jongegezinnebeurs: hoi allemaal. even een vraagje. ik heb totaal gene ervaring met de trein en ben als de dood om te verdwalen ergens in een afgelegen stad haha. weet iemand zo welke trein ik moet nemen? want met de auto komen zit er niet in. wil zeker te weten gaan het was immers mijn idee haha. of eventueel carpoelen (hoe schrijf je dat?) en dan benzine kosten delen?
Suus een hele fijne trouwdag vandaag!!! Maart: ik zou er persoonlijk niet wakker van liggen, het is gewoon zo niet oke op alle fronten hoe er daar omgegaan word met de veiligheid van je kind. Darcy: ik had ook nooit verwacht dat het allemaal zo natuurlijk zou zijn en dat ik ooit nog een tweede zou willen. Nu komt dat voorlopig nog lang niet maar ik weet nu tenminste wel dat ik het ooit weer wil. Gonzo: ik zou dat gedrag ook niet pikken en duidelijk proberen te maken dat het zo niet langer gaat, desnoods dreigen met weggaan. moet er weer vandoor er is er een wakker.
het was dan ook eigenlijk een beetje te gek voor woorden he maar misschien dat er al vaker incidenten waren geweest en ze al eens een waarschuwing gehad had zou best kunnen natuurlijk... (lijkt me neit dat ze om 1 incident ontslagen word.. ) @anne: ze is vandaag gewoon met opa mee gegaan maar wel gevraagd of ze het rustig aan willen doen zodat ze neit morgen "weer" ziek is. verder was ze alweer een stuk vrolijker vanochtend en wilde ze niet meer continu op schoot (op schoot zitten is "niet anne" zegmaar.. daar is ze veel te druk voor)
jongegezinnenbeurs is in utrecht toch? gewoon uitstappen op utrecht CS en de borden "jaarbeurs" volgen niet te missen over het algemeen hangen er vaste borden die naar de jaarbeurs wijzen. en bij veel beurzen hangen er ook beursspecifieke borden die je de goeie kant op stren.
SUUS: happy weddingday! geniet ervan meissie! Gonzo: wat een vervelende situatie, ruzie wil je ook niet...echt even samen zitten met een bakkie koffie en serieus praten? nooit je werk opzeggen! even een vraagje: ik wil graag een klein stoeltje die op de bak van de kinderwagen past, maar weet niet waar ik zoeken moet of hoe het heet...ik heb er iemand mee in amsterdam zien lopen en het was zo handig! matthew is nu 2 maanden en kan dan in de wieg van de kar blijven zeg maar, en gwynnie kan er dan bovenop in een soort klein stoeltje die aan de bak vast zit...super handig! hoef ik niet meteen aan de dubbele kar want Matt kan toch nog lang niet zitten, ik loop nu met draanzak en kar, is toch lastig...geen idee hoe zoiets heet of waar ik het kopen kan? google helpt dus ook niet...jullie enig idee? Fijn weekend allemaal! de zon schijnt en het bos is nu prachtig!
ik weet wat je bedoelt en heb er vroeger zelf in gezeten, mijn moeder vond het een prachtuitvinding en zal even helpen google suus: fijne dag vandaag. het weer heb je mee saskia: ik ga me best doen maar wat openbaar vervoer betreft ben ik echt eenwatje. zeker ivm vertraging en stakingen van de afgelopen tijd. ik ga mijn best doen en utrecht is niet zo heel ver weg toch. . fijn dat het weer wat beter gaat met je meisje, ziek kindje is nooit leuk. maart: zoiets valt ook gewoon niet goed te praten en ontslag vind ik heel normaal. heb zelf 3 jaar op kinderopvang stage gelopen en 7 maanden kleuterklas maar dit is nooit gebeurd. niet wakker liggen dus darcy: o wat leuk dat je ook voor een 2 gaat, bijna dan. hier druk aan het klussen maar die klachten van he ontpillen bahbah foto van alicia van vandaag. ze vind het erg leuk om tussen der benen door te kijken . de wereld op zijn kop
Hey meiden, Even snel een berichtje van mijn kant. We zijn vandaag naar het zh geweest voor controle echo. Alles ziet er goed uit, baarmoeder is zo goed als schoon. Ze heeft ook nog even mijn eierstokken bekeken en die zien er ook goed uit (geen cystes te bekennen als voor mijn zwangerschap van Jamie). De bloeding zelf kan nog wel een paar dagen aanhouden, hoop dat het voordat we naar Dubai gaan over is. Kan is tenminste lekker zwemmen en me geen zorgen hoeven maken. En daarna is het afwachten totdat de menstruatie zich weer meldt. Is mij wel verteld dat het langer kan duren dan normaal. We wachten dus af. Wat ik wel een beetje raar vond. De gyn vroeg of ik met anticonceptie wilde beginnen. De pil of spiraaltje ? Is dat niet een beetje raar als je net een miskraam hebt gehad? Neem aan dat er juist veel vrouwen dan weer snel zwanger willen worden : Nou ik snap het even niet. Zelf wil ik graag wachten totdat mijn lichaam hersteld is van de mk en dan kijken we wel of we er voor willen gaan. Nu wil ik eerst een plekje geven, volgende week vrijdag lekker een weekje naar Dubai. Heerlijk bij onze vrienden en naar een vertrouwd warm, heerlijk warm plekje op aarde. Ik heb er heel veel zin in en ik heb dat ook net even nodig. En daarna zien we allemaal wel. Met mij gaat het op zich goed. Ben vandaag nog lekker een dagje thuis gebleven, ik mocht niet eens van mijn bazin komen. Moest even tijd voor mijzelf nemen. Erg lief van haar. Ik heb alleen een leeg gevoel van binnen, verder zijn de huilbuien ook over, en het begint me nu echt door te dringen dat het over is. Vooral na het zien van de echo vandaag. Dat geeft toch een extra bevestiging. Niet leuk, maar wel goed om het af te sluiten. Sorry dat ik even niet reageer, zal dat weer doen als ik me wat beter voel. Liefs, Patries @Suus een hele fijne dag vandaag!! Je hebt iig mooi weer, geniet ervan.
@ jennifer: http://link.marktplaats.nl/198051909 http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/h ... rdelen.htm Ik heb gegoogle-ed op : opzetstoeltje kinderwagen en kreeg best een hoop hits...
Hey hey! Hier ben ik hoor! Sorry ik ben er deze week niet aan toe gekomen om wat te reageren hier! Maar wel meegelezen hoor, meiden! @ Suus: Ik weet het, ik ben te laat, maar alsnog een super gave dag gewenst vandaag! @ Lovewinnie: wat een leuke foto's, schattig dat ze zo onder haar benen door kijkt! @ Gonzo: Ik zou nog even heel duidelijk zijn tegen je moeder! Lijtk me heel vervelend zeg! Mijn moeder is juist bang om zo'n moeder/ oma te worden. Ze is dan ook heel voorzichtig met zulke dingen en alles gaat in overleg! Dat vind ik heel fijn, soms zeg ik ook wel eens: "Goh je mag hem ook wel gewoon lekker spontaan pakken of zo hoor. Ik heb hier geen problemen mee!" @ Patries: een hele dikke knuff voor jou! En als ik jullie was, zo ik er ook z.s.m. weer voor willen gaan! @ Maart: ik vind het helemaal niet streng hoor, ontslag! Er zou een kind maar (dood)gestoken worden! Ppff...ik snap het hele incident ook niet, dat zoiets kan gebeuren! Wat een ziek wijf! @ Darcy: ook bijna voor een 2e! Joehoe, we gaan de spannende tijd weer tegemoet! @ saskia: hoe is het met Anne? Is ze al weer beter!? Lijkt me heel eng om te zien, een koortsstuip! @ Hellokitty: hier ben ik hoor! hihi! Ik kijk erg uit naar zondag! We gaan super mooie foto's maken van jullie! Komt helemaal goed! @ all: Ik heb nog altijd GEEN cyclus! Wat ik nu allemaal eraan doe: - tempen - ovutestjes - heb laten pendelen (voor the fun) -> zie onderschrift - slik etos zwanger worden pillen - slik pilletjes die de eisprong "opwekken" (van scala) - heb een maansteen besteld, als je die omhangt zou hij je cyclus stabiliseren - oh ja, ook niet onbelangrijk: we klussen he! Mensen, dan moet het toch een keertje op gang komen, toch?! Bah, ik baal er zoooooooo van! Geduld hebben sabje... Nou meiden dat was het voor nu! tot snel! xxxx
Prima, hoor.... Gezinnenbeurs gaan we met z'n allen toch op zaterdag 1 november, en niet op zondag 2 november, hé? Mama-dement?
Herkenbaar, dat had ik ook na mk en ze vroeg me of ik met anticonceptie wilde beginnen. Dat is ook raar. Ik besloot om toch spiraal weghalen, want ik heb spiraal sinds februari van dit jaar. Ik krijg steeds meer afscheiding, langere bloedingen (vlgs gyn. normaal en ik moet dan minstens 8 maanden geduld hebben voordat mijn cyclus weer normaal wordt). Mooi niet, met als gevolgd dat ik bijna geen seks meer met mijn vriendjelief heb omdat ik weinig tot bijna niet meer opgewonden ben en/of geen verlangen ernaar. Dit is niet wat ik zo ben. Toen had ik 10 jaar lang geen pilgebruik voordat ik zwanger was van Matthew, zonder problemen. Na overleg met Jeroen wil ik spiraal vanaf hebben en ik wil mijn vertrouwde lichaam, mijn hormonen etc. terughebben voordat ik zwanger was van Matthew. Ik ben echt klaar mee met spiraal...ik draag vaak slip ipv string vanwege afscheiding.... Sorry voor mijn ranzige woordjes... moest ff kwijt. Goddank houdt hij nog steeds veel van me....wat bof ik met hem.... Fijne avond allemaal... Liefs x
@Miranda: ik had met de pil bijna geen sex drive. Heb dat ding uiteindelijk 10 jaar geslikt en wil het nóóit meer! Moet je eerlijk zeggen dat ik dit ook wel leuker vind - een natuurlijke cyclus én een duidelijk vruchtbare periode, ik kijk elke maand in die dagen om me heen met héél andere ogen, wauw, wat lopen er lékkere mannen rond Ik hou het bij mijn eigen vent, want zoals mijn overgrootoma smeuiig kon zeggen: je mag overal honger krijgen, als je maar thuis komt eten. @beurs: ik bedoel steeds 1 november en zeg dan 2. Irritant @Lovewinnie: superleuke foto's van je meisje. Ze lijkt op jou, he? @Suus: en, getrouwde vrouw... hoe was het gisteren?
Idd je begrijpt wat ik bedoel, dat mis ik! Natuurlijk blijf ik ook liever bij mijn kanjer. Dat van Lovewinnie's meisje vind ik dat zij op haar pappie lijkt @ ontstoken oog: Matthew heeft een ontstoken oog, met groene pus. Vanmorgen toen hij wakker was, was zijn oog helemaal dicht. Hem schoongemaakt met afgekoelde gekookt water. Het hielp niet echt. Maar in de loop van de ochtend is zijn oog weer open, dan nog verharde groene pus op zijn ooglid/wimpers, lukt me niet om hem weg te halen omdat hij niet mee werkt Vanmorgen HA gebeld, die zei hetzelfde met dat schoonmaken. 3 dagen aankijken hoe het gaat. Mocht het erger worden of als hij koorts krijgt, dan pas HA bellen. Hebben jullie ook toen gehad met jullie kindjes? Nu slaapt Matthew weer ....
@Miranda: ja, Ollie had dit in juli, beide oogjes zaten dicht. Blijven schoonmaken met water en verder niks aan doen. Bij Ollie ging het na een paar dagen vanzelf over (bovendien: 't schijnt besmettelijk te zijn - op het kdv opgelopen misschien?)
Uedereen heel erg bedankt voor jullie gelukswensen! Het heeft geholpen, want we hebben een superdag gehad. Het was prachtig weer, bijna iedereen was er, de sfeer was goed, kortom een heel mooie dag! En kan nu lekker ipv mijn vriend over mijn man praten haha. Enne, gisteren toch maar even geklust, jaja, we gaan ervoor! Het begint toch wel erg te kriebelen nu hoor. Vooral toen een kennis mij gisteren vertelde zwanger te zijn van haar 2e. Zit nu ook in mijn vruchtbare periode, dus gaan we er weer voor. Zo spannend. Als het goed is kun je als je hierop klikt alvast 2 foto's van onze trouwdag zien. http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=4e ... _fm5ypgt40 http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=4e ... _fm5yqank2 @darcy: ik sta ook te popelen om weer zwanger te zijn, vond het zo bijzonder! @lovewinnie: wat heb je toch een mooi meisje! @patries: lief van je baas dat je niet 'mocht' komen. ze heeft groot gelijk, je hebt nu echt even tijd voor jezelf nodig, moet je ook echt nemen hoor @miranda/darcy:hier met de pil ook geen sexdrive, wil er eigenlijk ook niet weer aan, zonder is het voor mijn man! ook veel leuker hoor. Enne, hier ook bekend met het om me heen kijken, maar ook ik hou het bij mijn eigen ventje hoor. @marsab: hoe lang ben je nu gestopt met de bv? Je moet het natuurlijk wel even de tijd geven he. (jaja, makkelijk gezegd, weet dat ik zelf ook heel ongeduldig zou zijn hoor!) succes!
Hier momenteel trouwens ook vieze oogjes, maken we ook schoon met afgekoeld gekookt water, duurt een paar dagen, maar gaat wel weer over vaak. Hier al 2 keer eerder gehad.