@ hellokitty: nee ik open geen topic, had het ook gelezen ja! hihi! Om als aso aan gezien te worden te voorkomen! haha En ik heb zo'n 12,50 á 15,00 euro betaald voor wimpers en wenkbrauwen. (7,50/ 8 euro alleen wimpers of wenkbrauwen) En eventueel epileren voor 7,50 of zoiets... Weet het ook niet precies meer hoor!
@rootje: fijne vakantie! @kindjes: vriendlief wil ook graag 3 kindjes, nou we zien wel, we hebben nog wel even. Even weer een egoberichje van me, sorry, sorry, sorry daarvoor! Het is erg druk door de aankomende bruiloft, maar dat is het probleem niet zo. Jesper is ziek, dwz, hij lijkt zich wel goed te voelen, maar hij heeft dus een urineinfectie. Ik heb vanochtend urine heengebracht omdat ik het erg vond stinken, en ja dus. Ik maak me best zorgen omdat dit dus eigenlijk niet voor mag komen bij zulke jonge jongetjes. De dokter had geen tijd vandaag en ik heb dus alleen een antibiotica voorgeschreven gekregen, lekker hoor, overal op internet lees ik namelijk dat jongetjes met een urineweginfectie moeten worden doorverwezen naar het zh. Maandag ga ik dus alsnog een afspraak maken en maar een verwijzing vragen. Sorry dames voor het egoberichtje, maar denk momenteel alleen even aan jesper, maar dat snappen jullie vast wel. Vind het wel moeilijk, ik heb verder helemaal geen info gekregen, dus dan ga je even op internet kijken, maar daar wordt je niet veel wijzer, maar wel veel banger van helaas. Fijn weekend iedereen!
@Jennifer - gefeliciteerd met Gwynneth! @Mobielfreak - fijn dat het beter gaat met de wond van Dennis - voor jou ook weer een stuk fijner denk ik . Hoe gaat 't verder met je, heb je last van kwaaltjes of valt het mee? @Miranda - vervelend dat je griep hebt en last hebt van diarree, zit je niet op te wachten die ellende. Beterschap! En hoe komt 't dat je bij je eerste miskraam en bij Matthew zoveel bloed verloren hebt? Bij mijn molazwangerschap had ik 2 liter bloed verloren en een bloedtransfusie, maar bij een miskraam nog nooit eigenlijk...Kan me voorstellen dat je dan niet zo makkelijk meer denkt over een 2e zwangerschap. @Virginnie - wow, serieus besluit, maar jullie hebben er goed over nagedacht. Soms ben ik een beetje te impulsief en handel meer op gevoel dan verstand, maar zullen we allemaal wel eens hebben denk ik. Op het moment zelf vond ik een ks heerlijk, een ruggenprik na 12 uur weeën - ideaal . Herstel vond ik minder leuk, wist niet eens dat ik een katheter had en dat je darmen stilliggen en dat je niet mocht eten . Ik had ook een waardeloos bed en de verpleging was erg sjaggo. Vond het ook jammer dat het best even duurde voordat je je weer lekker voelde en lekker met die kleine naar buiten kon om een stuk te lopen. Als er ooit een tweede komt, dan hoop ik dat het op de normale manier kan. Hoe was 't voor jou? Alvast een leuk feest morgen, klinkt in ieder geval goed met al dat lekkers! @Suus - iek, vervelend zeg een urineweginfectie bij Jesper. Probeer je niet al te druk te maken met wat er op internet staat, je weet niet of dat voor Jesper ook geldt. Hopelijk werkt de ab goed. Wel vervelend zo vlak voor jullie bruiloft. Sterkte met alles! @Patries - hoe gaat 't met je? Ben je al wat minder moe? @Marsab - foei! Zou ze ook niet terugsturen hoor, haha. @tandjes - Thijs heeft ook al 12 tanden, hij bijt momenteel overal in, ook in mij
Hé meiden! Heb nog niks teruggelezen, ga ik vanavond snel doen Jennifer: HIERPERDEPIEP HOERA MET GWYNETH!!! All: Ben gisteren naar een concert geweest van Rene Froger, echt helemaal super! Het werd in een theater gegeven in Beverwijk, dus lekker kleinschalig, maar ó zo knus en intiem. Heb echt een topavond gehad! Vanmiddag naar de VK geweest. Alles gaat prima en ziet er allemaal prachtig uit! De VK zei stiekem dat ze dacht dat ik 18 weken was aan de hand van de grote van mn baarmoeder, maar we houden toch lekker de 16 weken aan! Kan namelijk ook zo zijn dat het kindje nu al groter is dan gemiddeld Zal Kyra dan toch een broertje krijgen? Daarnaast zijn we erg aan het twijfelen of we het geslacht willen weten bij de 20-weken echo! Bij Kyra wisten we het wel, maar het lijkt me ook zó spannend (en moeilijk ) om het pas bij de geboorte te weten. Wat vinden jullie?
Ik wist het pas bij de geboorte en dat vonden we erg speciaal. Bij de eventuele volgende willen we het weer niet weten.
Marsab alias Aso hihihi , oow ok, dan vallen mijn prijzen nog wel mee! Wimpers en wenkbrauwen verven: 10.- Epileren: 5.- Of ben ik dan te goedkoop? Nee toch? oooh hoezo een twijvelkont, pfff! Suus, wat dom van die huisarts! Als je het niet vertrouwd zou ik naar de huisartsenpost bellen hoor! gonzo, auw kleine tandjes doen pijn haha! Joyce, wij wisten het bij Tara niet. Dat was echt een super verrassing, want ik was zo overtuigd dat het een jongetje was. Dat had echt wel wat, maar bij een tweede wil ik het heel graag weten! ik ga dr weer vandoor. Mijn nichtje is hier te logeren met haar vriendinnetje. Beetje vermoeiend hahahaha, fijn wkend allemaal!
@ suus: jeetje meid, dat is niet niks! Anders eis je gewoon een verwijzing naar het ziekenhuis of zoiets! Zoiest zou mij helemaal niet lekker zitten! @ gonzo: AUW tandjes! hihi En een keizersnee klinkt heftig en zo afstandelijk (zo komt het over op mij, dat je niet gelijk je kindje zo bij je mag houden en zo...)
@ hellokitty: lijkt me redelijke prijzen om mee te beginnen hoor! Je kan, als alles goed loopt, nog altijd je prijzen wat omhoog doen! Ik denk dat je eerst (vaste) klanten moet winnen! En hoe bevalt het met je nichtje en haar vriendinnetje? Kan je vast oefenen en wennen voor later! hihihi
@ Marsab: Er zal gestemd worden! @ Joyce: Ik ben echt benieuwd naar wat het zal worden hoor! Ik weet niet of ik het zou kunnen, 9 maanden is spanning blijven. Ook al heb ik al gezegd dat ik het bij een tweede niet wil weten, het zou moeilijk zijn! Blij te horen dat alles goed gaat met je ukkie! @ Gonzo: Ik ben ook impulsief, maar ik vond dat ik er deze keer serieus over moest nadenken. Ik zou dolgelukkig zijn moest ik zwanger zijn en het zou wel lukken, maar toch.. En tja, dan heb ik binnen een jaar of twee iets om naar uit te kijken! @ Suus: Niet fijn dat Jesper een blaasontsteking heeft en nog minder fijn dat je arts je niet doorverwijst. Het is toch iets serieus. Hopelijk maandag meer nieuws! @ Tandjes: Keld heeft dus 8 tanden en zijn 4 kiezen komen tegelijk door. Je ziet en voelt ze al goed, maar dat heeft blijkbaar meer tijd nodig om volledig door te komen. Maar al bij al heeft hij er eigenlijk weinig last van.
Dag mama's! Iedereen nog lekker op de bank met dit stormachtige weer, zeker Ik vond het wel forum-weer Nou, hebben hier een ge-wel-dig feestje gehad gisteren. We hadden er nog even een hard hoofd in, want meneer wilde niet slapen (30 minuten over de hele dag ) Eenmaal het huis vol bezoek, gelach, muziek, gegil en gespeel en het was goed. Ollie heeft genoten en het bezoek ook - manlief had twee paté's gemaakt, aioli en pesto en meer lekkers en dat samen met wijnen, kazen en broden werd tot één groot Bourgondisch feest Ollie ligt nu even te slapen, hij was wel moe toen hij gisteravond naar bed ging. Wij genieten nog na... en mijn hemel, wat heeft dat kind een berg speelgoed gekregen Ik plaats even wat fotootjes. Fijne zondag en kruipt allen maar lekker warm weg bij de kachel!
En de laatste waar ik jullie mee ga lastig vallen ('t is ook de meest stoere en wat is deze mama trots op haar jong 8) )
Hey lieve meiden, Sorry dat ik even niets van me heb laten horen. @Jennifer: Nog van harte met Gwyneth. Leuke verjaardag gehad? Hoe gaat het nu met je vriend zijn werk? @Darcy: leuke foto's van Ollie, die laatste is echt stoer. En hij is goed verwendt zo te zien. @Suus: ik zou ook om een doorverwijzing vragen als het je niet lekker zit. Hoop dat het snel beter gaat met hem. Wat is de exacte datum van jullie trouwdag? Sorry meiden dit waren even mijn reacties ik zit namelijk erg in de stress. Vrijdagavond begon het met wat bruine afscheiding. Gisterochtend helemaal niks. Maar gistermiddag na het plassen ineens wat bloed en slijm (ook wat bloederig) bij het afvegen. Ik dus meteen huilen, dacht meteen dit is fout. Op aandringen van Marc toch de spoedlijn van vk opgebeld. Zij vond het gelukkig geen probleem dat ik belde, maar helaas kan ze mij geen zekerheid geven. Het is 50-50. Kan helemaal niks betekenen of begin zijn van een mk. Het is dus afwachten. Vannacht beroerd geslapen, ben op ieder krampje in mijn buik aan het letten ook al zijn het darmkrampen (daar heb ik helaas veel last van laatste tijd). Daarnaast ben ik gewoon bang om naar de wc te gaan, bang om meer bloed, weefsel etc tegen te komen. Vandaag dus precies het zelfde verhaal. Het lijkt een beetje of afscheiding als je ongesteldheid gaat beginnen zeg maar. O meiden ik voel me echt beroerd, voel me zo onzeker. Erge is ook nog dat Marc vanavond naar Roemenie gaat t/m woensdag voor werk. Als het morgen niet beter is en ik voel me onzeker kon ik bellen voor afspraak. En dan? Moet ik alleen heen bah, voel me echt even zielig. Meiden die mk hebben gehad, als je niet wil reageren mag dat natuurlijk is niet een leuk onderwerp. Maar was benieuwd hoe het bij jullie begon ook met wat afscheiding of was het meteen mis? Ik wil niet negatief zijn, maar heb nu wel zo iets van oke als het dan mis is, dan wil ik dat het zo snel mogelijk begint, dat afwachten vind ik vreselijk. Kan wel hele dag door huilen. Sorry van mijn ego verhaal. Liefs, Patries
O Patries lieffie... wat schrikken zeg! Ik hoop dat het allemaal okee is! Houd je eraan vast dat heel veel meiden bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap en dat het dus niets hoéft te betekenen. Ik hoop dat het niet aanhoudt en dat je snel zekerheid hebt! Kun je niet om een echo vragen voor komende week? Dikke dikke knuffel!
He bah Patries daar zit je niet op te wachten! Ik sluit me aan bij Noor en ga voor je hopen op het beste. Kan er geen vriendin of familielid mee naar de VK? Darcy wat een Heerlijke knul heb je zeg! Geweldig mooi mannetje met een volle bos haar, dat word een hartenbreker later.
@Virginnie - je hebt inderdaad iets om naar uit te kijken - en het scheelt natuurlijk dat je al een heerlijk knulletje hebt rondlopen @Darcy - wat leuk om te horen dat het feest gisteren geslaagd was. Leuke foto's zeg - op de ene foto kijkt hij heel verlegen en op die andere idd heel stoer! Uiteraard ben je trots op Ollie @Patries - oh nee toch! Bij mij begon het ook met een beetje lichtbruine afscheiding en een paar dagen later steeds een beetje meer bloed, totdat ik op en duur veel bloedverlies kreeg. Uiteraard wil ik je helemaal niet ongerust maken, bruin bloed is oud bloed en het kan ook gewoon een bloedvaatje zijn die geknapt is. Wel vervelend dat je nu in onzekerheid zit. Morgen gelijk weer bellen hoor, ze kunnen vast wel een echo maken, dat kon bij mij ook. Heel veel sterkte! Dikke knuffel voor jou. Ik ben gisteren nog even gaan stappen voor het eerst in volgens mij 8 maanden. Voelde me net weer een puber die ging stappen. Stond voor de kast en wist niet wat ik aan moest doen enzo...wel grappig eigenlijk. Eerst naar de film gegaan met een vriendin en daarna nog naar een club en even heerlijk gedanst en lekker gekletst, toch wel weer erg leuk om te doen, met als resultaat dat ik vandaag rond 11.45 uur uit mijn bed kwam - was ook pas rond 4.15 uur thuis. Gelukkig waren mijn twee mannetjes al gezellig beneden, dus voelde ik mij minder schuldig . Fijne zondag nog allemaal, 't is in ieder geval geen weer om naar buiten te gaan! Liefs