@gonzo en patries: gefeliciteerd met jullie zwangerschappen..... en ook al onverwacht... wat is het toch met die septembermama's? Zijn we supervruchtbaar? @alle jarigen en hun mamma's: HAPPY BIRTHDAY!
Allemaal bedankt voor jullie lieve felicitaties, doet een mens goed Het lijkt inderdaad wel of de septembermama's heel erg vruchtbaar zijn, maar moet zeggen dat ik een ander form ook niet volg, dus weet niet of het bij ons meer is dan bij andere @mobielfreak - leuk zeg dat je je baby al kan voelen, kan niet wachten tot het weer zover is, vond het altijd zo leuk (oke soms niet als Thijs bleef trappen terwijl ik wilde slapen ) @hellokitty - gefeliciteerd met je meissie @rootje - gefeliciteerd met Marissa. Kan me wel voorstellen dat je er emo van wordt als je leest dat er weer een aantal zwanger zijn. @suus - jammer dat jullie nog even wachten (zeker als je niet kan wachten), maar een maandje is ook niet zo lang meer toch? Hoop voor je dat het ook snel raak is en dan maar hopen dat we niet weer allebei een keizersnee krijgen @darcy - ik heb ook nog borstvoeding, ben benieuwd hoe lang dat blijft... @jennifer - wow, wat drink matthew veel zeg! Hoe reageert Gwyneth op Matthew? Dat Gwyneth nog niet goed zit en nog niet kan kruipen zegt nog niks. Zij kan in ieder geval wel goed op de afstandsbediening drukken @patries - en hebben jij en je mannetje het gevierd dat jullie weer zwanger zijn? Hoop dat het snel beter gaat met Jamie, even in de gaten houden of hij wel genoeg vocht binnen krijgt. Heb je al gebeld naar een verloskundige? Ik heb al een afspraak in het ziekenhuis over 1,5 week. Vanwege mijn keizersnee heb ik geen keus :x Is er al iemand weer zwanger die ook een keizersnee heeft gehad, of ben ik de eerste? @marsab - nog geen gezien? Hoe gaat het met je bv? Die banner van mij klopt niet helemaal geloof ik. Ik heb als geboortedatum van Thijs gewoon 15 september 2007 ingevoerd, maar hij is toch echt pas maandag jarig en volgens de banner eerder....iemand ervaring mee hoe dat komt?
Zwangere september 2007 mama's: Ief uitgerekend op: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Mariella uitgerekend op: 01-05-2009 Gonzo uitgerekend op: 04-05-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009
Ik had een zak badspeeltjes bij de kruidvat gehaald. Bij de prenatal heb je ze ook alleen hier zijn ze 9.95 voor 10 st en bj de kruidvat waren ze 2.99 voor 10 st.
@Rootje: Zo te horen een geslaagd feestje voor Marissa. Kan me zeker voorstellen dat je verdrietig wordt als je leest dat er meer zwangere bij zijn gekomen. Sorry Weet zeker dat het bij jullie ook snel zo mag zijn. @Darcy: Leuk dat je weer wat van je laat horen. En bedankt voor de felicitaties. Nog even en jullie gaan ook snel voor een 2e. Spannend. Lijkt me erg gezellig om weer een zaanse minimeeting te houden. Al een datum in je hoofd? Alles goed met Ollie? Hier trouwens geen melk meer, wel af en toe geprobeerd trouwens. hihi rare vrouwen ook. @Jennifer: Wauw wat drinkt Matthew goed zeg. Lekker vreetzakkie. Ben ook erg benieuwd hoe Qwyneth of Matthew reageerd. @Gonzo: Hier een gewone bevalling gehad, dus kan daar niet over meepraten. Marc en ik hebben nog even verbijsterd op de bank gezeten met elkaar, maar nadat Marc de echte test zag was hij 200% zeker. hihi Daarna hadden we het al over babynamen. Helemaal leuk dus. @Suus: Nog een maandje meid, dan mogen jullie weer aan de klus. Spannend. @Maart: Leuke tractaties van Yasmine. Grappig trouwens, ik heb de badspeeltjes ook gekocht als traktatie. Jamie is dol op zijn badspeeltjes, dus dacht zullen andere kindjes dat ook zijn. Nou meiden vandaag toch maar met Jamie bij de ha langs geweest. Vanmorgen had hij weer waterdunnen ontlasting dat uit zijn broekspijp liep, dus wilde het risico niet lopen. ha hoorde behoorlijke gerommel in zijn darmpjes, maar waarschijnlijk toch zijn tandjes. Hij denkt dat er nu meer tegelijk gaan komen. Vandaar. En wat denk je? Na het bezoekje geen poepluiers meer gehad. Heel apart. O en heb de ha maar meteen ingelicht (goed idee Noor ) heb een info boekje met telefoonnummers van de vks in de buurt gekregen. Dus dat is mooi. Volgende week woensdag maar even bellen. En volgende week woensdag avond komt vrouwtje van moeders voor moeders langs. Wilde met Jamie dat ook graag doen, maar helaas kennen ze dat in Dubai niet. Dus nu mag ik wel (als het goed is natuurlijk) Ik ga mijn bedje opzoeken, tis al laat. Hadden Marc zijn moeder en zus op visite, Marc is namelijk jarig vandaag. Vandaar. Truste. Liefs, Patries
@ Maart: Happy Birthtday voor YASMINE! Geniet ervan! @ Lovewinnie: Ook een heel fijne verjaardag gewenst aan ALICIA!!!
even gek vraagje tussendoor eimand enig idee hoe groot dit is? http://vansaskia.nl/pics/kadootje.jpg of anne het voor dr verjaardag wil hebben.. maar ben bang dat ie onwijs groot is...
ah.. tja ik had ze bij de zeeman gezien voor 5 voor 3e en toen stond me bij.. dat ik ergens een veel grotere zak voor ong. hetzelfde bedrag had gezien dankuwel dus
Yasmine en alicia gefeliciteerd! Hier is het morgen zover, 1 jaar! Ben het hele huis aan het opruimen en moet vandaag nog de taart afmaken. Heb een nijntje taart gemaakt en al zeg ik het zelf, hij is best grappig geworden voor een niet bepaald creatief iemand haha. @imd: ik ben nu niet meer aan de pil gelukkig. Ik wilde ook wel zwanger zijn op de trouwdag, leek me ook heel speciaal, maar omdat ik altijd behoorlijk ziek ben tijdens mijn ongesteldheid durfde ik het risico niet te nemen, dat zou ook zonde zijn van de dag. (heb nogal een wisselende cyclus laatste tijd, dus kon het niet zo goed voorsepllen, ook bloedingen tijdens de pil enz) @gonzo: ik ben bang dat ik sowieso weer een ks krijg helaas, maar ik hoop voor jou dat jij dit keer een gewone bevalling mag meemaken! Mocht ik zwanger raken en het is een kindje van 'normale'grootte dan mag ik gewoon bevallen, maar die kans is niet zo groot zeg maar.
Ik raad je Katleen Fissers in Zaandam aan, ze is super VK en heeft zelfs in WIJ jonge ouders gestaan! Ze heeft ook eigen website en Hyves! @ Gonzo: gefeliciteerd!
Van Alsnog...... @ HelloKitty: Gefeliciteerd met je meisje's verjaardag! Geniet ervan! @ Rootje: Eveneens gefeliciteerd met MARISSA'S verjaardag!
@ Patries: van alsnog gefeliciteerd met je Marc gisteren! Wel Katleen Fissers bellen @ Maart:Happy Birthtday for YASMINE! @ Lovewinnie: Happy Birthday for ALICIA!!!
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) 1 jaar! 31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar! September 01: Judith (Brigitte) 1 jaar! 02: Yassine (Newlymom) 1 jaar! 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar! 06: Ayla (Jessica24) 1 jaar! 07: Lyn: (Ief) 1 jaar! 08: Kitty (Hellokitty) 1 jaar! 11: Tara (Zoë84) 1 jaar! 11: Marissa (Rootje) 1 jaar! 12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar! 12: Yasmine (Maart) 1 jaar! 13: Aiden (Marsab) morgen 13: Jesper (Suus) morgen 13: Eva (Edokid) morgen 14: Daimy (Rian)overmorgen 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
Matthew is alweer verkouden En hij kwijlt heel erg...ik denk dat het door een kies komt? Want ene kieskaak is erg opgezwollen uit, dus denk ik dat een kies binnenkort doorkomt. Is hij niet daar te jong voor? Bah, het regent hier....
Ja dat risico moet je niet nemen tijdens je trouwdag.. Bij mij gaan ze alles in de gaten houden via groeiecho's en 99% zeker weer inleiden bij 37-38 weken..zodat het in elk geval niet groter word als 9 pond.. Ik had trouwens gisteravond onze garnaal zijn of haar hartje geluisterd met de angelsound nog heel zachtjes en mijn eigen hartslag hoorde ik harder erdoorheen maar was superduidelijk (voor mij dan haha) Martin die moest gisteren werken van 4 tot 10 uru savonds dus was wel even gezellig om samen met dean (die zat erlangs) naar de baby te luisteren!
Saskia, ik heb hem gezien en het valt best wel mee hoe groot hoor.....tuurlijk heeft dat ding wel beetje ruimte nodig maar hij is niet onwijs groot! hij is wel heeeeel leuk! maart, van harte gefeliciteerd met Yasmine! Lovewinnie, van harte gefeliciteerd met Alicia! ik ga er weer vandoor, moet zo werken....pfff terwijl het hier nog een grote puinhoop van gisteren is, nja, dat zie ik vanavond dan wel weer hihi