@Marsab - nog gefeliciteerd met Aiden. Wat zielig dat hij een oorontsteking heeft . Maar hoop dat hij snel opknapt en dat je volgende week alsnog een superfeest hebt @Edokid - gefeliciteerd met Eva! @Suus - gefeliciteerd met Jesper! Hier hebben we net alle slingers opgehangen en balonnen. We vieren Thijs zijn verjaardag morgen, ben benieuwd hoe hij erop reageert. Thijs zijn 9 en 10e tand zijn al door en nr 11 komt er ook al aan - wat heeft dat kind toch al een bek vol tanden zeg , en bijten dat hij kan Wat een sportivelingen hier! Ik doe om precies te zijn nog helemaal niks . Oh ja, fiets naar mijn werk en wandel met Thijs Ga nog eens wat doen, het is morgen weer vroeg dag.
@darcy: ik ben jaloers! mijn kast is wel ongeveer leeg namelijk.. maar misschien dat ik dan toch eens bij de schoenenreus meot gaan kijken mijn laarzen zijn namelijk ook overleden deze week @virginie: mja wij hadden ook bijna een plastic tafelkleed.. maar toch maar niet gedaan *lach* nu nog even uitvissen hoeveel kindjes op het kdv zitten maar dat komt wel goed @marsab: het is al BIJNA volgende week! gaat het nu alweer beter met aiden? over sportief gesproken... heb dus gister mijn teen gestoten aan de metalen poot van de bank afgezien van dat ik letterlijk heb zitten huilen op de bank trok de pijn zoals normaal met kleine teentjes wel redelijk snel weg maar inmiddels dag later.. nog steeds een voet die toch dikker is dan de ander en echt fijn voelt het niet dus nu twijfels of ik zo zal gaan proberen te lopen fo niet op zich.. lopen gaat best.. het is meer de rest van de tijd dat het pijn doet geen idee of het nu verstandig is om te gaan hardlopen fo niet
@virginie: haha, dat is de reden dat je na een ks altijd in het ziekenhuis moet bevallen. Maar bij een normale bevalling is dat risico niet zo groot hoor. @marsabh, wat zielig een oorontsteking! bekijk het van de positieve kant: jij hebt het feest nog te goed, hier is het alweer voorbij. Hier ook heel veel papieren bordjes enz gekocht haha, maar niet tevergeefs, want gisteren was een onwijs leuke dag! Hij is erg verwend door iedereen en heeft ervan genoten. Zijn 1e verjaardag was helemaal top! Ons kleine mannetje wordt nu echt groot. Hij zette ook voor het eerst stapjes achter zijn loopkarretje en hij geniet echt in zijn fietsje!
@ Suus: Goed om te horen dat het een fijn feestje was. Maar ze worden echt groot, nu. Ik ben ook met een ks bevallen hoor, zou het de volgende keer liever anders zien.. @ Saskia: Hoe gaat het ondertussen met je teen? @ Gonzo: Ook al zoveel tandjes bij Thijs! Ziet hij ervan af? Veel plezier met het feestje vandaag! @ Rian: Moest je hier nog komen piepen af en toe, een fijne eerste verjaardag voor DAIMY! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) 1 jaar! 31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar! September 01: Judith (Brigitte) 1 jaar! 02: Yassine (Newlymom) 1 jaar! 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar! 06: Ayla (Jessica24) 1 jaar! 07: Lyn: (Ief) 1 jaar! 08: Kitty (Hellokitty) 1 jaar! 11: Tara (Zoë84) 1 jaar! 11: Marissa (Rootje) 1 jaar! 12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar! 12: Yasmine (Maart) 1 jaar! 13: Aiden (Marsab) 1 jaar! 13: Jesper (Suus) 1 jaar! 13: Eva (Edokid) 1 jaar! 14: Daimy (Rian)1 jaar 15: Thijs (Gonzo) morgen! 15: Niels (Savita)morgen! 19: Hanne (Jikke) 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
@virginie: ik ga er niet dood aan vermoed ik onverwachts op een randje staan is NOT nice verder doet ie het alweer
Hallo mama's Eindelijk even tijd om hier te komen spieken. Marsab, Suus, Edokid, Nog gefeliciteerd! Rian, Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Marsab, hoe gaat het nu met Aiden. Lovewinnie, 12 september is inderdaad een mooie datum. Heb je een leuk feestje gehad? Yasmine was heel vroeg geboren 06.14uur. Wij hebben een top dag gehad. Niet te veel mensen gelukkig we hadden 20 mensen op bezoek. Alleen familie. Yasmine heeft veel kado's gehad. Dit was yasmine's taart. http://img299.imageshack.us/my.php?imag ... 004py0.jpg
@maart: mooie taart! Nog vergeten te zeggen dat Jesper een KIES doorheeft! aah, wat gaat het toch hard. Snapte al niet waar de luieruitslag vandaan kwam, maar zag het pas toen hij moest huilen, het is echt een van de achterste kiesjes.
@ Maart: Wow, wat een prachtige taart! En hij ziet er ook hééél erg lekker uit! @ Marsab: Hoe gaat het met Aiden ondertussen? Hier nog koorts, maar voor de rest is hij dik oké! En de koorts zakt gelukkig met een perdolan.
@ Suus: Een kiesje! Misschien bij Keld dus ook want het is verschrikkelijk de laatste dagen in zijn luier. En zijn billen liggen net niet open..
hoi allemaal, we hebben gisteren een topdag gehad en de spingkussen die we gehuurd hadden viel ook prima in de smaak . de taart was heerlijk en alici aheeft heel veel kadotjes gehad. het was wel frisjes maar ondankst dat hebben we het prima buiten gehad. laatste middag gasten waren om half 7 weg en we hadden nog niet opgeruimt buiten en de volgende stoet kwam aan (zouden eigenlijk pas 8 uur komen) en dus hup spullen neer, ferdi vlug eten halen ik de gasten bezig houden. het was wel erg gezellgi en alicia is rond 10 uur naar bed gegaan. ze heeft een middag dutje gedaan en speelgoed vond ze allemaal maar niks zelf uitpakken liet ze aan de andere kindjes over. soms pakte ze het even om te bekijken . De taart vond ze ook niet veel aan en alici ahoudtniet van vieze handjes en dus werd het huilen. ze is echt een mieperd wat dat betreft en als er iets op der handjes zit komt ze eten naar je toe om te poetsen haha. Laatste bezoek ging vanmorgen om 6 uur de deur uit en ik lag toen allang te slapen. ben zelf om half 2 naar bed gegaan. 7 uur kwam alicia en ferdi heeft haar er uitgehaald zodat ik nog even kon rusten. half 9 ben ik naar benede gegaan en ferdi naar bed hij was doodop. Alicia wilde vanmorgen der melk niet maar eeen chipje dat ging er wel in. na der bordje pap is ze der slapa aan inhalen want ze ligt alweer 2 uurtjes op bed. marsab: jamer dat je het niet hebt kunne vieren maar inderdaad je kind gaat voor alles rian: gefeliciteerd met je meisje slingers zijn hier zo goed als opgeruimt en het zeil moet nu nog van de plaats af. het is buiten echt een puinzooi pfff en zie er tenop om er aan te moeten beginnen. nou ja zal dat vanmiddag wel even doen kan alicia helpen haha ben er weer weg van ben kei kapot oja fotos op mijn babysite en hier natuurlijk ook een foto van de jarige alicia
@ Rian: gefeliciteerd met je kleine! @ Maart: wauw wat een mooie taart zeg! @ Suus: een kiesje toch...ik twijfel of Matthew dat ook straks heeft want hij heeft vaker dunne poepluier....afwachten maar. @ Marsab: ik begrijp jou heel goed. Dat jij moest huilen. Ik zou ook dat doen. Omdat het feetsje wordt uitgesteld. Arme Aiden van oorontsteking. Zielig zeg! @ Virginie: beterschap met Keld! Een fijne dag allemaal Liefs, Miranda
Even een kort berichtje want we zijn erg druk geweest dit weekend. Allereerst nog van harte gefeliciteerd voor alle kindjes die jarig geweest zijn (en hun mama's en papa's en evt broetjes of zusjes ook gefeliciteerd) Marsab, heel veel beterschap voor Aiden, het is echt niet leuk als hij zo ziek is met zijn verjaardag. Gelukkig krijgt hij dan volgende week weer kadootjes Marissa is gisteren heel erg verwend met veel kadootjes. Het was ook erg gezellig. Helaas is ze wel helemaal uit haar (toch al niet zo strakke) ritme. Ook heeft ze vrijdag vast haar 14 maanden prikjes gehad omdat we binnenkort op vakantie gaan en het dan aangeraden werd de BMR eerder te doen. Omdat de MenC ook al mocht, hebben ze die maar meteen gedaan, dus nu hoeft ze voorlopig geen prikjes meer gelukkig. Helaas is ze nu alleen wel weer een beetje ziekig, maar gelukkig niet heel erg. Zo dan ga ik maar de slingers opruimen. Het feestje is nu weer voorbij. Misschien tot morgen en anders in ieder geval in de loop van de week nog wel even. Knuffels!
Hallo! @ rian: van harte met Daimy! @ all: Met Aiden gaat het al ietsje beter, hij si nog steeds erg hangerig en futloos... Maar na een zetpil en een paar hapjes eten wil hij toch even rechtop zitten en spelen met zijn knikker/ kralenbaan. Al is het maar heel kort... Hij heeft weer bijna de hele dag geslapen en gaat zo weer zijn nest in. Ik ben idd blij dat we het hebben uitgesteld naar volgende week zaterdag, nu hebben we het feest nog te goed! @ virginie: ook beterschap voor Keld! @ Suus: wauw een kies! Aiden zijn 1e tandje komt net door! @ saskia: pijnlijk zo te horen, ik zou zelf niet gaan hardlopen nee. @ rootje: leuk dat marissa zo verwend is, en het is logisch dat ze wat uit hun ritme zijn. Ach ja, het is niet zo dat ze elke week jarig zijn toch! @ lovewinnie: een onwijs geslaagd feest dus! Maar wel druk zo te lezen, hoe is Alicia eronder vandaag?! @ maart: wat een mooie taart zeg! Super gaaf! Welke smaak was het? @ Gonzo: veel plezier vandaag!
Hey meiden,, Meldt me ook nog even snel vandaag. @Rian: Van harte met Daimy. Leuke dag gehad? @Marsab: Fijn te horen dat het wat beter gaat met Aiden. Zielig hoor zo'n oorontsteking. Meid nog 1 weekje en dan hebben jullie een super feest. @Maart: Wat een mooie taart zeg. Ziet er erg lekker uit. @Lovewinnie: Een zeer geslaagde verjaardag zo te horen. Wel erg druk lijkt mij. Heeft Alicia daar geen last van? @Rootje: Jullie dus ook een geslaagde dag gehad. Hopelijk heeft Marissa niet te veel last van haar prikjes. Hoe gaat het nu met jou? @Suus: En al begonnen met hardlopen? Jesper is dus ook heerlijk verwendt. Leuk hoor. @Virginnie: beterschap voor Keld. Ja heerlijk he die katten. @Saskia: auw de teen stoten kan echt pijnlijk zijn. Ben je nog gaan hardlopen? @Gonzo: En een leuke dag gehad voor Thijs? Voel je je al echt zwanger? @Miranda: Hoe gaat het nu met Matthew? Nog steeds zo verkouden? @Darcy: Wandelen is ook sportief hoor. Zo te horen heerlijk geshopt, heeft een mens af en toe nodig. @Miranda/Darcy: Al een datum in jullie hoofd voor de mini meeting? @All: Heb ook veel zin in 1 november jonge gezinnenbeurs. Begint al op te schieten. Iemand enig idee waar ons lijst is gebleven? Vandaag wezen shoppen bij de Ikea. Heerlijk. We zijn eindelijk geslaagd voor een bureau, voor Jamie hebben we een tafeltje met 2 stoeltjes gekocht en nog wat kleine dingetjes voor in huis. Ben weer helemaal blij. Ons huisje wordt steeds meer af. Wat betreft de zwangerschap. Voel me eigenlijk nog niet echt zwanger, het dringt ook nog niet echt tot me door. Ben wel af en toe moe en beetje misselijk maar that's it. Met Jamie was ik vanaf 6 weken iedere dag mega misselijk, ben benieuwd, das is nl volgende week. Ga ff kopje thee drinken bij mijn mannetje op de bank. Morgen weer werken bleh Liefs, Patries
Hallo lieve meiden, zoals beloofd kom ik even melden hoe het gaat. Goed! Maar hopelijk na het bezoek morgen aan de gynae helemaal. Om kwart voor 12 heb ik namelijk de eerste echo. Vreselijk spannend. Maar gelukkig moet ik hele dagen boeren, heb ik gespannen borsten, slijt het pad richting toilet steeds meer... Gelukkig dus veel symptomen van zwangeren. Maar evengoed kan ik alle crossed fingers gebruiken. Mag ik op jullie rekenen? Ik laat morgen weten hoe het ging! Liefs Mariella
@ Savita: Gefeliciteerd met je mannetje NIELS! Hoe gaat het met jullie???? @ Gonzo: Gelukkige verjaardag aan THIJS!
@ Mariella: Mijn vingers zijn gekruist voor jou! Ik hoop dat alles oké is en dat je een probleemloze zwangerschap tegemoet gaat en binnen een paar maanden je ukkie in je armen hebt! @ Patries: Ja inderdaad, heerlijk.. Maar ik zou ze echt niet kunnen missen hoor. Over dat zwanger gevoel, ik voelde mij bij Keld nooit zwanger. Had ik geen dikke buik gehad, dan had ik de eerste 5 maanden niets doorgehad denk ik. @ Marsab: Blij te horen dat het toch iets beter ging met Aiden! Hopelijk vandaag weer iets beter. Hier had Keld gisteravond nog 39,1, na een zetpil was dat 36,9, gelukkig. Maar hij is absoluut niet futloos. Laat iets weten hoe het met je schatje is hé? @ Lovewinnie: Geslaagd feestje dus! Alicia is lekker verwend.. Mooie foto van een schattige meid! @ Rootje: Bij jullie dus ook geslaagd, fijn! Auw prikjes, maar gelukkig is ze er nu een tijdje vanaf. Waar gaan jullie op vakantie?
BACK IN TOWN! Gisteren teruggekomen van een super vakantie! Alleen maar mooi weer 8) gehad en super leuk allemaal Tygo heeft t super gedaan met vliegen en wachten (hadden terug 7,5 uur vertraging ) Nu feestweek in t dorp maar t echt begint donderdag pas. Gisteren wel ff weggewest maar hadden een nachtje overgeslagen vanwege de vertraging dus niet al te lang allemaal. Hoop snel terug te kunnen lezen! Liefs Pris