September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    jahoe me meisje is vandaag 1 jaar en vind het allemaa zo spannend haha. gisteren hebben we heel het husi versiert en ze keek der ogen uit. ook is ze extra verwent en hebben samen gedanst, buiten op de scooter gereden, geknuffeld en gekust en toen ik spontaan een knuffel kreeg moets ik toch wel een traantje laten. het is allemaal zo snel gegaan en kan zo genieten van haar elke dag. Vanmorgen had ze de grootste lol toen ik zingend "lang zal ze leven"haar uit der bedje kwam halen. eenmaal beneden lekker gestoeit wa ook weer fantastisch is.
    morgen is het grote feest met een flinke foto taart :) die ik vanavond ga ophalen. verder is de plaats afegedekt voor zo ver kon en er komt een springtrampoline voor de kids. dan nog 2 tuintafels met stoelen en 3 statafels omdat ik niet meer plek had :). hele het huis is versiert en heb een heel mooi akje voor alicia gehaald om morgen aan te doen van baby barb. het feest mag hier echt losbarsten.

tandjes: alicia hefet er sinds 10-9 3 bij en heeft er nu in totaal 6 :) . ziet er zo lief uit.

ik heb alleen een gewone wipkip en dat is best een grote. ik dnek dat da ding van jou zo groot is als z'n hobbel beest en dat is ongeveer 1 meter lang en nog geen halve meter breed.

maart gefeliciteerd met je dochter. wat een leuke datum he 12- september. hoelaat is yasmine geboren? alicia 13.31 uur en ga precies op die tijd een foto maken want dan is ze echt officieel 1 jaar jong

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @imd: oh, leuk om het hartje te luisteren! ik had ook een angelsound, leuk ding!

Inleiden doen ze bij mij waarschijnlijk niet, omdat dat meer risioc's met zich meebrengt na een keizersnede, dan heb je grotere kans dat het litteken scheurt, vandaar ook waarschijnlijk weer een kz als ik weer zwanger raak.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

gefeliciteerd maart & lovewnnie!

met jullie grote dames :D

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ lovewinnie: Van harte met alicia!

@ Maart: van harte met Yasmine!

Aiden is ziek! :confused: :cry:
    En morgen is hij jarig....
    Als hij morgen nog ziek is, bellen we iedereen af.
    We vinden het zo jammer, maar natuurlijk gaat mijn ventje boven alles.
    En die drukte is dan echt niet fijn voor hem!
    We wachten eerst af...

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @marsab: o nee, wat sneu! en dat op zijn eerste verjaardag. Ik zou ook even afwachten en idd anders afbellen, het gaat natuurlijk nu om hem, maar wat zou dat sneu zijn zeg. Sterkte en ik hoop dat hij morgen goed is opgeknapt! Waar heeft hij last van?

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Gelukkig weet hij zelf niet dat hij morgen jarig is, maar ik had me er zelf zo op verheugd...
    Alles in huis gehaald en nu gaat het misschien niet door. :(
    (sorry misschien klink ik nu egoïstisch..)
    Mijn ventje is nu het belangrijkste, dat sowieso hoor!
    Hij heeft koorts (38.7 laatste keer) en is erg verkouden.
    Daarnaast is hij dus heel warm en heeft nergens zin in.
    Alleen tegen mama aanliggen. Hij kijkt ook erg sloom uit zijn ogen, maar dat is logisch natuurlijk.
    Eten wilde hij ook niet vanmorgen, maar vanmiddag gekukkig wel.
    En drinken ook bijna niet, moeten hem echt steeds drinken aanbieden, anders drinkt hij niet.
    Echt zielig! Hij slaapt wel bijna de hele dag, dus misschien kan hij het op die manier uitzieken.
    Heb hem net een zetpilletje gedaan, hopelijk knapt hij daar wat van op!
    Allemaal maar duimen dat hij morgen beter is! [-o<

7. Saskia78

@marsab: sterker nog.. het klinkt ontzttend begrijpend :)
    wij leven er oo al weken echt helemaal naar toe :)

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia der taart is binnen en hij is erg mooi geworden. morgen kunnen we aanvallen :)

hier een foto

ben trouwens blij dat we morgen het feest houden en niet vandaag, bahbah wat een k*t weer zeg. gelukkig kan dat onze pret niet drukke en alicia slaapt nu weer als een roosje :)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    en nog een plaatje, hij komt van de hema trouwens voor de geen die nog geen taart hebben :)

foto was matig moet je voorstellen hoe mooi hij zou zijn geweest met een goede foto :)

alicia heeft een eigen slagroomtaart haha

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @marsab: vind het niet egoïstisch hoor, ik leef er zelf ook al naar toe en heb ook alles al in huis gehaald. Tuurlijk wil je het beste voor je mannetje en gaat dat voor, maar als je teleurgesteld bent is dat heel begrijpelijk hoor!

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Keld's 9e en 10e tandjes zijn erdoor!

Ik heb bijgelezen, maar heb nu geen tijd om te reageren, dat zal ik morgen doen!

Fijne avond iedereen!

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Even snel reageren

@Maart: Van harte met Yasmine. Fijne verjaardag!!

@Lovewinnie: Van harte met Alicia. Ook een fijne verjaardag. Veel plezier morgen. Mooie taart trouwens. Wij willen hem ook bij de hema bestellen

@Marsab: Jeetje balen meis. Hoop dat Aiden zich snel beter voelt. Kan me zeker voorstellen dat je er van baalt. Iedere moeder verheugd zich daarop. Maar Aiden gaat uiteindelijk voor alles. Dikke knuf voor jullie beide.

@Miranda: Balen meid dat Matthew alweer verkouden is. Hij lijkt er aldoor maar last van te hebben. Klinkt niet verkeerd die vk. Er zit alleen op nog geen 5 min lopen een vk praktijk. Dus wil daar eerst even informeren. Zo dichtbij is wel handig, vooral als ik aan het eindje loop.
    En ook al weer zin in een zaanse mini meeting samen met Darcy?

@Saskia: Ziet wel super leuk uit zo'n Winnie de pooh wip. Zal toch wel meevallen qua ruimte? En al idee voor de link van ipod? :oops: Sorry dat ik het weer vraag. Heb al op internet lopen neuzen, maar kan het net niet vinden.

@Virginnie: Wauw al 10 tandjes. Nummer 3 is hier net doorgekomen. :)

@Suus: ben benieuwd naar je Nijntje taart. foto foto foto :p Veel plezier morgen.

@IMD: leuk dat het hartje van jullie uk al kan horen thuis. Heb zelf ook een angelsoud. Hoop het snel weer te kunnen gebruiken.

@Hellokitty: zo te horen leuke dag gehad gister.

Hier erg opgezette darmen. bleh voelt echt niet lekker. Gister hevig misselijk, en vandaag helemaal niks. Merk je toch wel weer dat die hormonen veel met je lichaam doen. Vindt het allemaal erg spannend.

Ga bij mijn mannetje op de bank hangen. Morgen ochtend weer hardlopen, ben benieuwd. Heb helemaal niet kunnen oefenen van de week, omdat Marc weg was. Dus heb mijn huiswerk niet gedaag. O O volgende week beter.

Fijne avond.

Liefs, Patries

13. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Deze foto hebben wij voor Jamie zijn verjaardagsuitnodiging gebruikt. Ook met ballonnen zoals meer kaartjes, maar met een eigen longsleeve :p

14. Saskia78

@patries: zag dat degene die ze online had staan.. ze op last van de "rechthebbende" van zijn website heeft moeten halen :(

maar ben nog even aan het zoeken zodat ze evt. op onze server kunnen staan.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Oh, die ga ik ook gebruiken, dank je saskia!

@lovewinnie: leuke taart hoor! Ik had ook eens een matige foto en die was ook heel mooi geworden bij de hema.

Ik ga de slingers ophangen en de ballonnen opblazen, jippie, spannend hoor!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ suus: van harte met de verjaardag van Jesper!

@ Edokid: Van harte gefeliciteerd met Eva!

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Aiden is nog steeds erg ziek, vanmorgen 39.3 graden koorts.
    En 's ochtends heb je vaak al een lagere temp....
    Hij is echt heel slecht te pas.
    Heb hem al weer in bed gelegd, hij wil alleen maar liggen en beweegt bijna niet.

Ik denk dat we het hele feest afzeggen... :cry: Kan wel janken!
    Vind het zooooo jammer en zielig voor mijn ventje.
    Hoezo een onvergetelijke 1e verjaardag! :( :cry:

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @marsab: GEFELICITEERD MET AIDEN

@edokid: GEFELICITEERD MET EVA

O nee, marsab! Wat ontzettend jammer en zielig voor je kleine man. Hoe moeilijk het ook is, ik denk ook dat ik het af zou zeggen. 39.3 in de ochtend is wel erg hoog.

Ik was zelf ook altijd ziek op mijn verjaardag en sinterklaas enz. Was ook nooit erg leuk helaas.

@edokid: GEFELICITEERD!

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Hiep, hiep hoera voor Aiden!! Hopelijk gaat het beter met hem!

@ Suus: Gelukkige verjaardag aan Jesper! Is je taart gelukt?

@ Edokid: Fijne verjaardag voor Eva. Hopelijk gaat alles goed met jullie.

Deel Deze Pagina