September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mariella: had je al een PB gestuurd in de hoop, dat je met mooi nieuws zou terugkomen. Dit is écht verschrikkelijk... zo oneerlijk...
    Ik wens je veel sterkte, 't is dubbel verdriet, hè...

@Gonzo: ook jij veel sterkte. Wees extra lief voor jezelf nu, 't is al heftig genoeg.

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Pris: die zonondergang-foto vind ik echt schitterend, lekker dat mollige lijfje op de voorgrond... Alle foto's zijn leuk en wat zie je er goed uit!

@Marsab: 't feest achter de rug, maar je zoon nog zo ziek. Fijn dat er nu naar je geluisterd wordt, de kleine man is lang genoeg aan het kwakkelen, he! Sterkte met hem, hoor!

@Patries: 7 weken zwanger alweer :confused: :)

@all: hier ook een zoon die al bijna 3 weken snottert en hoest. Zijn eerste levensjaar zat vól snotterbuien. Waanzinnig. Hoop dat hij meer en meer weerstand opbouwt.
    Verder nog een weekje en dan wordt hij 1. Heb gisteren een mooie taart bestelt bij de banketbakker. Ben steeds emotioneler aan het worden, het is ook niet niks... denk dan vaak: "vorig jaar rond deze tijd" etc.

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Mariella: Ik weet net zoals alle andere niet wat ik moet zeggen. De rillingen lopen over mn lijf. :cry: Wat kan de wereld toch hard en oneerlijk zijn! Hele dikke knuffel voor jou!

Gonzo: Ook voor jou heel veel sterkte meis! En weet ook niet wat ik erop moet zeggen.

Pris: Wat een schitterende foto's zeg, echt geweldig! Ja, en het badje is TOP! :D

Darcy: je beleeft heel je zwangerschap van Ollie weer opnieuwd hé?! Had ik ook met Kyra. Je denkt steeds van toen en toen en toen....
    Maar nu ze 1 jaar is geworden lijkt het wel alsof de ontwikkeling nog harder gaat. Ze groeit echt met de dag, ongelooflijk! Ze is een echte dreumes ;)

Marsab: Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Maar jammer dat Aiden nog steeds niet is opgeknapt. Waarschijnlijk zal het nu snel beter gaan met de AB. Dikke knuffel

Ga weer snel verder met werken ;)

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: jij druk bezig met het schilderen en behangen. Wij hier ook. Gisterenavond is de vloer klaar met het aanleggen, alleen de afwerking nog. Deze week plafond balken schuren en verven. Alles moet op zaterdag a.s. klaar zijn want Matthew viert op zondag zijn verjaardag :confused:

@ Pris: wat mooie foto's, ik mis Tunesië toch wel. Dat markt is zo herkenbaar. Daar heb ik leuke asbakje gekocht, leuk voor de versiering!

@ Gonzo: Ik snap wel dat je verdrietig bent want je wilt graag broertje of zusje aan Thijs geven. Sterkte en knuffels voor je....

@ Patries: toen ik niet zwager was had ik altijd pukkeltjes. Toen ik zwanger was was ik pukkelvrij. Maar ik heb nu pukkeltjes weer terug.... :(

@ Darcy: ik denk ook veel aan de laatste tijd van vorig jaar met zulke buik rondlopen, zat op te wachten wanneer hij eruit kwam...nu is Matthew al groot en zo. zo had ik geen jaar geleden durven dromen hoe Matthew eruit zal zien en hoe hij zo is...
    Ik moet nog de taart bestellen en dat ga ik vanmiddag doen.

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) 1 jaar!
    31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar!

September
    01: Judith (Brigitte) 1 jaar!
    02: Yassine (Newlymom) 1 jaar!
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar!
    06: Ayla (Jessica24) 1 jaar!
    07: Lyn: (Ief) 1 jaar!
    08: Kyra (Joyce82) 1 jaar!
    11: Tara (HelloKitty) 1 jaar!
    11: Marissa (Rootje) 1 jaar!
    12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar!
    12: Yasmine (Maart) 1 jaar!
    13: Aiden (Marsab) 1 jaar!
    13: Jesper (Suus) 1 jaar!
    13: Eva (Edokid) 1 jaar!
    14: Daimy (Rian)1 jaar
    15: Thijs (Gonzo) 1 jaar!
    15: Niels (Savita)1 jaar!
    19: Hanne (Jikke) 1 jaar!
    20: Sophie (Sophie) 1 jaar!
    21: Milan (Moons) 1 jaar!
    24: Jesse (Simke) (morgen)
    24: Tygo (Pris) (morgen)
    25: Jamie (Patries) (overmorgen)
    25: Anne (Saskia) (overmorgen)
    28: Daniëlla (Han)
    29: Matthew (Miranda040172)
    29: Timothy (Modigliani)
    30: Ollie (Darcy)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

6. Jmr

Jmr Niet meer actief

Goedemiddag mama's!

Patries, ff lekker rustig aan doen dus! En misschien als Jamie een tukkie doet, mama ook een tukkie? Hoop voor je dat Jamie niet ziek word! Dat zou niet leuk zijn op zn verjaardag! ennuh van dat gestress op je werk moet jij je niks aantrekken he! (lekker makkelijk gezegd, I know!) Stress is niet goed als je zwanger bent! En wat die pukkeltjes betreft...die gaan wel weg hoor! is puur hormonaal! Knuf!

Pris, Wauw die foto van zonsopkomst! Heel mooi! heb je die zelf gemaakt?

Virginie, hier een hond in huis! Die doet de hele dag niks als slapen (engelse bulldog, die zijn zoooo lui hihi) maar toch ligt het heeeeele huis vol haren! Pfff, vreselijk! Met mn meissie gaat het goed! Ze ligt nu lekker te slapen.

Darcy, wat zielig dat Ollie al zo lang verkouden is! En is dat hoesten nog niet over? Getsie! Ik was ook heel emo tijdens haar eerste verjaardag....ik keek een dag voor haar verjaardag ook steeds op de klok....om zolaat gebeurde dat, en om zolaat gebeurde dat....

Joyce, ik vind ook dat ze nu ze 1 jaar is, ineens heel snel gaat met haar ontwikkeling! Vind haar soms al zo wijs!

Miranda, ow jeetje, wat een geklus! en voor zaterdag klaar....stress!

Lopen, mn meissie loopt steeds grotere stukken los. En trots dat ze is!
    Wauw, vind zo knap van haar! Ze loopt ook steeds vaker, grappig!

Schoonmaken, heb er zo'n hekel aan! ben echt elke dag bezig met schoonmaken! soms denk ik wel eens, ben ik nu de enigste die daar dag in, dag uit mee bezig is?

Nou, kga weer ff verder....de wc moet ff gedaan worden! :rolleyes:

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ben ik weer :D

De echo was goed :D
    Het heeft hele lange vingertjes en hele lange beentjes en het is.....

Een baby :) we houden het nog even geheim wat het is ;)
    Ik krijg met 30 weken weer een echo werd vanmorgen ineens verteld, dus was helemaal blij, dat we dan weer naar dat kleine frummeltje mogen kijken.. Nu nog hopen dat ik niet in hij/zij vorm ga praten, want dan weten jullie het ook snel genoeg hahahahhaa

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Mobielfreak: Flauw hoor.. ;) Grapje hoor, hou het lekker voor jezelf, ik zou het ook willen bij een 2e, maar weet niet of ik het zou kunnen! :D Fijn dat de echo goed was, dat is het belangrijkste!

@ HelloKitty: Moest ik tijd hebben, zou ik ook dag in dag uit poetsen, maar heb er écht geen tijd (en zin) voor. Voor het ogenblik is het een rommeltje, met dat verhuizen enz..

@ Miranda: :confused: Dit weekend al, dat wordt doorklussen dan! Wij brengen de katten dit weekend naar het huis, want we wonen in een huurhuis en mochten maar 1 kat hebben :oops: . Tja..

@ Darcy: Ik ken het gevoel! :) Ik liep echt te snotteren voor het minste, zeker toen ik zijn verjaardagskaartjes las! Vond het zo raar, 1 jaar al..

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ all: AIDEN IS BETER! WAUW, BEN ZOOOOOO BLIJ!
    Nu maken we het ab kuurtje af en hopelijk is hij ook snel van zijn loopoor af! Want die loopt nog iets.
    Oh we zijn zo blij! En Aiden ook volgens mij, hij moest al het lachen, zwaaien, klappen etc. inhalen vandaag hahaha! Wat een vrolijk ventje weer! :)

@ Mobielfreak: wat fijn dat alles goed was!

@ virginie: wat erg he dat verhuizen, ik bedoel die rommel. Op een gegeven moment werd ik al gek van een kleine verbouwing!
    Zal wat worden volgend jaar mei.... :rolleyes:

@ hellokitty: heb al weer zin in vrijdag! Weet jij al wat je gaat kopen?! Ik moet nog even goed nadenken...Wat goed dat Tara zo aan het lopen is!
    Wanneer zou bij Aiden het kwartje vallen... :(:

@ pris: wat een gave foto's! Idd die met de zonsopgang is helemaal TOP!

@ Heb vandaag pannenkoeken gebakken (en voor Aiden aardappel met courgette, dat rare kind lust geen pannenkoeken en poffertjes! :confused: )

Nu ga ik lekker bankhangen! Nu al?! Ja nu al! Heb bijna de hele dag schoongemaakt, dus dat heb ik wel verdiend! ;)

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab. Jaaaaaaaaaaaah Aiden weer een beetje beter.
    Gelukkig slaat de ab kuur aan en is je mannetje weer een beetje de ''ouwe''!
    Hoe is t met de verkoop van je huis? Al kijkers?

@ Mobielfreak. Gelukkig was alles goed bij jou!
    Is het standaard om met 30 wkn ook een echo te krijgen?
    Zodra je in de zij-vorm gaat praten weten we genoeg..bij de hij-vorm zal ik zelf geen dingen gaan denken. Ik sprak altijd in de hij-vorm.

@ HelloKitty. Ja foto's zijn zelf gemaakt. :D
    Hebben daar ook foto's laten maken maar deze moet ik nog steeds gaan scannen :rolleyes:
    Knap zeg dat je meissie al zo kan lopen...hier pas net langs de tafel (en mama is nu al trots :D )
    Hier ook dat schoonmaken bah bah bah :evil:
    Maar vind t ook zonde van t geld om t te laten doen :rolleyes:

@ patries Jamie al een beetje opgeknapt?

@ Darcy Beterschap voor Ollie!

@ Miranda Ben je vaak in Tunesie geweest?
    Succes met klussen. Hopen dat t op tijd af is!

@ Darcy...Hier ook vandaag...toen dit en toen dat........
    Morgen 1 jaar...Time flies.......................

@ All bedankt voor de opmerkingen over de foto's!
    Tygo mollig? Hoe kom je daar nou bij ? :D ;) haha

Peter is al wat opgeknapt en als ie zich morgen helemaal goed voelt gaan we met z'n 3-tjes naar de dierentuin!

Fijne avond!

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden,

Ben al heel lang niet meer hier geweest, lees wel vaak bij, maar dacht moet nu toch maar een keertje reageren.

Allereerst heel erg bedankt voor de felicitaties voor de 1e verjaardag van Milan, het was erg gezellig, hij snapte er nog niet veel van, maar vond alles volgens mij wel leuk. Het gaat heel goed met Milan, hij loopt sinds een paar dagen ook al wat langere afstanden los, heel leuk om te zien.

Mariella, las net je berichtje, weet niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte meid en ik weet zeker dat ook jouw droom in de toekomst uit gaat komen.

Gonzo, jij ook veel sterkte, jeetje 4 keer is niet niks.

Gefeliciteerd nog voor alle kindjes die jarig zijn geweest, voor de zwangeren en voor de mama's die alweer bevallen zijn.

Zal mijn best doen om af en toe even iets te schrijven, maar heb het ook heel druk, we zijn druk aan het verbouwen, druk met onze andere 2 boys met school en vriendjes, kortom druk, druk, druk. De dagen vliegen hier voorbij.

Veel liefs Moons

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Welkom terug Moons! :D
    Nog van harte gefeliciteerd met Milan ( :oops: )

Logisch dat je het druk hebt met drie kids. Ik red t af en toe al niet en heb er maar 1 ;)
    Ook al een lopertje. Knap hoor!

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Pris: Van Harte Gefeliciteerd met TYGO's 1e Verjaardag ! Hopelijk hebben jullie een leuke dag en kunnen jullie naar de dierentuin straks!

@ Simke: Fijne eerste verjaardag aan JESSE! Jullie ook een fijne dag natuurlijk!

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) 1 jaar!
    31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar!

September
    01: Judith (Brigitte) 1 jaar!
    02: Yassine (Newlymom) 1 jaar!
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar!
    06: Ayla (Jessica24) 1 jaar!
    07: Lyn: (Ief) 1 jaar!
    08: Kyra (Joyce82) 1 jaar!
    11: Tara (HelloKitty) 1 jaar!
    11: Marissa (Rootje) 1 jaar!
    12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar!
    12: Yasmine (Maart) 1 jaar!
    13: Aiden (Marsab) 1 jaar!
    13: Jesper (Suus) 1 jaar!
    13: Eva (Edokid) 1 jaar!
    14: Daimy (Rian)1 jaar
    15: Thijs (Gonzo) 1 jaar!
    15: Niels (Savita)1 jaar!
    19: Hanne (Jikke) 1 jaar!
    20: Sophie (Sophie) 1 jaar!
    21: Milan (Moons) 1 jaar!
    24: Jesse (Simke) (1 jaar!)
    24: Tygo (Pris) (1 jaar!)
    25: Jamie (Patries) (morgen)
    25: Anne (Saskia) (morgen)
    28: Daniëlla (Han)
    29: Matthew (Miranda040172)
    29: Timothy (Modigliani)
    30: Ollie (Darcy)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Pris: hiep hiep hoera voor Tygo!

@Simke: gefeliciteerd met Jesse!

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Tygo en Jesse van harte gefeliciteerd!!!

Marsab: :whistle: Ben blij dat hij weer wat opknapt!

Mobielfreak: voor ik wist wat het werd praate ik ook al in de zij vorm maar de meeste mensen hebben het altijd over hij dus daar zullen ze niet veel van gaan denken.

Hellokitty: Hier moet ook altijd wel iets schoon gemaakt worden :rolleyes:
    Vandaag gaat Daniëlla wennen op het KDV dus dan heb ik 3 uur lang mijn handen helemaal vrij om het hele huis onder handen te nemen.

Patries: probeer zoveel mogelijk je ruste te nemen en vooral te GENIETEN.

Darcy: ik ben ook heel emo net alsof ik nog strak sta van de hormonen :p

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @Pris: Van Harte gefeliciteerd met Tygo! HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA!

@ Simke: Lang zal Jesse leven in de gloria! Hiep Hiep HOERA!

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik heb in mijn zwangerschap van Tim toen ik nog niet werd dat het een hij was ook veel gesproken over zij totdat we het wisten en toen werd het al gauw dat ik over hij sprak... Dus bij mij is het net andersom hahahaha

Nu ga ik gewoon me best doen om niet in hij/zij vorm te praten, maar we nemen gewoon de 'het' variant :)

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pris: Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van TYGO! Hieperdepiep HOERA!

Simke: Ook van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Jesse. Maak er allebei een leuke dag van!!!

Mobielfreak: Jouw zwangerschap gaat echt hard zeg, pff! En ook al de 20 weken echo gehad. Leuk hoor dat jullie weten wat het wordt. Hou het maar lekker geheim ;)

Hier een drukke nacht achter de rug gehad. Kyra is hartstikke ziek en heb dus vannacht voor het eerst met haar opgelopen. Ze had 40,6 en moest ook veel spugen. Zo zielig joh! Ze heeft heel de nacht tussenin gelegen en kroop zowat in me, dus ja, geslapen heb ik niet *gaap*!
    Dus ben best brak nu! Vanochtend gaat het wel ietsje beter met haar, maar goed de thermometer geeft nog 39 aan! Vandaag maar lekker vertroetelen en lekker fruitje eten!

Heb vanochtend ook afspraak gemaakt voor 20 weken echo. Op 1 november om 09.00u is het zover, JIHA! Kan nu al niet wachten. Ben zo benieuwd of Kyra een broertje of zusje krijgt ;)

20. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    hee meiden! mag ik ook op de bevallen moeders van september lijst!
    jennifer: bevallen van Matthew op 03-08-08, weegt 3850 gram, broertje van gwyneth (03-10-07) thanks a bunch!

Deel Deze Pagina