September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.985
    113
    @mouschy: goed dat hij wel is aangekomen en dat er eindelijk iemand langs komt. Hier is ook een keer een wijkverpleegkundige langs gekomen omdat jesper altijd zo slecht sliep. Was wel heel fijn hoor, ook als het niet helpt, heb je in elk geval dat je serieus wordt genomen.

Jesper heeft trouwens ook 8 tandjes en 1 kies! Marijn toch ook? welke kies komt bij hem door? Bij jesper zit die best wel ver achterin.

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja bij Marijn idd ook! en ik zag vanmorgen dat er nog een door komt aan de andere kant! dus er komen nu in eens 2 door, boven achter in.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mariele: ik duim voor je dat alles goed is. een miskraam is niet niks en zeker niet na wat jij hebt meegemaakt. hopelijk is dit ukje gewoon wat klein en is de volgende echo stukken beter. een kloppend hartje is al heel positief. ik kreeg ee echo bij alicia en daar vertelde ze me dat ik nog geen 8 weken was. precies 3 weekjes later was ik ruim 11 wk en zetten ze me op 12 wk. dus ze kunnen er met de meting zo een week naast zitten.

darcy: heerlijk zeg even er tussen uit. zo het ook zo graag doen maar de verhuizing heeft me veel geld gekost dat dat er verlopig niet in zit.

hellokitty: ik heb ook vleeskleurige stolsels gehad maar niet naar de bevalling maar na me curetage van mijn miskraam voor aliica. ik verging toen van de pijn en verloor zowel rode als vleeskleurige stolsels (ja sorry voor de uitleg) ik weet niet of het goed of slecht is maar denk gewoon dat het normaal is want hier heeft het verder geen kwaad gedaan

suus: spannend hoor, nog even en je staat voor het altaar :). ben je klaar met de voorbereidingen of moet er nog veel geregeld worden? leuke foto trouwens :)

marsab: bterschap voor je mannetje

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia is ziek :( en heeft flinke koorts. ze had zojuist 39.2 :cry: en voel me een beetje schuldig dsat ik haar vanmorgen naar de oppas heb gedaan. ze was vanacht al erg jammerig maar vanmorgen had ze een koorts en dach tzal wel door der tandjes komen. ik haalde der op en ze was gloeiend heet :( en had erg slecht gegeten. Thuis aangekomen heb ik haar meteen op bed gelegt naar een zetpil en houdt der scherp in de gaten. Ook ben ik vanacht best streng tegen der geweest omdat ze maar niet wilde slapen en heb van 1 tot 5 wakker gezeten en zat er op den duur zo doorheen dat ik best wel boos heb aangesproken, de deur heb dicht gedaan en terwijl zij zo huilde ik in slaap ben gevallen. toen ik wakker werd was het 7 uur en me wekker ging af :(. ben meteen bij haar gaan kijken en ze lag heerlijk te slapen.

5. Jmr

Jmr Niet meer actief

Hai mama's,

heb ff vanuit mn bedje bijgelezen, ben nog steeds zooo slecht te pas, getsie! heb geloof ik echt de griep te pakken, niet handig met zo'n dametje in huis hihi

Slijmprop, ik moet morgen naar de HA, was vandaag geen plek meer dus dan zullen we het wel horen hoop ik!

Darcy, moet Ollie nog steeds zo hoesten? Of is het gewoon een sprongetje? Hoe is je mentorgesprek gegaan?
    Wauw, heerlijk zo'n vakantie naar griekenland! toen ik naar turkije ging moest ik wel ingeent worden, maar of dat voor 1 dagje ook moet weet ik niet eigenlijk....

Han, zoals jij het beschrijft dat is het precies! Ben jij er nooit voor naar de HA geweest?

Virginie, ben je al bij de dokter geweest? vervelend als je manentje ziek is!

Anoek, mn meisje heeft nu een pyama aan met lange mouwen en daarover een slaapzakje zonder mouwtjes. Nog geen winter slaapzak, daar wacht ik nog ff mee tot het echt koud word!

Suus, wauw wat een mooie taart! heel knap zeg! mooi ventje heb je trouwens! Nog 4 weekjes....heb je alles al zo goed als klaar? spannend!

Mariella, weet niet wat ik zeggen moet. hoop zo voor jullie dat je gewoon minder lang zwanger bent als je zelf denkt! wat een vreselijke week ga je tegemoet! Heel veel sterkte! En wel moed houden hoor!

Mouschy, fijn dat het CB bij je langs wil komen! en dat ze het zo goed in de gaten houden! word er ook ff van een andere kant naar gekeken, vaak wel fijn!

kga nu nog ff een dutje doen voordat mn meissie weer wakker word, hopelijk voel ik me dan een stuk beter!

6. Jmr

Jmr Niet meer actief

Lovewinnie, beterschap voor je meissie! En voel je maar niet schuldig, het was je gewoon te veel op dat moment en dat snap ik best als je zo moe bent! geef dr maar een dikke knuffel! je meis weet dat allang niet meer!

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Zwangere september 2007 mama's:

Ief uitgerekend op:
    Sophie uitgrekend op: 02-01-2009
    Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009
    Joyce uitgerekend op: 19-03-2009
    IMD uitgerekend op: 13-04-2009
    Mariella uitgerekend op: 01-05-2009
    Gonzo uitgerekend op:
    Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009
    Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!
    Ga vanavond verder reageren, zit nu op mn werk en het is errug druk!

Doedels!

9. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Lovewinnie; thanks. Dat zijn ervaringen die me hoop geven. Maar helaas zag ik zelf ook dat het niet juist eruit zag. Heb inmiddels veel echo's gezien, dus weet wel wat ik kan verwachten. Maar toch... je verhaal geeft me hoop.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Suus, wat een gave taart met nijntje, jammer om hem op te eten.

lovewinnie, je niet schuldig voelen, echt niet doen. Jij hebt ook je rust nodig en even laten huilen is echt niet zo erg, je ziet dat ze lekker lag te slapen en anders had je het echt wel gehoord.

Mariella, jee wat een onzekerheid. Hoop dat de week sneller voorbij is dan je nu denkt en dat je geweldig goed nieuws krijgt volgende week.

Ik ben bij de revalidatiearts geweest en ik krijg een team om me heen van een fysiotherapeut, ergotherapeut en maatschappelijk werk. Waarschijnlijk pas over 4 weken de eerste afpraak dus dat is nog even wachten.

En nieuws, Sarah eet haar potjes groenten leeg en het fruit gaat ineens ook erg goed. JEUJ!
    alleen wil ze absoluut geen slabber om, jee wat kan ze dan boos worden zeg dus dan maar vaker kleertjes in de was.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

anne heeft vandaag eerste stapjes los gezet!

ze zat op het barretje in de keuken.. samen met job.
    toe te kijken hoe mama aan het koken was
    (ok.. job naast de bar.. anne erop)

en ineens stond ze op.. dus job wilde dr vastpakken
    maar ze liep zo over de bar heen naar mij :D
    echt cool :)

12. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hey allemaal,

ik meld me weer na Thijs zijn verjaardag. Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties en marsab voor je lieve pb.

We hebben het zondag gevierd, maar Thijs vond het helemaal niet leuk :( . Er kwamen best wel wat mensen tegelijk toen hij nog zijn brood aan het eten was en iedereen ging rond hem heen staan en bombardeerde hem met cadeautjes....dat vond hij niet zo leuk. Hij heeft bijna de hele middag gehuild en was blij dat hij eind van de middag in zijn bedje kon. Wel jammer natuurlijk, maar het was te overweldigend voor hem en hij had last van zijn doorkomende kiesjes. Hij is wel erg verwend - ik zal binnenkort nog een foto plaatsen.

@Virginnie - Thijs heeft best wel last van zijn doorkomende kiezen nr 9 en 10 al weer en zag vanmorgen dat er nog meer aankomen :confused:

@Mariella - nou, wat een vervelend bericht weer zeg. Maar het is wel weer positief dat het hartje klopt. Hoop maar dat je gewoon korter zwanger bent als dat je dacht. Het is je heel erg gegund dat je nu eens een zorgeloze zwangerschap krijgt

@Patries - ik voel me ook niet zo zwanger, ook met vlagen dat ik me misselijk voel en moe, maar voor de rest merk ik er eigenlijk ook niks van. Wanneer heb jij een afspraak met de verloskundige? Ik moet volgende week dinsdag voor mijn eerste echo in het ziekenhuis. Toch vind ik het onbewust ook wel weer erg spannend, zeker omdat ik ook al een historie heb met miskramen....even afwachten nog

@hellokitty - ben wel erg benieuwd wat je nu voor iets raars "verloren" hebt, na mijn miskraam en curretage van een molazwangerschap heb ik ook van die rare stolsels verloren, maar goed dat had een reden, maar zou echt niet weten wat het is hoor

@suus - bijna trouwen, leuk hoor! Zijn er nog veel dingen die geregeld moeten worden? Wordt je al een beetje zenuwachtig nu de datum in zicht komt?

@Anoek - hoop voor je dat de revalidatie aanslaat, wel jammer dat je daar nog even op moet wachten. Ik moet zelf donderdag weer eens terug voor mijn pols, ondanks de revalidatie gaan bij mij de klachten nog niet zo over.

@Marsab - het is wel te hopen dat Aiden snel op gaat knappen met de antibiotica. Zo zielig als hij nog ziekjes is :cry: .

@Saskia - goed zeg dat anne los ging lopen!

@Joyce - ik zie dat mijn uitgerekende datum uit de lijst weg is... :(:

@Pris - welkom terug, tjee wat een vertraging zeg, 7,5 uur. Het geduld van Tygo is wel op de proef gesteld zeg!

En er is vast veel meer wat ik nog wilde zeggen...maar weet het niet meer

Ik zit de laatste tijd wel enigszins op een emo rollercoaster zeg, het ene moment ontzettend happy, het andere moment superdown - zal wel door die hormonen komen, maar wordt er af en toe wel wild van zeg....en mijn vriend ook ;) . Op mijn werk heb ik het ook zo gehad, nu moet ik mijn bureau weer afstaan (die ik al 7 jaar heb) en ik moet maar gaan switchen met een andere collega en met mijn spullen heen en weer gaan slepen. Krijg het ene verwijt na het andere dat ik al zo lang afwezig ben geweest en dat het niet opschiet -YAK! Zo genoeg van dat werk, ze stampen je gewoon de grond in en het lijkt wel of ze het nog leuk vinden ook :evil: . Ze zullen wel helemaal blij zijn als ik zeg dat ik in verwachting ben van de tweede, :) . Moest het ff kwijt hoor

Fijne avond verder allemaal

13. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Zwangere september 2007 mama's:

Ief uitgerekend op:
    Sophie uitgrekend op: 02-01-2009
    Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009
    Joyce uitgerekend op: 19-03-2009
    IMD uitgerekend op: 13-04-2009
    Mariella uitgerekend op: 01-05-2009
    Gonzo uitgerekend op: 04-05-2009
    Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009
    Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedenavond allemaal

Vanavond was ik met Matthew en mijn vriendin met haar 6 jarige zoon meegedaan met de avondwandeltocht op Jagerplas van de school waar 6 jarige zoon (Daylon) zit. Ruim 5 km gelopen, pff, Matthew was actief wakker en vond erg leuk. Hij kreeg een medaille, zo schattig!

@ Hellokitty: beterschap!

@ Darcy: arme Ollie en heerlijk man van dat vakantie binnenkort!

@ Mariella: hoop dat het toch meevalt, ik voel met je mee en laat ons wel weten op de 22ste van je echo hoe het ervoor staat! Heel veel sterkte!

@ aan lieve arme zziekjes: beterschap en laat mama's jullie maar goed verwennen!

Fijne avond, liefs, Miranda

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Je kan een foto hier plaatsen van dat prop, ik heb dat zelf ook meegemaakt toen ik een miskraam van een tweeling kreeg van 7 weken, waarvan 1 soort grote eitje eruit kwam....

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) 1 jaar!
    31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar!

September
    01: Judith (Brigitte) 1 jaar!
    02: Yassine (Newlymom) 1 jaar!
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar!
    06: Ayla (Jessica24) 1 jaar!
    07: Lyn: (Ief) 1 jaar!
    08: Kitty (Hellokitty) 1 jaar!
    11: Tara (Zoë84) 1 jaar!
    11: Marissa (Rootje) 1 jaar!
    12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar!
    12: Yasmine (Maart) 1 jaar!
    13: Aiden (Marsab) 1 jaar!
    13: Jesper (Suus) 1 jaar!
    13: Eva (Edokid) 1 jaar!
    14: Daimy (Rian)1 jaar
    15: Thijs (Gonzo) 1 jaar!
    15: Niels (Savita)1 jaar!
    19: Hanne (Jikke) bijna!
    20: Sophie (Sophie)
    21: Milan (Moons
    24: Jesse (Simke)
    24: Tygo (Pris)
    25: Jamie (Patries)
    25: Anne (Saskia)
    28: Daniëlla (Han)
    29: Matthew (Miranda040172)
    29: Timothy (Modigliani)
    30: Ollie (Darcy)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

17. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai mama's

nou ben dr mee naar de dokter geweest en die wist niet wat het was.
    ik kan niet zwanger zijn geweest want toevallig is mn bloed pas geleden nog geprikt omdat ik elke keer zo moe ben. bepaalde waarden hadden dan hoger moeten zijn als ik zwanger was geweest...

een stuk van de placenta kan het ook niet geweest zijn, daarvoor is het veels te lang geleden...

maar wat het wel was wist ze niet, maar ik moest me er maar niet druk om maken....ze had dit toevallig nog een x eerder meegemaakt en dat zag er net zo uit, maar toen wist ze het dus ook niet...

niet veel wijzer dus haha

Miranda, wat leuk dat matthew een medaile heeft gekregen!

Gonzo, wat jammer dat Thijs het maar niks vind. Het is ook niet niks, kan me voorstellen dat hij moest huilen. Het viel me nog mee dat mijn meissie niet hoefde te huilen, die werd juist helemaal hyper haha
    Wat vervelend zeg van je werk! Ik zou zeggen, zoek wat anders, maar dat zit er niet in nu denk ik nu je zwanger bent....
    pffff, dat is echt niet leuk als je de grond word in getrapt!

Nou, kga weer ff relaxen, voel me nog steeds niet ok! bah!

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Anouk: fijn dat het eten beter gaat nu! En ben benieuwd hoe het revaprogramma je gaat bevallen!

HelloKitty: vreemd dus, nuja, lijkt iig niet ernstig te zijn...

Miranda: wow zijn eerste medaille!

Saskia: wow, wat knap van Anne!
    Gaaf!

Suus wow het schiet op voor jullie! al de bibbers ;)

Gonzo: jammer dat het een beetje teveel was voor Thijs allemaal. Wat een gezeik op je werk zeg, sterkte!

19. Jmr

Jmr Niet meer actief

Saskia, ik ben jou helemaal vergeten met je goede nieuws over Anne!
    Wauw knap zeg! Dan sta je echt even te kijken he?
    Hier zijn inmiddels ook de eerste stapjes gezet, ben zo trots!
    Vanmiddag vertelde R. dat mn meis 9 stapjes achter elkaar had gezet hahaha!

20. Jmr

Jmr Niet meer actief

Waar is iedereen? :D

Deel Deze Pagina