September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.962
    113
    Ik heb nu schoentjes van 'op kleine voet', die bevallen wel heel goed. Jesper kan ze niet zelf uittrekken en ze vallen ook niet zomaar uit. Eerst had ik aapies voor hem, maar die vielen wel uit, erg jammer want vond ze erg schattig.

2. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik zal 1 dezer dagen eens kijken of ik een foto'tje kan plaatsen. Dat verkleinen lukt mij niet echt nl. Iemand tips?

Patries, zou wel heerlijk zijn een zwangerschap zonder misselijkheid he? Ik ga voor je duimen! :)
    Mijn zwangerschap van Kyan was ook anders dan die van Lyn. Met Lyn was ik 14 weken misselijk en met Kyan maar 3 weekjes hooguit! Er is nog hoop dus hahaha

Voor diegene die bezig zijn. Toi Toi, duim voor jullie!

Virginie, spannend dus jullie gaan nu ook voor t echie?

Anoek1, ik kan je helaas niet helpen met advies. Lyn loopt nog niet, die staat nu alleen overal aan. Zij heeft nu van die slofjes van stof en leer aan de onderkant. Succes met schoentjes vinden!

Mouschy, wat knap van Marijn. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ie los kan lopen. Zal wel niet lang meer duren denk ik :)!

Simke, wat een leuke traktatie! Super leuk bedacht!

3. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hier even een vervelend ego bericht....

vandaag verloor ik ineens bloed en kreeg veel krampen en een enorme hoofdpijn. Ik de gynaecoloog gebeld of ik vandaag langs mocht komen in plaats van a.s. dinsdag en dat kon gelukkig. Er is een echo gemaakt en daar blijkt dat de vruchtenzak (zoals hij dat noemde) te klein is voor de tijd dat ik zwanger ben, ook klopte er geen hartje... :cry:

Ik kan er dus wel vanuit gaan dat dit een miskraam wordt, voor de zekerheid is mijn bloed geprikt voor het hcg om te kijken of deze in een week tijd afneemt of stijgt - maar mijn gevoel zegt al dat dat niet zo zal zijn. Het meest stomme vind ik nog dat ik vlak nadat ik zwanger was gedroomd had dat ik een miskraam ging krijgen - hoe bizar.

Maar zoals jullie je kunnen voorstellen ben ik erg verdrietig en baal als een stekker. Hoop maar dat het allemaal snel weer achter de rug is. Moet volgende week nog wel terugkomen.

Zucht...

@Ief - gefeliciteerd met Kyan

Verder even niet zoveel zin om te reageren, ga lekker in een warm bad en kruip onder de wol.

Veel liefs!

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hoi hoi!

Ben ik ook weer een keertje hoor!

Met Aiden gaat het nog steeds niet toppie...
    Hij blijft heel hangerig en steeds stijgt zijn temp weer.
    Ook heeft hij nog steeds een loopoor. Ik blijf spuiten met de neusspray!
    Als hij over een halve week nog ziek is, moet ik een afspraak bij de HA maken.
    Zaterdag dus zijn feestje, maar ik denk dat hij dan nog niet beter is.... :(

@ Ief: Meid van harte met jullie zoontje Kyan! Leuk want Aiden heeft voluit: Aiden Kyen (de 2e naam bijna hetzelfde dus!)

@ Gonzo: meid wat erg...Heel veel sterkte nu! :cry:

@ Mariella: Voor jou ook een hele dikke knuffel, ik duim dat alles toch goed is!

@ Hellokitty: je bent dus niks wijzer geworden! Hhmm..gelukkig is het niets ernstigs! ;) En wat super dat Tara los heeft gelopen! Ik zei het je toch, toen ik bij je was! Dat het bij haar niet zo lang meer zou duren! ;)

@ Joyce: girl, leuk weer eens wat van je te horen! Alles gaat dus goed met je, fijn!

@ virginie: Jeah! Leuk hoor, dus toch weer voor een 2e gaan! hihi Super hoor!

@ Pris: wat leuk dat je ventje zo geliefd was daar, maar goed, dat is toch ook niet meer dan logisch toch! ;) :D

@ anoek: ik heb de schoentjes van Aiden, toen hij toch nog niet liep, gewoon bij de wibra/ hans textiel of de hema gekocht! En nu heeft hij flexibele loopschoentjes, die heb ik besteld bij De Babykraam!

@ Patries: leuk he, weer zo'n bevestiging met de mvm zw.test!
    En nee, Aiden heeft geen last van opgezette balletjes o.i.d.!
    Lijkt me wel sneu, heeft hij er last van dan!?

@ Saskia: ook al een vlotte meid! Leuk dat ze los loopt!

@ Mouschy: Aiden loopt ook alleen nog met zijn baby walker, hopelijk binnenkort ook los! Maar...nu hij ziek is kan hij niet echt oefenen he. :(

@ simke: leuk hoor, die traktaties! Orgineel! :D

@ suus: mooie taart zeg, die je gemaakt hebt voor de verjaardag van Jesper! Goed gelukt! En welke smaak had jouw taart?

@ lovewinnie: beterschap voor Alicia!

@ noor: heo is het met de verkoudheid van jouw mannen?

meiden ik weet het ff niet meer!
    sorry voor degene die ik vergeten ben! :oops:

5. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Gonzo: O nee meid, wat erg. :( Heel veel sterkte en dikke knuffel voor jullie.

@Simke: leuke traktatie voor Jesse. Erg orgineel. :p

@Virginnie&Suus: jullie plekken staan gereserveerd hoor voor op de lijst. ;)

@Virginnie: Wauw dus nu al voor een 2e. Gaaf hoor! Nou klusse dan maar. :p Dan hebben jullie in 2010 een groot feest met 2 kids erbij. Leuk leuk leuk.

@Moushy: Super hoor dat Marijn los loopt achter zijn babywalker. Hier ook eentje die dat al een paar weken doet. Ook aan 1 handje lopen. Heel af en toe staat hij los en zet hij een stapje, that's it. Het komt allemaal vanzelf.

@Anoek: Leuke foto van Sarah. Goed idee van Darcy ;)
    Tja de schoentjes. Jamie heeft eigenlijk alleen schoentjes aan buiten, meer voor de bescherming. Ik heb ze gewoon bij de zeeman gekocht. Binnen loopt hij op zijn sokken en als het lekker temp in huis is op zijn blote voetjes. Straks als hij echt zelf kan lopen ga ik betere schoentjes kopen met harde zool. Nu is het alleen nog oefenen en ik gehoord dat dat het beste is op blote voeten, vandaar.

@Marsab: Balen meid dat het nog niet lekker gaat met Aiden. Hoop dat hij zich morgen al beter voelt, zodat het feestje zaterdag door kan gaan. duim voor je meid.

@Ief: dus het kan echt een zwangerschap zonder of bijna zonder misselijkheid. We gaan daarvoor. hihi
    Geef je Kyan eigen bv of fv? Goed dat Lyn ook zelf staat. Hoe reageert ze op Kyan?

Meiden ben net terug gekomen van mijn training hardlopen. Was meer joggen, aangezien ik last heb van mijn knieen. Heb ik weer. :( Ik ben iig gegaan en het was best lekker. Zaterdag weer, hoop dat het dan beter gaat.

O ja wat betreft Jamie zijn testikel. Heb geen idee wat ze er aan gaan doen. Hij echt er opzich geen last van. Maar ene keer zit er meer vocht in dan andere keer en dan lijkt het erg gespannen zeg maar. Kan niet prettig zijn naar mijn idee. Volgende week maar weer met de ha bellen, kijken wat ze zeggen.

Ga even douchen en relaxen.

Tot morgen. liefs, Patries

6. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai mama's

Patries, wat goed dat je meedoet aan mvm! Heb ik toen ook gedaan, weet alleen niet of ik het een tweede keer weer zou doen....maar het is wel super dat je er iemand mee kunt helpen!
    Hier ook een zwangerschap gehad met weinig misselijkheid, dus dat bestaat echt hihihi!
    Wat vervelend van jamie's testikel. Gelukkig heeft hij er geen last van...ben benieuwd wat ze er nu aan gaan doen...

Simke, wat lekker creatief ben je! hartstikke leuk die traktatie!

Virginie, wat spannend dat jullie nu voor een 2e gaan! Hoop voor je dat je snel een ukkie in je buik hebt!

Mariella, hoe gaat het nu met je?

Mouschy, die eerste stapjes komen vanzelf! Zal vast niet lang duren als hij ook al achter z'n loopwagentje loopt!

Anouk, leuke foto! Ennuh heb je de schoentjes van roosjes al gezien? Die zijn erg leuk! Ga ze morgen bestellen, kan nu niet meer want ik moet eerst het voetje van mn liefie opmeten...stond al voor haar kamerdeurtje toen ik me ineens bedacht dat ik ook heus wel tot morgen kan wachten en haar nu niet half wakker hoef te maken daarvoor hihi :oops:

Ief, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Kyen! Fijn dat het zo goed is gegaan en dat het goed gaat met jullie! Wauw een dochter en een zoon....

Gonzo, heel veel sterkte meid! Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Zo blij dat je zwanger bent en dan gaat het misschien allemaal in rook op.....toen ik mn miskraam kreeg heb ik altijd gedacht....dan was het vast niet ok en was het kindje vast ziek geworden.....alles heeft een reden en dat heeft mij toen heel erg geholpen! dikke knuf

Marsab, he meis, ik dacht al waar ben je toch....wat balen dat het nog steeds niet top gaat met Aiden! Pfff, zielig! Hoop toch echt dat hij voor zaterdag wat beter is en er lekker van kan genieten hoor!
    Ja goed he van mn meis? dacht echt dat het nog wel heel lang ging duren voordat ze dr eerste stapjes zou zetten, maar zo ineens zet ze dr eerste stapjes 1 dag na dr verjaardag! ze is nog wel beetje bang hihi

Ik ga weer voor de tv hangen...ben die film op net 5 aan het kijken...ben ff vergeten hoe die heet....iets met wedding.....

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.962
    113
    Even snel een reactie hoor, heb niet te veel tijd, heb straks mijn proefkapsel!

@marsab: onze taart was citroenkwark met lemoncurd, best lekker al zeg ik het zelf.

@patries: zwanger zijn kan ook heerlijk zijn hoor, bij Jesper had ik de eerste 38 weken nergens last van en voelde ik me juist heerlijk. (op wat rugpijn na, maar dat heb ik altijd wel)

@ief; natuurlijk nog GEFELICITEERD met kyan!

@gonzo: nee he meid, wat een verschrikkelijk nieuws. Ook erg vreemd en eng dat je het al gedroomd had, hoe nu verder?

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Gonzo: héél veel sterkte, wat een rotbericht :( Ik kan me best voorstellen dat je verdrietig bent... die droom moet je dan al iets duidelijk gemaakt hebben... nogmaals sterkte...

@Mariella: bij jou schieten woorden tekort... hou ons op de hoogte - ik denk aan je en hoop op positieve berichten volgende week.

@Marsab: sterkte met de kleine man. Hij heeft het goed te pakken, hè? Zo zielig, een ziek kindje...

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Gonzo, heel veel sterkte, wat een rotnieuws. Hele dikke knuffel

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Virginie en Suus: ik ga meedoen voor de zwangerenlijst! Hoop dat ik eind december zwanger ben, zou mooi zijn :) Je weet het niet, he.

@Suus: maak je even een foto van je proefkapsel?

@Anoek: hier ook nog geen schoentjes, kopen ze pas als Ollie los kan lopen. Oma wilde de eerste schoentjes cadeau doen, dus vooruit :)

@Patries: moeten jullie nu terug naar de ha voor Jamie? Kunnen ze geen foto maken om te zien wat de oorzaak is? Ik zeg het even simpel, ze zullen heus nog andere onderzoeken kunnen doen, maar goed, het kan inderdaad niet prettig zijn voor je jongen.
    Hoe gaat het verder met je? Begin je NU AL weke delen te krijgen in je zwangerschap (knieën) :p ;)

@Ief: HIEP HIEP HOERA, JE ZOON IS ER! Gefeliciteerd, mama. Zet je een foto neer hier?

@Joyce: fijn dat het goed met je gaat!

@Mouschy: 600 bladzijden? Dat is toch 'peanuts' voor deze kletskousen, hahaha! Goed he, dat we gewoon zijn verder gegaan en nog altijd contact houden.
    Ik heb zelf altijd veel aan jullie tips en ervaringen.

@all: ik heb mijn mobieltje definitief gesloopt. Er ligt hier een zielige SIM-kaart te wachten op een nieuw huis, dat gaan we zo halen bij T-Mobile. Kan ik weer de hele dag gaan spelen met mijn nieuwe telefoon :rolleyes: ;)

Ik dacht gisteravond, nadat de telefoon was gevallen: hey, ik heb geen beeld, maar wel geluid. Als ik nu op 1 druk, krijg ik mijn man dan te pakken... Wat denken jullie?

"1-1-2 Alarmcentrale, goedenavond..."

*drukte van schrik de telefoon uit* :oops:

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Jikke: Happy Birthday voor HANNE! Hoe is het ondertussen met je gezinnetje?

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Mouschy: Marijn zal binnenkort dus ook los lopen!

@ Anoek: Wat een cute foto! Handig toch, als je tips krijgt van andere mama's! :D Over de schoentjes, ik heb niet speciaal een 'typisch' babymerk genomen en ze zijn oké.

@ Ief: We zijn benieuwd naar je ukkie! En naar Lyn ook natuurlijk!

@ Gonzo: :cry: Bah, wat een nieuws! Ik hoop dat het alsnog goed komt, maar indien niet, dat je het een plaatsje kan geven..
    Dit is de reden dat ik bang ben om zwanger te worden. Dat het ook misgaat..

@ Marsab: Zielig hoor voor Aiden. Ik hoop dat hij morgen toch iets of wat in orde is voor het feest. Of willen jullie het dan ook uitstellen?

@ Patries: Ben benieuwd voor Jamie's testikel. Knap dat je zwanger bent én begint hard te lopen. Zal wel gunstig zijn voor je lichaam denk ik.

@ HelloKitty: Was het een leuke film? :D

@ Suus: Ik ben benieuwd naar je kapsel.. :D

@ Darcy: We zijn toch ongeduldig hé :) , meteen zwanger willen zijn! Mijn vriend zegt dat hij het leuk vindt als het niet meteen prijs is, want dan is het elke maand spannend :rolleyes: . Oké, wil wel 1 of 2 maanden wachten, maar dan is de lol eraf vind ik, dan begin ik me al zorgen te maken :oops: .
    Oeps, alarmcentrale afgeduwd! :)

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ief: gefgeliciteerd met Kyan!
    Nu lekker thuis genieten met zijn 4en!
    Ben benieuwd naar een foto! :)

Jikke: gefeliciteerd met Hanne! Hoera hoera!
    Hoe is het met jullie?

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.962
    113
    @darcy: haha, wat een mop, stiekem 112 bellen.. Nee hoor, erg lullig, ik heb het ook een keer gehad toen ik in de auto zat, in mijn eerste reactie heb ik hem toen ook direct uitgedrukt.
    Hier ook nog geen echte schoentjes hoor, alleen slofjes, maar dat vind ik wel prettig omdat we veel op de fiets zitten en het toch een beetje koud begint te worden.

Ik ben nu nog bij mijn ouders, maar zal straks even foto plaatsen van mijn proefkapsel.

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden, ben ik ook weer eens :) Sorry hoor dat het weer zo lang geleden is.

Even een paar korte reacties:

Gonzo en Mariella, heel veel sterkte meiden, ik heb met tranen in mijn ogen jullie berichtjes gelezen, ik hoop zo dat het goed blijft gaan voor jullie! Ik duim voor jullie hoor!

@ jarige kindjes (en die jarig geweest zijn natuurlijk) jullie gefeliciteerd! En de mama's ook natuurlijk he ;)

Even het laatse nieuws uit Utrecht :) (van uw oververmoeide reporter :-s )
    Hier gaat het allemaal zijn gangetje, Marissa is helemaal uit haar doen door de prikjes vorige week. Ze is er niet ziek van, maar het hele ritme is naar de knoppen en ze is de halve nacht wakker en wil niks anders dan alleen maar bij mij hangen.
    Je snapt het al, ik loop met wallen tot op mijn tenen en een humeur als een donderwolk. Gelukkig heb ik haar net met veel moeite in slaap gekregen en ligt ze al een uurtje, kom ik ook weer eens aan mezelf toe :)
    Verder gaat het wel weer met mij, ik kan jullie vertellen dat we besloten hebben om toch wat actiever aan de 2e te gaan werken :-$ ;) en aangezien ik waarschijnlijk vandaag mijn eisprong heb, is er druk geklust afgelopen dagen 8) Dus hopelijk heb ik over 2 weekjes (de dag dat we vertrekken naar sicilie voor onze vakantie) goed nieuws.

Ik ga nu even snel schoonmaken, hopelijk slaapt marissa nog lang genoeg.
    Tot later weer!

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Rootje: ik zag net bij de Kruidvat dat zij van eigen merk ovulatietesten hebben (1 maand voor 9.95) én zwangerschapstesten (2x voor 5 euro.)
    Ik heb zelf een zeer voelbare aanloop naar mijn eisprong, dus hier is het nog niet nodig. Toch weet ik dat wij bij Ollie in de maand dat ik zwanger werd wél testen hebben gebruikt... en het was raak :)

Jullie vooral lekker klussen dan maar... maar goed, de goedkope testen zijn er :D
    Hoop op leuk nieuws voor jullie over een paar weken!

17. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Het is toch echt doorgezet, verlies veel stolsels en veel bloed, het had helaas niet zo mogen zijn. Het is al de vierde keer dat ik het meemaak, maar het went nooit...

Bedankt voor jullie lieve berichtjes in ieder geval.

Sorry dat ik even niet op jullie reageer.

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou en dan het bezoek aan het CB vanmorgen...

Ollie weegt 11120 gram, is 77 cm lang en doet het over het geheel genomen hartstikke goed. Als het pak Nutrilon Forte op is, gaan we over op de halfvolle melk met Bambix. Weer een stapje verder richting 'grote jongen' :confused: ;)

De 4e prikken werden goed ontvangen door meneer: de 1e was pijnloos, de 2e vroeg om kort gejammer. Toen we opstonden, was het alweer over. Mijn held :)

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Darcy: Je mannetje groeit dus aardig! Tja, elke keer zetten ze een stapje richting 'grote jongen'.. Van een baby is er nu echt geen sprake meer. Heb het er soms moeilijk meer, maar ik geniet met volle teugen van Keld en zie hem met plezier opgroeien.. :D

@ Gonzo: :( Wat naar! Neem effe tijd voor jezelf nu! *Knuffel*

@ Rootje: Ik was me juist aan het afvragen hoe het me je gaat. Moe dus! Veel plezier met het klussen in ieder geval! We wachten dus op goed nieuws!

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Haha, tja ik had nog 9 ovulatie testen (van sensitest.nl, ook erg goedkoop) liggen van zo'n 2 jaar geleden ;) (die nog net niet over de houdbaarheidsdatum waren :)) Die hebben we toen niet nodig gehad, dus die heb ik deze maand maar gebruikt en hij was gister echt knal positief (zie foto in album). Ik voel m'n eisprong meestal ook wel goed aankomen gelukkig, maar toch even voor de zekerheid he, als ze er toch liggen.
    Enne die zwangerschapstesten had ik inderdaad vorige maand ook, werkten prima dus die ga ik misschien over een tijdje maar in huis halen. Eerst maar even afwachten hoe het gaat verlopen komende weken.

@gonzo, he balen meid, heel veel sterkte hoor! Ik leef met je mee. Een hele dikke knuffel van ons!

Zo huis is weer een beetje aan kant en marissa heeft zich netjes gedragen en word nu pas wakker :)

Deel Deze Pagina