September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Marsab: okay... na het zien van deze foto's ben ik nóg emotioneler!

En bedankt, he ;)

Wat een prachtige, práchtige foto's...

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Han: GEfeliciteerd met de verjaardag van Daniëlla, hieperdepiep Hoera! Fijne dag toegewenst

darcy, succes vandaag met je ziel. Knuffel Ollie lekker en kijk maar eens wat een prachtig mensje je hebt gekregen, dit om de emoties nog even te versterken. Prachtig toch!

Marsab, jee een jaar bv. HEb je echt lang volgehouden en mooi dat je er foto´s van hebt gemaakt.

Zo, even eten en dan acclimatiseren. Net bij de opa van mijn vriend geweest, is 90 en het is daar altijd zooooooooo warm binnen. Thermostaat stond op 26 graden, zon op de ruit, pfffff

Liefs

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @oh, marsab wat een mooie foto's! Krijg er helemaal kippenvel van!
    Vind het ontzettend goed van je dat je het zolang hebt volgehouden. Nu hopen dat je cyclus weer snel op gang komt.

@han: GEFELICITEERD met Daniella!

Sorry dat ik zo weinig reageer hier de laatste week, heb het erg druk met de laatste voorbereidingen voor onze trouwdag.

@meeting: mag ik er ook weer bij op? Ik sta helemaal niet meer op de lijst, snik snik... Ik kan het nog steeds niet zelf haha.

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 30/10/08 - 02/11/08

Zaterdag 1 november

Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Joepie
    Rootje
    Marsab
    Zoë84
    Edokid
    Miss X
    Saskia78
    Joyce
    Patries
    Suus1983

Mee -> Ja of nee?!
    IMD?
    Noor?
    MamaMo?
    Anette?
    Moons?
    Mobielfreak?
    Han?
    Mouschy?
    Pris?
    Maart?
    Brigitte?
    Sophie?
    Jennifer?

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Suus: gedaan :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
  7. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @all: wat is het eerste jaar snel gegaan,vooral de laatste maanden. De meste van onze kindjes zijn al 1 of worden dat deze week. Moest toch de afgelopen week zo nu en dan even aan vorig jaar denken. Toen was onze kleine man er net een paar dagen en moesten we enorm wennen. Nu hebben we vanochtend z'n cadeau's nog eens bekeken en daarna gezellig kastanjes gezocht.

@cadeautjes: Jesse heeft gekregen: Duplo brandweerautootje, Duplo dierentuin, Duplo boerderij, Duplo tractor, Duplo circustrein, houten puzzelplank, houten puzzelboekje, kleding, tegoedbon voor kleding, geld, vormendoosje (van die reclame), leesboekje van Stip en nog een aantal dingen. Enorm verwend dus :D . Hij heeft al heerlijk met zijn Duplo gespeeld, dat is hier echt een succes.

@taart: Jesse heeft heerlijk van zijn verjaardagstaart gegeten. Hij begon netjes met een lepel, maar als snel kwam hij erachter dat het met zijn handen toch sneller ging ;) . Het was echt een heerlijk feest.

VRAAG: Hoeveel slapen jullie kids nu nog? Jesse slaapt gemiddeld van 19.00-ca 7.00 en dan 's middags nog even. Voorheen sliep hij 's middags 2 tot 3 uur maar, de laatste dagen heeft hij het na 1 tot 1,5 uur wel bekeken.

@Patries: bij ons was de smoes dat ik een antibioticakuur voor mijn verkoudheid had en daar nier bij mocht drinken (ik ben vaak verkouden, dus het was wel enigszins geloofwaardig) Maar mijn moeder wist het al wel heel snel.

@Darcy: Jemig meid, wat een smakker heb jij gemaakt. Gelukkig dat je niks gebroken hebt, maar ik kan me wel voorstellen dat je goed geschrokken bent. Dikke knuffel en laat je maar lekker door je man verzorgen.

@Rootje: Tjonge, wat bestaan er toch asofiguren in deze wereld. En dan ook nog zeggen dat ze je wel even opwachten, ik had(denk ik nu, maar had het ws ook niet gedurfd) gedreigd met aangifte van bedreiging ofzo. Ik hoop dat je er al een beetje van bijgekomen bent.

@halfvolle melk: ik heb het idee dat Jesse dit lekkerder vindt dan de opvolgmelk, want hij klokt het supersnel naar binnen en begint al te wiebelen en te lachen als hij de fles ziet.

@Patries: Mooie taart hoor! Die taart hadden wij ook, maar ik had er een foto van afgelopen week op laten zetten. Naast een hele mooie taart, vond ik hem ook nog erg lekker!

@DANIELLA: GEFELICITEERD!

Jesse ligt nu nog op bed, maar als hij weer vroeg wakker is dan gaan we lekker naar het bos. Anders lekker met de Duplo spelen.

Groetjes van Simke

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Han: van harte gefeliciteerd met Daniella!!!!! :)

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ all: bedankt voor de complimenten! *glundert*

@ darcy: solly...nog emotioneler gemaakt... ;)

@ simke: Aiden vindt de warme halfvolle melk ook erg lekker, hij geniet er echt van als hij het zuit zijn flesje drinkt! En idd het gaat allemaal (te) snel!

@ anette: herkenbaar die hitte, is bij mijn opa en oma ook altijd zo! Nog van harte...poeh 90! :confused:

@ suus: wauw, bijna trouwen he! Moet je nog veel regelen?!

@han: hoe is de verjaardag?

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Han: Gefeliciteerd met DANIELLA's 1e verjaardag!

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Sorry meiden, heb alles teruggelezen en gereageerd, maar Keld heeft juist op de delete toets geduwd :rolleyes: ..

Heb nu geen tijd meer, want het kind moet eten en zijn bed in..

Straks misschien!

X

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Herkenbaar! ;)
    Tot later misschien!

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Thnx meiden het was een drukke dag!

De hele ochtend was ze aan het mopperen, wilde nauwelijks slapen terwijl ze wel erg moe was. Om precies 2 uur kwam de eerste visite binnen en was het gemopper accuut over! Ze heeft echt genoten. Zelfs toen het zo ontzettend druk was vond ze het nog geweldig. Ze wilde alleen geen cadeau's uitpakken maar wel spelen met wat wij uitgepakt hadden.
    Ze heeft nog even in de wandelwagen geslapen toen oma met haar een rondje ging doen maar veel is het niet geweest. Nu slaapt ze weer maar is ook aan het bijkomen van de indrukken want word steeds heel even huilend wakker. Arme schat want morgen moet ze weer de hele dag naar mijn zus omdat ik moet werken.

Marsab: knap hoor dat je af aan het bouwen bent! Ik zit zo vaak te twijfelen maar ga toch steeds weer door omdat ik het nog niet op kan geven. Ik volg er zelfs een koemelkvrij dieet voor.... Leuke foto's!

14. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    @Han - nog gefeliciteerd met Daniëlla, fijn dat ze er zo van genoten heeft. Toch merk je vaak dat ze er toch wel iets van slag van zijn, maar ze worden maar tenslotte maar 1 x 1 jaar toch? Jij geeft ook nog bv, goed hoor!

@Rootje & Noor - aso's zeg! Ik had het afgelopen vrijdag ik liep midden op de straat (op een zebrapad) en schijnbaar zag die auto mij en Thijs niet. Remde ineens volop, dus met mijn hart in mijn keel liep ik, na even stil te hebben gestaan, weer verder. Ging dat stomme mens gewoon weer rijden, dus bijna 2x omver gereden, Thijs zat gelijk te huilen :evil:.

@Marsab - nog bedankt voor je lieve pb'tje, de tranen stroomde over mijn wangen. Gelukkig is je ventje weer beter. Goed hoor dat je de bv zo lang hebt volgehouden, nu hopen dat je cyclus weer snel op gang komt.

@Patries - idd gewoon zeggen dat je een ab-kuur volgt, of een sapkuur ;) . Hoe gaat 't met het hardlopen, is het vol te houden met de zwangerschap? Hoe voel je je voor de rest? Wat een mooie taart had je trouwens voor Jamie!

@Darcy - jee wat ben jij rot terecht gekomen zeg! Logisch dat je je druk maakte om Ollie. Heb je er nog veel last van?

@Suus - hoe is 't met alle voorbereidingen? Moet je nog veel doen?

@Simke - Thijs slaapt 's morgens vanaf 10.30 uur tot 12 uur en 's middags nog van 16.00 tot 17.30 uur. Hij heeft het nog echt nodig!
    Leuk he al die duplo. Wij hebben ook een verzameling duplo, Thijs is er ook dol op. Fijn dat Jesse een leuke dag heeft gehad.

@Anoek - een opa van 90, wauw! Ik heb al lang geen opa of oma meer, die zijn niet ouder geworden dan 70 en de meeste nog niet eens. Die warmte voor die oudere mensen he, je zou er bijna in bikini naartoe kunnen ;)

@MissX - hoe is 't met je? Ik hoop dat het al wat beter met je gaat?

Verder komt mijn geheugen niet...

Hier alles zijn gangetje - bloeden is gestopt en na controle bij de gyn bleek dat alles eruit is gekomen. Aan de ene kant fijn, maar wel erg dubbel. De gyn adviseerde mij 3 maanden te wachten om weer zwanger te worden, omdat een vroege miskraam vaak te wijten is aan een virus.....ik had er nog nooit van gehoord, jullie?

Fijne avond verder!

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    haha Gonzo, zullen we maar niet doen in bikini, opa heeft al een zwak hart

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jeetje darcy brokkenpiloot :eek: Gelukkig valt het mee, nou ja je zult er flink last van hebben denk ik..

Rootje: grrrrr afschieten zulke lui, stelletje aso's!

Marsab: het einde van een tijdperk aangebroken voor jou, nu begint de slag om de cyclus dalijk weer voor je ;)

Gonzo: Fijn dat alles weg blijkt te zijn, is toch weer een kleine geruststelling denk ik..

Tim is de afgelopen dagen flink beroerd geweest, hiulen huilen en nog eens huilen, vuurrode wangen en oren, vannacht eindelijk weer doorgeslapen en geen koorts meer, zijn temp schommelde de afgelopen dagen tussen de 37.8 en 39.8.. Vanmorgen alles weer rustig en ja hoor 1 hoektandje boven doorgebroken en de volgende is ook alweer onder weg..
    Gisteren kon ik dus niet met Tim naar de Gondelvaart een parade van boten versierd met lampjes.. Vandaag maar naar de braderie gegaan met Tim en hij heeft zijn ogen uit zitten kijken naar al die bootjes die in de haven lagen...
    Ben zelf gebroken nu was een flinke aanslag op mijn bekken vandaag en dan de nachten die behoorlijk gebroken waren..

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Han: van harte gefeliciteerd met Daniella!!!!!

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) 1 jaar!
    31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar!

September
    01: Judith (Brigitte) 1 jaar!
    02: Yassine (Newlymom) 1 jaar!
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar!
    06: Ayla (Jessica24) 1 jaar!
    07: Lyn: (Ief) 1 jaar!
    08: Kyra (Joyce82) 1 jaar!
    11: Tara (HelloKitty) 1 jaar!
    11: Marissa (Rootje) 1 jaar!
    12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar!
    12: Yasmine (Maart) 1 jaar!
    13: Aiden (Marsab) 1 jaar!
    13: Jesper (Suus) 1 jaar!
    13: Eva (Edokid) 1 jaar!
    14: Daimy (Rian)1 jaar
    15: Thijs (Gonzo) 1 jaar!
    15: Niels (Savita)1 jaar!
    19: Hanne (Jikke) 1 jaar!
    20: Sophie (Sophie) 1 jaar!
    21: Milan (Moons) 1 jaar!
    24: Jesse (Simke) 1 jaar!
    24: Tygo (Pris) 1 jaar!
    25: Jamie (Patries) 1 jaar!
    25: Anne (Saskia) 1 jaar!
    28: Daniëlla (Han) 1 jaar!
    29: Matthew (Miranda040172)(morgen)
    29: Timothy (Modigliani)(morgen)
    30: Ollie (Darcy) (overmorgen)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Marsab: wat mooie laatste BV foto's,heb respect voor je!

@ Patries: leuke verjaardagsfoto's!

@ Han: hoe was het verjaardag van Danielle?

Vanmiddag was het verjaardag van Matthew gevierd. Hij werd verwend door allerlei speelgoed en hij vindt het geweldig om samen met andere kids spelen. Het was druk, maar gelukkig werkt het weer mee, zodat de meesten in de tuin zaten.
    Nu ligt Jeroen op de bank slapen en Matthew een half uurtje geleden in zijn bedje.
    Ik ga zo de rommel opruimen en morgenochtend gaat Matthew voor halve dagje naar KDV ipv hele dag. Morgenochtend heb ik even voor mezelf, daarom wil ik de huishouden voor een uurtje doen, daarna even lekker voor mezelf luieren of wat slapen of zo.

Morgen is Matthew echt jarig...gek idee vorig jaar de nacht van 28 op 29 brak de vliezen en 's middags om 12.42 uur werd Matthew in stuit geboren. Nu loopt en staat hij en spelen en brabbelt...niet te geloven dat het zo snel gaat....het klopt wel wat de meesten zeggen het wordt steeds maar leuker. Kleine dingen, kleine zorgen....

Slaap lekker en ik zal van de week de foto's hier plaatsen!

Liefs XXX

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo mama's

Ik wilde even laten weten dat hier alles goed gaat. Ik heb de laatste dagen echt geen tijd gehad om hier te komen spieken.

Yasmine heeft inmiddels haar eerste stappen gezet, ze vind het geweldig. Ze loopt nog niet helemaal goed maar een begin is er zeker. Lopen - vallen en weer opstaan.

Marsab, Prachtige foto's. Knap dat je het zo lang hebt volgehouden.

Alle jarigen gefeliciteerd!

Lovewinnie, heb ook even naar jouw filmpje gekeken. Wat heb je toch een heerlijke meid.

Deel Deze Pagina