@Mariella: O jeetje meid. Ik heb met tranen in mijn ogen je berichtje gelezen. Ik had zo gehoopt dat ze het fout hadden en het toch goed zou zitten. Meid ik heb er geen woorden voor. Alleen maar dat ik jullie heel veel sterkte wens en het vreselijk vind dat jullie dit verdriet moeten meemaken. Dikke knuffel voor jullie meid.
Hey allemaal, Fijn dat jullie zo meeleven. Tja, ik kan niet zeggen dat ik me goed voel, maar ik aan de andere kant probeer ik het een plekje te geven en te accepteren dat het niet goed was en dan is het maar beter vroeg in de zwangerschap. Ik snap alleen niet dat ik het al 4x meegemaakt hebt...soms ga je aan jezelf twijfelen - dat onzekere is nog het ergste van allemaal. Ik heb wel heel veel bloed verloren en heel veel stolsels en dingen waarvan ik geen idee heb wat het zou moeten zijn , ik kon er echt niks van maken, maar het was ook nog maar heel pril toen het is gestopt met groeien waarschijnlijk. Verder probeer ik alles weer wat op te pakken en zoek ik veel afleiding. Morgen moet ik weer naar de gynaecoloog om te kijken of alles eruit is gekomen...dat klinkt zo naar . @Marsab - wat vervelend zeg dat Aiden nog steeds niet opgeknapt is, hopen dat hij met ab weer snel de oude is. @Pris - leuk die foto's en fijn dat jullie een geslaagd feest hebben gehad @Jennifer - kan me voorstellen dat het druk is, gelukkig gaat het goed samen. Die zuurkoolschotel klinkt ook wel erg lekker! @Mariella - tja, ik zou willen dat ik alles wat onterecht was kon veranderen...maar helaas kan ik dat niet. Heel veel sterkte! Leef erg met je mee Verder weet ik het even niet meer....sorry voor iedereen die ik vergeten ben. Liefs!
hallo mama's ff snel spieken hier en snel reageren.... ben druk geweest vandaag met schoonmaken, houd dat nooooooit op? zit nu lekker op de bank, private practice te kijken, leuk! Mariella, ik weet niet wat ik moet zeggen....zo oneerlijk! Waarom alweer jullie? Heel heel heel veel sterkte toegewenst! Blijf sterk meis, ook al valt dat niet mee!dikke knuf! marsab, fijn dat Aiden een kuurtje krijgt! Hopelijk gaat het nu snel beter met je mannetje! Jennifer, he meis, alles goed daar? druk zeker met twee kleintjes? en woow wat goed zeg al 16 kilo afgevallen! @ allemaal, alle kindjes zijn al bijna jarig geweest...woow wat snel gegaan he? Virginie, hoe is het met jou? al leuke plannen voor het nieuwe huisje? Vind keld het nog steeds leuk op het kvd? Pris, mooie foto's! Je kunt echt zien dat Tygo geniet he in die auto! Gaaf! Fijn dat de verjaardag leuk was! Wat een belevenis voor de kids he? Mijn meis had ook zo goed door dat alles om haar draaide, ging zelfs bovenop de ingepakte kado's zitten enz. hihi Hopelijk word je zelf niet ziek en is je man snel weer beter! Liefs
Zwangere september 2007 mama's: Jikke: bevallen van Meike op: 04-09-2008 (3550 gram en 50 cm lang); zusje van Hanne (19-09-2007) Ief: bevallen van Kyan op: 12-09-2008 (3320 gram en 49 cm lang); broertje van Lyn (07-09-2007) Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Mariella uitgerekend op: 01-05-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009 Wie volgt er? Suus, Virginnie, Marsab, Darcy, Rootje Ik heb de lijst aangepast...
Hey meiden, Even snel een berichtje van mij. Hebben een druk weekend gehad en daarnaast ben ik zo zo zo moe. Dus toch de hormonen. Mijn gezicht zit o ok onder de pukkels. Bleh, die gaan toch wel weg? Maar verder voel ik me nog steeds super. Heb nog wel last van mijn knieen, vooral na een dagje op hakken lopen. Tja misschien niet zo slim Nog een paar daagjes en dan Jamie zijn verjaardag. Heb er zo'n zin in Jamie is nu wel verkouden aan het worden, dus hoop dat het niet doorzet. Verder gaat alles goed. Wel beetje minder naar mijn zin op het werk. Ze zijn daar zo gestressd, daar heb ik echt geen zin in. Ach ja zijn maar 3 daagjes in de week. @Moons: Nog van harte met Milan zijn verjaardag. @Pris: zo te zien een super vakantie gehad, wat een super leuke foto's. Hier is het over 3 weken kermis, gaan we ook met Jamie in de draaimolen, heb er nu al zin in. En ook al een leuke verjaardag gehad zo te horen. Heerlijk meid. @Jikke: nog van harte met Meike. @Las: leuk weer even wat van je te horen. Je zal het zeker druk hebben met 5 kids. @Marsab: goed dat Aiden nu toch ab heeft gekregen van de ha. Ondanks alles toch nog een leuke verjaardag gehad. Jullie alle 3 beterschap. @Anoek: leuk dat je schoonzus een 2ling krijgt. Speciaal hoor @Mobielfreak: Succes met de 20 weken echo morgen. Spannend. en.... toen wist ik het niet meer. Hoop morgen wat meer fut te hebben na het werk, ben dan eigenlijk van plan te gaan hardlopen. We zullen zien. Liefs, Patries
@Gonzo: jij ook heel veel sterkte meid. Vind het ook heel oneerlijk voor jullie. Soms begrijp je niet waarom dingen zo moeten lopen. Dikke knuffel
@ Gonzo. Sterkte meid en succes morgen. Heftig hoor allemaal en de 4e keer al..jeetje....Dikke knuffel voor jullie! @ Patries Ik duim voor jullie dat Jamie niet ziek gaat worden! Jammer dat je t minder naar je zin hebt op t werk. Zijn maar 3 daagjes idd maar wel belangrijk dat je t naar je zin hebt! Succes! Ben je begonnen met start t run? Had je bij Jamie ook pukkels of niet? @ HelloKitty Schoonmaken...pff houd op zeg....... Grappig dat ze t toch wel een beetje door hebben! Fijne avond Ben klaar met spammen hoor haha...
Lieve mariella, Hier schieten woorden tekort... Ik had zo gehoopt voor jullie dat het toch goed zou blijken te zijn. Het is echt niet eerlijk... Heel erg veel sterkte meis! xxx
Pris: wow wát een leuke foto's! Die met die zonsondergang is ook zoooooo lief! Jullie zien er zelf ook superontspannen en goed uit! Top dat het feestje zo geslaagd was!
@ Pris: Wat een mooooooie foto's zeg! Echt lekker relaxed! En fijn dat jullie zo'n leuk verjaardagsfeest hebben gehad. Wat worden onze kids lekker verwend. @ Gonzo: Moet echt niet makkelijk zijn, 4 keer een miskraam. Aan de andere kant, Thijs is er, dus hoef je niet aan jezelf te twijfelen, maar eigenlijk begrijp ik het wel. Sterkte! @ HelloKitty: Neen, poetsen houd nooit op! Zeker niet met dieren én een kind in huis.. Je poetst in de ochtend en s'avonds ligt er terug kattenhaar, om gek van te worden. We zijn druk bezig in het huis, deze week behangen en dan schilderen! Keld gaat donderdag terug naar het kdv, maar ik denk dat hij het wel nog leuk vind. Hoe gaat het met jou meissie? @ Patries: Mmm, pukkeltjes.. Ik wil je niet 'bang' maken voor niets, maar ik heb nooit pukkels, maar tijdens mijn zwangerschap had ik er de héle tijd. Was echt niet leuk, maar ja, die hormonen hé..