig. Iedereen druk aan de verjaardagen en/of voorbereidingen? Liefs, Patries
hallo hallo bedankt voor al jullie felicitaties! ze ligt lekker even te slapen, ze was helemaal bekaf! ze vind de slingers en de ballonnen prachtig, als ze haar feestmutsje opheeft straalt ze zo! en ze weet van gekkigheid niet wat ze moet pakken, of de nieuwe kado's of de ballonnen..... ze heeft continue een big smile op dr gezichtje! ben zo trots op mn meisje! jullie snappen natuurlijk wel dat ik vandaag niet reageer op iedereen! liefs
Rootje: GEFELICITEERD MET DE 1e VERJAARDAG VAN MARISSA! HelloKitty: GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE DAME! Gonzo: VAN HARTE MET JE ZWANGERSCHAP!
Saskia: ik heb op kapstokjes getrakteerd, samen met een doosje rozijntjes in doorzichtig folie, strik eraan: klaar!
Patries, klinkt wel heftig voor tandjes... Miss een buikvirusje? Goed in de gaten houden of ie blijft plassen (is lastig met diarree, I know) en blijft drinken. En als je twijfelt gewoon ff de HA bellen! Kan je meteen doorgeven dat je zwanger bent
@hellokitty: gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat ze er van geniet. @rootje: gefeliciteerd met marissa! @gonzo: jippie, nog een zwangere septembermama! Leuk zeg. Hmm, krijg wel heel erge kriebels door alle zwangeren hier. Maar vriendlief wil nog een maandje wachten, dus dat doen we dan maar, nog eventjes geduld. Is ook wel slimmer. Bovendien heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong tijdens de huwelijksnacht, heeft ook wel iets bijzonders. Al ga ik er niet van uit dat het zo snel raak is, is het toch wel een leuk idee. @patries: liep je in dubai voor iets speciaals bij de gynaecoloog of is dat daar standaard? Je kunt in elk geval zelf contact opnemen met een vk, heb je geen verwijzing voor nodig hoor. Wat vervelend dat Jamie zo ziek is, zou idd goed in de gaten houden of hij nog wel voldoende drinkt. Misschien wat ors in huis halen voor de zekerheid, dan weet je in elk geval zeker dat hij niet uitdroogt en idd bij twijfel gewoon de ha bellen.
Gefeliciteerd allemaal! ik vind het zo leuk al die zwangeren! Gonzo ook! patries: zo super dat je weer zwanger bent! zoek een leuke Vlos uit via internet ofzo en gewoon bellen! ik geef matthew nog borstvoeding, hij drinkt elke borst 20 minuten en daarna nog een volle fles van 165cc, echt een zuiplappie en mijn AA borstjes houden hem dus niet bij, no matter wat ik doe! hij groeit snel en probeert nu al over mijn buik heen te kruipen! Onze gwyneth kruipt nog steeds niet en kan ook nog steeds niet zelfstandig zitten,volgens de arts is dat helemaal ok, toch bizar als ik hier lees dat er al gelopen word!ach...
Hoi ook van mij even een snel mij Bedankt voor alle felicitaties, Marissa vond de slingers ook helemaal geweldig en ze weet niet welke kadootjes ze het leukst vind. Vanmiddag taart eten met opa en oma en nog meer kadootjes. @hellokitty gefeliciteerd met je meisje! @zwangeren jullie ook van harte gefelicteerd (met een beetje een dubbel gevoel en tranen in mijn ogen, ik wilde ook zo graag toch wel eigenlijk) Ik ga weer even schoonmaken, het is een rommeltje, ons buurmeisje heeft hier gespeeld vanochtend Doei doei tot morgen ofzo weer!
Hellokitty & Rootje, Gefeliciteerd met jullie meiden. Hiep Hiep Hoera. Gonzo, SUPER! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Patries, Je hoeft je huisarts niet te bellen. Je kan zelf een vk uitzoeken en contact opnenem. Dit kan je nu al doen. Saskia, Leuke foto! Yasmine heeft gisteren op de creche getrakteerd omdat ze vandaag en morgen niet gaat. Ik heb zakjes met een speeltje, nijntje koek, rozijnen en sesamstraat ontbijtkoek. Hier een foto van de traktaties. http://img440.imageshack.us/my.php?imag ... 014lc3.jpg
ziet er leuk uit! waar had je die speeltjes gehaald? was toevallig vandaag op zoek naar zoiets maar kon niet zo veel vinden denk zo'n klein badbeestje op een doosje rozijntjes geplakt is vast wel leuk
@Hellokitty: Van harte met Kitty! @Rootje: Marissa, gefeliciteerd! Jouw tijd voor beebje 2 komt nog wel, al snap ik best dat je je even zo voelt... @Zoë: gefeliciteerd met Tara! De zwangeren onder ons: Patries, Gonzo - wat heerlijk voor jullie, een heel fijne zwangerschap toegewenst! @Patries: je kunt gaan tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, dan zit je goed qua termijn. Wat leuk voor jou en je gezinnetje @Miranda: de volgende keer toeter je inderdaad maar. Of ik (namens mijn beledigde baas ) nog even wilde zeggen dat hij JA wel erg knap is en NEE geen oude heer @Jennifer: wauw, wat een lekkere drinker is je zoon! Gaat het goed, ook met de rest van je gezinnetje en vooral Gwyneth? Wat vindt zij van haar broertje? @all: zó druk gehad dat ik wel meelas bij vlagen, maar nu pas kan posten. Zat gisteren op de bank te bedenken dat ik ook zo toe ben aan een tweede kindje/zwangerschap (eh nee... niet de bevalling 8) ), ga ik douchen... heb ik nog borstvoeding Tja, ik kneep even in mijn boobie met zoiets van "hey, ouwe hanger, hoe gaat ie" en ik krijg colostrum (?) terug. Nah ja Nee, ik ben niet zwanger Mijn vriendin heeft een zoon van 12 en heeft ook nog wat voeding, zei ze. Ik vind het gewoon bizar. Hup, aan de kaasfondue en jullie allen een fijne avond! Tot morgen.
ja wij hadden ook onze eisprong gehad als we niet zwanger waren geweest, ben je nu aan de pil of niet? Wij vonden het speciaal om toch compleet te trouwen en op een of andere magische manier is dat gelukt!