oh wat balen zeg marsab! wel gefeliciteed natuurlijk en edokid ook met Eva @suus: ook nog gefeliciteerd trouwens!
@ Marsab: Wat jammer! Maar het belangrijkste is natuurlijk Aiden en zorgen dat hij zich snel weer lekker voelt. Helaas niet veel aan te doen zeker? Vertroetel hem maar lekker! Hier trouwens ook een verkoudheid op komst, mijn vriend en ik zijn ook al verkouden. @ Suus: Litteken scheuren??? Mij niet bang maken hé! @ Lovewinnie: Leuke taart hoor! Hopelijk hebben jullie een fijne dag vandaag. @ Patries: Dat is het leuke aan een zwangerschap ! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Hoe is het trouwens met de katten? Cute foto trouwens, Jamie ziet er zoveel ouder uit vind ik. @ Miranda: Ik denk wel dat het kan hoor, een kies. Hier ook weer tandjes! 9 en 10 zijn erdoor, maar denk dat er nog gaan doorkomen, zijn tandvlees is erg opgezwollen en zijn kaken zien rood. @ Maart: Leuke traktaties! Is het vandaag feest bij jullie? [/b]
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) 1 jaar! 31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar! September 01: Judith (Brigitte) 1 jaar! 02: Yassine (Newlymom) 1 jaar! 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar! 06: Ayla (Jessica24) 1 jaar! 07: Lyn: (Ief) 1 jaar! 08: Kitty (Hellokitty) 1 jaar! 11: Tara (Zoë84) 1 jaar! 11: Marissa (Rootje) 1 jaar! 12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar! 12: Yasmine (Maart) 1 jaar! 13: Aiden (Marsab) 1 jaar! 13: Jesper (Suus) 1 jaar! 13: Eva (Edokid) 1 jaar! 14: Daimy (Rian)morgen! 15: Thijs (Gonzo) 15: Niels (Savita) 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
@Marsab: Van harte met Aiden. Jeetje meid wat balen dat Aiden nog steeds ziek is. Helaas heb je dit soort dingen niet in de hand. Ik zou het feestje ook afblazen en dan bijv. volgende week er een superfeest van maken. Knuffel voor jullie beide. @Suus: Van harte met Jesper. Veel plezier vandaag. Jij dus ook aan het hardlopen Ben benieuwd naar de taart. @Edokid: Van harte met Eva. Fijne dag toegewenst. Verder alles goed met jullie? @Saskia: super bedankt voor de link. Ben helemaal happy @Virginnie: Vindt het toch wel heel wat hoor zo veel tandjes. hihi Heeft Keld er veel last van? Vindt dat altijd zo zielig. Vindt Jamie zelf ook erg wijs op de foto. Wordt echt al een grote jongen. Hier nog steeds hetzelfde met de katjes. We moeten er weer wat meer aan gaan werken. Maar het is wel aardig rustig in huis, das het belangrijkste. Geen gestress onderling zeg maar. @all: ben net terug van het hardlopen. Heb 2km gelopen. Ik helemaal trots Heb weer huiswerk meegekregen min 2 keer lopen. Het blijkt nu dat je op de donderdag en vanaf volgende week dinsdag en donderdag hier op de ateletiekbaan mag meetrainen vanaf 19uur. Dus misschien wel leuk om te doen. Denk dat ik het deze donderdag maar eens ga proberen. Ik lijk de smaak te pakken te hebben. Ga nu even onder de douche springen (ben zeikie nat geregend), boodschapjes doen en dan Marc zijn verjaardag vieren. Fijn weekend allemaal. Liefs, Patries
Marsab: gefeliciteerd met Aiden en heel veel beterschap met hem! Hopelijk is ie vlug opgeknapt en kan ie dan dubbel en dwars alles inhalen! Dikke knuffel! Edokid: van harte met Eva! Hieperdepiep hoera! Suus: De vlaggen hangen uit! HIeperdepiep voor Jesper! Maak er een superdag van!
@ Marsab: Van harte gefeliciteerd met Aiden. Ach vervelend en ik zou het feestje afblazen en volgende week maar inplannen, of misschien verzetten naar morgen? @ Suus: Van harte gefeliciteerd met Jesper. @ Edokid: Van harte gefeliciteerd met Eva. Fijne dag allemaal, ik ga Matthew nu snel brood geven en dan naar de verjaardag toe. Liefs, Miranda
@ Marsab: hoera voor Aiden! Heel veel beterschap voor het kleine knulletje, hoe gaat het nu met hem? @ Suus: Jesper, hoera! Ook gefeliciteerd, grote man! @ Edokid: gefeliciteerd, mama van Eva! @Patries/Suus/Saskia: stelletje sportievelingen Ik heb twee uur gewandeld, maar ren zelf niet. Ziet er motorisch gestoord uit volgens mijn man. Daarnaast fiets ik liever. Maarrrrrrrrrr... RESPECT voor jullie, ik vind het geweldig knap @Miranda: mini-meetings zijn geweldig! Dus ja, doen we! Ik kijk ook zo uit naar de Jonge Gezinnen Meeting in november @Rootje, Noor, Mouschy, MissX en Pris: hoe gaat het met jullie?! @all: hier een kindje dat de hele dag, op een half uurtje tukken in de wagen na, wakker is Zit heerlijk te spelen. Zou mooi zijn als hij op zijn verjaardag wakker is... Gisteren een kinderfeestje gehad, waar Ollie gek werd van de herrie (gegil van de grotere kids) en warmte in huis en wij ook lichtelijk een piepje in de oren hadden, zeg maar Nah ja. Het blijft gezellig om dat spul bij elkaar te zien.
Bah, hier dus ook een ziek kindje. Keld had vanmiddag 39° koorts. Vanmorgen nog niets. Ik was naar de winkel enz. gegaan en hij was heel stil en wou alleen maar bij mij zijn. Keld is NIET het type kind dat aan z'n mama hangt en met z'n hoofd op mijn schouder ligt, en dat deed hij nu dus wel. Zo zielig. Nu ligt hij te tukken, hij voelt nog steeds warm, maar ga hem nu nog niet uit zijn bed halen. Vind het erg zielig..
@ Patries: Nou, ik ben heel blij dat Keld geen last heeft van zijn tandjes. Toch niet erg veel. Veel pampers vol de laatste dagen, en erg rode billetjes en erg veel bijten, maar niet 'lastig'. Goed dat het meevalt met de katjes, hier word ik er stapelgek van soms. Om 5u in het weekend komen ze aan de deur krabben omdat ze willen dat we het kraantje openzetten of hen extra eten geven . Haha, zal wel, ik blijf 'lekker' liggen hoor! Super dat je aan het lopen bent, ik zeg al maanden dat ik het ga doen, maar heb er de moed niet voor.. @ All: Is het bij jullie ook van dat gezellige herfstweer? NOT! Ik wil nazomer, nog effe genieten!
geweldig weer hier! anne had vandaag dr fleecetrui voor het eerst aan (wel zonder jas overigens.. ) net even verjaarsinkopen gedaan slingers, balonnen, wegwerpborden, bekers en bestek... 44e *toink* waren bij de hema toch? nahja.. sambaballetje voor anne erbij en vast een uitdeelzak jip&janneke ben er inmiddels wel uit wat ik ga doen namelijk gewoon een bekertje van jip & janneke vullen met lekkere dingetjes en die badbeestjes dus maak er paar extra.. krijgen de kindjes hier thuis ook een bekertje anyway.. nu even stofzuigen job is een schuur aan het uitzoeken en anne ligt te slapen dus.. mooi tijd voor mezel.... eh het huishouden dus *zucht*
@ Saskia: Ja, hier is het ook fleece weer! Echt weer om knus binnen te zitten, zeker met een ziek kind. Maar, zijn dutje (en de zetpil) heeft hem goed gedaan, koorts is gezakt tot 37,5 en hij is wat vrolijker. We zullen vanavond zien. Alles is zo duur hé, je denkt dat je bijna niets hebt en toch kan je bijna 50 betalen .. Geniet van de tijd voor 'jezelf'!
nouja.. slingertje van 1 euro nog een slingertje van 1 euro slingertje van 1,75... en die bordjes, bekertjes etc.. kost ook 1-2 euro stiekum als je het optelt gaat het best hard dan maarja.. het is wel superpractisch en we hebben wat extra bekers.. job neemt altijd koffie mee in de auto normaal in een plastic beker (daar hadden we ooit eens een rol van gekocht) maar uit papier drinkt natuurlijk veel lekkerder dus die komen wel op *grin* scheelt in ieder geval VEEL afwas per saldo hebben we denk ik best goedkoop geshopt en bezoek zal het moeten doen met koffie uit een papieren beker.. want zoveel kopjes hebben we gewoon niet. en om nou een half servies extra te kopen voor 1 middag.. das beetje overdone
Als je servies koopt zal je veel meer dan 44 mogen neertellen! En op een kinderfeestje horen gewoon papieren bekertjes en borden! Zoasl je zegt, het loopt snel op..
ach het wa wel leuk shoppen en ik heb weleens meer uitgegeven voor minder ook denk ik maar toch denk je even va "huh" als je moet afrekenen
Saskia, had ik ook! Heb zakjes van Cars en Disney prinsessen gekocht, bij de Zeeman. Daarbij toetertjes en papieren bekertjes (zelfde motief), snoepjes en rozijntjes en een klein speeltje (van die mini-spelletjes, voor zo'n 30 eurocent per stuk.) Heb ook de bekertjes gevuld met snoepjes en rozijntjes, toeter en speeltje erbij, klaar. Maar goed... ballonnen... slingers... bordjes... vlaggetjes... plastic tafelkleed (past er zo leuk bij ) en ik denk dat ik ook flink heb uitgegeven in de afgelopen tijd, heb echt gehamsterd Nah ja. De 1e verjaardag, he. Nu nog taarten en alles voor de borrel (en mijn man kennende, betekent dit lekkere wijnen, olijven, tapenades, broden en worsten - de Bourgondiër 8) ) Heb overigens ONWIJS gescoord voor mezelf vandaag... laarzen bij Schoenenreus... een paar jurkjes en coltruitjes (heel retro) bij Hans Textiel en HEMA... en een leren riem. Het staat geweldig en ik heb een hele garderobe voor zeven tientjes. Niet dat ik geen kleding had, maar dit waren leuke koopjes @Marsab: hoe is het nu?
Ach, het voelt gewoon goed om geld uit te geven ! We gaan binnenkort verhuizen en moeten dus verf, behang enz. kopen, vind ik echt schandalig duur hoor! En dan lijkt de kleur van verf niet eens op wat je vraagt. Vraag ik bordeaux rood en krijg ik iets barbie achtig , hopelijk is het op de muur anders. @ Darcy: Lekker geshopt dus, leuk, leuk! Mmm, ik krijg honger als ik je zo bezig hoor!
Hallo lieve meiden! Hier ff een update van ons. We hebben het feest afgeblazen. Iedereen opgebeld en gezegd dat ze niet hoefden te komen vandaag. (ik kon steeds nog net mijn tranen bedwingen aan de telefoon) Alleen mijn ouders en zus + schoonmoeder waren even langsgeweest. Op dat moment had Aiden net even een helder momentje (door de zetpil) Dus dat was wel fijn. (toen kwamen de tranen natuurlijk wel en had ik mijn eigen lieve mama waar ik even bij kon uithuilen) Daarna ging het weer wat minder en heb ik toch de huisartsenpost gebeld. We konden gelijk komen. Blijkt dat Aiden een oorontsteking heeft en daarom dus hoge koorts heeft. We hebben het feest nu idd dus verzet naar volgende week. De hema taart ligt in de vriezer, dus die moet nog even wachten! Hopelijk maken we er dan samen een super feest van! Ja zo zie je maar weer, je hebt niks in de hand. Plannen kan gewoon niet met een kind! Ik ben er nu wel weer nuchter onder, vooral omdat ik weet dat we ons feest nog tegoed hebben! Alle meiden die wel een super feest hebben gehad vandaag: TOP! Geniet er nog even van, de dag is al weer bijna voorbij!
Een oorontsteking, arme Aiden! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met hem hoor! En dat jullie volgende week toch een mooi feest hebben! Daarom hebben we ook mama's hé, lekker bij uithuilen als we het nodig hebben. Knuffel aan jou en Aiden!