September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    allemaal gefeliciteerd met de verjaardagen! zo leuk! wat gaat de tijd snel dan! ik moet zometeen met alletwee de babes naar het consultatie buro en ze moeten alletwee prikken! dat wordt wat! net d ekattebak verschoont en de twee kleintjes slapen, nu dus snel het huis poetsen! ik vind het zo leuk dta er zoveel zwangeren zijn alweer, ik leef mee!
    liefs, jen.

2. Jmr

Jmr Niet meer actief

Pris: Gefeliciteerd met Tygo! Een hele fijne dag vandaag!

Simke: Gefeliciteerd met Jesse!!! Ook een hele fijne dag vandaag!!!

ik ga dr weer vandoor, ben druk....heb zo een pedicureklant en moet hier in huis nog wat dingetjes doen en vanavond verjaardag....

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi mama's

ik heb het de afgelopen dagen druk gehad want alicia is nog wat ziekjes maar niets ergnstigs gelukkig en denk dat het weer si aan haar tandjes ligt.

alle kindjes die nog jarig zijn geweest, van harte gefeliciteerd :).

nieuwetje: mijn vriend en ik hebben er lang over nagedacht maar gisteren is de knoop doorgehakt en ben gestopt met de pil. ik was dinsdag weer aan de strip begonne maar het voelde voor mijn gewoon niet goed. mijn moederhart wint het misschien van mijn verstand maar ik weet zeker dat het wel goed gaat komen mocht ik weer zwanger raken. ik wilde eerst nog even wachten maar met zoveel zwangere om me heen kon ik ech tniet meer wachten en smacht naar een broertje of zusje voor alicia. huis is groot genoeg maar moet helaas dan wel op zoek naar een andere gastouder. deze wil geen 2e kind erbij en vind 1 om op te passen al druk genoeg. gelukkig zou dit wel opgelost kunnen worden en we gaan zien hoe het gaat lopen.

wilde het even melden

gr sandra en kom strakjes nog even langs om bij te kletsen

4. Jmr

Jmr Niet meer actief

Toch nog ff tijd om te kletsen....

Marsab, heb ook zin in vrijdag! Moet in ieder geval rompertjes met lange mouwen hebben! En een dikkere slaapzak voor de winter....
    Als ik daar ben zie ik toch weer veels te veel....dan moet jij me maar inhouden ok? hihi! Tara en Aiden kunnen misschien al wel ff spelen in die speelhoek....dat lopen komt voordat je het weet bij aiden! Ik zal Tara wel even met hem laten praten vrijdag....
    Volgend jaar mei al verhuizen? Wauw! Dat is het voordat je het weet! En dan ben je misschien wel zwanger? Leuk leuk!
    Heb trouwens ook zin in zondag! Moet ik nog wat meenemen?

Pris, vind het ook zonde van het geld om het te laten doen! Ach en eigenlijk heb ik elke dag wel ff een half uurtje voor mezelf overdag en de hele avond....eigenlijk niks te klagen dus.

Moons, wat goed van Milan dat hij al hele afstanden los loopt! Leuk dat je weer mee komt schrijven! Kan me voorstellen dat jullie dagen voorbij vliegen, daar heb ik met eentje al last van!

Han, en hoe is het wennen gegaan op het KVD? en ff een keer de handen vrij om het huis schoon te maken is ook wel eens lekker!

Mobielfreak, fijn dat alles goed was en leuk dat je weet wat het is! Lijkt me heel gaaf om dat te weten. Bij de volgende wil ik dat dus ook absoluut! Ook al wil vriendlief het niet, dat kan me dan niks schelen hahaha

Joyce, woow jij gaat ook snel! 1 november alweer de 20 weken echo! Spannend! Beterschap voor Kyra!

Jennifer, hoe ging het bij het CB? en hoe is het met jou?

Lovewinnie, spannend hoor! Nu maar hopen dat je snel zwanger bent en dat er een gezond broertje of zusje voor Alicia mag komen!

Hier nog niet helemaal toe aan een tweede hoor, dus ik wacht nog ff dames.....ben straks een van de weinigen die niet zwanger is vrees ik hihihi! Het kriebelt wel steeds meer! Maar we doen het maar ff rustig aan! Eerst volgend jaar nog lekker op vakantie met zn drietjes!

nou, kga dr vandoor, mn meis word wakker!

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk zeg alweer 3 bevallen Sept. mama's!!! Jennifer, Jikke en Ief geniet lekker van jullie kids! Vind het wel heel leuk zo snel achter elkaar kids! Tussen onze jongens zit 16 mnd.

Tygo en Jesse gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!!

@Marsab fijn dat Aiden weer beter is! kan me goed voorstellen dat je helemaal blij bent! lekker genieten nu!

@Pris, mooie foto's! super vakantie geweest zo te zien! Veel plezier in de dierentuin!

@Mobielfreak wat leuk zeg zo'n echo, wel spannend! En wat leuk over 10 weken nog een echo!

@Moons succes met de verbouwing! en met de boys veel plezier!

@Joyce beterschap voor Kyra! ze heeft het flink te pakken zo te lezen...
    En wat spannend ook al snel de 20 weken echo!

@Lovewinnie WOW wat gaaf de pil de deur uit! nu maar hopen dat het snel raak is! heel veel succes!

@Mariella, ik krijg helemaal kippenvel van je berichtje, vind het zo erg voor jullie! heel veel sterkte!

~~~~~~

Marijn is ook grieperig helaas, al vanaf vrijdag. Loopneus en hoesten en flinke verhoging! Heerst wel griep want er zijn echt heel veel kids ziek helaas.

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pris, Van Harte gefeliciteerd met Tygo!

Simke, en jij van harte gefeliciteerd met Jesse!

Lovewinnie, wat super spannend! leuk leuk.

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Zwangere september 2007 mama's:

Jennifer: bevallen van Matthew op: 03-08-2008 (3850 gram); broertje van Gwyneth (03-10-2007)
    Jikke: bevallen van Meike op: 04-09-2008 (3550 gram en 50 cm lang); zusje van Hanne (19-09-2007)
    Ief: bevallen van Kyan op: 12-09-2008 (3320 gram en 49 cm lang); broertje van Lyn (07-09-2007)

Sophie uitgrekend op: 02-01-2009
    Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009
    Joyce uitgerekend op: 19-03-2009
    IMD uitgerekend op: 13-04-2009
    Mariella uitgerekend op: 01-05-2009
    Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009
    Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009

Wie volgt er? Suus, Virginnie, Marsab, Darcy, Rootje, Lovewinnie?

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris:Van Harte Gefeliciteerd met Tygo!!!

@ Simke: Van harte gefeliciteerd met Jesse!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Patries: mag ik je mobiel nr weer hebben? Ik heb ander mobiel waardoor ik vergeten ben om op SIM op te slaan :oops:
    Even een ander vraag...

Matthew plast bijna iedere ochtend door de luier, romper, pyjama en slaapzak nat.
    Bestaat er wel een grotere luier voor Matthew? Jeroen denkt dat hij anders toch weer doorplast in beide benen omdat het niet op zijn benen gaat sluiten.
    Wel geprobeerd met de nachtluier van Pampers, maar het heeft ook niet gewerkt.
    Matthew draagt nu Pampers maxi nr. 4 (active fit).

Hebben jullie misschien een betere tip voor me, graag!

Ga nu afsluiten op mijn werkbureau!

Liefs, Miranda

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Miranda, een maatje groter proberen, ik gebruik ook al een tijd 4+, sluit prima aan bij de benen hoor.
    Ik heb nu de gewone groene van pampers endaar kan heel veel plas in. ;)

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ miranda: Aiden heeft hier ook last van soms, mijn moeder zei dat je ook een maandverband erin kon plakken voor de nacht (gewoon goedkope van aldi of zo) zodat die ook veel vocht op kon vangen.
    Klinkt misschien raar, maar ik vond het nog niet eens zo'n gek idee!

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.950
    113
    @miranda: wij hebben ook de 4+, hier komt het een heel enkele keer voor.

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Hoera dat Aiden beter is! :D Ja, dat verhuizen is leuk, maar die rommel :rolleyes: , het is alsof we kamperen, er ligt stof, niets ligt op zijn plaats.. Zal blij zijn dat we definitief kunnen verhuizen! :D

@ Pris: Hebben jullie een leuke dag gehad?

@ Moons: Blij dat je nog eens komt piepen! Ik denk dat de kids een beetje te jong zijn om er veel van te snappen..

@ Joyce: Veel beterschap voor Kyra! Rust zelf ook een beetje uit.

@ Jennifer: Hoe ging het met de prikken?

@ Lovewinnie: Geweldig meid! Ga er lekker voor!

@ Moushy: Ook beterschap voor Marijn!

@ Miranda: Hier niet zulke problemen, Baby Dry van Pampers vind ik héél goed! Misschien de tip van Marsab proberen?

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Simke: van harte met de eerste verjaardag van Jesse!
    HOERAAAAAAA!

Pris: HIEPERDEPIEP HOERA voor Tygo! Wát een mijlpaal!

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: idd een maatje groter of evt andere soort luier proberen.
    Ik ben zelf qua pasvorm erg fan van pampers of huggies (smal) maar deze lekken wel snel door door de luier zelf heen vind ik.
    Met Isa gebruikte ik kruidvat (die was namelijk veel steviger als baby dan de jongens zijn (lang en tenger)) en daar was ik erg tevreden over...

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab: fijn dat Aiden eindelijk is opgeknapt!

Joyce: veel beterschap voor Kyra!

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    marsab: fijn dat aiden is opgeknapt :) heeft wel even geduurt maar gelukkig gaat het al beter. voor jezelf ook fijn kan je zelf ook even tot rust komen want een ziek kindje is zileig maar ook erg zwaar

miranda: ik heb hier al een tijdje maat 4+ omdat die net wat beter om de billen heen zit. hier nooit een doorgelekte luier en gebruik altijd pampers en heel soms huggies broekjes. wel een paar keer alles ondergepoept maar goed die tandjes poep houdt geen enkele luier tegen :). overdag heb ik luierbroekjes of active fit en snachts de groene verpakkingen met extra nachtlaagje of zoiets :)

jarige jopjes, gefeliciteerd

virginie: succes met verhuizen. ben blij dat ik alles achter de rug heb en echt klaar ben met alles. ben veel kwijt geraakt helaas maar gelukkig was het niet echt belangrijk.

zieken onder ons, beterschap. het heerst nu echt. inhet hotel waar ik werk heerst het momenteel en er zijn zelfs heel veel gasten ziek waarodor we alles extra hebben moeten ontsmetten :(.

sinds we hebben besloten dat we er voor gaan zit ik vol spannning heel gek. ik weet niet wat me te wachten staat dat zal het vast wel zijn.

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Nog even op de valreep

@Pris: Hieper de piep Hoera voor Tygo. Van harte. Nog wat leuks gedaan vandaag? Aangezien jullie het van het weekend al groots gevierd hadden.

@Simke: Hieper de piep Hoera voor Jesse. Van harte. Leuke dag gehad?

@Miranda: Zal je een pbtje sturen ;)

@Marsab: Fijn dat Aiden beter is. Super meid.

@Lovewinnie: Wat leuk dat jullie voor een 2e gaan.

@aan de klussers ;) : Er wordt veel geklust bij de septembermama's. hihi :) Meiden succes ermee. Ben benieuwd wie we als eerste aan de zwangerenlijst mogen toevoegen. :p

@all: sorry meiden weet het verder niet meer. :oops:
    Ben helemaal een beetje zenuwachtig. Hebben net alles klaar. Alle slingers en ballonnen zijn opgehangen, laatste werkje aan de traktaties gedaan en nu is denk ik wel alles klaar. Heb er heel veel zin in. Morgen komen alleen mijn ouders en 2 vriendinnen met hun dochtertjes van zwemmen, want zaterdag vieren we het pas echt. Maar ondanks dat ben ik toch een beetje zenuwachtig. Ben benieuwd hoe hij de versiering vindt en alle aandacht.

Ga ff kopje thee drinken, heb last van mijn darmen, bleh loop helemaal leeg. :( Dus ff wat vocht naar binnen en bedje induiken.

Truste allemaal.

Liefs, Patries

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Patries: Hiep, Hiep Hoera voor JAMIE! Keld was helemaal gek van de balonnen, sindsdien wijst hij naar iedere balon dat hij tegenkomt!

@ Saskia: Een hele fijne eerste verjaardag voor ANNE!

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ patries: van harte met Jamie! Maak er een mooie dag van!

@ saskia: van harte met Anne! Hiep hiep HOERA!

Deel Deze Pagina