Marsab: Idd een hoop bagger op de zaterdagavond. Ik ga nu kijken naar Mooi! Weer de Leeuw. Vind ik altijd wel grappig. Daarvoor zat ik naar Million Dollar Wedding te kijken En sowieso echte goeie films zie je ook niet meer helaas.... Fijne avond allemaal!
Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 30/10/08 - 02/11/08 Zaterdag 1 november Lovewinnie Miranda Darcy Joepie Rootje Marsab Zoë84 Edokid Miss X Saskia78 Joyce Mee -> Ja of nee?! IMD? Noor? MamaMo? Anette? Moons? Mobielfreak? Han? Pomme? Mouschy? Pris? Maart? Brigitte? Sophie? Patries? Jennifer?
Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 30/10/08 - 02/11/08 Zaterdag 1 november Lovewinnie Miranda Darcy Joepie Rootje Marsab Zoë84 Edokid Miss X Saskia78 Joyce Patries Mee -> Ja of nee?! IMD? Noor? MamaMo? Anette? Moons? Mobielfreak? Han? Pomme? Mouschy? Pris? Maart? Brigitte? Sophie? Jennifer? Ja ik wil ook mee. Heb me dus aan de lijst toegevoegd die mee willen
Goeiemorgen meiden, Mag ik mij hier als eerste melden zo te zien. @Darcy: Jeetje meid wat een val heb jij gemaakt. Ik kan me goed voorstellen dat je meteen aan Ollie denkt, zou ik ook doen. Poeh. laat je maar lekker verwennen door je mannetje. Knuf voor jou. @Rootje: Wat een rare mensen lopen er tegenwoordig rond. Echt niet te geloven. Gelukkig heeft Marissa niks opgelopen, maar wel balen van je buggy. Kan je voorstellen dat je het gehad hebt met winkelen. Nog even meid en dan kan je genieten van je welverdiende vakantie. @Noor: En weer van die mensen. Echt belachelijk gewoon. Helaas kom je dit toch wel vaak voor mensen die hun hond niet in de gaten houden. Wij hebben ook al meerdere malen een hond uit de buggy moeten halen. Je snapt het gewoon niet. @Miranda: Dat zal zeker schrikken zijn geweest. Gelukkig zien de plekjes er al wat beter uit. Balen meid. Goed blijven smeren dus. Nog bedankt voor je smsje trouwens, heel lief van je. Veel plezier vandaag met Matthew zijn verjaardag. Dat hij maar lekker verwendt mag worden. @Joyce: Leuke foto van Kyra. Helemaal trots op haar fiets. Heerlijk. Geniet nog even van het mooie weer, want het kan zo over zijn. @Marsab: Fijn dat je nog wat foto's en filmpje van de laatste keer bv hebt gemaakt. Een mooie manier op een bijzondere tijd af te sluiten. Wat vindt Aiden eigen van de halfvolle melk? Hier is het nog niet zo'n succes namelijk. @Saskia: heel veel plezier vandaag met Anne haar verjaardag. Geniet ervan. @all: hier gister een super verjaardag gehad. En Jamie is zo verwendt. Echt niet normaal meer. Hij weet ook van gekkigheid niet met wat hij moet spelen De mensen die wij gister verwachten zijn ook allemaal geweest, dus zijn ruim 30 mensen incl kids. Helemaal leuk dus, niemand is hem vergeten. Nu komen van de week nog 2 vriendinnen langs en Marc zijn ouders en zusje moeten nog langs komen. Dus nog meer cadeautjes voor Jamie. Ik zal zo even wat foto's plaatsen. Hier gaat het trouwens wat beter. Jamie is nog enorm verkouden, maar geen keelpijn meer. Ik voel je wel ok, niet geweldig, maar ben gisteravond vroeg naar bed gegaan en Jamie heeft vannacht doorgeslapen, dus wij ook. Liefs, Patries
Zelf taartje eten. Eerst was het voorzichtig met zijn vingertje een beetje slaproom eraf en ik zijn mond. Maar uiteindelijk was het met 1 hand in de taart duwen en kneden. Heerlijk gewoon.
En de laatste.. Hij kreeg zelfs hulp met uitpakken. Alle kinderen vonden het geweldig. Zo leuk om te zien. Hier spreekt een trotse mama over een geslaagd verjaardagsfeestje.
Goedemorgen! Patries: nog van harte gefeliciteerd, zo te zien heeft hij het heel erg naar zijn zin gehad! Hopelijk heeft Daniëlla het vandaag ook zo naar haar zin. Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je ander werk wil. Ik heb nu ook vastigheid in de supermarkt en heb heel gezellige collega's maar ik wil ook weer naar de beestjes. Darcy: jeetje zeg ik kreeg er gewoon tranen in mijn ogen. Ik had een paar maanden geleden dat de trap omviel toen ik op de vliering was en ik dus eigenlijk niet meer naar beneden kon. Toen begon Daniëlla echter te huilen dus toen moest ik wel. Gelukkig kwam ik goed terecht maar ik was ook voornamelijk bang wat er met haar zou gebeuren. Rootje: jeumig wat een aso's zeg! Gewoon lekker in je eigen wijk blijven Miranda: oei schrikken zeg! Daniëlla wil er ook altijd bij zijn als we koken, echt niet handig!
Goedemorgen! Patries: Leuke foto's zeg en heerlijk dat je zo'n geslaagd verjaardagsfeest heb gehad. En wat een mooie taart! Noor: Idd, nog meer aso mensen, pfff! Je zou ze toch af en toe! Wij zaten vanochtend om half negen aan het ontbijt *gaap*! En dat op zondag Ach, echt uitslapen doe je niet meer en kan ik ook niet meer. Vanmiddag gaan we gezellig wandelen met vrienden in het Amsterdamse Bos en daarna lekker pannenkoeken eten! Hoop alleen dat het vanmiddag droog blijft
Zie je nou wel, ik dacht al er is er vandaag één jarig! Han: GEFELICITEERD MET DANIELLA, HIEPERDEPIEPHOERA!!!! Maak er een gezellige dag van!!!!!
@Han: Schaam me diep. Vergeet ik helemaal Daniella te feliciteren met haar verjaardag. Dus bij deze: Hieper de piep Hoera, Daniella is vandaag jarig!! Van harte. Geniet er van Han. Ik kan me goed voorstellen dat jij de beestjes ook mist. Het is toch waar je voor gekozen hebt zeg maar. En waar je hart ligt. Wie weet wat er nog op ons pad komt. @Joyce: Veel plezier vandaag in het amsterdamse bos. De geitenboerderij is echt een aanrader. Zijn wij met Jamie geweest en hij vond het geweldig. Kan je heerlijk met Kyra tussen de geitjes zo geweldig.
@Han: hoera voor Daniëlla, gefeliciteerd met je meisje! @Miranda: een fijn verjaarsfeestje gewenst, het weer zit jullie mee @Marsab: jouw cyclus zal wel snel weer op gang komen nu je gestopt bent met bv. Knap hoor, een dik jaar gedaan. Best emotioneel om te stoppen, denk ik zo? @all: hier een mama die steeds emotioneler wordt... vorig jaar op de 28e rommelde het al wat... die nacht echte weeën... de 29e hele dag weeën... en de 30e mijn prachtige, bijzondere zoon in mijn armen... Laat mij vandaag maar even met mijn ziel onder mijn arm lopen
Hé Patries! De geitenboerderij staat ook op het programma, hihi. Daar zijn we ook regelmatig te vinden, zó leuk daar! En als ze wat groter is kunnen ze ook flesjes geven Wie weet komen we elkaar daar nog weleens tegen, gezellig! Dan ken je Boerderij Meerzicht zeker ook wel bij de Roeivijver. Daar gaan we dus altijd pannenkoeken eten, heerlijk!
Darcy: Kan me heel goed voorstellen dat je emo bent/wordt! Je beleeft alles gewoon weer opnieuw! Ik had dat ook met Kyra. Het blijft gewoon zó bijzonder een kind op de wereld zetten! Doe maar lekker rustig aan vandaag! Gaat het al wat beter met je? Dikke knuf!
@ Darcy: ja het was best emotioneel om te stoppen hoor...Maar goed, je moet toch een keer he! En de wens voor een 2e kindje is nu wel erg groot. Dus een mooie tijd/ gelegenheid om te stoppen. En ik wilde het jaar volmaken en dat is gelukt! Hebben dus ook foto's gemaakt van de laatste x BV. Zal er ff eentje spammen....