even snel gluren hoor alle bevallen mama's gefeliciteerd! (en hellokitty: nee ik denk dat we dan met zn 2en blijven ) en alle jarige beebs in de tussentijd ook natuurlijk gefeliciteerd al zijn dat niet echt beebs meer inmiddels hier nu op de bank terwijl anne een boekje leest. ze vindt de slingers geweldig leuk! kijkt steeds naar boven en wijst dan. erg schattig. kado ligt nog naast papa's bed boven.. die slaapt namelijk nog. die heeft vandaag zijn eerste echte werkdag bij een klant na de hele afgelopen periode en vind het stiekum ook wel spannend heb ik het idee. ik had gevraagd of hij toevallig vrij was nog.. denk das leuk maarja.. zo'n eerste dag kun je natuurlijk niet afzeggen. WEL hoeft hij pas heel erg laat daar te zijn dus we gaan straks nog lekker op ons gemakje het kadootje uitpakken. en vor mij rest het huis poetsen de rest van de dag ben ik bang en wil met anne even nog wat leuks doen ze is tenslotte wel jarig verder krijgt ze morgen nog een kado van oma en opa die zijn hier dan toch.. en zijn bang da ze verdrinken in de massa kadootjes (ik ben bang dat ze dar gelijk in hebben ) zaterdag is jobs opa jarig.. dus word ze vast ook verwend en hebben wij haast en druk en gedoe dus.. want zondag zit het huis vol. drukdruk en spannend! tijd voor een kop koffie.. en tegen die tijd zal papa ook wel wakker worden vermoed ik zo
@Saskia en Patries: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! @Patries en Miranda: ook hier een nieuwe mobiel. Mag ik jullie 06-nummer via PB ontvangen? @Lovewinnie: ja leuk he, zenuwen voor een nieuw beebje Mag er, naast een verjaardagslijst en bevallingenlijst, nog een 'zwanger worden' lijst komen? Ik doe mee, 't wordt zowat een wedstrijd met al die septembermama's die een kindje erbij willen
Saskia, Van harte gefeliciteerd met Anne's verjaardag!!!!!!!! Heel veel plezier vandaag! Patries, Van harte gefeliciteerd met Jamie!!!! Veel plezier vandaag! Saskia, ik ben blij dat ik toch niet als enigste niet-zwangere overblijf!
Patries: HIEPERDEPIEP HOERA VOOR JAMIE!! Wens jullie een mooie dag! Zelf alweer wat opgeknapt? Saskia: 2 violen en een trommel en een fluit, want Anne die is jarig en de vlaggen hangen uit!! Gefeliciteerd!
PATRIES: HIEPERDEPIEP HOERA! GEFELICITEERD MET JAMIE! SASKIA: HIEPERDEPIEP HOERA! GEFELICITEERD MET ANNE! Darcy: haha, goed idee van een 'zwanger worden' lijst. I Love lijstjes! All: Hier gaat het langzaamaan iets beter met Kyra. Gisteren heel de dag hang dag gehad en hoge koorts (39.9!) 's Avonds de Huisartsenpost gebeld, omdat ik toch de nacht in moest en Dave ook nog eens nachtdienst had Die vertelde mij dat kindjes maximaal 3 dagen koorts mogen hebben zonder de oorzaak daarvan te weten. Daarnaast is het erg belangrijk dat ze dus blijft drinken en alert op je blijft reageren. Eten is niet belangrijk! Gelukkig doet ze dit ook en ze heeft vannacht eerlijk doorgeslapen. Mn schoonouders zijn nu in huis en ze werd pas om 09.00u wakker Heerlijk! En ze was erg vrolijk. Wel keek ze nog lodderig uit dr oogjes, maar ze heeft ook vanochtend heerlijk de pap gegeten. Dus het ziet er naar uit dat ze het ergste heeft gehad gelukkig! Zit ik vandaag ook wat rustiger op mn werk
Oh ja, ik heb vannacht voor het eerst die kleine in mn buik gevoeld *smelt, smelt*! Wat is dat dan weer een heerlijk gevoel zeg, JIHA!
Pris: Dagje te laat maar alsnog Van Harte Gefeliciteerd met Tygo! Simke: ook hier te laat maar Van harte gefeliciteerd met Jesse! Patries, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jamie maar er een leuke dag van Saskia, van harte gefeliciteerd met Anne en een fijne dag.
Wil ik even terug lezen vanaf mijn vorige bericht, staat ie er niet, grrr. Was bij ander topic ook al. Dus kom straks weer even terug als Sarah slaapt. Ga straks met haar naar de ha, heeft al 6 dagen diarree, billen helemaal stuk en vanaf gisteren wil ze niet meer drinken, alleen het flesje in de ochtend, de rest maar kleine beetjes dus geef ik haar maar water tussendoor. Liefs
gefeliciteerd met saskia en patries! hele leuke dag gewenst met jullie klientjes! ik hoop dat ze niet teveel kadootjes krijgen die lawaai kunnen maken! CB ging ok gisteren, toch een gedoe met twee babies tegelijk, ze moesten ook allebei prikken, wat een drama! er werd behoorlijk gekrijst! arme gwynnie...ze is vandaag weer ok gelukkig, happy baby! matthew gaat als een speer, ik moet hem nu nutrilon forte geven, hij is nu 5,5 kilo al, gwynnie is bijna 1 jaar en weegt 8,3 kilo...is dan toch licht! geen wonder dat mijn kleine AA borstjes hem niet konden bijhouden! fijna dag meiden! in hilverdorp schijnt de zon! ik ga nu naar de hema, tijd niet geweest!
PATRIES VAN HARTE GEFELICITEERD MET JAMIE!!! FIJNE DAG VANDAAG SASKIA VAN HARTE GEFELICITEERD MET ANNE Bedankt voor jullie felicitaties gisteren Hebben een erg leuke dag gehad @ Diergaarde Blijdorp. Lekker rustig aangedaan en alles bekeken (voor de liefhebbers; Tygo lag helaas te slapen bij de flamingo's...anders had t vast een leuke foto opgeleverd ) En nu lig ik ziek op bed.....hetzelfde als Peter van de week Alles loopt eruit en ben zo slap als een dweil...Mijn moeder heeft Tygo vanmorgen om 10 uur al opgehaald en ben net pas weer wakker geworden. Was volgens mij helemaal leeg en heb nu weer wat gegeten...hopen dat t binnenblijft. Is ook laatste vakantiedag is wel jammer de vakantie zo af te sluiten @ Jennifer. Ervaring met herirecadeaus? Lijkt me idd wel gedoe ook 2 naar t cb. Niet zoveel gewicht van je meisje. Succes met de nf! @ Lijstje..Ik voorlopig ook niet hoor. @ Joyce. Wat vroeg al zeg dat je de kleine hebt gevoeld! Blijft denk ik toch bijzonder! Beterschap voor Kyra en dat ze maar snel helemaal de oude is! @ Lovewinnie...Ook al aan t klussen Had ik even gemist denk ik Succes! Kan niet meer naar beneden scrollen, probeer zo nog ff wat foto's te plaatsen van zondag. Mijn zus had ook haar camera mee en heeft echt alles op de foto gezet.Helemaal leuk
hoi meiden, hier weer even een kort berichtje van een drukke en nog steeds erg uitgeputte mama. Marissa slaapt nog steeds slecht. Af en toe weer een hele nacht, maar meestal moet ik er wel een uurtje uit per nacht. Ze heeft inmiddels ook de eerste kies en de 2e en 3e zijn ook onderweg. Wel apart, want ze heeft nog maar 2 ondertandjes, maar ja die komen vast nog wel. Tjonge nog meer lijstjes? Dan weten we straks niet meer waar alle lijstjes gebleven zijn hoor Maarre we kunnen onder het zwangeren lijstje wel een lijstje maken met mama's die weer zwanger willen worden toch? Trouwens als ik de pendel van zuurtje mag geloven duurt dat voor mij niet lang meer (zie onderschrift) Alle dreumesjes die ik nog niet gefeliciteerd had, bij deze GEFELICITEERD! Reageren op iedereen heb ik helaas geen tijd voor vandaag. Ik ga snel weer aan het werk, bye!
Hey meiden, Bedankt voor alle felicitaties! Helemaal leuk. @Saskia: Van harte gefeliciteerd met Anne. Veel plezier vandaag. @Joyce: Wat heerlijk zeg dat je de kleine voor het eerst hebt gevoeld. Is zo'n bijzonder gevoel. fijn dat het nu wat beter gaat met Kyra. Wel schrikken hoor als je meisje zo een koorts heeft. @Virginnie: hier nog 1 die gek is op ballonnen. @Miranda: heb je pbtje gestuurd. @Darcy: heb jou ook een pbtje gestuurd. Geen gek idee van die lijst. Hoe meer lijstjes hoe beter. @Pris: Zo te horen een heerlijke dag gehad gister. Super meid. Zijn benieuwd naar de foto's. Beterschap voor jou. @Jennifer: Kan me voorstellen dat dat een heel gedoe is met 2 kids naar het cb. Gelukkig zijn ze beide weer goedgekeurd en hebben ze de prikjes doorstaan. Matthew is zeker een flinke jongen. Geniet van de zon. Hoe doe jij dat eigenlijk met de kinderwagen? Heb jij nu een kinderwagen waar ze met z'n 2tjes in kunnen? @Anoek: Succes bij de ha met Sarah. @Noor: Ik voel me al weer wat beter, misschien toch de drukte en stiekum wat zenuwen bedankt voor het vragen. @Marsab: bedankt voor je pbtje. Super lief van je. en nu weet ik het niet meer. Volgens mij heb ik wel op iedereen geantwoord. Mijn ouders en 2 vriendinnen van zwemmen met hun dochtertjes zijn geweest. Was erg gezellig. Jamie heeft een cars loopauto gekregen en een houtentrein met blokken (die heeft hij wel al, dus nu dubbel, kan nooit kwaad). Van Marc en mij heeft hij de garage van Little people gekregen. Hij was er vanmorgen meteen druk mee aan het spelen. Meneertje ligt nu in bed, hij was vanmorgen helemaal onder de indruk van alle ballonnen/slingers, en cadeaus. Ben benieuwd hoe het zaterdag gaat, dan wordt het nl veel en veel drukker. Zal nog even wat fotootjes plaatsen van onze jarige jop. Veel liefs, Patries
Zwangere september 2007 mama's: Jennifer: bevallen van Matthew op: 03-08-2008 (3850 gram); broertje van Gwyneth (03-10-2007) Jikke: bevallen van Meike op: 04-09-2008 (3550 gram en 50 cm lang); zusje van Hanne (19-09-2007) Ief: bevallen van Kyan op: 12-09-2008 (3320 gram en 49 cm lang); broertje van Lyn (07-09-2007) Sophie uitgerekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009 Meiden die zwanger willen worden: *Suus *Virginnie *Marsab *Darcy *Rootje *Lovewinnie PS: ik heb Mariella eraf gehaald. Dacht dat ze dat mss liever wil. Of zal ik haar er toch op laten. Weet niet wat jullie vinden meiden?
@patries: jij ook gefeliciteerd! hier een tractor van little people en ze is er echt helemaal gek mee vanochtend was ze druk aan het spelen dat ik dr niet in bed gestopt had.. en op een gegeven moment lag ze op de grond op dr buik naast de tractor heel schattig toen toch maar even naar bed gedaan en ook hier onwijs veel lol om de slingers hier is het grote feestje zondag... we'll see wat ze er dan van avind want dan word het inderdaad erg druk nu gauw even taart bestellen bij de hema.. want die zijn heir komende zondag open.. en dus versche taart vanochtend koelkast uitgesopt zodat de taart er in kan enzo moet vooral nog boodschappen doen en dweilen voor zondag en zaterdag eigenlijk weinig tijd voor... want dan is jobs opa ook jarig en worden we daar natuurlijk ook verwacht maarja.. first thngs first he