September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    welke band is dit dan!?
    Jostiband?! :p

*proest* Sorry kon het niet laten! :whistle: :D

Nee serieus, welke band dan?

2. Jmr

Jmr Niet meer actief

hahahaha, marsab, de jostiband? Ben je melig ofzo?
    Die fotootjes van zieke Aiden, zielig! :(

Miranda, wat heeft je kereltje lekker lang geslapen! Hier gaat ze pas om half 8 naar bed, eerder hoef ik haar echt niet te brengen! En als ze om half 8 naar bed gaat, hoor ik haar vaak om kwart over 8 ofzo nog spoken....

Lovewinnie, auw! Goed koelen en zalf erop doen! heb je niet het wonderpotje van oriflame?

Rootje, lekker hoor op vakantie! wil ook wel! helemaal met dat weer hier, gatsie! Veel succes met pakken! Ennuh wat voor werk doe je eigenlijk dat je een bruidswerk opdracht hebt?

Marsab, gelukkig maar dat je die slabbers ook ideaal vind! hahaha!
    Ennuh wimpers en/of wenkbrauwen verven kan geregeld worden hoor haha :D Ik zal eens ff speuren naar dat thuiswerk, ik hou je op de hoogte!

Pris, en was je wat eerder thuis? lekker gegeten? heeeerlijk dat je zo kunt aanschuiven! Welke band? New kids on the block toevallig?

3. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    @Pris - oh, dus nog niet steeds niet goed met opa. Ik woon toevallig ook in Goes, dus stel dat er een oude man langs komt die wat verward lijkt, moet ik je dan mailen ;) . Grapje hoor. Wel vervelend zo...
    Ben ook benieuwd over welke band je het hebt?

@Marsab - hier alles weer redelijk normaal, vind het alleen zo jammer dat ik 3 maanden volgens de gyn moet wachten om het weer te proberen zeg maar...maar ben ook best wel bang voor een eventuele zwangerschap. Nou ja, afwachten maar. Wat een leuke foto's van Aiden en de taart, die oogjes staan idd nog ziekjes....zielig he? Gelukkig is hij weer opgeknapt!

@Noor - leuke foto's zeg, wat een snoepies!

@Lovewinnie - vingers verbrand - iek! Vervelend. Leer Alicia maar typen, dan kan zij ons op de hoogte houden hoe het met je gaat ;)

@Miranda - hier krijgt Thijs melk uit een beker (of een tuitbeker zonder deksel), dan hou ik de beker vast en een doekje onder zijn kin, anders wordt het een melkboel.

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ik heb een eigen bloemenzaakje aan huis, dus vandaar dat bruidswerk :)
    En het is best veel dus morgen echt druk, autostuk, bruidsboeket, bruidsmeisjesboeket, bruidegomcorsage, bruidsjonkercorsage en 30 gastencorsages. Dus misschien nog tot vrijdag nadat ik alles bezorg heb en anders tot na de vakantie!

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@joyce: wat een leuk setje! (op de kinderboerderijfotoos)
    ik ben jaloers :)

@winterjas: hier nog een beetje in dubio
    maar wel een fleecetrui.. dus we kunnen gewoon naar buiten vandaag :)

@pris: vriendin van ons heeft zowel een enkele buggy als een dubbele.. (2 naast elkaar) en dat werkt best goed
    ze vinden het ook erg gezellig naast elkaar heb ik het idee.

@hellokitty er zijn sites waar ej kunt checken of het bekende oplichters zijn... zal zo eens kijken of ik wat kan vinden.
    maar oa de site van Radar en internetoplichting.nl zouden moeten kunnen helpen.
    hadden het er toevallig over dit weekend
    enneh.. ik zou niet vantevoren betalen inderdaad
    dat riekt naar narigheid.

@lovewinnie: pfoe doe je voorzichtig!
    lijkt me ERG pijnlijk.

enne.. anne kan definitief zelfstandig lopen hoor :)
    nog niet zo ver.. maar als je dr roept en je armen uitstrekt.. dan komt ze er toch echt aangestapt hoor!

en dachten we dat ze met dr verjaardag 3 tandjes tegelijk zou krijgen.. het zijn er stiekum 4 nu inmiddels

zo maar eens ontbijt zoeken
    enige eetbare wat we nu in huis hebben is taart, gevuld speculaas en chips
    was nog exact 1 boterham vanochtend :(

wel lekker uitgeslapen.. anne heeft tot bijna half 9 gewoon lekker op bed gelegen :)

6. Saskia78

@hellokitty: http://www.meldpuntthuiswerk.nl/

hier kun je oplichters melden.. dus allicht voor je je inschrijft eens daar checken of ze er tussen staan :)

end ie site meldt ook dat je NOOIT je rekening door moet geven bij thuiswerk of op voorhand geld overmaken.

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lovewinnie: AUAUAU! Hoe is het nu?
    Miss even naar de HA?
    Sterkte!

Saskia: wow goed zeg van Anne! Lekker trouwens dat Anne zo goed geslapen heeft!

Rootje: succes met de drukte voor de bruiloft dan! Wel onwijs leuk werk denk ik! En alvast een supervakantie gewenst: heerlijk, Sicilie!

Gonzo: hoe is het met je?

Marsab: ondanks dat ie ziek was zijn het toch wel onwijs leuke foto's hoor! Je ziet aan zijn oogjes dat ie niet helemaal lekker is, maar desondanks blijft het een heerlijk kereltje! Blij dat ie nu weer de oude is!

Pris ben ook wel benieuwd welke band! ;)
    Ik was altijd helemaal gek van The Cranberries, aardig wat concerten gezien ook, helaas ziet het er niet naar uit dat die (voorlopig) gaan touren...

Joyce: gaaf hee dat Kyra op de site staat! LINKJE!

8. Pris

Pris Fanatiek lid

hihi
    Wel grappig dat dat de eerste band is waar jij aan moet denken :D :D :D ;)

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Nou ben al drie keer opnieuw begonnen, maar donderdag is de drukste dag hier en dat blijkt ook wel, kom niet aan jullie toe ;)

De band waar ik t over heb is Take That. Ik vind ze geweldig :D Toen ik 12 was en nog. Peter vindt er echt niets aan en vond me gisteren helemaal hysterisch en moest me steeds uitlachen....nou ja wie t laatst lacht ........... ;)
    Nou ja is mijn ding, maakt me niet (meer) zoveel uit wat een ander daar van denkt. Dus kom maar op; Lach me maar uit :D :D :D :D :D :D :D :D ;)

Noor Hoe is t met jou?
    Cranberries ken ik maar 1 nummer van Zombie...verder niets.

@ Saskia Dat moet een lekker ontbijtje geworden zijn?!
    Hoe gaat t? Je schrijft niet zoveel meer?!
    Gaat t goed nu Job weer aan t werk is?

@ Rootje. Leuk zeg een bloemenzaak :D
    En lekker aan huis...hoewel dat ook een nadeel kan zijn natuurlijk omdat je er dan altijd mee bezig bent :(

@ Gonzo Oh dat is toevallig. Hij woonde in Krabbendijke en nu dus in Goes. Als t goed is komt ie niet meer (alleen ) buiten :rolleyes:

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nee, ik ga niet lachen om take-that al is het niet mijn ding maar als ze komen, lekker gaan. Gezellig toch. een vriendin van mij is er ook nog steeds weg van dus goede kans dat zij ook gaat. Wij hebben voor haar ooit een t-shirt gemaakt met allemaal take-that dingetjes erop. Slaapt ze nu nog in.

Jajajaa, Sarah kruipt! Sinds het weekend, netjes op handen en knietjes, zo ontzettend leuk.
    Vandaag met zwemmen moesten de kindjes die konden kruipen over een dikke mat kruipen dus ik sluit netjes aan in de rij.
    Zegt er iemand: ik denk niet dat die iets is voor Sarah. Dus ikke: wacht maar af, je zult het zo zien (ik dacht wel, wedden dat ze het vertikt....).
    Maarrrrrrrrr, mevrouwtje kroop netjes over de mat en deed iedereen versteld staan en ik was de allertrotste moeder!

Jee een zieke jarige, wat sneu. Maar hoe smaakte de taart na een week?
    Wel een mooie taart.

DAnkzij jullie hebben wij hier al zitten verzinnen wat voor taart wij willen voor de eerste verjaardag van SArah en dat duurt nog 4,5 maand. Kan nu al niet wachten en er komt nog zoveel leuks met de feestdagen.

lovewinnie hoe is het met je hand? Dat kan zo vreselijk pijn doen. Beterschap

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Pris: Jij ook Take That fan :D Jeeeeeeee :D

haha, ik dus ook :p Lag op mijn 14e een nacht lang voor de Ahoy omdat we vooraan wilden staan bij het concert en dat is gelukt ook toen ;)

12. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @Miranda: Ik had ook een 2e tuitbeker gekocht voor melk, maar Jesse wil het uit de fles of een echte beker, maar niet uit de tuit!

@Lovewinnie: jemig, dat is inderdaad pijnlijk (heb mijn hand een paar jaar geleden verbrand aan het strijkijzer) Ik gebruik dan zalf van vsm, dat haalt de brand er uit (ben de naam even kwijt). Sterkte er mee.

@Marsab: hij kijkt wel errug zielig (wat een liefie)

O, ik hoor er hier weer 1 wakker worden, zal hem eens gaan halen.

Tot gauw

Simke

13. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai mama's

ff snel hoor, ben druk druk druk....straks werken, nog ff wat administratie doen, boodschapjes opruimen....

simke, je bedoelt vast Calendulan?

Anouk, wauw, applausje voor Sarah! en wat gaaf dat ze toch over die mat kroop! Vaak doen ze dat dan ineens niet he haha

Lovewinnie, hoe is het nu met je hand?

Pris, oooooh Take That! Die zijn wel leuk ja! Dat was eigenlijk net een beetje voor mijn tijd...geen fan van dus, maar wel leuke muziek!

Saskia, thnx voor het speuren naar thuiswerk en oplichters. Ik vind het veels te veel gedoe worden met al die oplichters en vage praktijkjes....stap er maar van af! mag het ook niet doen van mn vriendje...die vind dat ik maar wat anders moet doen.
    Geloof dat ik me maar eens ga verdiepen in mn salonnetje dan.....
    en dat emailverwerking is trouwens helemaal oplichterij!
    woow zeg, 4 tanden, toe maar! Niet fijn voor anne trouwens, heeft ze er veel last van?

rootje, wat leuk zeg! En ook druk ofniet? Hoe doe je dat met Marissa, want die kan vast niet bij jou lopen als jij daar mee bezig bent? Of doe je het dan tijdens haar slaapjes?

Marsab, hoe was je werkdagje? Ennuh ik ben ook wel benieuwd waarom jij als eerste aan de jostiband dacht....ben jij daar soms fan van? :D :D

14. Saskia78

@hellokitty: hmm eignelijk niet lijkt het
    verrassend genoeg :)

overigens.. denk dat je van een eigen salonnetje... EN veel meer plezier hebt
    maar ook veel meer opbrengst :)

15. Jmr

Jmr Niet meer actief

Saskia, zo'n idee heb ik ook hoor, er komt alleen zoveel bij kijken.
    Inschrijving KvK, weet mn god niet hoe ik dat moet regelen hahaha
    maar moet nu maar eens een keertje doorpakken!
    misschien een keertje de boekhouder bellen, die weet dat vast!

ik ga dr vandoor! kom vanaaf laat of morgen wel weer ff kijken!
    moet straks werken en ga nu buiten ff de bladeren opvegen,
    hoezo herfst? blegh!

16. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Hello Kitty Ik denk dat ik voorlopig lekker niets zal laten registeren / bij een boekhouder enz...Gewoon proberen en via via klantenkring opbouwen, kijken hoe t loopt en dan misschien die stap nemen (maar is ms een hele foute gedachte van Pris :rolleyes: )
    Werkse!

Oh fan dat klinkt zo ''meisjesachtig''. Vind t gewoon leuk en dan sla ik door hihi

@ Mobielfreak. Nou ze gaan weer touren hoor (tenminste nog geen officieel bericht maar uit betrouwbare bronnen) Ws stadiontour en dat zou betekenen dat ze NL overslaan.....Ik wil naar de UK!
    Vorig jaar stond ik , net bevallen, te springen in Ahoy :D . Tygo moest TT proof zzijn en al snel ook met flesjes begonnen zodat ik die avond wegkon :D

@ Anoek Wat knap zzeg van Sarah =D> Tyg tijgert nog steeds hoor....Komt overal dus waarom gaan kruipen denkt ie volgens mij :D

17. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Anoek Ik slaap niet in een TT shirt hoor!

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey meiden, alles goed?

De laatste week heb ik niet veel kunnen meelezen, laat staan reageren! :D

We zijn heel druk bezig in het huis, want we zouden volgende week graag verhuizen. De katten hebben we vorig weekend al verhuisd en dat gaat goed, ze zijn het al gewend geloof ik. Maar het is een heen en weer geloop tussen de 2 huizen, dan het huishouden en een kind en dan nog gaan werken, vind het erg stressy! Maar nu doorbijten en dan kan er verhuisd worden! :D

Met Keld gaat alles goed, hij had maandag weer koorts, 39,7°, maar de dag erna was er niets meer. Ik geloof dat hij 'last' heeft van tandjes, de 12e ofzo dat doorkomt..

Zo, ga nu effe de briefwisseling verder behandelen en dan is het gedaan met werken en kan ik mijn schatje ophalen!

Knuffel aan allen!

19. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    @Noor - lief dat je er naar vraagt - gaat wel goed, ik heb het een plekje gegeven en geaccepteerd dat het niet goed was, blijft rottig, maar ga niet bij de pakken neerzitten. Een eventuele nieuwe zwangerschap vind ik best eng nu...het vertrouwen is nu even wat minder

@Darcy - wat heeft Ollie een lief koppie en een lekkere bos krullen, wow, als dat zo blijft wordt hij vast populair bij de meiden ;) Erg originele taart trouwens met zijn eigen Ollie vliegtuig.

@Pris - take that - vond het niet onaardig, maar was geen fan, ik was weer fan van de New Kids On The Block, en dan vooral die drummer :) Ach, we hebben allemaal wel iets vreemds toch?;) . Valt me wel tegen dat je niet in een take that shirt slaapt trouwens, haha! Oke ik stop ermee...

@Anoek, super dat Sarah netjes kruipt en dat netjes op een mat, super hoor!

@Saskia - wat goed dat anne als zelfstandig loopt - Thijs doet hier nog niet aan mee, als ik al één handje loslaat dan loopt hij al niet meer verder!

@Rootje - fijne vakantie alvast!

@HelloKitty - ja een heel gedoe om voor jezelf te beginnen. Ken je niet iemand die een eigen zaak heeft, dan kan je daar wat informatie inwinnen..

@Marsab - we hebben ook wel traphekjes, maar die stond vorige keer nog open omdat hij het tot nu toe alleen leuk vond om op de trap te slaan met zijn handjes, maar nu had meneer ontdekt dat hij ook op de trap kon klimmen. Uiteraard was ik er wel bij, dus voortaan toch maar het traphekje dichtdoen :D

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    haha maar het is dan ook wel een echt mooi shirt, gemaakt door ons. Mijn vriendin vond het jammer om er verder niks mee te doen dus dna maar in bed. Poetslap was ook een optie maar ja............

Deel Deze Pagina