September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Saskia: Hier vanmorgen ook gefilmd. Ik had nog net snel na het douchen een trainingsbroek met hempje aan kunnen doen. Zie er dus ook geweldig uit. :rolleyes:
    Marc klaagde al dat hij geen gel in zijn haar had kunnen doen, nu staat hij zonder gel in zijn haar op de foto. Wie is er nu ijdel? ;)

Zo te horen is het cadeau Anne goed in de smaak gevallen. Super hoor.
    Jamie krijgt de traktor ook voor zijn verjaardag, van Marc zijn ouders, maar die zijn nu op vakantie dus daar moeten we nog even op wachten.

Oke ga weer verder meneer is alweer wakker, net half uurtje geslapen. Lekker dan. :(

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Cadeautjes open maken in de tuin;

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Gekregen van opa en oma;

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Het feestvarken;

5. Pris

Pris Fanatiek lid

@ patries..Fijn he die fotomomenten dat je er eigenlijk nog niet klaar voor bent :rolleyes: Foto's zijn wel leuk hoor!
    Leuk shirt heeft Jamie aan :D
    Fijne middag verder!

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pris: Heel veel beterschap meis! Zeker een vervelende afsluiting van je vakantie. Wel lekker dat Tygo bij je moeder is, want als je zó beroerd ben is dat allemaal net even te veel.

Noor: Goh, dat jij niet meer mee doet aan het zwanger zijn ;) nee hoor, heeeeeeel begrijpelijk, hihi

Anoek: Hoe was het bij de HA? Zielig zeg dat ze kapotte billetjes heeft. Als ze maar wel voldoende blijft drinken hoor! :rolleyes:

Kyra heeft vandaag 37,5, dus de koorts is gelukkig weg! Ze kijkt nog wel lodderig uit dr oogjes, maar ook dat zal snel weer goed zijn!
    Pff, opgeluchte moeder! :D

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pris: Zie net dat Tygo hetzelfde fietsje heeft gekregen van opa & oma als die Kyra heeft gekregen van opa! Toevallig zeg! LEUK!
    Wij moeten de fiets alleen nog in elkaar zetten :oops: :oops:
    Maar zodra hij elkaar staat, zal ik ook ff foto plaatsen ;)

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Haha das zeker toevallig.
    Wij kregen hem in elkaar gezet, helemaal handig. Helemaal hetzelfde zal ie niet zijn...Tygo heeft er een echte Bob de Bouwer bel bijgekregen :D
    Gelukkig Kyra geen koorts meer :D

Net weer geslapen :pale: en gegeten en nog steeds alles binnen.
    Idd lekker dat ie bij mijn moeder is anders had ik t ff niet geweten :(

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    gave foto´s van de jarigen. Zo te zien was het erg gezellig.

Zo leuk om te lezen dat er toch alweer veel van jullie aan het klussen zijn geslagen. Spannende tijden dus weer.

Niks bijzonders bij de ha, ze denkt een virus en dat meot vanzelf over gaan. Als het volgende week nog niet over is even met ontlasting komen (doe wel een luier in een potje of zo, jak)

GA naar verjaardag van vriendin.

Doeidoei

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi, ik kom ook nog even wat foto's plaatsen van alicia

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

ze vond het niks aan

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

en der kadotjes, nu is ze de stad weer in met der peettante om nog een kadotje uit te zoeken :). met der verjaardag heeft ze ook nog een popenwagen gehad en nog een bratz pop voor in bad (die heeft ze dubbel)

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    leuk leuk leuk alle foto's! :)

Patries: hahaha hier wil Stefan ook nooit op de foto als ie nix in zijn haar heeft hahahaha (ik liever ook niet zonder een mascara'tje overigens ;))

Pris: voel je je al wat beter inmiddels?
    Leuke foto's!
    Chris en Tijn hadden hetzelfde overhemdje aan op hun verjaardag!

Joyce: oooh wow je kleintje gevoeld! Bijzonder he? Ondanks dat ik mijn gezin echt wel compleet vind, vind ik het jammer dat ik dat nooit meer zal meemaken...

14. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

@tanden: Jesse's 5e en 6e tand zijn nu door. Hij heeft nu 4 tanden boven en 2 onder. De onderste heeft hij al een half jaar en de bovenste zijn van de laatste maand.

@Mariella: He meid wat ontzettend akelig! Ik wil je heel veel sterkte wensen!

@lopen: een paar stapjes los en alleen staan gaat prima.

@allemaal: bedankt voor de felicitaties. Het grote feest is zaterdag, maar Jesse heeft gisteren toch al een aantal cadeaus gekregen: driewieler, duplo, speelgoed auto, houten doosje waar vormpjes in kunnen (net als dat jongetje van de reclame). Vandaag lekker met alle spullen gespeeld en buiten een stukje op de driewieler gedaan. Jesse kan net met de tenen bij de grond en er zit een duwstang aan. Hij had de grootste lol! Zaterdag komt de rest van de visiste.

@Miranda: hier 's ochtends ook flinke plasluiers, maar ze lekken net niet door. Wij hebben 4+ van de kruidvat.

@Patries: Van harte met Jamies 1e verjaardag!

@Saskia: gefeliciteerd met Anne's 1e verjaardag!

Groetjes Simke

15. Pris

Pris Fanatiek lid

Jeetje wat een cadeaus voor Alicia zeg. Flink verwend :D
    Wij willen ook een foto maken met alle cadeaus, maar wachten nog even op de visite die zaterdag komt.

@ Noor. Ook al hetzelfde :D Dit was zijn blouse van ''voor de taart'', daarna kwam er een schone hihi.
    Gaat hier wel iets beter en ga morgen gewoon weer werken....zit de vakantie er echt op :(

NOOR EN MARSAB; BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE KAARTJES :D

Tygo en ik gisteren;

Tot morgen!
    Liefs Pris

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    [​IMG][/url][/img]

Kyra met papa op het strand van Terschelling

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ lovewinnie: succes met klussen!

@ rootje: wauw, dus misscien volgende maand raak als zuurtje gelijk heeft! Maar ik hoop voor je dat het deze maand al raak is!

@ patries: ik denk dat dat mariella het wel fijn vind dat je haar van de lijst hebt gehaald. Anders is het steeds zo confronterend...
    Misschien geeft ze haar eigen mening er nog wel over! Ook leuke foto's zeg! Wat een heerlijk ventje is Jamie!

@ joyce: wauw je beeb voelen! Me = jaloers! ;) Fijn dat Kyra weer beter is!

@ Pris: super gave foto's! Dan moet ik wel weer ff slikken...Ik heb dus niet van die taart, cadeautjes ets. foto's... :( Maar goed, mijn ventje is weer beter en als hij 2 wordt gaan we het dubbel en dwars vieren! :D

@ noor: vind je het geen raar idee dat je nooit meer zwanger zult zijn (als het goed is ;) ) lijkt mij zo confronterend...

@ moons: leuk weer van je te horen en jij geeft ook nog BV! Goed van je hoor!

@ Anette: wat zielig voor Sarah dat ze zo aan de diaree is! Een virus he...sneu hoor! Leuke verjaardag gehad?!

@ Saskia: Aiden heeft de traktor van little people ook gekregen voor zijn verjaardag, van zijn oom en tante! Leuk is die he! Hebben jullie een leuke verjaardag?

@ Ik stop met de BV...Heb het besloten sinds een week of 2. Zit nu nog op 1 voeding in 1,5 dag. Dus gisteravond gegeven en dan morgen vroeg weer. Dus steeds een dag ertussen. Hopelijk lukt het afbouwen zo. Heb het toch ruim een jaar vol gehouden! Ben best wel trots daarop!
    Hopelijk komt mijn cyclus dan eindelijk op gang en kan ik naar het lijstje zwangere septembermama's! ;)

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    [​IMG][/url][/img]

Bloemetjes plukken

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Zal ook ff een paar foto's van Kyra dr verjaardag plaatsen.
    Kan natuurlijk niet achterblijven ;)

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina