September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@joyce, dit lijkt mij ook wel wat, het is in ieder geval goedkoper dan een nieuwe dubbele buggy. In ieder geval verkrijgbaar bij de BabyDump.

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve meiden, dankjulliewel voor de felicitaties, hartverwarmend :)

Het was een TOPmiddag! Om 16:05 uur (geboortemoment) hebben we geproost met champagne en taart, Ollie zijn eigen slagroompunt erbij.
    Leuke middag gehad met cadeaus voor de kleine man (Duplo, winterjas, boeken, kleding, houten loopfiets, fotolijstje waar elk jaar een pasfoto bij kan en nog veel meer...)

Daarna papa in de keuken, pannenkoeken bakken. Om half 8 bracht ik een slapende Ollie naar bed, het was een indrukwekkende middag en avond voor hem. Dat wordt wat, zaterdag ;)

Foto's staan in mijn album.

Jennifer, aan jou de eer om ons eerste jaar af te sluiten. Mama's, we hebben echte dreumesjes :D

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: Onwijs leuke foto's! Jeetje wat een koppie met krullen krijgt Ollie! Gaaf!
    Supertaart ook!
    Fijn dat het zo geslaagd was!

4. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy Helemaal geslaagd dus gisteren :D :D
    En flink verwend al zeg en dan zaterdag nog. Leuke foto's.
    Zo te zien deed Ollie al meer met zijn stukje taart (leuke taart trouwens)
    dan deed Tygo deed :D
    Hoe is het met jou? Alweer aan t werk? Nog veel last van je val?

@ Gonzo Nou Peter zijn opa is ''drama''. Gisteren is hij toch opgehaald en naar een tehuis gegaan onder het mom van zelfbescherming. Zijn twee ambulances en politieversterking aan te pas gekomen en uiteindelijk met een handtekening van de burgemeester is hij naar een kamer in Goes gegaan. Lief dat je ernaar vraagt.

Weer aan t werk! Morgen ook nog en dan woensdag pas weer.

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Rootje: Wat een leuk idee! Dit had ik nog nooit gezien van die buggy!
    Ik zal er eens naar kijken! En ook handig dat die zowel op een buggy als wandelwagen bevestigd kan worden. Thnx!

Darcy: Wow, idd wat een kop met haar, geweldig! En wat een leuke foto's, echt geslaagd! Ook echt een dreumes om te zien :D

All: Ben ook een hele trotste moeder! Wij hadden in juni toch een fotoshoot laten doen met Kyra. Nu zag ik (met danK aan Pris ;) ) op de site van de fotograaf dat Kyra op de site stond, zó stoer! Ikke helemaal trots natuurlijk :D

6. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi allemaal nog even een paar korte reacties, dan maar weer aan het werk, ben erg druk en we gaan bijna op vakantie, dus dubbel zo druk eigenlijk.

Darcy, nog gefeliciteerd met Ollie! FIjn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben. En ook Ollie is goed verwend zie ik :) Erg leuke foto's hoor!

Pris, poe, wel een gedoe zeg met Peter zijn opa. Nouja, het is het beste voor hem.

Joyce, ja ik kwam hem toevallig een keer tegen toen ik iets zocht op internet. Heb meteen mezelf de link gemaild en de omschrijving zodat ik hem terug kan vinden :) Je weet maar nooit he of zoiets van pas komt :)
    Er is ook ergens op internet een lijst te vinden op welke buggy's en wandelwagens de buggypod past. Misschien even googlen daarvoor.
    En niet zo gek hoor dat je trotse mama bent! Leuk dat Kyra op die site staat (linkje :))

Nou bij ons is het in september niet gelukt, die paar druppels bloed waren toch voorbode van :evil: :evil: . Gisteren ben ik heel erg ongi geworden. Wel vreemd een cyclus van 25 dagen, dat heb ik nog niet eerder gehad. Ach ja, volgens de pendels moet het toch in oktober gaan lukken, dus we gaan er weer voor :)

Zo nu ga ik weer aan het werk. Ik probeer nog even te komen buurten komende dagen, maar anders tot over een kleine 2 weken :)

Knuffels!

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Rootje: Als je niet meer online komt, toch nog een hele fijne vakantie gewenst. En ja, ik kwam die site al tegen van die Buggypod over welke buggy's en wandelwagens erop passen. De buggy die wij hebben past wel, maar de wandelwagen van Mutsy niet ! :cry:

De link van de fotograaf is: www.fotostudioenjoy.nl en dan klik je op baby's en dan komt ze vanzelf tevoorschijn met haar stoere zonnebril 8)

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: echt leuke foto's zeg...leuk krullend haar. De mijne heeft erg blond en weinig haren...hihi.

@ Gonzo: de brandvlekjes worden met iedere dag steeds minder. Nu bedenk ik me opeens dat ik vergeten ben om de zalf op doen. Hij zit nu op het kdv.

@ gewone melk: ik probeerde hem gisteren gewone melk in flesje. Hij weigerde het gewoon. Ik denk erover om toch extra tuitfles kopen voor melk. Ik heb al andere tuitfles, voor limonade en water.
    Hoe doen jullie dat?

@ 18 uur tot 07.30 uur slapen :confused: :
    Ik ging Matthew gisteren warm eten geven vlak voor 18 uur. Ineens ging hij krijsen en huilen. Tijdens het huilen gaf ik hem toch 'n paar hapjes. Daarna wilde hij echt niet meer. Hij wilde niet getroost worden. Ik denk dat hij last van zijn (nog niet) doorkomende kiezen heeft in combinatie van verkouden. Ik liet hem druppels laten zien. Hij wilde het graag en deed z'n mond open. Ik deed druppels op zijn kaken.
    Wat denken jullie....binnen 1 minuut is Matthew knock out. Ik legde hem om 18 uur in zijn bedje.
    Om 20 uur haalde ik hem slapend uit bed om pyjama aan te trekken, luier verschonen en flesvoeding geven, ook al sliep hij half. Na de flesvoeding sliep hij weer in tot vanmorgen half 8 :confused:

We denken dat Matthew gewoon echt moe was van afgelopen dagen van korte dutjes en teveel indrukken gehad.
    Vanmorgen is hij lekker vrolijk en druk aan het spelen voordat ik hem naar het KDV bracht.
    Ben benieuwd hoe het daar verloopt.
    Ook heeft hij last van verkouden. Hij besmet mij.... :(

Nou ik ga maar weer verder aan het werken,
    doeiiiii XXX

p.s. laatst tijdschrift WIJ jonge ouders zag ik een bekende dreumie in staan, alleen wist ik ff geen naam meer. Het is van september mama's 2007. Dat was een jongetje met witte blouse aan. Was jouw zoontje dan?

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: ik zag je foto's in de album staan, wat mooi zwart wit foto's van je 3 kids!

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi ben ik ook weer een keer

heb zojuist me hand verbrand en wel 3 vingers en al dat er tussen zit. :( het doet echt pijn en heb al gekoelt met van alles. zodra het op kamer temp komt kan ik wel janken. het is helemaal rood en dik. het is gebeurd met rollade voorbakken in de pan. wilde hem draaien maar hij viel zo van me vork af in de pan met vet en dus kreeg ik een hele plens vet over me hand :(. typen gaat me dus ook moeizaam af

rootje: fijne vakantie, geniet er maar lekker van. jammer dat het deze maand niet raak was maar wie weet volgende maand meer geluk

melk: ik gaf eerst gewoone halfvolle melk maar ze wil geen fruit etc meer eten. voor mijn gevoel krijgt ze nu 1 beker gewone melk en een beker peutermelk. zo krijgt ze toch wat nodige vitamines binne

noor: echt leuke fotos zeg. je mag zeker trots zijn op je kindjes :)

darcy: wat fijn dat zjn verjaardag een geslaagde dag was. nog gefelicicteerd

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik moet nu echt stopp want verga van de pijn. ook is alicia wakker en roept om der mama

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi, ben toch al weer even online, kan het niet laten, even tijdens de koffiebreak :) en Marissa ligt nog te slapen, dus dan kan het even.

Echt een leuke foto hoor Joyce!
    Balen dat ie niet op jullie Mutsy past. Hij past wel op onze quinny zag ik, dus mocht onze 2e nu heel snel komen, kopen we hem misschien wel en anders zien we wel weer verder. Ik heb Marissa ook tot ze ongeveer 7 maanden was heel veel in de draagdoek / draagzak gehad. Dat kan bij een 2e kindje ook natuurlijk en dan de oudste in de wandelwagen of buggy. En dan is de oudste inmiddels al weer een ruim jaar ouder, dus kan al veel verder lopen weer :) Ach we zien het wel allemaal. Voor jou komt het in ieder geval al dichterbij dan voor mij. Succes met uitzoeken wat je gaat doen.

Nou ik ga nog snel wat werken voor Marissa wakker word. Morgen de hele dag erg druk, heb voor vrijdag grote opdracht bruidswerk, maar gelukkig heeft papa al vakantie vanaf morgen. Vrijdag rond 12 uur alles afleveren en dan de koffers pakken. En zaterdag naar (hopelijk) zonnig Sicilie!
    Bye
    Knuffels!

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ gonzo & mariella: hoe is het met jullie meiden?!
    Hoe voelen jullie je?

@ darcy: een geslaagde dag dus! Leuk leuk! Hoe is het met jou en je lichamelijke kneuzingen?

@ miranda: een heel moe jongetje dus! Zielig he, die tanden en kiezen ook altijd! Wie heb je gezien in de WIJ dan?

@ lovewinnie: auw auw! Pijnlijk hoor brandwonden! Goed verzorgen he! En rustig aan doen!

@ Hellokitty: laat je ff weten of het wat is dat thuis werk! Misschien kan ik ook wel zoiets erbij doen!
    En euh, kan ik een keertje een behandelingskuurtje bij je doen?! Wimpers en/ of wenkbrauwen verven of zo?! ;) En die "slabbers" zijn idd erg handig! Een stuk minder zooi op de grond en minder was! :D

@ joyce: lastig he, al die beslissingen die je nu moet nemen of baby spullen en zo! Maar ook wel weer heeeeeeel leuk! (alleen maar leuk eigenlijk! ;) ) Leuk dat Kyra op de site staat! Snap dat je trots bent!

@ pris: het was idd leuk bij de prenatal, ik heb van die plastic bakjes slabbers gekocht, op advies van Hellokitty! En lange kniekousen/ sokken.
    Meer ook niet volgens mij! haha

@ Rootje: Veel plezier in Sicilië! Hier eentje die jaloers is hoor!
    En jammer dat je ongesteld bent geworden, deze maand samen zwanger worden?! ;)

@ Noor: idd erg leuke foto's Isa wordt ook al echt een grote meid zeg!

@ patries: doe het gewoon lekker rustig aan meid! Wij gaan nergens heen hoor! ;)

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente

Een foto van de zieke jarige Aiden!

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Nog een foto, kijk eens hoe ziek en zielig in ben...

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Er moest even een foto met de feestmuts gemaakt worden!
    Die had mama niet voor niks gemaakt... ;)
    (dit was een week na zijn verjaardag, de dag dat we het gevierd hadden)

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    En de laatste foto van de taart die we besteld hadden:
    Die hebben we dus een week later lekker opgegeten!

18. Pris

Pris Fanatiek lid

19. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Lovewinnie AU AU AU Niet prettig....veel succes ermee!

@ Rootje Verslavend he zo'n forum?
    Alvast een hele fijne vakantie....lekker weg uit die regenbende hier! Op naar t mooie weer 8) ...hoop ik voor jullie. VEEL PLEZIER!

@ Miranda Matthew was echt helemaal kapot van t weekend hihi.

@ Marsab. Hier vaak ook plastic slabbetjes. Erg handig :D

@ Joyce / Rootje Ziet er idd erg handig uit. Jammer Joyce dat ie niet op de mutsy past.

@ Joyce...Tuurlijk ben je trotse mama. Ze zetten die foto niet voor niets op hun site hoor :D

Moet tot 1800 uur vandaag...hopelijk eerder thuis dan gisteren toen was t echt drama op de weg.
    Maar ja liever hier vandaan in de file dan in 1 keer doorrijden vanuit mijn oude werk :D Ik kan er 20-25 min over doen maar gisteren een uur en een kwartier. Maar ja wist ik van te voren.
    jammer dat als t ff regent in NL dat het gelijk drama is op de weg.....gaat leuk worden met de sneeuw / ijzel straks :( :rolleyes:
    Hoef lekker niet te koken. Kunnen aanschuiven bij mijn vader en moeder :D

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Meiden ik ben net een klein kind nu *Pris is ff gek aan t worden*
    Maar de band waar ik vroeger helemaal leip van was gaat volgend jaar weer touren :D :D :D En nu ben ik dus niet zwanger / net bevallen :D :D

Deel Deze Pagina