September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Keld is nog steeds ziek, gisteren had hij nog 39° koorts en hij hoest erg veel. :( We zijn dinsdag naar de kinderarts geweest en hebben ook een urineonderzoek gedaan, dat negatief was.

Waarschijnlijk zijn het gewoon de luchtwegen ofzo, maar als hij vandaag nog zoveel koorts had moest ik terugbellen. Hopen van niet dus.

Vandaag zijn we lekker thuis, want ik ben ook ziek en Keld mag zo niet naar het Kdv, dat wil ik ook niet als hij ziek is.

Hij is wel lekker gegroeid sinds 26/08, hij mat toen 76cm, nu 78cm! Maar aankomen doet hij niet, veeeeel te actief is hij! :)

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ief: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN KYAN! Wel jammer dat je alsnog naar het ziekenhuis moest na zo'n vlotte bevalling te hebben gehad.
    Ben erg benieuwd naar de foto's ;)
    Geniet ervan en veel suc6 met het herstel.

Virginie: Al wat beter met Keld? Veel beterschap voor hem, dikke knuf.
    En ja, over precies 6 weken weten we of Kyra een broertje of zusje krijgt :D

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joyce: Vanmorgen had hij geen koorts maar dat is bijna elke dag zo geweest, geen koorts als hij wakker werd, maar na 2 uur weer wel, ga zo meteen even kijken.
    Spannend hé, hebben jullie een voorkeur?

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Virginie: Haha, nee we hebben absoluut geen voorkeur. Het is allebei enorm welkom. Voor het praktische zou een meid heel handig zijn ;) omdat ik nogal veel roze heb :) maar als het een broertje wordt kopen we gewoon alles in het blauw, hihi ;)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi ben ik weer. alici aenik zijn gisteren en vandaag lekker thuis gebleven, vvandaag is ze naar mijn idee niet meer ziek, eet goed en heeft vannacht ook heerlijk geslapen. Toch heb ik haar lekker thuis gelaten. bter een dag te lang dan dat ze volgende week wer ziek is omdat ze niet heeft uitgeziekt.

lopen: hier nu al 3 stapjes los en gaat dan weer vulg door der knietjes zitten. dan staat ze weer op en doet weer een paar stapjes. het is ook niet meer wankel dus denk dat ze gewoon een beetje angstig is door die val van laatst. ze kan ook gewoon overal recht staan zonder dat ze iets nodig heeft om omhoog te komen. dit kan ze al ruim 3 wk dus er zit wel vaart in haha

virginie: zo was het met alicia ook. smorgens had ze gewoon 37.4 en dan 2 uur later ineens 39 nog wat. daarom hielt ik haar vandaag ook gewoon thuis maar de koorts is tot nu toe weggebleven. beterschap . wat betreft het groeien, hier ook net zo. in de lengte gaat het maar door en kwa gewicht niks of max 100 gr haha/

ben even opruimen nu ik toch vrij ben.

ief: gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!

Ben jullie niet vergeten hoor maar ben gewoon bijna niet thuis.
    Ben nu nog een week vrij en hoop ondertussen even tijd vrij te maken om af en toe even iets te reageren. Feestweek begint vanavond echt. Verenigingen optocht (komt voor de deur langs) en kermis begint.
    Morgenochten Tygo zijn eerste ballonnenoptocht en overal in t dorp wel wat. Zaterdag is het bloemencorso en ook deze komt bij ons voor de deur langs. Normaal had ik dan al een huis vol met soep en broodjes enz na afloop maar nu een beetje afgehouden omdat de meeste zondag ook al komen. 's Avonds hebben we twee keer oppas aan huis zodat ook wij weer een keer lekker kunnen feesten en naar de kroeg kunnen :D
    Zondag Tygo zijn party en daar vandaag alweer boodschappen voor doen en t laatste beetje zaterdag tussendoor (en we hebben t een en nander uitbesteed)

Nou tot later hoop snel weer te kunnen reageren en wat vakantie foto's te plaatsen en verhalen hiervan. Tygo was de lieveling van iedereen (blond blue eyes boy) daar en heeft t erg naar zijn zin gehad (en daardoor wij ook ;) )

Doei!
    Liefs Pris

7. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi meiden,

hier even een berichtje. Na de schrik met de laatste echo van maandag, was ik vannacht beroerd geworden. Doodsbang natuurlijk dat het een miskraam was. Na 2,5 uur bleek toch dat het waarschijnlijk alleen mijn darmen waren en liep ik volledig leeg. (sorry)
    Vanmorgen een gesprek gehad met mijn ha en zij moest me erop voorbereiden dat als het maandag niet goed blijkt te zijn met de echo, ik direct een curettage aan moet vragen. We gaan namelijk 5 oktober naar Nieuw Zeeland en de mk afwachten is dan niet handig.

Wat is dit bitter zeg. Al het verdriet om Niels komt ook weer met enorme kracht omhoog.

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Mariella: Bah, ik krijg er kippenvel van als ik het lees. Ik leef echt met je mee hoor. Ik duim voor jou, dat maandag de echo goed is en dat je voor de rest een probleemloze zwangerschap tegemoet gaat. Wat een opdoffer zeg.. :(

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lovewinnie: Dat stappen zal nu erg snel gaan hoor, ze moeten gewoon durven!
    Wij zijn ook lekker thuisgebleven. Maar Keld heeft wel al sinds zaterdag hoge koorts s'avonds, ik vind wel dat het tijd wordt dat het zakt. Straks ga ik naar mijn ha en ga nog eens naar de kinderarts bellen.
    Mmm, ik zou ook moeten opruimen nu Keld slaapt, maar ik verkies een lekker warm badje!

@ Pris: Klinkt leuk allemaal! Snel foto's plaatsen hoor! Hier ook een kind met succes, leuk hé? :D

@ Joyce: Haha, gemakkelijk als je niet teveel moet bijkopen, maar, een jongetje is een zeeeeer goed excuus om alles gewoon nieuw te kopen! :) Beleef je het zwanger zijn nu anders?

10. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Mariella: Voor jou nogmaals een dikke knuffel. Ik lees je bericht met tranen in mijn ogen, het zal toch niet waar zijn meid. :( Zoals je ziet denken we allemaal aan jullie en hopen we allemaal dat je maandag een mooie echo te zien krijgt.

@Ief: Van harte met jullie zoontje Kyan. Wat een mooie naam! Vlotte bevalling meid, balen dat je toch nog naar het zk moest. Geniet ervan.

@Pris: Welcome back. Leuke foto van Tygo. Zijn benieuwd naar je verhalen. Veel plezier deze week met het kermissen. Hier begint het 3 oktober, ik zal er dit jaar ook aan moeten geloven. Tja wat voor smoes moet ik gebruiken dat ik nu geen alcohol mag. Iemand alvast tips?
    Hoe gaat het verder met het afvallen?

@Joyce: Ook jij welcome back meid. Fijn te horen dat je je weer wat beter voelt. Tja die moeheid moet je dan maar voor lief nemen, die misselijkheid is erger toch? Heerlijk dat je buikje al zichtbaar wordt. Showen maar! Had je trouwens al vroeg een buikje of nu pas? Hier erg opgezette darmen, daardoor lijk ik al een buikje te krijgen. Gelukkig zaten mijn broeken wat los, nu net goed zeg maar. :)
    Hebben jullie het al aan iedereen verteld? Hoe reageerde ze? En op je werk?

@Virginnie: balen meid dat Keld niet lekker is. Verwen hem maar lekker.

@Lovewinnie: En nog een kindje die niet lekker is. Fijn een extra dagje thuis.

@Miranda: Wauw een 1ste medaille voor Matthew. Gaaf hoor. Is hij nog steeds verkouden? Hoe gaat het met jouw rug?

@Darcy: Leuke foto van Ollie, super dat je aan de leidsters gedacht hebt.
    Hoe was je mentorgesprek van de week? Leuk dat je Ollie kan meenemen dan. Dus november wordt jullie maand? Spannend. Hoe gaat het verder met het afvallen en acupunctuur?

@Suus: Wat een mooie taart voor Jesper. Knap hoor dat je die zelf hebt gemaakt. Leuke foto trouwens. Nog maar een paar weken en dan trouwens. Spannend hoor meid en dan julllie ook voor beeb nr. 2 :p

@Saskia: Super dat Anne zelf is opgestaan en gaan stappen. Helemaal leuk. Zal ze dan toch nog loslopen voor haar verjaardag? Nog 1 weekje...

@Han: Leuk om weer wat van je te horen. Gaaf hoor dat Daniella zo goed kan lopen. Jeetje een extra dagje werken. Werk je niet al veel meid? Heb je het verder wel naar je zin? Denk je wel om jezelf?
    Wat een gedoe met je ouders. Jeetje meis je zal het ook druk hebben met hun verzorging, is allemaal niks.
    Maar wat je zegt: gelukkig hebben jullie en vrolijke meid die het wel goed doet. Dat is voor nu het belangrijkste.

@Marsab: hoe gaat het nu met Aiden? Nu a.s. weekend groot feest?

@Hellokitty: Jeetje meid wat een verhaal. Gek hoor. mss toch maar even afwachten, mocht het nog een keer gebeuren, dan extra laten onderzoeken?

@Anoek: Super zeg dat Sarah fruitjes en groetjes op eet. Ze kan het dus wel. :p Succes met je revalidatieprogramma.

@Rootje: Alles goed met jou meid?

@Moushy: Fijn te horen dat Marijn goed gegroeid is en dat ze jullie probleem eens serieus nemen. Ben benieuwd wat eruit komt.

@Gonzo: Jij dus ook nog aan het wennen van het zwanger zijn? Ben ik gelukkig niet de enige. Het is echt gewenst, maar ik had het nog niet verwacht. En omdat ik me goed voel, alleen een beetje moe en wat pukkeltjes en een koortslip die maar niet weg gaat voel ik me prima. zo anders dan met Jamie. Ik moet gewoon nog aan het idee wennen.
    Balen van je werk. Wat een r*t situatie. Ze zullen erg blij zijn ja als je verteld over je zwangerschap. :rolleyes: Tja pech voor hun toch? Maar ook niet leuk voor jou.

@Noor: mss kan ik maar beter mijn mond houden over het niet misselijk zijn. Zal je net zien. hihi :)

@En... Toen wist ik het niet meer. Sorry als ik iemand vergeten ben. :oops:

11. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Update van onze kant.

Gister met Jamie voor echo geweest. Zijn ene testikel is namelijk erg dik. Blijkt dus toch vocht te zijn. Dat dachten ze al bij consultatiebureau. Helaas kon die man er verder niets over zeggen, moet ik maar met mijn ha overleggen. Lekker dan. :rolleyes:
    Zijn er meer kindjes (de jongetjes dan) die hier last van hebben?

Gisteravond Jamie zijn traktaties afgemaakt. Zijn helemaal leuk geworden. Bekertje (met piraat erop) gevuld met ontbijtkoek, rozijntjes, spekjes, toetertje, rietje met sliertjes en een badspeeltje erbij dat in folie verpakt. Ziet er helemaal feestelijk uit.

mvm is hier gister geweest. Dikke vette streep voor hcg, dus ja echt helemaal zwanger. :D Gaat het nu eindelijk tot ons doordringen?
    Vandaag meteen begonnen met urine verzamelen. Ben helemaal blij dat is zo toch iemand kan helpen.

vk gebeld vandaag mogen 9 oktober voor intake komen en dan pas over 6 weken voor echo. :confused: Dat duurt echt lang. Nou ja wie weet dat we dan aan het idee gewend zijn. ;)

Hier trouwens alleen wat moe, opgezette darmen (heb meteen het idee dat ik een mega buik heb hihi) en pukketjes en een koorstlip die maar niet weg gaat. En verder helemaal niks. Vind het echt raar. Zo anders dan met Jamie. Doen was ik zwaar misselijk. Zal het dan toch nog komen? Tja of juist niet. Kan je dan dus toch zwanger zijn en je geweldig voelen? We zullen het zien.

Ga even boodschapjes doen. Tot later meiden.

Liefs, Patries

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Zwangere september 2007 mama's:

Sophie uitgrekend op: 02-01-2009
    Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009
    Joyce uitgerekend op: 19-03-2009
    IMD uitgerekend op: 13-04-2009
    Mariella uitgerekend op: 01-05-2009
    Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009
    Gonzo uitgerekend op: 04-05-2009
    Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009

Wie volgt er? Suus, Virginnie, Marsab, Darcy, Rootje ;)

13. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @lopen: Jesse kan heel goed aan 1 hand lopen en van de box naar de tafel durft hij los (3 stapjes)

@Ief: Gefeliciteerd, leuke naam!

@Flesvoeding: vanochtend de laatste poeder op gemaakt en net bij het eten een fles echte melk gehad! Hij keek even raar maar dronk het vrolijk op!

@Virginie: inderdaad en dat is een fijn gevoel als alles lekker gaat!

Hier wordt de traktatie een paddestoel (plastic bekkertje met een rode cirkel erop en witee stippen. En dan een danoontje met een badspeeltje er in. De danoontjes kunnen ze dan op het kdv op eten en het badspeeltje voor thuis. Voor de leiding maak ik ook een paddestoel, maar dan met een melkbeker waar Jesse met porseleinstift iets op getekend heeft en een zakje thee met een koekje er in.

Groetjes Simke

14. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    O, er is er een wakker, ga hem snel halen, tot de volgende keer!

Simke

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik moest eigenlijk nog iets vertellen; binnen enkele weken gaan we verhuizen (we wachten er al 2 jaar op, maar eindelijk is het zover!) en dus hebben we veel kosten om te behangen, verven, paar nieuwe meubels enz.. dat we beslist hebben om volgend jaar enkel voor de wet te trouwen en het kerkelijk huwelijk + feest in 2010 te doen. Dus volgend jaar, gewoon met een paar familieleden thuis aperitieven enz., dan is het officieel.

MAAR, dat betekent dat we terug voor een 2e ukkie kunnen gaan! :D Ik helemaal blij!

Ik zei tegen vriendlief, voor de wet vind ik het niet zo erg om met een bolle buik te staan hoor! ;) Dus gaan we er weer helemaal voor! Nu, vingers kruisen dat het vlot gaat en goed gaat!

Dus, Patries, ik wil zeker als volgende in het lijstje staan! :D

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Patries: Wat doen ze daar dan aan, aan dat vocht? Hier nog niets van opgemerkt, tot nu toe.
    Over dat zwanger zijn, ik denk echt dat je de ene zwangerschap niet met een andere kan vergelijken. Ik ben nooit misselijk geweest bij Keld en ik hoop natuurlijk dat het bij een 2e ook zo gaat zijn.
    6 weken wachten voor een echo, bah, zo lang!

@ Traktaties: Jullie zijn allemaal erg creatief en vindingrijk hoor! Gelukkis is Keld pas na zijn verjaardag naar het kdv beginnen gaan, zodat ik er pas over een jaar mijn hoofd over moet breken! :)

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Mariella: krijg ook helemaal kippenvel van je verhaal. Als ik het iemand gun om een goede zwangerschap te hebben dan ben jij dat.
    Pff, wat zal jij een moeilijke tijd doormaken nu zeg! Ik denk aan je en duim zo hard voor jullie dat het dit keer gewoon goed gaat.
    DIKKE KNUF!

18. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Alweer 600 bladzijdes vol getypt! :whistle: na een jaar is dat toch wel heel erg mooi!

Ief van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kyan. Laat je lekker verwennen en geniet ervan! Gelukkig dat je koninskoppel niet op dezelfde dag is geboren! Wil wel heel graag een foto zien van je kleine man!

Lovewinnie gelukkig gaat het alweer beter met je meisje! altijd zo sneu he als ze ziek zijn!

Pris veel feest daar dus! veel plezier.

Mariella, oh meid wat heb ik met je te doen! wat vreselijk zeg! heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie het heel gezellig hebben in NZ en dat je even helemaal tot rust komt, na al deze ellende! knuf! Maar natuurlijk gaan we wel van het goede uit en hopen we op een super mooie echo maandag!

Patries, heb er geen ervaring mee, maar ik heb ook geen idee wat het kan zijn, halen ze dat vocht er uit met een naald dan? sterkte! Wel mooie dingen heb je gemaakt zo te horen! leuk met Piraatjes!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker genieten!

Simke; wat leuk ook jou traktatie, wat een werk ook he, maar wel heel erg leuk!

Virginie; wat een goed nieuws allemaal! gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! en nu maar hopen dat het snel raak is he! echt super allemaal!

~~~~~~

Gaan jullie nog wat leuks doen komend weekeind? wij niet echt byzonders.

Marijn loopt al helemaal los achter z'n loopwagentje, echt super trots is hij dan! En aan de hand loopt hij al heel lang mee. Nu nog z'n eerste stapjes los ;)

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.950
    113
    Ja, ik wil ook toegevoegd worden aan het lijstje binnenkort haha, nu maar hopen.

@virginie: verhuizen is ook leuk en voor een 2e is helemaal super natuurlijk! Dan het feest een jaartje later, dat kan toch ook.

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

dit is de foto hier geworden, nogmaals bedankt voor het idee en voor het idee voor de komende verjaardagen. :)

ps kan iemand mij tips geven over schoentjes, bobux vind ik voor nu nog vrij prijzig maar zitten wel fijn, zijn er goede vervangers?

Deel Deze Pagina