September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Oh, dat maakt niet uit joh! Daarom zette ik het er niet neer hoor!
    Nu ik terug lees lijkt het wel zo, maar dat was niet mijn bedoeling!
    Ppff...hihi *net een klein kind die om aandacht vraagt* :oops:

Meid, als het nog een soort huidskleur heeft, zou het best een miskraam kunnen zijn...
    Misschien kun je nog een test doen?! vaak heb je nog wel HCG in je urine.
    Anders zou je de foto best kunnen plaatsen, als je je daardoor zekerder voelt hoor!
    Ik heb er zelf geen moeite mee om er naar te kijken....
    Maar goed, doe wat je zelf fijn vindt!
    Of iets van het internet/ google wat erop lijkt?

2. Jmr

Jmr Niet meer actief

hahaha, nee daarom zei ik het niet hoor, zo had ik het nog niet eens bekeken wat je net zegt hahaha

miskraam kan ook haast niet....hebben het 1x niet veilig gedaan :oops: , maar zijn toen niet tot het uiterste gegaan zeg maar....(hihi, hoe zeg ik dat nou netjes) :oops:

heb al ff gegoogled, maar kan niet iets vinden wat er op lijkt....
    twijfel nog over de foto :oops: :D

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Hhmm..ik snap het.
    Maar ja, je weet nooit...er hoeft maar 1 zwemmertje te zijn die "ontsnapt" is! ;)
    Als je het echt niet vertrouwt, kun je altijd de HA bellen!
    Dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent en word je misschien gerust gesteld....

4. Jmr

Jmr Niet meer actief

vriendlief wil graag dat ik mn schoonzusje bel voor raad...maar dat doe ik liever niet. heb wel mn mam gebeld maar die is er nie hahaha....

ik bel morgen gewoon ff de huisarts, en ik bewaar het dan wel, neem ik het wel mee......gatverdarrie! schaam me nu al.... :oops:

heb je met een miskraam niet altijd heel veel bloed? heb voor mn meis een miskraam gehad en toen verloor ik giga veel bloed namelijk....

waar zijn de rest van de mama's? moeten ze straks al ons gebabbel lezen marsab hahaha, is je mannetje werken?

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ja ik zou me ook schamen hoor!
    (moest stiekem wel ff lachen (sorry), zag je al lopen met een potje bij de HA) :confused: ;)
    Maar ach, hij heeft wel ergere dingen gezien moet je maar denken!

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Whaha, ja dat dacht ik ook al, lijkt wel msn! proest!
    Ja Marc is werken.
    Komt precies net thuis trouwens!

7. Jmr

Jmr Niet meer actief

hahahahaha, ik moet ook wel lachen (en ben ook beetje ongerust)...
    straks is het niks, kan ik weer naar huis met mn potje hahahaha
    en dan denkt die dokter ook, wat een miep!
    heb me al wel voorgenomen om bij de vrouwelijke arts de afspraak te maken!

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

ja precies, lijkt net msn! misschien kunnen we beter zulke gesprekken daar voeren hihi, anders verpesten we hier alles!

Mr. R. is ook aan het werk, nog een uurtje denk ik...

kga ff tv kijken! fijne avond nog!
    liefs

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Me 2! ANTM!

kus! :D

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen allemaal :)

@HelloKitty en Marsab: Ha! Ik mag me als eerste 'buitenstaander' ertegenaan bemoeien, heb het slijmproppen-verhaal met interesse gelezen :p

Ook ik kan goed tegen zulke foto's, dus je kunt er altijd eentje tijdelijk in je album zetten. Zou in elk geval de huisarts even laten kijken en hem meteen een urinetestje laten doen, op HCG. Benieuwd wat het is...

@all: Ollie wederom om 6 uur gillend in bed :confused: Ik moet er al een week zo'n 3 a 4 keer uit 's nachts... speentje geven... slokje hoestsiroop... speentje geven... omdraaien...
    Hij heeft zijn fles al gehad en slaapt nu weer, ik hoop dat ie goed en lang slaapt.
    Ik neem hem vandaag mee naar Amsterdam, voor mijn mentorgesprek. Anders zou mijn man een hele dag niet gaan werken en dat voor 1 uurtje, da's zonde.

VAKANTIEVOORPRET:
    Gisteren geboekt -- 8 dagen Samos, Griekenland! 2-kamerappartement, 300m van zee en op een rustig deel van het eiland. Lekker weg in de herfstvakantie!
    We vliegen alleen op de heenreis om 5:10 uur 's ochtends :confused: Terugreis rond 10:30 uur 's ochtends, dat is menselijker ;)

Weet iemand van jullie of je kindje voor Turkije (dagtripje naar Kusadasi) bepaalde inentingen moet hebben?

Meiden, fijne dag vandaag. Lees later weer even mee.

11. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Nou dan ga ik me als 2e buitenstaander tegenaan bemoeien...
    Het klinkt heel herkenbaar Hellokitty, ik ben ook al een paar keer (al voor ik zwanger was geweest en in een periode waarin ik Zeker niet zwanger kon zijn anders hadden ze meteen om moeten dopen tot Maria) zo'n raar "iets" verloren. Het leek mij toen een beetje alsof er een stuk van mijn baarmoeder zo naar buiten was gekomen want het was gewoon een soort weefsel. Weet niet of het hetzelfde is natuurlijk, ook ik kan best tegen foto's....
    Heb je al een afspraak met de HA?

Darcy :whistle: Lekker zo'n vakantievooruitzicht! Ik ben nog helemaal opgeladen van de vakantie maar als het effect uit begint te werken hoop ik ook weer te kunnen boeken.

Marsab: hoe is het met je mannetje? beetje kunnen slapen?

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ HelloKitty: Ik zou het echt niet weten wat het is! Ik denk niet dat ik ooit al zoiets heb gezien, ik weet ook niet wat ik in jou plaats zou doen.. Kan ook wel best tegen zulke foto's hoor! Succes! :)

@ Marsab: Balen dat het weer minder gaat met Aiden. Wij gaan straks ook naar de dokter, omdat Keld's koorts toch aanhoudt en ik mij toch geruster zal voelen. Voor de rest vind ik dat hij oké is. Maar hij heeft zo'n ontzettend loopneusje, wat kan je daaraan doen??

@ Han: Super dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad, batterijen weer helemaal opgeladen?

@ Darcy: \:D/ super, op vakantie! Ik wil ook! :D Hoop dat Ollie snel beter is hoor! Geen idee voor de inentingen, ben nooit in die landen gegaan.

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, wat jij schrijft over Ollie, gillend in bed, hier Sarah ook al, zo´n 2-3 -4 keer per nacht. Als we niet gaan kijken wordt het hysterisch huilen en dan moeten we haar echt even uit bed halen, zelfs bij ons duurt het even voor ze dan weer rustig is.
    Wat zou het kunnen zijn? Vind het zo raar

Hellokitty, als je je onzeker voelt echt even langs de ha gaan, die mensen zijn ervoor en dan kunnen ze je misschien weer gerust stellen, Ik heb het zelf nooit gehad dus kan er ook niet over meepraten

Ik kom vanmiddag wel weer even terug, moet Sarah uit bed vissen,ze gaat even naar opa en oma. Ik moet naar de revalidatietherapie voor de eerste keer en even langs de prenatal, slaapzak met lange mouwen halen. Ik weet echt niet wat ik Sarah in de nacht aan moet doen. En een pyama, die ze nu heeft is nog te groot, ziet er niet uit.

Liefs allemaal

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113
    Hoi, lees straks even bij en zal ik ook even uitgebreider reageren, wilde even een fototje plaatsen van ons mannetje zijn eerste verjaardag!

Ik hoop dat het lukt, ben er nog steeds geen ster in.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113
    Jippie gelukt! Als je erop klikt kun je ook onze foto van jesper zien die we op linnen hebben laten drukken.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113
    @darcy: oh, heerlijk een weekje weg, daar ben ik ook echt wel aan toe. Helaas niet meer zo veel vakantiedagen hier. Misschien in de kerstvakantie nog. Wel gaan we sowieso nog een weekendje weg en dan komt onze honeymoon volgend jaar maar. Qua inentingen zijn de meningen verdeeld, ik geloof dat voor Turkije hep A wordt aangeraden, maar persoonlijk zou ik dat niet doen. Hep A heeft vooral met hygiëne en eten te maken. Als je dat goed in de gaten houdt, kan er eigenlijk niks gebeuren. Voorbeeld: geen ijsklontjes, geen ongekookte groentes, geen fruit zonder schil ed. (aan de andere kant is het volgens mij ook maar 1 prikje)

@hellokitty: hmm, vreemd hoor, ben je al bij de ha geweest? Ik had wel eens stolsels, maar die waren toch roodachtig, niet huidskleurig.

@han: wat fijn dat jullie zo’n supervakantie hebben gehad!

@anouk: jesper slaapt in een slaapzak zonder mouwen met een romper met lange mouwen. Als hij slaapt leg ik altijd nog een dunne deken over hem heen. Hij heeft het wel altijd erg snel warm.

Over minder dan 4 weken is onze trouwerij! Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden hoor.

17. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Nou meiden....

het wordt ons niet makkelijk gemaakt.... Gisteren een echo gehad, er was wel een kloppend hartje te zien, maar de grootte van het embryo komt niet overeen met het aantal weken dat ik zwanger ben. Dat kan betekenen dat het niet goed is, maar het kan ook zijn dat ik een langere cyclus heb gehad en dus korter zwanger ben. In dat geval hoeft er niks mis te zijn met de zwangerschap.

Om duidelijk te kunnen zien wat het geval is, moeten we een week wachten voor de volgende echo. Maandag de 22e dus.

Heb het idee dat ik af en toe langzaam gek word. Verschrikkelijk zeg. Natuurlijk heb ik nog hoop, maar weet ook dat het helemaal mis zou kunnen gaan. Mijn god, het was allemaal al zo spannend...

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ooooh meis, ik dacht al, wat duurt het lang voordat je wat laat horen.....
    Hoeveel korter zou je dan zwanger zijn vlgs de echo?
    Ik hoop echt dat het allemaal goed blijkt te zijn en duim dat de dagen znel voorbij zijn tot maandag en dat je dan goed bericht krijgt!
    Houd je ons op de hoogte?
    Denk aan je!
    xxx

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113
    Oh nee meid! Het is ook echt niet eerlijk zeg. Als er iemand een zwangerschap zonder zorgen verdient ben hij het wel en nu dit. Hoeveel verschil zit er dan volgens de vk? Ik duim voor je meid, ik hoop zo dat je maandag goed nieuws krijgt! en nu moet je ook nog de hele week in onzekerheid doorbrengen.

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Mariella; oh wat een tegenvaller dan weer he! heel veel sterkte en ik hoop op goed bericht maandag!

Suus wat een leuke foto van jullie jarige man!

Darcy wat heerlijk een vakantie geboekt! heel veel voorpret gewenst! en ja volgens mij moet je wel je kindje nog extra laten inenten, maar vraag ff het CB na voor de zekerheid.

Ben net weer naar het CB geweest met Marijn
    Ik heb Marijn vanmorgen weer gewogen op het CB en hij is wel iets aangekomen. Vorige keer op 21-8 woog hij; 8760 gr. Nu 16-9 weegt hij; 9010 gr. Nog niet optimaal, maar hij is aangekomen gelukkig. Maar ik moet over een maand weer terug komen om hem te laten wegen want hij moet echt aankomen...
    Ik heb het er ook even over gehad dat hij zulke driftbuien heeft en zo, en over zijn brood eten. En nu komt er iemand bij ons thuis! eindelijk word er eens naar ons geluisterd! Na een jaar gaat er daar toch een belletje rinkelen geloof ik. Dus eind vd maand komt er een CB verpleegkundige bij ons thuis om Marijn te observeren. En ze komt me meer eet tips geven voor Marijn om meer aan te komen. Hij eet wel goed, vooral z'n avond eten, hij eet dan wel 2 bordjes! Maar brood eten wil hij echt niet helaas...
    Qwa ontwikkeling gaat hij goed, hij loopt al langs alle banken en tafels en aan de hand loopt hij ook mooi mee. Dus dat is allemaal prima!

Ik moest voor Ewout naar het CB en neem dan altijd Marijn mee, en ik moest hem nu wegen voor 'extra' maar ik heb meteen ook een CB controle gehad dus voor hem extra ;)

Deel Deze Pagina