Pris wat een super leuke foto! jullie hebben een super vakantie gehad zo te lezen en zien! Mariella wat leuk je eerste echo zometeen! spannend! Patries lekker geshopt bij de Ikea, ik wil ook weer eens! je komt altijd wel met iets thuis he hahah. gefeliciteerd met je zwangerschap! Marsab sterkte met Aiden! Rootje ook al mama van een dreumes! gaat dat snel he! leuk feestje gehad! Lovewinnie jullie hebben het groot aangepakt met een springkussen en zo! leuk zeg! Wel een super feestje gehad! Suus; haha ook al een kies! Marijn ook zomaar in eens! Hoeveel tanden heeft Jesper nu dan? Marijn heeft er nu 8 en een kies dus! Maart mooie taart! en ook een leuk feestje gehad zo te lezen! ~~~~~~~ Vind het zo leuk dat er al zoveel mama's zwanger zijn! byzonder hoor! Vond het ook heel erg leuk dat ik zo snel zwanger was na Ewout (hij was 7 mnd toen ik opnieuw zwanger was). Vond het wel pittig op het laatst maar zo mooi! Geniet er van meiden!
Savita: van harte met de verjaardag van NIELS! Gonzo: hiephiephoera voor THIJS! Van harte! Rian: better late than never: van harte nog met Daimy! Marsab: hoe is het met Aiden nu? Slaat de AB al aan? Rootje: klinkt super! Lovewinnie: lieeeeeve foto! Patries: heerlijk IKEA! Leuk tafeltje en stoeltjes: superleuk kado ook voor nu! Zeg maar niet te hard dat je niet misselijk bent, dat is de goden verzoeken Maart: SUPERTAART! Miranda: hoe is het met Matthew nu? Pris: WOW wat een gafe foto! Ben erg benieuwd naar de verhalen en nog meer foto's!
Hier gaat het goed. Zijn wel alweer verkouden maarja, de R is weer in de maand he? Sinds gisteren lopen de mannetjes allebei achter de loopkar, sooo sweet! het zijn echt geen babies meer, maar ondernemende dreumesjes! Verder druk met vanalles, maar what's new Morgen weer dagje werken.
@Savita: gefeliciteerd met de verjaardag van NIELS! @Gonzo: hoera voor Thijs! Gefeliciteerd! @all: zit met een leuke klas, sommigen op de laptop, andere aan het schrijven... en juffie ook op de laptop @Pris: fijn dat de vakantie zo goed was! En een TOPfoto! Ben sinds 4 uur vanmorgen wakker Gewoon teveel aan mijn hoofd, ik pieker me suf... het is een dodelijke combi, werken, stage, studie en thuis met een kleintje. Ik vind de studie ook niet leuk, maar ben ook niet vooruit te branden...
Savita: Gefeliciteerd met NIELS! Gonzo: Gefeliciteerd met THIJS! Marsab, hoe is het met Aiden? Pris, leuke foto zeg. waar zijn jullie geweest? Noor, Die kleintjes van jou ook al verkouden. Vervelend. Mariella, spannend hoor zo'n eerste echo. Hoe is het gegaan?
@ all: Met Aiden gaat het stukken beter! Dat scheelt nog wel iets met gister zeg! Hij slaapt nog wel steeds de hele dag, maar als hij eruit is wil hij nog best even spelen in de box. Ook voelt hij niet zo warm meer en eet ook beter! PPff....wat een opluchting hoor! @ Pris: wat super dat je er weer bent, gezellig! Ook fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Leuke foto! En bedankt voor het kaartje, heel attent! @ maart: lekkere taart, chocola en slagroom! JAMMIE! @ Mariella: meid hoe is het gegaan? @ GONZO: van harte met THIJS! @ SAVITA: van harte met NIELS! @ noor: ach weer verkouden, sneu zeg! @ Darcy: lijkt mij ook erg zwaar, vind het dan ook erg knap van je dat je het doet! @ patries: wanneer mag jij nou eigenlijk voor je eerste echo?!
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) 1 jaar! 31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar! September 01: Judith (Brigitte) 1 jaar! 02: Yassine (Newlymom) 1 jaar! 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar! 06: Ayla (Jessica24) 1 jaar! 07: Lyn: (Ief) 1 jaar! 08: Kitty (Hellokitty) 1 jaar! 11: Tara (Zoë84) 1 jaar! 11: Marissa (Rootje) 1 jaar! 12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar! 12: Yasmine (Maart) 1 jaar! 13: Aiden (Marsab) 1 jaar! 13: Jesper (Suus) 1 jaar! 13: Eva (Edokid) 1 jaar! 14: Daimy (Rian)1 jaar 15: Thijs (Gonzo) 1 jaar! 15: Niels (Savita)1 jaar! 19: Hanne (Jikke) bijna! 20: Sophie (Sophie) 21: Milan (Moons 24: Jesse (Simke) 24: Tygo (Pris) 25: Jamie (Patries) 25: Anne (Saskia) 28: Daniëlla (Han) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
@ Pris: Knappe foto, je zoontje zit ligt daar erg relax! @ Marsab: Blij te horen dat het beter gaat met Aiden, het is erg zielig als ze zo ziek zijn. @ Darcy: Lijkt me ook erg heftig hoor, alles wat je doet. Denk aan jezelf af en toe! @ Mariella: Hoe was het met je eerste echo?? @ Maart: Chocolade en slagroom, zaaaaalig.. @ Noor: Ook verkouden? Veel beterschap aan je kleintjes! @ Ief: Nog niet bevallen???? @ Sophie: Hoe is met jou en de zwangerschap?
Hier is Keld goed verkouden, hij heeft een loopneusje en hij hoest, maar hij is gewoon aan het spelen en eet zoals altijd. Hij heeft ook volle luiers en koorts. Ik denk dat het een combinatie van tandjes en verkoudheid is, maar het stelt me gerust dat hij niet suf enz. is. Ik voel me wél suf, mijn evenwicht is zoek en heb zin om in mijn bedje te kruipen.. Pfff.. Morgen naar de gyn, ik moest eigenlijk 6 weken na de bevalling op controle, maar heb het steeds uitgesteld..
Hey all! Ben al weer even terug maar nog niet echt de tijd genomen om te reageren. Alle Jarige de afgelopen weken van harte gefeliciteerd, hopelijk hebben jullie allemaal een topdag gehad! Niels en Thijs van harte gefeliciteerd!!!! Ik heb eigenlijk niet terug gelezen dus ben helemaal niet op de hoogte. Nog spannende dingen die ik moet weten? Zag wel ergens dat Patries en Mariëlla weer zwanger zijn? Van harte gefeliciteerd echt super! Onze vakantie was echt super! Het park was geweldig, Daniëlla deed het super er waren alleen maar stellen met jonge kids zo ongeveer dus het was een dolle boel. We hebben echt met volle teugen genoten en kunnen er weer helemaal tegenaan. Dat moet ook wel want ik ga mss 1 dag extra werken. Mijn vader ligt nog steeds plat en krijgt pas 6 oktober loopgips en dan mag hij pas gaan revalideren dus dat duurt nog wel een tijdje. Als klap op de vuurpijl lijkt mijn moeders heup uit de kom te gaan schieten dus die moet heel voorzichtig aan doen. Als het tegenzit liggen ze dus dadelijk samen plat....... Maar goed *klaagzang afgelopen* Daniëlla is een heerlijk vrolijke meid waar we met volle teugen van genieten, de rest komt helemaal goed.
ff snel een echo berichtje van een zieke en ongstelde mama, zielig he? heb ff de puf niet om te reageren, maar ben net beetje geschrokken... heb het ook al onder zwangerschap gevraagd, maar daar word niet snel genoeg gereageert hihi.... het is best een ranzig vraagje, dus je kunt nu nog verder lezen... ik ben dus ongi en had vandaag best een zere buik en een zere onderkant(beetje beurs gevoel zeg maar, heb ik wel vaker sinds ik zwanger ben geweest) Nu ga ik dus net naar de wc en ligt er in mn maandverband een grote prop.....ik dacht misschien een slijmprop, maar het is geen slijm. Het lijkt wel een stuk huid... , het is heel compact.... heb het ook ff aan mn vriend laten zien, die vond het er ook gek uitzien! heb ook al ff gegoogled, maar kan niks vinden.... ooit wel eens zoiets gehad?
Hellokitty: Lijkt het een beetje op een rode biet?! Ik bedoel die donkere kleur en die structuur? Zelf verloor ik veel van dit soort proppen na de bevalling. Dat was gewoon oud weefsel + bloed. Ik denk dat je je geen zorgen moet maken hoor, maar dat het "afval" is. Vaak verloor ik tijdens mijn ongesteldheid van die kleine stukjes hiervan. Ik denk dat dit hetzelfde is alleen dan een groter formaat. Andere meiden, kan dit kloppen, wat denken jullie?!
met Aiden gaat het weer minder, hij had weer hoge koorts en was weer zeer hangerig! Hij blijft voorlopig nog maar ff aan de zetpilletjes.....
nou ben in staat om er een te maken....heb het nog steeds bewaard, weet echt niet wat het is......kan toch ook geen miskraam zijn? vind het zo vaag....misschien morgen toch ff de dokter bellen?
de kleur is trouwens gewoon huidskleur en er zit wel slijm aangekleefd... dit is een heel ander iets als die proppen wat ik na mn bevalling verloor... sorry heb helemaal nog niet op jou gereageerd en je zieke ventje! er zijn er zoveel ziek! mn meis is ook al verkouden, zelf benk ook niet lekker...vervelend! zielig is dat als je ventje ziek is......hoop voor je dat de ab snel helpt en het snel over is en je weer een vrolijk ventje hebt!