@Noor, Han & Gonzo: meiden bedankt voor jullie lieve reacties. @Darcy: bedankt voor je lieve smsje. Hier nog steeds hetzelfde. Heb het idee dat ik zelfs wat meer bloed verlies, is nu ook echt rood, niet alleen meer bruin. Nog geen krampen te bekennen, maar toch heb ik er geen goed gevoel over. Vanmiddag heb ik de vk gebeld, ze zei gister al dat als ik daar behoefte aan had haar mocht bellen, dus toch maar gedaan. Ze heeft mij beloofd dat ze proberen morgen een afspraak voor mij te maken voor de echo. Ze bellen me daar nog terug over. Dus hopelijk wat meer zekerheid. Ze zei ook al dat ik me toch wel moet voorbereiden dat de kans groot is dat het toch fout is. Helaas is dat voorbereiden erg moeilijk. Een echo zien zonder kloppend hartje zal altijd hard aankomen. We zullen zien. We zijn vanmiddag bij mijn moeder geweest, haar verteld dat we dus zwanger zijn en dat we bang zijn dat het mis is. Ze wist volgens mij niet zo hoe ze moest reageren. Tja probeer toch nog positief te denken. Nadat ik zei dat ik evt morgen voor de echo kan en dat ik alleen moet, wat ik echt vreselijk vindt, zei ze mee te willen als ik dat graag wil. Das lief van haar. Morgen dus maar even afwachten. Hoop eigenlijk dat het vannacht gewoon gebeurd of morgenochtend. Dan is het maar gebeurd en weet ik meer. Dan die onzekerheid en maar wachten tot het doorzet zeg maar, tja of stopt (maar dat zie ik niet meer gebeuren) Marc heb ik afgezet op Schiphol die zei ook dat ik mocht bellen wanneer ik wilde ook als ik vannacht niet kan slapen. En dat als het toch echt mis ik maar moet denken aan ons 3tjes, dan we iig elkaar hebben. Ga ff kopje thee drinken en dan snel mijn bedje in, wil dat het snel morgen is. Hou jullie op de hoogte. Liefs, Patries
Lieve Patries! Wat onzettend naar om te horen... Maar ik wilde je toch zeggen dat ik bij Aiden ook bruinverlies had en dat er dus niks aan de hand was. Ik was ook heel bang en dacht ook dat het mis was, maar ons ventje bewijst het tegendeel! Het is moeilijk, maar het is pas mis als het ook de echo slecht nieuws brengt! Natuurlijk stel je jezelf in op het slechte nieuws, maar het kan ook nog best goed aflopen! Ik duim voor je! [-o< Hele dikke knuffel van mij!
@Patries: hier draaien vandaag de duimen voor een goede echo en een gezond ukkie in je buik. Sterkte!
Patries: Schrik helemaal van je berichtje, BAH! Ook hier draaien mijn duimen overuren voor een goede echo! Ik hoop het zo voor je meid! En die onzekerheid is ook niks en dan is Marc ook nog niet thuis. Pff, dikke knuf van ons! XXX Darcy: Wow, wat een heerlijk ventje is Ollie toch, daar mag je zeker trots op zijn. Echt geweldige foto's en zo te zien is hij erg verwend! All: gelukkig is het vandaag droog, in ieder geval beter dan gisteren.... Kyra is weer snotje verkouden, maar vind ik ook niet zo gek met dit weer.
@ Patries: De duimen draaien ook hier Hopen op een goede uitslag.. @ Zieke kindjes: Beterschap Hier Tim ook helemaal schor al 3 dagen ofzo, klinkt zo zielig.. Gisteren bij Kvptje op visite gegaan, maar Tim moest niets hebben van Maricha, zetten het op een brullen als ze maar in de buurt kwam Toen Maricha even op bed lag kwam Tim pas los, hihi ging aan iedereen kusjes uitdelen enzo
haha klopt hihihi, ook mee met de buik foto (nog van Marijn) Denk doe ook weer eens mee, je weet maar nooit... @Darcy wat een leuke foto's, dat was zeker een super dag! lekker genieten! @ Patries, wat een schrik meid, ik kan je er niet mee helpen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen, en ik hoop natuurlijk dat je iets heel moois ziet op de echo en dat het allemaal vals allarm was! @Mobielfreak wat gezellig dat je bij KvPtje op bezoek was! wel jammer dat Tim het een beetje eng vond. Volgende keer gaat het vast beter! @Gonzo wat fijn dat je er even tussen uit bent geweest, meteen voel je je een ander mens he!
Suus; heel veel sterkte met jullie kleine zieke man, hoop maar dat het niets ernstigs is! HelloKitty; wat leuk dat je mannetje ook 3 kids wil! zie jij het alleen niet zo zitten dan? lijkt me ook wel heel gezellig een groot gezin, alleen mijn mannetje ziet het niet zitten, hij vind 2 genoeg Joyce wat leuk alweer over 2 weken de 20 weken echo! ik wilde het wel weten, zeker bij de 2e! Ik kan dat ook niet hoor 40 weken in spanning blijven, en als je pech hebt nog langer ~ Tandjes; Marijn krijgt 4 kiezen in een keer, en hij heeft er wel mega veel last van, z'n oortjes zijn ook erg pijnlijk, want hij grijpt er aldoor naar... Zouden jullie willen stemmen op Marijn? We doen mee met de Kwantum foto actie. Dit is de foto; Marijn in z'n Piet Piraat kamer (is allemaal van Kwantum) http://fotowedstrijd.mijnalbum.nl/kwant ... hotoid=129 Alvast bedankt voor het stemmen
Hey lieve meiden, Ik kom net terug uit het ziekenhuis, hebben een echo laten maken. En helaas, het is niet goed. We konden een vruchtzakje zien met iets heel klein erin. Ze heeft zelfs nog een inwendige echo gemaakt, omdat het zo klein is. Het is waarschijnlijk al in de 5e-6e week fout gegaan, vandaar dus ook weinig zwangerschapskwaaltjes en het me niet super zwanger voelen. Gaf mijn lichaam het dus wel al aan. Aangezien het bloeden al is begonnen, toevallig vandaag alleen weer wat bruine afscheiding, heb ik wel kans dat het vanzelf gaat komen. Daar en tegen wil ik zelf niet al te lang wachten ook doordat we volgende week vrijdag naar Dubai gaan. Ik ga denk ik voor vrijdag afspraak maken voor de curratage en als het eerder komt dan is dat zo. Meiden alvast bedankt voor al jullie lieve woorden. Misschien klinkt ik nu heel nuchter met mijn verhaal, maar het doet mij zeker iets en er zijn al aardig wat traantjes gekomen. Daarnaast wil ik ook sterk zijn vooral nu voor Jamie, ben er nu ook alleen voor hem. Gelukkig gebeurt het nu en niet langer, want dan ben je al meer aan je kindje gehecht en aan het idee van het krijgen van een kindje. Het is helaas zo meiden. Ik kan niks anders zeggen. Veel liefs, Patries
@Patries: wat een droevig bericht, jullie waren zo blij... Je zult je wel heel naar voelen, heel verdrietig... Wil je sterkte wensen en ik hoop dat het niet tot een curretage hoeft te komen. Nogmaals sterkte...
Ik begin te twijfelen of onze trouwdag ons wel gegund is hihi.. Jesper is dus nog steeds aan de antibiotica, moet woensdag weer heen met hem naar de dokter. Nu komt martin gisteren terug van voetbal (zou laatste keer zijn voor de bruiloft, had namelijk liever niet dat hij dinsdag en donderdag nog zou trainen), is zijn enkel helemaal dik, misschien gescheurde enkelbanden... Vanmiddag met hem naar de dokter. Grr... een bruidegom op krukken. ach, misschien levert het nog leuke foto's op.
Patries: Ach nee toch Heel veel sterkte meis en ik hoop inderdaad dat je geen curretage hoeft te ondergaan! Bah, wat een naar bericht! Nogmaals dikke knuf!
@ patries: dikke knuffel... @ suus: neeeeee, balen meid! Ik hoop dat Jesper snel beter is en dat het nog een beetje te doen is met de enkel van je vriend! @ darcy: super leuke foto's! hihi, wat een lachebekkie!
Patries; wat erg zeg! heel veel sterkte! hoop dat je even wat afleiding kan hebben zometeen in Dubai Suus; nou idd, zit allemaal niet mee he... Wanneer is DE DAG eigenlijk? Sterkte met de ziekenboeg!
patries; vreselijk, wat een naar moment moet dat geweest zijn tijdens de echo, daar zit je dan met zijn tweetjes...echt niet tof! ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je saampies gezond naar dubai kunt, even in de zon, dat helpt altijd! ik denk aan je meis...take care...
patries: o wat lees ik nu, jammer zeg dat het fout is gegaan. heel veel sterkte voor jou en je mannetje . vbij mijn was de mikraam totaal anders verlopen en was een missed abortion en doorda ik erg ziek was (koort, niks kunne eten) werd ik meteen 3 dagen later gecuteerd met ruim 11 weken zwangerschap. bij mijn was de 1e echo met 9 weken goed en echo met 11 wk (huisartsenpost) bleek het hartje net gestopt te zijn en dat was toen ook z'n voorgevoel van moet nu naar de huisarten post. als moeder voel je dit toch wel een beetje aan als het mis gaat heb ik het idee. nog maals heel veel sterkte en hopelijk ruimt je lichaam zich zelf op want een curretage is alles behalve prettig suus: jij ook sterkte met die zieken in huis en hopleijk zijn ze snel weer de oude. mouschy: leuke foto, hij is wel trots op zijn kamertje zie ik joyce: alweer bijna de 20 weken echo dat gaat snel zeg
darcy: wat een leuke fotos zeg. wat een schatje is het ook he alle zieken beterschap. hier gaat alles goed, alicia loopt nu heel goed en stevig los en loopt ook heel de dag. geweldig is het en ben super trots op haar. heeft ze toch even snel gedaan allemaal want 11 september zette ze haar 1e stapje los
Lieve Patries Ontzettend veel sterkte! Wat onwijs verdrietig dat het toch mis blijkt te zijn. dikke knuffel! xxx
Suus: he nee toch he, jemig..... Hopelijk knapt Jesper snel op en valt het mee met Martin zijn enkel! Bekijk het van de positieve kant: gelukkig geen bruid op krukken Dikke knuffel!