September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Brigitte: Graag gedaan. :p En wat super dat jullie al een echo hebben gekregen. Helemaal leuk. Fijn dat jullie het hartje hebben horen kloppen.
    Hier helaas pas op 9 oktober naar de vk, dus nog 2 weken geduld. Duurt best lang. En dan denk ik pas met 12 weken een echo. Dus wij moeten nog even geduld hebben. :(

@Joyce: Lekker shoppen in Haarlem. Super meid. \:D/
    Ja das ook waar jij hebt ook zo'n nacht gehad van de week. Je voelt je daarna zo brak. Bleh
    Gelukkig is Kyra weer aan de betere hand.

@Pris: tja ik vind het toch moeilijk hoor. Want ja dan ga ik solliciteren terwijl ik weet dat ik zwanger ben. Dan krijg je weer de dilemma zal ik het vertellen of niet? :rolleyes: Tja wat is nu verstandig. Moet er nog maar even over nadenken. Heb net trouwens wel een sollicitatie eruit gestuurd, ach proberen kan altijd. hihi
    Heb je het druk op je werk of valt het wel mee zo na de vakantie? Afgezien van de 500 emailtjes dan.

@Moushy: Leuk dat Marijn dezelfde garage heeft. Echt een jongens cadeau. :D Je hebt trouwens een mooie twinwagen te koop zie ik. Tja hier toch nog maar even wachten tot de 12 weken echo.
    Is dat trouwens handig zo'n dubbele wagen? Zeg maar dat ze naast elkaar zitten? Lijkt me zo onhandig met winkels ingaan. Ik heb nu een quinny buzz en die is soms al breed voor een winkelpad zeg maar.

@all: meiden over 1,5 week begint hier de kermisweek. Nu ga ik dus ook met mijn werk een avondje naar de kermis toe. Enige probleem.. de kermis hier is vooral een zuipfestijn om het maar zo te zeggen. En tja daar mag ik niet aan mee doen. Iemand hetzelfde meegemaakt en een goede smoes kunnen verzinnen? Alle tips zijn welkom.
    We hebben het nog steeds niemand verteld van onze zwangerschap, zelfs mijn mams niet, dus het moet echt geloofwaardig zijn zeg maar.

Alvast bedankt. :D

Ga ff op bed liggen wie weet dat ik me dan beter ga voelen. Mijn buik rommelt en rommelt. bleh

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @patries: ja fijn hoor dat ik meteen voor een echo kon. De VK zei voor het bekijken van de baby is iets later wel leuker want nu kun je nog geen armpjes of beentjes zien, maar we willen graag weer een NT-meting en dan krijg je tussen 11 en 13 weken ongeveer toch nog een echo dus dan kun je dan dat wel mooi zien. En ik had geluk dat er een gaatje was gisteren. Zo hoefde ik niet wat te regelen met werk etc omdat we deze week lekker een weekje vrij waren......

je kan zeggen dat je een blaasontsteking hebt en een kuurtje en daarom niet mag drinken.... hihihi

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Zeg gewoon dat jij antibiotica kuur slikt dat je daarom geen alcohol mag nemen, dat deed ik ook vorig jaar toen ik pril zwanger was.
    Hethielp ook!

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) 1 jaar!
    31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar!

September
    01: Judith (Brigitte) 1 jaar!
    02: Yassine (Newlymom) 1 jaar!
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar!
    06: Ayla (Jessica24) 1 jaar!
    07: Lyn: (Ief) 1 jaar!
    08: Kyra (Joyce82) 1 jaar!
    11: Tara (HelloKitty) 1 jaar!
    11: Marissa (Rootje) 1 jaar!
    12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar!
    12: Yasmine (Maart) 1 jaar!
    13: Aiden (Marsab) 1 jaar!
    13: Jesper (Suus) 1 jaar!
    13: Eva (Edokid) 1 jaar!
    14: Daimy (Rian)1 jaar
    15: Thijs (Gonzo) 1 jaar!
    15: Niels (Savita)1 jaar!
    19: Hanne (Jikke) 1 jaar!
    20: Sophie (Sophie) 1 jaar!
    21: Milan (Moons) 1 jaar!
    24: Jesse (Simke) (1 jaar!)
    24: Tygo (Pris) (1 jaar!)
    25: Jamie (Patries) (1 jaar!)
    25: Anne (Saskia) (1 jaar!)
    28: Daniëlla (Han) (morgen)
    29: Matthew (Miranda040172)(overmorgen)
    29: Timothy (Modigliani)(overmorgen)
    30: Ollie (Darcy) (over 3 dagen)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Zwangere september 2007 mama's:

Jennifer: bevallen van Matthew op: 03-08-2008 (3850 gram); broertje van Gwyneth (03-10-2007)
    Jikke: bevallen van Meike op: 04-09-2008 (3550 gram en 50 cm lang); zusje van Hanne (19-09-2007)
    Ief: bevallen van Kyan op: 12-09-2008 (3320 gram en 49 cm lang); broertje van Lyn (07-09-2007)

Sophie uitgerekend op: 02-01-2009
    Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009
    Joyce uitgerekend op: 19-03-2009
    IMD uitgerekend op: 13-04-2009
    Brigitte uitgerekend op: 04-05-2009
    Patries81 uitgerekend op: 12-05-2009

Meiden die zwanger willen worden:
    *Suus
    *Virginnie
    *Marsab
    *Darcy
    *Rootje
    *Lovewinnie

Om ervoor te zorgen dat de lijst beetje bij blijft :)

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 30/10/08 - 02/11/08

Zaterdag 1 november

Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Joepie
    Rootje
    Marsab
    Edokid
    Miss X
    Saskia78
    Joyce

IMD?
    Noor?
    MamaMo?
    Anette?
    Moons?
    Pomme?
    Sophie?
    Patries?
    Jennifer?

@ Darcy: toch wel op zaterdag 1 november, want je schreef op 2 november :(:

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    http://www.filmpjes.nl/v/51119-spelen-met-djego

filmpje van alicia in live actie met onze kat :). zo kan ze er heel de dag mee spelen lief he. soms doet ze wat wilt en moet ik hem redden maar hij is er niet bang voor en na een kusje om het goed te maken spelen ze weer verder

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Even snel aan mijn kant...

Shit, Matthew heeft 4 verbrandvlekken op zijn gezicht :(
    Dat gebeurde gisteren toen ik vlees ging bakken, ineens hangt Matthew aan mijn been, op dat moment spatte hete vleesjus over, precies op het voorhoofd, ooglig, wenkbrauw en wang van Matthew.
    Ik reageerde meteen door koud water op z'n gezicht deppen en daarna zalf op zijn gezicht smeren. Het ziet er nog steeds uit op z'n gezicht, precies vlak voor zijn verjaardag. Dat is niet zo mooi gezicht, maar ja..ik voel me wel lullig....

Straks druk aan het boodschappen doen en taarten halen bij Hema.
    Morgen wordt zijn verjaardag gevierd van 14 tot 18 uur. Met 25 man (incl 6 kids!)

Op maandagochtend gaat Matthew naar het KDV en om 13 uur haal ik hem op ipv 17 uur, dan gaan Matthew en ik iets leuks doen, misschien bezoeken aan kinderboerderij of zo....

Fijne dag allemaal,
    ik zag vele leuke foto's voorbij komen, geweldig!

Kusjes aan zieke kindjes!

Verder heb ik 3 lijsten van zwangeren, verjaardag en beus toegevoegd om bij te houden (lees= minder werk om terug te zoeken)

XXX

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    oohhhh wat leuk zeg en lieefffff!

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hij past door elke deur, en ik vind het wel erg handig. De kids kunnen elkaar zien, en kijken dus niet tegen elkaar's rug aan, wat ik dus helemaal niet leuk vind. Maar het is echt een super wagen!

Veel plezier op de kermis, en je kan zeggen dat je wat grieperig bent, en daarom geen alcohol wilt drinken, heerst toch dus komt wel geloof waardig over.

@ Brigitte; wat heerlijk om te zien zo'n iniminibaby! heel veel genieten dus!

@lovewinnie; wat een leuk filmpje!

@Miranda; wat zal je geschrokken zijn! ben je met hem naar de 1e hulp gegaan? heel veel sterkte! En ook veel plezier op z'n feestje!

~~~~~~~~~~

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekeind? Mijn man is druk aan de klus in de badkamer die hij op zolder aan het maken is. Het bad moet dit weekeind af gemaakt worden, dan kunnen de kids er lekker in zondag avond! Ben blij als de hele badkamer af is, wat een troep geeft dat zeg!

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemiddag, meiden!

Een bont en blauwe, gekneusde Darcy meldt zich even.
    Ik heb gisteren een huis-tuin-en-keuken ongeluk gehad...

Toen ik van onze open vliering naar beneden stapte op de bovenste traptrede, gleed de trap geheel weg. Ik stond nog op 1 been en knalde eerst mijn linkerknie tegen de vlieringrand, toen met beide onderarmen (in een reflex wilde ik de rand pakken) en ben daarna vól op mijn rug op de trap terecht gekomen. Die lag inmiddels op de grond en werkelijk ál mijn wervels hebben 'm gepakt :(

Ik kon even geen ademhalen en draaide me op handen en knieën voor lucht. Daarna voelde ik alleen maar pijn, pijn, pijn. Ben naar beneden gestrompeld, heb mijn mobieltje gepakt en meteen de huisarts gebeld voor advies en terug naar boven, waar Ollie rechtop in zijn bedje zat.

Resultaat: twee blauwe en kapotte onderarmen, een gekneusde duim, een knie met vocht en grote blauwe plekken en mijn hele onderrug is opgezet en blauw...

Ik was gisteren stijf en stram, nu gaat het redelijk. Ik kan in elk geval voor Ollie zorgen.

Weten jullie wat nou nog het meeste indruk op me heeft gemaakt? Niet, dat ik blauw ben... wél, dat ik - toen de trap onder me vandaan gleed - dacht: "Ollie!" Wie had voor hem gezorgd als ik mijn been gebroken had, of erger? Mijn telefoontje, altijd in mijn broekzak, lag beneden. Ik had geen kant op gekund, dit is een vrijstaand huis en gillen heeft geen zin...

Pffff... dat was mijn begin van het weekend. Ik heb een goeie jankbui gehad en me de hele avond door mijn geschrokken man laten verzorgen. Een ongeluk zit in een klein hoekje :confused: :(

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo en nu aandacht voor jullie :)

@Miranda: ach meis, wat ellendig :( Je schrikt je wild bij dit soort acties, he. Zo'n kindje gaat razendsnel, je hebt in elk geval goed gehandeld. Het herstelt vast snel. Ik wens je een heel fijne verjaardag morgen en ik zal aan je denken.

Zou dokter Mahesh nog wel eens terugdenken aan onze bevallingen? Voor hem misschien praktisch dagelijkse kost, voor ons een héél unieke ervaring in het leven :)
    Vorig jaar was ik op deze dag uitgerekend van Ollie. Zie me nog staan weeëndansen op yoga, ik wilde dat kind er wel uit krijgen :)

NB ja, Jonge Gezinnen Beurs voor ons op 1 november. Was in de war 8)

@Mouschy: hier moet ook een nieuwe badkamer komen, maar dan wordt de hele aanbouw aangepakt incl. fundering. Na jarenlange verbouwingen ben ik er wel een beetje klaar mee, snap dus heel goed hoe irritant die troep is bij je. Maar eh... het zal wel héél mooi worden! Zet je een foto hier van je kids, in bad?

@Brigitte: fijn om te horen dat je echo zo goed is geweest. Genieten!

@Lovewinnie: dat kind van jullie is in elk geval nergens bang voor. Pittig!

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Pfff Darcy, dat is schrikken, tja ik kan het me wel voorstellen hoor dat je meteen aan je kind denkt! Zou ik ook doen.

Nou ik heb vanmiddag toch wat meegemaakt, ik moet even gal spuwen hier hoor! bijvoorbaat vast mijn welgemeende excuses.
    Ik was met marissa in de stad aan het shoppen voor wat dingetjes voor de vakantie. Loopt er bij de C&A een mevrouw die totaal de andere kant op kijkt vol tegen de buggy aan. Ik zei nog pas op mevrouw en trok snel de buggy naar achteren, maar het was al te laat en ze klapt er vol tegenop. Zij viel en nadat ik haar weer overeind heb geholpen en gevraagd of het ging (goed dus) liep ze weer verder de winkel in. Ik loop naar de buggy waar marissa nog steeds heel hard zit te huilen omdat die zich rot geschrokken is en wil ook verder de winkel in lopen, maar de buggy rijdt bijna niet meer. Dus ik kijken, zijn de dubbele voorwietjes aan de rechterkant helemaal ontwricht. Ze heeft dus met haar voet tussen de wieltjes geschopt en zo alles ontwricht. Ik die mevrouw weer opgezocht in de veronderstelling dat het eigenlijk toch wel haar schuld is, want ik waarschuwde nog en trok de buggy terug (anders had ze ook nooit de voet tussen de wielen kunnen krijgen). Nou daar waren ze het helemaal niet mee eens, ik moest uitkijken waar ik liep met zo'n buggy en ik had moeten stoppen en blablabla. Dus uiteindelijk stond er een behoorlijk groepje, waaronder wat getuigen van het gebeuren en ook personeel van de winkel erbij. (Marissa had inmiddels van de verkoopster een knuffel gehad die ze mocht houden en was gelukkig weer rustig) Maar iedereen kon praten als brugman, maar ze wilden niets doen ook geen adresgegevens geven ofzo. Uiteindelijk zei haar man zelfs dat ik maar snel op moest houden, anders zouden ze me buiten wel even opwachten en dan moest ik het misschien maar voelen :confused: :confused: :confused: Ik heb dus eieren voor mijn geld gekozen en ben zo snel mogelijk (helemaal in tranen natuurlijk) naar de bus gegaan. Ik heb nog nooit zulke aso figuren meegemaakt. Maar goed, ik zit nu wel met een kapotte buggy en we gaan zaterdag weg. Ben bang dat er toch een nieuwe moet komen.

Nou ja vanavond als Rene thuis komt maar eens de buggy bekijken, en anders morgen maar snel een nieuwe halen bij prenatal (dan hebben we nog mamamazzeldagenkorting, scheelt tenminste iets)
    Pffff sorry hoor voor mijn lange egoverhaal, maar ik zit nog te shaken hier op mijn stoel. Ik ga nu effe een bakkie thee doen om iets te kalmeren.
    Knuffels!

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Rootje: wat raar dat dit niet gewoon kon worden opgelost. Daar heeft men toch een WA-verzekering voor? Ik snap dat niet en die agressie al helemaal niet! Sterkte. Neem lekker dat bakkie (met iets erbij.)

Rustig an, he!

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tja ik vond het ook erg vreemd, ik heb ook gezegd, daar betaal nu de premie voor je WA-verzekering voor. Maar ik denk dat het een principe kwestie was. Ze begon namelijk ook over een vlek op haar schoen en dat ik dan maar nieuwe schoenen moest betalen, dus ik zeg, prima (ik doen het wel naar de verzekering, merken we niets van), als jullie de buggy vergoeden, maar dat wilden ze niet, want het was absoluut niet haar schuld en zij kon er helemaal niets aan doen dat ze tegen de buggy gelopen was. Gelukkig viel ze er niet op, want ik weet niet wat ik haar dan gedaan zou hebben als ze ook zo gereageerd had. Mijn kind had wel dood kunnen zijn, als de buggy ongelukkig gevallen was en als zij er bovenop gekomen was. Maar dat vond ze grote onzin.

Ach ja, ik heb wel weer genoeg gewinkeld voorlopig, ik ga voorlopig niet weer naar de stad, ik houd het wel bij het winkelcentrum in de wijk :)

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: arme meid....dat is echt niet zo mooi! Beterschap met je lijf!
    Ja ik weet nog wel van vorig jaar dat we denken dat onze beebs in oktober zouden komen omdat het bijna oktober was.

@ Rootje: wat gossie, wat een verhaal zeg...balen dat buggy kapot is!

@ Mouschy: nee niet naar 1ste hulp geweest, maar het ziet er nu wat aardig uit. Zo te zien krijgt hij wat beetje blaartjes op 2 plekjes, maar de zalf helpt wel. Het zal wel even duren voor het helemaal weggaat.

Ik ga Matthew nu lekker in bad doen!

Fijne avond!
    XXX

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Oef Au Darcy!
    Jeetje wat een schrik zeg!
    Hoop dat het allemaal meevalt en dat je je snel weer beter voelt!
    Poeh. Ik zit helemaal mee te rillen.

Miranda: hoop dat het mevalt voor Matthew~Beterschap! En heel veel plezier vast voor morgen!

Rootje: asociaal zeg! Jemig wat zijn er toch een onaardige mensen in de wereld!
    Ik had vanmiddag in het bos ook zowat iemand aan me hangen. Honden liepen los (mag daar) en een van die twee honden springt zo op de voetensteuntjes van de twins-wagen: dus ik duw die hond weg.
    Andere hond rond Isa, die dat helemaal niet leuk vindt, want: grote, drukke hond en klein verlegen meisje. Dus mijn man rolt de bal waar die hond achterna zat met zijn voet weg.
    Dus ik vraag, aangezien die mensen niks doen, of ze misschien hun hond even weg willen roepen, want die ene hing nog zowat in die wagen.
    Blablablablabla Hier mogen honden loslopen, dan ga je toch ergens anders lopen.....?!
    Euhmmmmm is het dan zo raar als ik netjes vraag of ie zijn hond uit MIJN kinderwagen wil roepen?
    Nou kreeg een grote bek joh! Echt niet normaal!
    Wat zijn er toch asociale mensen op de wereld! Grrrrrr.

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy: Jeetje meis, jij hebt me een smakkert gemaakt zeg! Dat zal zeker even schrikken zijn geweest, pfff! En je hebt er ook behoorlijk wat aan overgehouden zeg! Dikke knuf voor jou hoor en dat je maar weer snel op mag knappen! XXX

Rootje: Wat een aso-mensen lopen er toch tegenwoordig rond hé?! Kan me voorstellen dat je eieren voor je geld hebt gekozen, zou ik ook doen! Je bent in ieder geval de verstandigste geweest, alleen jij zit nu met een kapotte buggy :cry:

All: hebben jullie vandaag ook zo lekker genoten van het mooie weer? Echt zo'n nazomerdag, heerlijk! Morgen ook nog even genieten, alhoewel ze wel wat regen hebben opgegeven, maar dan gaat geloof ik echt de herfst beginnen.

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ pris: ik geef gewone halfvolle melknu. Marc heeft van de laatste keer BV foto's gemaakt en hij heeft gefilmd. Ik wilde het graag nog voor de laatste keer vastleggen! :D

@ darcy: AUUUW! Beterschap ermee, klinkt zeer pijnlijk!

@ rootje: wat een aso mens zeg! :confused: OMG! Echt niet normaal, gelukkig is je bugg kapot en niet je kleine meid! Ppff....sommige mensen! [-(

@ Miranda: dikke knuffel voor Matthew! i=Zielig he, maar ja, zulke dingen gebeuren voordat je er erg in hebt!

@ Lovewinnie: je meisje is goed verwend zo te zien!

@ Noor: ook lekker aso dus! Niet normaal he, kan ik niet bij met mijn hoofd! :x

@ Mouschy: altijd leuk een nieuwe badkamer! :D Hopelijk kunnen je ventjes morgen in bad!
    Wij hebben net een bbq gehad bij mijn zus, jammie! ;)
    En morgen hebben we een "puppy" reunie van alles kindjes van onze hond Boy! Die had vorig jaar een teef gedekt bij ons in de buurt, waaruit een nestje witte herders is voortgekomen. Nu een jaar later hebben we met alle baasjes afgesproken, morgen dus! :D

@ all: wat is de zaterdagavond altijd bagger wat tv programma's betreft! :( Er is niks leuks op!

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pris: Hierbij de foto van Kyra op haar driewieler :D Alleen zonder bob de bouwer fietsbel ;)

Deel Deze Pagina