September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Miranda: van harte gefeliciteerd met je mannetje! Hoera!
    (@Modigliani: als je hier nog eens spiekt: gefeliciteerd met je zoon!)

@Maart: goed om van je te horen. Zien we je op de beurs in november?

@Mobielfreak: mja, ik ben stram en bont en blauw, net een volwassen smurf :) Heb me voor vandaag afgemeld op school, want lesgeven (lees: hele dag staan, rondlopen, spullen sjouwen) is geen goeie met die dikke knie en pijnlijke rug. Wordt studiedagje thuis, dus.

Hoe gaat het met je man z'n herstel en hoe is het nu met je bekken?

@Simke: leuk dat Jesse het zo naar zijn zin had. Hoop dat Ollie ook veel Duplo krijgt, het is wel erg leuk speelgoed, he?
    Wat betreft slaapjes: Ollie slaapt van 20:00 uur tot 07:00 uur (gemiddeld) en dan soms 's ochtends nog een uurtje en 's middags nog een uur. Hij kan ook een hele dag doorgaan, maar dan ligt hij om 19;00 uur in bed. We bekijken het van dag tot dag met onze zoon.

@all: even kleertjes pakken voor het kdv, manlief brengt Ollie weg. Vanavond het huis versieren...

Fijne dag allemaal :)

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Miranda: GEFELICITEERD MET MATTHEW! En zo te lezen hebben jullie gisteren een erg leuke dag gehad. Ja, wat is het jaar voorbij gevlogen hé?!

Modigliani: Ook jij gefeliciteerd met je zoon!

Marsab: Pff, wat een schitterende foto's, daar wordt ik zelfs emo van! Mooie afsluiting van een mooie periode. Hopelijk komt je cyclus weer snel op gang, zodat je je snel kan melden bij de zwangere mama's ;)

Darcy: Jij bent morgen degene die de verjaardagslijst afsluit met Ollie :D En dan zijn al onze kindjes 1 jaar! Pff, weer een afsluiting van een mooie periode. Op naar de 2 jaar en genieten maar... :D

3. Pris

Pris Fanatiek lid

HOERA MATTHEW 1 JAAR :D VAN HARTE GEFELICITEERD

@ HAN...NOG GEFELICITEERD MET DANIELLA

@ Rootje...Jeetje wat een aso stel zeg en dat dat dan zo'n gedoe moet worden in een winkel. Pff rare mensen toch....
    Je moet je niet door zo'n stel de stad uit laten pesten hoor. Gewoon weer lekker gaan winkelen.
    Ben je geslaagd coor een buggy?

@ Noor...Pff ook al van die rare mensen...Of hebben die mensen ''van Rootje'' toevallig ook een hond ;) Je zou toch zeggen dat ze voor hun ontspanning gezellig gaan wandelen...rare lui.

@ Darcy....AU Au AU Meid wat heb jij een klapper gemaakt zeg....jeetje.
    Groot gelijk dat je niet voor de klas gaat staan vandaag!
    Succes ermee!

@ Marsab. Mooie foto's! Mis je t een beetje t bv geven of niet?
    Leuk zeg zo'n honden meeting :D

@ Patries Leuke foto's ook! Gelukkig gewoon kunnen vieren.
    Leuk dat iedereen er was! Hadden wij ook, een paar komen / kwamen apart maar geen enkele afzegging :D

@ Joyce Ja is idd precies dezelfde :D
    Was t leuk in t Amsterdamse bos? Ik rijd er elke (werk)dag langs maar nog nooit geweest :(

@ Maart. Knap van Yasmine!

@ Miranda Is een typisch gevalletje van een ongelukje zit in een klein hoekje....Kan gebeuren. Worden de plekjes alweer minder?

@ Lovewinnie Wat een leuk filmpje! :D

Nu weet ik t echt niet meer :( :oops:

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Hoyce: nee hoor, Jennifer sluit af met Gwyneth, zij is de állerlaatste op 3 oktober :)

@Gonzo: nog even over je vraag - ik heb daar nog niet eerder van gehoord, dat je een virus zou kunnen hebben en dus drie maanden moet wachten met zwanger worden... hoor het voor het eerst, van jou.

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Smurf oftewel Darcy :) : Wel prettig dat je thuis kan werken, scheelt een hoop gestrompel denk ik zo?

Met Dennis zijn wond gaat het goed, is nog maar een klein stukje wat nog maar open is.. Hij mag weer gaan proberen te werken van de arts, dus a.s. woensdag is dan weer zijn eerste werkdag, alhoewel hij er wel tegenop ziet, omdat hij dan weer vollop moet bukken enzo en die plek dus continu in beweging is..

Mijn bekken is nu nog wel pijnlijk, maar wat wil je als ik gisteren 5 uur door de stad gestruind heb :eek: beetje eigen schuld dikke bult zeg maar..

Vannacht was ik zelf erg beroerd, liep zeg maar leeg, fikse diarree en overgeven, nu gaat het wel weer alleen mijn darmen zijn nog wel een beetje van slag geloof ik..

6. Pris

Pris Fanatiek lid

wat een weekend zeg.
    Afgelopen zaterdagmiddag nog wat verjaardagsvisite weer leuke cadeaus gekregen en was wel gezellig en daarna etentje van peter zijn opa en oma die 61 :) :confused: jaar getrouwd waren.
    Was op zich wel gezellig maar niet heel bijzonder ofzo.

Gaat 's nacht om 03.15 de telefoon :confused: Peter zijn moeder......Nou ja om een heeeeeeeeeel lang verhaal iets korter te maken; Peter zijn demente opa uit Zeeland vandaan was die avond vermist en is van straat gehaald in AMSTERDAM. Hij is dus helemaal op zichzelf met de trein die kant opgereist en opweg naar Aalsmeer...waar ie iets van 25 jaar geleden een kwekerij heeft gehad. In A'dam hebben ze m van straat gehaald omdat ze dachten dat ie dronken was. hij had geen papieren niets mee maar omdat ie ook al als vermist was opgegeven toch contact gevonden met Peter zijn moeder......Maar ja die woont ook in Zeeland en heeft geen rijbewijs....Of wij opa even uit A'dam vandaan op konden halen. Peter heeft m gehaald en hij heeft bij ons nog 3 uurtjes geslapen maar ja ik heb geen oog meer dicht gedaan :( .
    S Morgens hebben wij m weer naar zeeland gebracht maar je hele dag is gelijk naar de :c: en allebei geen oog dicht gedaan :rolleyes: :rolleyes:

En tygo heeft alweer een paar avonden moeite met slapen.
    Gaat ie gelijk lekker slapen, is ie rond een uur of 10.00 de hele boel bijelkaar aan t schreeuwen...Is t weer sprongetjes tijd of niet?

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden, ben ik ook weer. Wederom erg brak, want Marissa heeft ons weer het hele weekend wakker gehouden. Ik lag vannacht pas om 4 uur in bed :( Maar goed, staat wel tegenover dat ze nu ligt te slapen gelukkig.

@MIranda: Gefeliciteerd met Matthew
    @andere mama's jullie ook nog gefeliciteerd.

Tja onze buggy kon gelukkig door mijn o zo handige schoonvader gerepareerd worden, dus gelukkig geen nieuwe hoeven kopen. Hij had toevallig alles liggen om een nieuw asje te maken en dat heeft ie gedaan voor ons. En we hebben hem gistermiddag maar meteen even uitgetest en zijn een uur gaan wandelen en hij reed weer prima gelukkig.

@Darcy, tja lijkt me ook niet fijn nu voor de klas staan, wel lekker een extra studiedagje :)
    Trouwens jij vroeg over mijn NOD een tijdje geleden, die is waarschijnlijk zaterdag (4 okt). Ik heb het idee dat ik gisteren misschien een innestelingsbloeding gehad heb. Ik had heel klein beetje bloed gisteren en dat heb ik nog nooit eerder gehad zo ruim voor mijn NOD. Vaak wel de dag ervoor al een paar druppies, maar dan ben ik de volgende ochtend echt ongi, en nu was er niks te bekennen. Dus ik ben erg benieuwd, dat word deze week naar de kruidvat, testen halen vast :)

Oei, Marissa word nu wakker, ik probeer straks nog op de rest te reageren.
    Doei!

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: GEFELICITEERD MET MATTHEW!!!! HOERA!!!

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Pris: oops.... Dus opa was een beetje van slag geraakt na het etentje? Poeh heftig nachtje zo!

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Mobielfreak: hoe is het nu met Tim?

Rootje: Marissa wat aan het opknappen al?

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Raar, vandaag was mijn uitgerekende datum.....

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Nee was andere opa ;)

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Daniella gefeliciteerd met je 1e verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad gisteren!

Matthew gefeliciteerd! ik hoop dat je super goed word verwent vandaag met taart en veel kado's!

@ Marsab, wat een mooie kippenvel foto's! Ik ben bij Ewout met 7 mnd gestopt omdat ik zwanger wilde worden, en het was meteen raak! dus wie weet bij jou...

@Maart wat goed dat Yasmine al een paar stapjes los doet!

@mobielfreak wat fijn dat het weer wat beter gaat met je vriend! En je bekken, tja blijft vervelend he! je zit alweer op de helft! Is toch wel snel gegaan he de 1e helft!

@Pris, wat een nacht zeg! pff wat een schrik, fijn dat hij toch weer gevonden is. Het is week 55 sprong nu....

@ Kootje; oh meid wat vervelend zeg die gebroken nachten... slaap ze zometeen!
    Je houd het wel spannend! ik duim mee!

@ Noor, even een terug kijk dag momentje he... blijft wel speciaal, ook al is het een jaar terug! De mannen worden groot!

~~~~~~~

Ik heb amper een oog dicht gedaan vannacht, Marijn krijgt 4 kiezen in een keer door, pff nou hij en wij hebben er niet van kunnen slapen. Hij zit maar met z'n handjes in z'n mond en aan z'n oortje te trekken, heel sneu om te zien. Dus vandaag maar een beetje vertroetelen, en VSM druppels geven, meer kan ik niet doen...
    Ik ben helemaal kapot...

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Verjaardagslijst september 2007 baby's

Juli
    06: Niels* (Mariella) zou nu jaar 1 zijn

Augustus
    22: Keld (Virginie83) 1 jaar!
    25: Yocena (Miss X) 1 jaar!
    26: Chris en Tijn (Noor) 1 jaar!
    28: Maricha (kvptje) 1 jaar!
    29: Dean (IMD) 1 jaar!
    30: Esmay (Joepie) 1 jaar!
    31: Tim Owen (Mobielfreak) 1 jaar!

September
    01: Judith (Brigitte) 1 jaar!
    02: Yassine (Newlymom) 1 jaar!
    04: Marijn Ejan Elad (Mouschy) 1 jaar!
    06: Ayla (Jessica24) 1 jaar!
    07: Lyn: (Ief) 1 jaar!
    08: Kyra (Joyce82) 1 jaar!
    11: Tara (HelloKitty) 1 jaar!
    11: Marissa (Rootje) 1 jaar!
    12: Alicia (Lovewinnie) 1 jaar!
    12: Yasmine (Maart) 1 jaar!
    13: Aiden (Marsab) 1 jaar!
    13: Jesper (Suus) 1 jaar!
    13: Eva (Edokid) 1 jaar!
    14: Daimy (Rian)1 jaar
    15: Thijs (Gonzo) 1 jaar!
    15: Niels (Savita)1 jaar!
    19: Hanne (Jikke) 1 jaar!
    20: Sophie (Sophie) 1 jaar!
    21: Milan (Moons) 1 jaar!
    24: Jesse (Simke) 1 jaar!
    24: Tygo (Pris) 1 jaar!
    25: Jamie (Patries) 1 jaar!
    25: Anne (Saskia) 1 jaar!
    28: Daniëlla (Han) 1 jaar!
    29: Matthew (Miranda040172)1 jaar!
    29: Timothy (Modigliani)1 jaar!
    30: Ollie (Darcy) (overmorgen)

Oktober
    03: Gwyneth (Jennifer)

Februari
    16: Sarah (Anette, 'nakomertje')

Reminder! :D

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dank jullie wel voor de felicitaties.
    Vorig jaar om 12.42 uur ben ik Matthew bevallen, gek idee.
    Ik ga Matthew zo om 13 uur ophalen van het KDV.

@ Mouchy: arme Marijn van 4 kiezen tegelijkertijd!

@ mobielfreak: wel voorzichtig zijn met je bekken het is nooit leuk! Fijn dat het weer wat beter gaat met je vriend!

@ Pris: Nu al weer een sprongetje :confused:

@ dutje: Matthew slaapt tegenwoordig 1 a 1,5 uurtje per dag, vaak gaat hij rond 20 a 21 uur naar bed en gaat al om 07.00 uur uit bed.

Ik lees het vanavond wel weer!

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Miranda: laat ik dan TOEVALLIG op het juiste moment inloggen, want:

gefeliciteerd met het geboortemoment van Matthew!

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    (heb je meteen ook maar even een smsje gestuurd, wat toevallig, lachen he :) )

@Noor: ook voor jou een bijzondere gedachte... exact een jaar terug uitgerekend van de jongens...

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Aan alle mama's met slaaptekort, gebroken nachten, kiezen en tanden die op de loer liggen: hier nog eentje. Ik geloof dat we lekker synchroon gaan ;)
    Zou het inderdaad ook een sprongetje kunnen zijn, zoals Mouschy al zegt?

Blèh, je wordt er brakker en brakker van...

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Miranda: van harte met Matthew!

Timothy jarig! Modigliani van harte met je zoontje!

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Heb dit net gepost in de Lounge, bah, deze ervaring zit me niet lekker :(

"Lieve meiden,

ik schrik me net toch WILD Wordt gebeld op mijn 06-nummer door een onbekend nummer (begint met 048 en dan 06-nummer), neem op, hoor een mannenstem, maar de verbinding is gebrekkig en wordt verbroken.

Krijg ik een sms met een tekst, die ik niet snap. Is dit een Turkse tekst? Wie wil dit even voor mij vertalen?

Camiyi arayabilirmisiniz kurani kerimi buldumda

Die man probeerde me daarna weer te bellen, maar ik neem niet meer op.

Getver, vind dit soort dingen niet leuk (al is het misschien gewoon een gevalletje 'verkeerd verbonden'...) Ben gewoon ongerust nu
    Dank voor de hulp alvast!"

Deel Deze Pagina