September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    miranda: gefeliciteerd met matthew! hoe gata het met zijn verbrande plekjes? ok? wat een raar telefoontje trouwens...hopen dat er iemand is die turks spreekt...ik kan me trouwens herinneren dat er bij de augustusmama's 2008 twee meiden waren die turks of marokkaans spraken...

wij hebben trouwens nog geen dubbele wagen, onze enkele wagen is nog spiksplinternieuw, ik vind het zo zonde om hem te verkopen, hij was 1200 euro...wat krijg je er dan voor op marktplaats vraag ik me dan af...matthew gaat nog in de draagzak en gwynnie zit in de kar...ik denk dat we in januari toch wel aan de dubbele kar moeten, dan is matthew te zwaar geworden.

rootje: wat een verhaal zeg, zoveel asociale mensen in de wereld...gelukkig is de kar nu gemaakt, maar ze zijn niet goedkoop, daar staan mensen niet bij stil, je kleintje ook zo geschrokken, vreselijk!

darcy: wat een klap heb je gemaakt zeg! doodeng! hoe voel je je nu? heb je geen spierpijn en last van alle blauwe plekken? en dan ollie die boven was en net die ene keer dat je mobieltje niet in je zak zit...je moet er niet aan denken wat er allemaal mis had kunnen gaan...hope you are ok now babes...

hier een beetje stress, mijn man werkt in de financiele sector en het gaat zeer slecht, de hele economie staat op instorten...dus even niet zo'n leuke tijd hier, doodeng allemaal...zijn baas heeft het al over ontslagen etc. what to do?

2. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    telefoontje was van darcy zie ik! sorry! heb mega zwangerschaps dementie! honest!

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Darcy, dat betekent.

Kunt u de moskee bellen, k heb namelyk de Kour'an gevonden..

Ik had het even aan een collega gevraagd.

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Mmm, darcy, daar bedoelt ie vast niet die van jou mee :)
    Dus toch gevalletje verkeerd verbonden denk ik :)

5. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    darcy: verkeerd verbonden inderdaad! even terugtxten misschien? kan een grappige woordenwisseling worden!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Maart: thanks. Ik had in de Lounge ook al zo'n vertaling gekregen, dus er is flink over nagedacht :)

Nee, ik kan die man niet helpen met zijn lieve hulpactie. Jammer dat ik geen Turks spreek.

Kreeg overigens meteen een felle reactie van iemand (Lounge), die zich afvroeg waarom ik me wild was geschrokken :( Heb toch maar even fijntjes laten weten dat het om persoonlijke redenen een schrikkertje was - niet om raciale redenen. Zou wat zijn, als de half-Arabische meid die ik zelf ben :(

@Jennifer: als ik tv-beelden zie over de economie, dan krijg ik ook een onrustig gevoel... Je weet maar nooit hoe het lopen gaat (ook, in dit geval, op je man z'n werk, toch? Of is er al meer bekend... Sterkte in elk geval...)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@han: gefeliciteerd nog
    en ook hier snapte ze dondersgoed dat alles om haar draaide hoor
    erg leuk om te zien :)
    alleen na het 3e kadootje was de lol van het uitpakken er wel af *grin*
    (van de kadootjes niet natuurlijk)

@zieke beebs: hoop zieke beebs zeg!
    het is ook gek weer.. misschien dat dat het is

@miranda: gefeliciteerd ook!

@patries: inderdaad een ERG leuke taart :)
    foto van onze taart staat op www.annedaniels.nl
    rest van de fotoos.. komt nog :)

@pris: dat is inderdaad Een Verhaal ja
    schrikken zeg! Gelkkig viel het allemaal wel mee uiteindelijk.

@mouchy: 4 kiezen? doe maar ruig :)
    even doorbijten! (letterlijk en figuurlijk)

@verjaardag: superdruk, supergezellig, Mama en Papa superdood en Anne natuurlijk superdruk en tot op het bot verwend :)
    Varierend van houten blokken tot een hele drumband zegmaar :)
    Inclusief alles daartussen ook

fotootjes komen later nog wel :)
    alleen staat de taart op annedaniels.nl
    en daaronder heel verhaal over afgelopen jaar

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    @ Miranda: Hiep, Hiep Hoera voor MATTHEW!!!

@ Modigliani: Gelukkige verjaardag aan TIMOTHY!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    MATTHEW GEFELICITEERD!

@darcy: ja, je kreeg idd een rare reactie in de lounge, terwijl ik het normaal vind dat je het als 'eng' beschouwd, helemaal gezien je latere uitleg.

@all: ik ben een beetje geschrokken van een reactie uit een topic uit de lounge, pro ana sites. Een van jullie die daar meeleest?
    Een lid van het forum hier, bolbuikje, heeft gewoon niet door hoe erg ze bezig is, vind het wel raar hoor om iemand zulke dingen te zien zeggen. Getsie. Moest er gewoon even op reageren. Ze heeft vaak zulke verstandige dingen te zeggen, dit had ik echt niet achter haar gezocht?

10. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    @Miranda - gefeliciteerd met Matthew!

@Modigliani - gefeliciteerd met Timothy!

Dat wel...alleen blijf je toch enigszins met de gedachte dat het er helemaal niet uit hoort te komen :( .

@Darcy - kan me voorstellen dat je niet voor de klas bent gaan staan....zou ik sowieso al niet doen ;) En wat een rare telefoontjes krijg jij - heb je de moskee al gebeld :)

@Mouchy - ook al vier kiezen die doorkomen - hier heeft Thijs hetzelfde probleem, hij is er ook best vervelend van!

@Jennifer - hoe gaat 't allemaal met je? Wat vervelend dat de baan van de man eventueel onzeker is - nooit leuk om te horen. Hoop maar dat het meevalt!

Fijne avond nog allemaal!

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy: Oops, ik zie idd dat Jennifer de lijst sluit :oops:
    En idd raar telefoontje, zou ik ook van zijn geschrokken hoor!

Pris: Wat een verhaal van je opa zeg, wel zielig! Kan me voorstellen dat je helemaal brak bent. En je moet echt eens het Amsterdamse Bos gaan bezoeken, zo leuk! En dan vooral de geitenboerderij en Boerderij Meerzicht, zó de moeite waard! Kyra heeft gisteren ook zo leuk in het stro rondgekropen tussen de geitjes en hangbuikzwijntjes.
    Zal ff wat foto's plaatsen... :D

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, en de laatste ;)
    Genoeg geitenboerderij, hihi

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik had het gelezen en het viel mij ook gelijk op.
    Heb zelf niet gereageerd, had er niet zoveel zin in! ;)

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ pris: jeetje wat een verhaal van Peter zijn opa! Ppff...sneu ook. En voor jullie ook naar, zo'n gebroken nacht! :(

@ rootje: gelukkig is de buggy weer gemaakt! En ik heb het idee dat het sprongetjes tijd is ja!

@ Gonzo: meid, wat confronterend he, nu je je wondertje echt verloren hebt...nogmaals dikke knuffel en neem de tijd om het te verwerken!

@ darcy: ik zou ook schrikken hoor van zo'n telefoontje! En je hebt altijd van die rare snuiters die weer overal wat achter zoeken en dingen"lezen die er niet staan. Sommigen reageren nou eenmaal vreemd! ;)

@ joyce: schattige foto's! Zoooo leuk, de kinderboerderij! :)

@ Jennifer: ik duim dat het goed komt met de baan van je man!

@ saskia: fijn dat de verjaardag zo geslaagd was!

@ miranda: hoe is het met matthew?

@ hellokitty: where are you girl?!

Ik ga ANTM ff verder kijken! Wie volgt dit ook?! Zo ja, wie hoop je dat er wint?

17. Pris

Pris Fanatiek lid

@ marsab Ik keek t echt altijd maar nu door vakantie enz nog geen aflevering gezien :( Staat nu wel aan maar ben ondertussen alleen maar aan t bellen met vriendinnen...uiteindelijk dus eigenlijk nog steeds niets gezien :(

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Zat ik ook te denken! Toch niet weer moeilijkheden he?
    Was t leuk bij de Prenatal?

@ Joyce Wat een leuke foto's!
    Heb t wel gezegd tegen Peter dat ik hier had gelezen dat t zo leuk is...ff onthouden voor een zondag :D !

@ Tanden 4 kiezen tegelijk :confused: Zo dan....Succes ermee

@ Darcy. Ik zal het ook niet prettig vinden als ik zulke berichtjes zou krijgen. Handig he zo'n forum...gelijk antwoord.... en ook verkeerd begrepen worden..nou ja hoort er ook een beetje bij.
    Jouw uitleg was duidelijk iig :D
    Gaat het met je of word je nu per uur een stukkie meer emo? Voor mijn gevoel was / ben jij degene die hier t meest mee bezig was.
    Ben je vrij morgen?

@ Saskia. Ook een leuke verjaardag gehad dus.
    Ik mis een dwergje op de taart hihi ;)
    Ook Anne dus flink verwend :D

@ Suus. Ik heb ook niet gereageerd op t topic. Zag t vanmorgen al staan en vindt t echt belachelijk (maar vind niet dat zoiets trouwens verboden moet worden...maar is niet een discussie voor in ons topic)
    Wat een verhaal....

Ik zal vast wel weer iemand vergeten zijn :oops: maar moet morgen weer werken en zal vast wel tijd zijn om even hier te spieken :D

Fijne avond!

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Marsab, Ik heb het vandaag gemist. Wie is eruit?

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    @ Darcy: Een fijne verjaardag aan je lieve OLLIE!!!!

Deel Deze Pagina