@ gefeliciteerd met alle dreumeesjes.. @Rootje.. Fijne vakantie @Suus.. Succes met Jesper, en met de dikke enkel van je mannetje.. Komt vast allemaal goed @weten of niet weten Ik zou bij ons volgende kindje het niet willen weten. Lijkt mij ook heel bijzonder. @Tandjes. Hier nog steeds 8 tandjes @Darcy.. Geweldige taart, van de Hema niet? Hadden wij ook, we hebben hem zelf nog versierd met hagelslag en spikkeltjes.. @Patries.. Heel veel sterkte en dikke knuffel @Gonzo.. Heerlijk toch even tiener zijn @Joyce.. Volgens mij is iedereen verkouden met dit rare weertje @HelloKitty.. Ik was vorige maand gestopt met de pil omdat we er zeker van dachten voor de tweede te gaan.. Ik kreeg opeens zulke twijfels en wil deze maand weer beginnen.. Mijn vriend zou 2 of 3 kinderen willen. Ik vind twee voldoende en als ik heel ego en eerlijk mag zijn vind ik één ook voldoende :bloos: @Lovewinnie.. Wat gaat dat snel he? Yocena liep een dag voor haar verjaardag haar eerste paar stappen en een week later liep ze volledig.. @Allen die ik ben vergeten.. Sorry again..
Hallo mama's Ben weer een tijdje niet geweest, ik was een paar dagen in Frankrijk even lekker tussenuit geweest. Gonzo, leker om er weer even tussenuit te gaan. Ik ben gisteren oook naar de film geweest en lekker gegeten in een Mexicaanse tent. Patries, jeetje meid. Ik hoop dat het vals alarm is. Sterkte! Darcy, wat een leuke foto's. Suus, balen zeg.
Zal even een update geven aangezien ik al hier maanden niet bent geweest voor mijn gevoel en als ik sommige banners ziet van de zwangere is dat echt zo geweest.. Wat gaat dat snel joh en velen zijn ook al bevallen. Hier gaat het goed. Yocena loopt de hele dag achter onze kont aan hahaha, maar ik vind het wel heel leuk dat ze nu echt een meisje wordt met haar eigen willetje. Af en toe kan ik haar wel achter het behang plakken maar ben echt dol op haar. Ze gaat binnenkort naar de crèche want het wordt een verwend meisje en ik denk dat ze het heel leuk gaat vinden. Ze slaapt nog steeds goed, wordt wel iets kieskeuriger wat eten betreft. Geven jullie nog steeds melk? Ik geef haar in de ochtend en avond nog steeds melk (dreumesmelk) Ze is wel wat ongeduldiger nu ze kan lopen in de wagen. Ze vind de Buggy trouwens maar helemaal niks. Gelukkig geeft ze nu wel kusjes en knuffels want dat deed ze nooit. De vlucht op de heenweg op vakantie was trouwens een drama. Alleen maar willen staan, zitten, aan de staart trekken van diegen die voor ons zat. Die vlucht leek wel 8 uur in plaats van 3. De terugvlucht was ze heel zoet en heeft ze rustig gespeelt, we hadden een plekje over gelukkig. En de laatste anderhalf uur geslapen.. Ze was wel heel erg uit haar doen toen we terugkwamen. Ik moest heel snel weer werken en mij vriend ook dus ze vond het helemaal niks dat we haar weer wegbrachten.. Nu weer hard aan het werk. Ik zou studeren in September is niet doorgegaan financiële reden en ook omdat ik toch niet helemaal weet wat ik wil. 8 November een open dag. Mij benieuwen.. XXX
@Patries - He bah, had zo gehoopt dat het toch nog goed zou komen. Wel toevallig dat we alletwee weinig klachten hadden en ik had ook last van pukkeltjes - je zou er bijna iets van denken. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop voor je dat een curretage niet nodig is. HELE DIKKE KNUFFEL VOOR JOU! @Mouschy - wat een leuke foto van Marijn, ik heb al gestemd @Maart - heerlijk een paar daagjes naar Frankrijk! @Suus - het zit ook niet mee zeg. Weet je al iets meer of het kwaad kan de infectie van Jesper? Heeft Jesper er veel last van? Een bruid op krukken is wel weer eens wat anders, maar kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Hoop maar dat het meevalt. @MissX - leuk om weer wat van je te horen. Dus Yocena loopt ook al, leuk hoor en fijn dat ze wat knuffeliger is geworden! Waar ben je naartoe geweest op vakantie? Gaat het nu allemaal goed met je, je had vorige keer gezegd dat het niet zo goed met je ging.
@ Darcy: Geweldige foto's van je mooie knul! Je kan terecht een trotse mama zijn! @ Gonzo: Tja, ik geniet echt van mijn zoon en ik kan hem momenteel al mijn aandacht geven. Ik heb het moeilijk als ik een zwangere buik of kleine baby zie, maar ja, het komt nog! (Hopelijk toch) Hoe is het met jou? Fijn dat je bent gaan stappen, kan zo'n deugd doen hé? Ik wil ook! @ Zieke kindjes: Beterschap!!!! @ Patries: Wat een naar bericht, ik krijg er helemaal kippevel van. Vind het zo erg voor jou. Veel sterkte! *Knuffel* @ Suus: Haha, kan wel leuke foto's opleveren, maar je ziet het toch liever 'gewoon'.. Hopelijk komt het helemaal goed met je mannetjes! @ MissX: Leuk dat je terug bent, ik was al ongerust!
Lieve meiden, Bedankt voor al jullie berichtjes. Doet me erg goed dat jullie allemaal met mij mee leven. Hier gaat het op zich redelijk. Krijg wat meer krampjes, net alsof ik ongi ga worden en daarnaast heb ik wat meer bloedverlies met wat stolsels. Hoop dus ook dat het snel gaat doorzetten en dat een curretage niet nodig is. Er is net zo iets raars gebeurd.... Mijn broer belde op met een sip stemmetje of alles goed met mij gaat. Ehh ja, dacht meteen zal mijn mams het verteld hebben. Maar nee. Wat denk je? Verteld hij dat zijn vrouw 8 weken zwanger is en dat ze vandaag te horen hebben gekregen dat het hartje van de uk niet meer klopt. Zij heeft ook bloedingen en dit was haar 3e echo en nu was het hartje dus ook gestopt. Ik kon mijn oren niet gelopen en toen ik vertelde dat wij vandaag hetzelfde hebben gehoord werd het bij hem ook even stil. Heel raar zoiets. Zij was 18 mei uitgerekend en ik 12 mei. Zou echt ontzettend leuk zijn geweest samen met mijn schoonzusje zwanger. Maar helaas het had niet zo mogen wezen Zij moeten nu ook afwachten en anders ook curretage. Wel heel gek dat je nu zoiets naars samen kunt delen. Sorry moest ik even kwijt. Hopelijk hebben we over een tijdje beide goed nieuws! Nog even snel: @Suus: hoe gaat 't met je mannen? Sorry moet er vandoor, meneertje wilt aandacht. Liefs, Patries
@patries: wat naar dat je broer ook zoiets moet meemaken zeg! En wat toevallig dat het nu precies tegelijk gebeurt. Wel fijn dat je misschien steun aan elkaar kunt hebben. Vrijdag is onze trouwdag. Wat Jesper betreft weten we pas woensdag meer, dan konden we er pas terecht. Mijn vriend heeft zijn enkelbanden gescheurd helaas. Ben dus heel blij dat we geen danslessen hebben genomen haha.
Poeh Suus dat is balen! En erg pijnlijk bovendien... Zet m maar vanaf nu verplicht op de bank met ijs op zijn voet! Hoop zo dat Jesper vrijdag wat is opgeknapt! xxx
@Suus: wat een ontwikkelingen! Ik hoop dat het vrijdag allemaal mee zal vallen met pijn en klachten bij de mannen. Jullie bruiloft wordt, hoe dan ook, hartstikke leuk. Zo'n dag is - alleen al vanwege de symboliek - superbijzonder! @Patries: poeh, wat een ellendig nieuws. Lees dat het nu doorzet bij je. Hoop dat je er snel vanaf bent. Dat je schoonzusje ook in dit verdriet zit... Sterkte nogmaals. @Lovewinnie / MissX: jullie ukkies lopen ook al Wat gaaf Ollie gaat nu steeds op 1 knietje zitten, in zijn handjes klappen en laat zich dan op zijn handjes en knietjes vallen. Overal staan, zich optrekken, alleen maar willen lopen aan de hand. Ben benieuwd wanneer ie zelf gaat, hij staat soms een paar tellen los en dan zit ie op zijn bips @all: dank voor de complimenten op Ollie's foto's. Hij is een heerlijk ventje en ik ben ook trots Hier weer een dubbele banner, na de herfstvakantie in oktober gaan we voor een tweede kindje. Benieuwd of en hoe snel het zal lukken. 't Zou (als je zoiets mocht plannen) ideaal zijn om in december zwanger te worden i.v.m. de zomervakantie. Zou ik weer een half jaar thuis kunnen zijn Iedereen een fijne dag gewenst, hier is het rotweer, maar ik duik straks Amsterdam in, even shoppen voordat de colleges beginnen.
@ Darcy: Ik hoop voor jou dat het snel lukt en dat je in december zwanger wordt! @ Suus: Vrijdag al, niet te veel zenuwen? Ik hoop dat het allemaal zal meevallen, maar zoals Darcy zegt, het is superbijzonder, dus geniet ervan! @ Patries: Dubbel slecht nieuws dus. Wat naar ook voor je broer en je schoonzus, had inderdaad wel zeer bijzonder geweest! Sterkte hoor!
hmm even vraagje tussendoor... jullie nog goede tips voor een midweekje weg in eigen land? zitten nu te kijken bij centerparks ivm een kortingscode maar geen idee welke parken wel/niet leuk zijn enzo @patries: klote zeg heb er geen woorden voor. hoop dat alles vanzelf door je lichaam geregeld word.. das altijd "fijner" dan dat ze er bij moeten helpen. sterkte! (en apart dat je broer precies hetzelfde heeft... zou dat toeval zijn? reiki zegt: toeval bestaat niet) (vanavond reageer ik wel weer even uitgebreid)
@ Saskia: Wij gaan meestal als we naar dat soort parken gaan in Limburg Gezellige mensen daar en leuke uitvalswegen om eens de stad in te gaan
Patries, wat naar zeg om dit te horen. Sterkte! Darcy, Shop ze! Zal vast wel lukken in A'dam. Suus, jeetje wat vervelend dat het uitgerekend nu moet. Ondanks alles hoop ik dat jullie een onvergetelijke mooie dag zullen hebben. Yasmine, loopt hier trouwens ook. Super om te zien. Even klagen over de Creche. Ik breng Ysmine eigenlijk altijd met tegenzin naar de creche. Maar helaas het moet er is geen andere keus. Het liefst hou ik haar gewoon bij mij thuis maar we moeten ook centjes verdienen. Ze komt altijd met honger thuis. Ze is vaak vies, haar hele haar onder het eten en haar gezicht. Kleren altijd vies. Peopluier die soms uren niet verschoont is. Maar het ergste van alles vind ik toch wat ik laatst heb gezien. Ik liep de ruimte binnen en zag een kind lopen met een aardappelschilmes in haar mond, ze zat er gewoon mee te spelen. Ik schrok hier heel erg van en rende naar het kind om het af te pakken, gelukkig had ze zich zelf niet verwond of een ander kind. Zegt de leidster doodleuk; o die lag op het aanrecht ze heeft hem daar weggepakt. Dit soort dingen gebeuren alleen als er vervangers komen. De vaste leidsters vind ik wel erg lief en doen het goed. Maar helaas hebben ze personeel tekort en kmen er veel vervangers. Ik heb al gekeken of ik Yasmine naar een andere creche kan brengen maar overal zijn wachtlijsten van meer dan een jaar. Sorry voor mijn klaagverhaalt.
Hi meiden, ben ik weer... best druk twee kids hahaha. Met Kyan gaat het goed, alleen nog steeds erge last van krampjes en hij heeft nu ook spruw erbij gekregen . Moeten nu een middeltje in zijn mond spuiten (4 keer per dag). Hopelijk gaat het snel over. He Patries, wat een naar bericht. Jeetje en je broer ook hetzeldfe. Gedsie! Zal voor jullie duimen dat het vruchtje vanzelf loslaat en dat je weer snel zwanger bent! Suus, dus vrijdag gaan jullie trouwen? Spannend! Wel balen dat je nu nog vriend niet goed kan lopen dan. Hele fijne dag alvast! Liefs voor iedereen!
Lieve Patries wat een vreselijk nieuws zeg. Hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte. en ook voor je broer. Ik hoop dat een curretage niet nodig is Maart, wat een verhaal, bah. Kun je er geen melding van maken ergens? Dit kan toch niet? Zo raak je het vertrouwen ook wel kwijt. Ik duik weer snel mijn bed in, heb al sinds zaterdag de buikgriep en schiet niet echt op. Wil morgen wel gaan werken. Sarah slaapt nu dus ik ga daar maar even gebruik van maken. Straks naar het cb, heb een paar voedingsvragen, hoop antwoord te krijgen. Doei
lekker verhaal maart allicht kun je dr evengoed inschrijven bij een andere crech dan hebben zenog een jaar om te zorgen voor goed personeel.. en als dat niet lukt kun je in ieder geval ergens anders heen.
Jeetje Maart, wat slecht zeg! Gelukkig herken ik dit bij ons KDV helemaal niet. Vind dit echt niet kunnen. Is er een Ouderraad? Vind wel dat dit soort dingen besproken moeten worden! Heb je er zelf weleens iets van gezegd? Hoe werd er toen gereageerd?
hallo mama's! Ben ik ook weer! Druk wkend gehad, hele wkend nichtje te logeren gehad! Wel leuk hoor! En gister hele dag gewerkt. Was helemaal doodop toen ik thuiskwam haha.... Vandaag lekker vrij, huisje aan kant gemaakt...nu lekker ff tijd voor mezelf! Patries, hele dikke knuffel voor jou meis! Hoop voor je dat je het een plekje kunt geven.....doe het maar rustig aan! En wat toevallig van je broer en schoonzus....toeval bestaat niet he? Suus, wat een stress zo vlak voor je bruiloft zeg! Wel spannend, nog een paar nachtjes! Heeft de AB aangeslagen bij Jesper? Darcy, wat een mooie foto's! Vooral die laatste, stoer! Staat goed die dubbele banner! Saskia, de kempervennen van Center Parcs is wel leuk en die in Limburg ook! In zandvoort zit er ook eentje toch? Lekker bij het strand.... Hoe is het met Job? Maart, ik schrik van je verhaal van het aardappelmesje! Dat mag echt niet hoor, en vind het ook niet normaal dat haar kleren altijd vies zijn, ze altijd honger heeft.....dat kan toch niet! Ik zou naar een andere creche gaan! Dan maar ff op de wachtlijst staan....kun je in de tussentijd geen kennis of oma vragen? Anoek, beterschap! Buikgriep is niet fijn! Succes bij het CB! Noor, hoe is het met je ventjes en je meisje? Marsab, hoest met jou en je ventje? zal ik zondag bladeren meenemen? Van buiten bedoel ik...blaadjes van de bomen Of vind je dat geen leuk idee? Hier ook een lopertje! Een dag na haar verjaardag zette ze 3 stapjes los en nu loopt ze de HELE dag! Ja echt de hele dag, van de keuken naar de kamer en weer terug....ze doet niks liever dan lopen, lopen en lopen. Wel gaaf hoor! Ik ga er weer vandoor, hoor wat boven, dus er zal er wel eentje wakker zijn! Liefs
@Virginnie - lief dat je vraagt hoe 't met me gaat. Gaat wel goed nu ik het een plekje heb gegeven en ik veel afleiding heb. Natuurlijk scheelt het ook dat ik Thijs heb, kan ik hem lekker knuffelen . @Saskia - ik vind Kempervennen het leukste park. @Maart - dus Yasmine loopt ook al - er gaan al aardig wat septemberkindjes stappen zeg! En van die creche vind ik ook echt niet kunnen hoor, ik zou ook maar kijken of er ergens anders een betere creche is - geeft niet echt vertrouwen zo. @Ief - vervelend dat Kyan spruw heeft. Geef je hem nog bv? Thijs had ook een aantal keren spruw gehad, hij kreeg daar Daktarin voor. @Anoek - buikgriep, vervelend zeg! Hoop voor je dat het snel over is! @Hellokitty - nog een loper erbij, haha! Fijn dat je nu even tijd hebt voor jezelf, is vast wel nodig na zo'n weekend . @Darcy - en geslaagd met het shoppen? En spannend weer om voor een tweede te gaan, hoop dat het snel lukt. @Patries - hoe gaat 't nu met je? is het nu aan het doorzetten?