En de laatste Samen met nichtje Floor cadeautje uitpakken, maar Kyra vind het bovenop de doos veel leuker
saskia, was jij die gene die dat wipdig van winnie de poeh wilde kopen. nou alicia heeft hem vandaag gekregen en ze vind hem geweldig . hij is niet te groot en kan er prima op zitten.
Hey meiden, Hier echt een drama avond/nacht achter de rug. bleh Gisteravond om 9 uur werd Jamie wakker, huilen en huilen. Hij is verkouden, maar werd alleen maar erger. Dus hoesten en hoesten en wilde maar niet slapen. Eerst ik en daarna Marc nog een uur met hem rondgelopen. Om 11uur was hij zo moe dat ik hem toch maar in zijn bedje heb gelegd. Toen begon hij hevig te hoesten, leek wel of hij erin stikte. Dus toch er maar weer uitgehaald en toen begon het overgeven. Jeetje wist niet dat er zo veel in een babymaagje kon. Ik Marc roepen, ik zat namelijk van top tot teen onder de kots. En Jamie helemaal overstuur. Ben daarna meteen onder de douche gedoken en toen met Jamie in bed gaan zitten. Hij bleef toen ook maar gal en slijm spugen. En maar huilen en hoesten tussendoor. Ik had zo met mijn ventje te doen. Eindelijk rond kwart over 12 proberen te gaan slapen. Voor mijn gevoel heb ik geen oog dicht gedaan. Jamie bleef maar huilen en op mij of Marc klimmen. Af en toe is hij in slaap gevallen boven op mij of op Marc. Jeetje wat een nacht. Ik voel me nu beroerd, last van mijn buik en misselijk. En zo moe. Dus heb me vandaag ziek gemeldt en Jamie van de oppas thuis gelaten. En Jamie... die heeft heerlijk ontbeten, en is nu druk met zijn garage en loopauto aan het spelen. Natuurlijk hoest hij wel en heeft hij een loopneus. Maar het lijkt met hem wel beter te gaan. Nu mama nog. Sorry voor mijn geklaag Hoop dat we ons morgen beter voelen, want dan hebben we het echt feest. Vandaag lekker thuis hangen, hopelijk gaat Jamie zo slapen dan doe ik dat ook. Liefs, Patries
Wat een leuke foto's! Hier weer aan t werk en ben gelukkig weer opgeknapt. Heb me net door bijna 500 mailtjes heen geworsteld (waarvan er een heeeeeeeeeeeeeleboel gelijk weer ge-deleted konden worden) en nu weer helemaal bij @ patries. Wat een rot-nacht zeg. Klinkt een beetje als Marsab een tijd geleden ook heeft gehad met Aiden. Beterschap voor jullie alle-2! @ Lovewinnie Wat een leuk Winnie -ding! @ Joyce Was terschelling ipv Mexico of gaan jullie nog? Mooie taart! @ marsab Heb gisteren beetje terug zitten lezen en las dat Aiden al op zijn verjaardag ziek was.Sneu zeg! Maar idd volgend jaar dubbel en dwars inhalen Heeft ie wel verdiend dan (iig zijn papa en mama )( Knap hoor dat de bv zolang heb volgehouden =D> Terecht dat je hier trots op bent. Ga je nu gewone melk geven of kv? Volgens mij missen we weer wat meiden IMD / Jessica en de rest? Gaat t goed allemaal?
@Pris: beterschap, meid! @Lovewinnie: grappige foto's, onder een oranje zeil genomen? Ze heeft het vast leuk gevonden, al die cadeaus? @Patries: wat een leuke garage! Wil ik ook voor Ollie! @Jennifer: hier ook een jongen grootgebracht op Forte, de eerste 3 maanden kwam hij op borstvoeding een pond (!) per week aan. Vreetzak. @Joyce: mogen we weten wat beebje no. 2 wordt? Zó nieuwsgierig @Rootje: voor jou is het aftellen deze maand, he? Naar de NOD, toch? @all: ben al een uur gaan lopen met Ollie, boodschappen gedaan etc. en nu even tijd voor mezelf, meneertje tukt. Ik wens iedereen een fijne dag en meiden... het eerste jaar met onze baby's is voor bijna iedereen voorbij... wat is het hárd gegaan...
Verjaardagslijst september 2007 baby's Juli 06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn Augustus 22: Keld (Virginie83) 1 jaar! 25: Yocena (Miss X) 1 jaar! 26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar! 28: Maricha (kvptje) 1 jaar! 29: Dean (IMD) 1 jaar! 30: Esmay (Joepie) 1 jaar! 31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar! September 01: Judith (Brigitte) 1 jaar! 02: Yassine (Newlymom) 1 jaar! 04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar! 06: Ayla (Jessica24) 1 jaar! 07: Lyn: (Ief) 1 jaar! 08: Kyra (Joyce82) 1 jaar! 11: Tara (HelloKitty) 1 jaar! 11: Marissa (Rootje) 1 jaar! 12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar! 12: Yasmine (Maart) 1 jaar! 13: Aiden (Marsab) 1 jaar! 13: Jesper (Suus) 1 jaar! 13: Eva (Edokid) 1 jaar! 14: Daimy (Rian)1 jaar 15: Thijs (Gonzo) 1 jaar! 15: Niels (Savita)1 jaar! 19: Hanne (Jikke) 1 jaar! 20: Sophie (Sophie) 1 jaar! 21: Milan (Moons) 1 jaar! 24: Jesse (Simke) (1 jaar!) 24: Tygo (Pris) (1 jaar!) 25: Jamie (Patries) (1 jaar!) 25: Anne (Saskia) (1 jaar!) 28: Daniëlla (Han) (overmorgen) 29: Matthew (Miranda040172) 29: Timothy (Modigliani) 30: Ollie (Darcy) Oktober 03: Gwyneth (Jennifer) Februari 16: Sarah (Anette, 'nakomertje') Reminder!
@all: hè? Post ik iets, staat er nóg zo'n mooie fotopagina op ons topic (blz. 612), die ik net niet zag! Meiden, wat een mooie foto's van nog mooiere kindjes @Patries: heel veel beterschap voor je mannetje en ik hoop dat je vandaag een tukkie kan doen. Zal best pittig geweest zijn, vannacht. En je hebt immers ook nog een beebje in je buik... @Miranda: maatje 4+ van het Kruidvat (eigen merk.) Super, zweer erbij! Nu 2 pakken à 76 stuks in de aanbieding voor zo'n 23 euro, echt een goeie aankoop hoor!
!Meeting! Nog een paar weekjes Wat ik zat te denken; Ik ben verschillende keren op beurzen enz geweest (nooit op de jonge gezinnen beurs) maar er is vaak nergens een plekkie te vinden om ergens wat te drinken...laat staan als je met 10 (?) vrouwen incl dreumes en kinderwagens aankomt.... Op de beurs verwacht ik dat t ook wel druk is en dan loop / rij je alleen maar achterelkaar aan en spreek je eigenlijk nog niemand ''live''. Misschien vergezocht door mij hoor maar ms is er ergens wat te reserveren in de jaarbeurs of bij de jaarbeurs in de buurt (la Place zit aan de overkant) bakkie doen en dan de beurs op met elkaar. Rootje jij komt uit Utrecht toch? Ms weet jij wat? Of denk ik nu te-ver vooruit en gewoon maar kijken hoe t loopt?
@Noor: Dus er zijn meer mannen die dat hebben. @Simke: Zo te horen is Jesse al flink verwendt. Veel plezier morgen met het grote feest. Wat goed dat hij al een paar stapjes los loop. Knap hoor. @Pris: leuke foto's. Jeetje wat van emails. Fijn dat je je weer wat beter voelt. @Joyce: Ook leuke foto's van Kyra. En wat een mooie taart, ziet er erg lekker uit. @Marsab: Vindt het heel knap hoor meid dat je zo lang bv hebt gegeven. Hoop voor je dat je cyclus dan snel op gang komt, was hier overigens wel het geval. @Lovewinnie: Ziet er erg leuk uit die winnie the pooh wip. @Darcy: Zo te lezen heb je al aardig wat gedaan vandaag. Nu even tijd voor jezelf, is niet verkeerd. @Ja meiden waar zijn jullie? * IMD hoe gaat het met jou zwangerschap? * Brigitte. Hoe voel jij je? * Jessica. Hoe gaat het met je studie? Jamie heeft zijn slaap wel weer ingehaald, nu mama nog. Kon echt niet slapen net. Heb dus maar de was opgevouwen. Ik hoor hem pruttelen in bed dus ga er vandoor. Liefs, Patries
@Pris: nee, heel slim van je. Sowieso een goed plan om elkaar te ontmoeten in een café voordat we de beurs opgaan. 2 november komt heel dichtbij, he? @Jennifer: kom jij ook met je kleintjes (en evt. au pair )? Zou het leuk vinden je te ontmoeten! @all: mijn man werkt op de beurzen, ik probeer wat relatiekaarten (gratis) te krijgen via hem, scheelt ook weer in de kosten. Ik hou jullie op de hoogte.
@Darcy: ja kon dus niet slapen. Ben je moe lukt het nog niet. Zou super zijn van die kaartjes. @Pris: Vindt het helemala niet zo'n gek idee. Op een beurs is het altijd super druk en waarschijnlijk vooral op zaterdag, dus dan zeker leuk om eerst ergens af te spreken wat te drinken en dan de beurs op te gaan. Heb er helemaal zin in. Iemand enig idee waar de laatste lijst voor de meeting is gebleven? PS: hebben jullie het ook wel eens gehad op jullie werk? Soms vraag ik me af of ik echt wel zo gelukkig ben met het werk wat ik nu doe. Ik mis de diertjes zo vaak. In de administratie is leuk, maar bij een familiebedrijfje is het niet altijd makkelijk. Vooral vader, moeder en zoon die ruzieen en jij zit daar lekker bij. Bleh Vindt dat echt maar niks. Maar ja wat moet ik? Ik ben zwanger, dus wil wel zekerheid, niet dat ik die nu heb aangezien ik via uitzendbureau werk. Maar ja kan moeilijk gaan solliciteren. Bleh gedoe ook allemaal.
Leuk zo'n dagje zieken, ga je meteen over van alles en nog wat nadenken. Ik wil alleen maar aan morgen denken, dat we allemaal weer beter zijn en een super verjaardagsfeest voor Jamie hebben. Oke nu ga ik er echt vandoor. Jamie ligt nu te kletsen dus ga hem eruit halen.
Patries: Tjee meid, idd een rotnacht achter de rug. Ik had zo'n nacht dinsdag op woensdag, zo zielig! Maar volgens mij heerst er ook buikgriep, want ik hoor zoveel verhalen om me heen van spugen. Gelukkig is hij vanochtend weer lekker opgeknapt. Kan je ook een beetje aan jezelf denken en rustig aan doen. Darcy: Natuurlijk mogen jullie weten at beebje no. 2 wordt! Ik kan dat toch niet geheim houden Maar, je moet nog effies 5 weekjes wachten, lukt dat Ik heb zelf nog helemaal géén idee wat het wordt, terwijl ik bij Kyra van begin af aan wist dat ik een meid kreeg, gek hé?! Het is allebei zó welkom, heerlijk! Marsab: Jij mag zeker trots zijn op jezelf dat je zólang BV hebt gegeven Erg knap hoor! Ik hoop voor je dat je cyclus nu snel op gang komt en dat je snel op de lijst komt te staan van zwangere mama's All: Meiden, wat een prachtig weer hé?! Ga vanmiddag even lekker shoppen in Haarlem. Moet ook voor controle voor mn lenzen, dus dat kan ik dan mooi combineren Fijne dag allemaal! Liefs
@ Patries. Veel mail idd maar hoefde bijna niets meer mee te gebeuren. Veel kon zo al weg. Ik duim voor jullie dat jullie morgen, zonder zieken, Jamie zijn verjaardag kunnen vieren! Lastige situatie met je werk, zeker nu je zwanger bent.... Nu je hier een tijdje werkt heb je ms iets meer zekerheid dan bij een ander bedrijf. Ik zou gewoon gaan zoeken naar iets anders en ms is het daar wel geen probleem dat je zwanger bent (hier is ook een meisje zwanger begonnen) of kan je na je verlof beginnen en heb je iets om naar uit te kijken! @ Joyce Veel plezier in haarlem! @ Darcy. Dat zou leuk zijn als ie kaarten heeft Wat een drukke ochtend al zeg!
@ Patries; wat een leuke verjaardag hebben jullie gehad. Die garage heeft Marijn ook gekregen, maar dan van z'n opa en oma! Echt super leuk Little People! Beterschap voor je kleine man! @ Lovewinnie wat een leuke foto's! echt een super verjaardag geweest zo te zien! Erg leuk die Winney! de rest heeft ook van die leuke verjaardags foto's gemaakt, echt super! Vandaag geen jarigen zo te lezen. Gaat nu wel snel met de lijst, nog een paar en dan zijn alle kids geen baby meer maar dreumesen! Ik verkoop onze kinderwagen, dus meiden die er een nodig hebben, kijk ff bij te koop! Wat een heerlijk weer vandaag weer, ik ga zo lekker wandelen! Spreek jullie later!
wilde jullie even laten weten dat we gisteren de intake bij de VK hebben gehad. We mochten in de middag komen voor de termijnecho en jaaaaaaaaaaa we hebben een minigarnaaltje van 8 1/2 week gezien met een mooi kloppend hartje..... Ik ben uitgerekend op 4 mei en vind dat wel grappig want met Judith was het 4 september..... hihiih
Zwangere september 2007 mama's: Jennifer: bevallen van Matthew op: 03-08-2008 (3850 gram); broertje van Gwyneth (03-10-2007) Jikke: bevallen van Meike op: 04-09-2008 (3550 gram en 50 cm lang); zusje van Hanne (19-09-2007) Ief: bevallen van Kyan op: 12-09-2008 (3320 gram en 49 cm lang); broertje van Lyn (07-09-2007) Sophie uitgerekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 04-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009 Meiden die zwanger willen worden: *Suus *Virginnie *Marsab *Darcy *Rootje *Lovewinnie Brigitte heb de datum voor je aangepast.
@patries: dank je meid... en wat leuk om dit overzichtje zo te zien. Alle nieuwe septembermama's nog gefeliciteerd met de tweede druif! Ik hoop dat de septembermama's die zwanger willen worden snel op de lijst van zwangere mama's komen te staan.... leuk om te zien dat er meer zijn die al voor een tweede bezig zijn (geweest hihi)