Ik heb er 1 gezien, de eerste link in je eerste bericht van 1.45 : MOOI! Heb j eook op je hyves staan? ga ik daar gluren
@ suus: zielig zeg voor Jesper! Hij krijgt echt alles tegelijk! En ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de weddingpics! Ff showen meid! hihihi @ Noor: jouw ventjes blijven ook steeds wat krijgen he! Bah, hopelijk zijn ze snel eens even van alles af! En nee, ik ben helaas niet zwanger, ik heb al een testje gewaagd, maar die was zo negatief als wat! @ Gonzo: vreselijk nieuws zeg, van je vriendin! Ik heb er geen woorden voor! @ Rootje: welcome back girl! En jouw meisje gaat echt als een speer! Leuk joh! @ Pris: hoe is het meid? Ik heb zin in de minimeeting van zaterdag! En trouwens je moet echt eens een opdrachtje aannemen hoor, wat je fotografie betreft! Het ziet er allemaal onwijs mooi uit! Niet te bescheiden zijn hoor! @ virginie: zwanger worden? Ik? Hoe kom je erbij! Ja, ik verlang echt naar ons 2e wondertje.... Hoe bevalt het nu zo oin je nieuwe huis? @ jennifer: wauw, een echt kraamfeest. Lijkt me ook zo bijzonder. Wij hebben het dus niet gedaan bij Aiden...Maar ik overweeg het wel bij de eventuele 2e te doen misschien. @ Miranda: wat super dat Matthew al zo goed los loopt, hier nog steeds niet hoor. Aan 1 hand vindt hij zelfs nog eng. @ Darcy: dus jouw schoolkinderen zijn ook echt aan vakantie toe?! Hier ook zeg, die kleuters zijn helemaal hieperdepiep! Alleen deze week nog en dan even "relaxen"! @ Hellokitty: Ik ben blij dat je de foto's mooi vindt! Er volgen nog een paar mooie hoor! Die zie je zaterdag anders wel!
ik heb hem ook gezien! heel mooi! waar is dat? mooie omgeving! je ziet er prachtig uit! schitterende jurk! en je man mag er ook zijn trouwens! not bad!
Ok dan! Dames: via mijn bericht van 1.45 de eerste trouwfoto! Ik moet ze nog op hyves zetten, dat komt dus nog.
gonzo: ik had net een heel verhaal gemaakt over je vriendin die kanker heeft, maar ik heb hem per ongeluk weggezapt...wilde heel veel liefde en kracht toewensen aan haar. Belgie is het medische kennis centrum van europa, dus wie weet! (Mijn vorige man was arts in het st.lucas in brussel) sterkte... marsab: een kraamfeest kan ik echt mensen aanraden, heel gezellig, iedereen ziet elkaar weer, alle bende en eten en drinken en kletsen en baby showen op een dag, en een heerlijke rustige kraamperiode thuis met je nieuwe gezinnetje! ik hoor van de kraamverpleegsters dat zij dat ook heel fijn vinden en dat het steeds meer gebeurd...heb het nu 2 keer gedaan en het was twee keer een succes! ik had deze keer wel 3 au-pairs uit de buurt ingehuurd die facepainting deden voor de kids en rondliepen met hapjes en drankjes, dat scheelde echt onwijs! heb je tijd om zelf te kletsen..al vonden ze de single collega's van mijn man wel heeeel errug interessant!hihi!
@jennifer: het is bij een borg hier in het noorden. Meer foto's volgen later hoop ik. De fotografe is er nog mee bezig.
hej hallo mama's! suus, mooie foto! ben benieuwd naar de rest net als iedereen hihi. en wat zul je geschrokken zijn van het nare bericht van de eiwitten in de urine....gelukkig valt het allemaal nog mee. Mijn broertje heeft dat ook, daar hebben ze ook wat gevonden in de nieren maar hij heeft er helemaal geen last van. geen medicijnen, niks niet.... marsab, de foto's zijn echt geweldig! Bekijk ze steeds weer opnieuw haha, mn meissie vind ze ook heel mooi hihi! Ennuh....je word vast wel zwanger meissie, je moet gewoon nog ff geduld hebben! en niet teveel mee bezig zijn he meis.... Noor, wat slordig van die mutsen om dat te verwisselen! Niet netjes! Rootje, hoe was je vakantie? Nu weer druk aan het werk? Woow wat kan Marissa al veel woordjes! Jennifer, klinkt heel gezellig je kraamfeest! Zo heb hier net ff tranen met tuiten gehuild! Pffff, heb er gezwollen ogen van hahaha! Kzal jullie niet teveel vermoeien met mn verhaal, maar zit me op moment weer suf te piekeren over van alles en nog wat....kword er gek van! Mn mams komt nooit zomaar eens langs, daar baal ik zo van! Ik weet niet of ik me nu wel in moet gaan schrijven bij de kvk en mn salonnetje moet beginnen.....mn hoofd loopt over! Nou, kga ff wat drinken voordat mn meissie wakker word! Liefs
@HelloKitty: meis, is het zo'n typisch huildagje voor je? Kennen we allemaal, gooi het er maar uit hoor Wat betreft je mams: je kunt haar niet veranderen, maar wél de manier waarop je met haar omgaat. Wijsheid als een koe (die ik, als ik zelf niet loop te briesen om haar, toepas op mijn moeder 8) ) Je eigen salon - je kunt klein beginnen, toch? Als ik in de buurt woonde, dan kwam ik even langs voor wenkbrauwen en een facial. Heerlijk @Suus: mooie foto, knap stel zijn jullie En wat een heerlijk weer was het die dag daar! @Marsab: heb vanmorgen een folder gedownload van de Hersenstichting - over puberhersenen. Ik had een advertorial gezien in de krant, met de pakkende tekst over pubers als 'emotionele snelkookpannen': "Typisch pubergedrag is net zo a-relaxed als logisch. Emotie en ratio ontwikkelen zich niet gelijktijdig tijdens de puberteit. Pubers reageren daardoor vaak hyperemotioneel of denken niet na over wat ze zeggen. Bij deze nemen wij van de temporale en prefrontale cortex de schuld op ons." Die folder moest ik hebben, heb me dus vanuit mijn werk aangemeld en alle collega's een exemplaar gemaild 8) Meiden: het wordt nog LEUK als onze ukkies gaan puberen, ik hoop dat we dan nóg op elkaar kunnen rekenen hier én elkaar kunnen herinneren aan het feit, dat we onze kinderen toch écht wilden hebben
Overigens ben ik al een week enorm broeds, ik ovuleer vandaag en we (lees: man en ik) gedragen ons als pubers zonder condooms. Hem maakt het niets uit als ik nu zwanger zou worden, maar ik wil pas ná deze maand - Samos zonder lekkere wijnen, ik dacht het niet Marsab, net als jij hoop ik dat het snel raak is, voor jou, Suus en mezelf en de andere mama's met een (nieuwe) kinderwens!
He meiden, Heb nog niet alles teruggelezen, zal ik zo nog wel doen. Hier een ziek kereltje. Jesse is echt snot verkouden, het loopt echt z'n neus uit. en hij had ook nog eens koorts en was erg hangerig. Hij heeft een pcm gehad en is toen heerlijk gaan slapen. Vind het zo zielig als m'n kleine man ziek i. Ik hoop wel dat het vrijdag over/beter is, want om nou met een ziek kind te gaan vliegen?! Noa, ja we wachten het af (veel meer kun je ook niet) Groetjes Simke
Hé meiden! Hier ben ik ook weer! Ga zo ff proberen wat terug te lezen en op iedereen reageren, want dat is er de laatste dagen een beetje bij ingeschoten... Hier voor de rest alles prima, zowel met Kyra als met de zwangerschap! Tot strakkies weer! xx
Marsab, thnx voor het plaatje hahaha! Wat ben je toch soms ook een muts! maar wel een lieve! heb je mn hyves al gezien? heb al de foto's dr al op gegooid, zal wel ff reclame maken hihi Darcy, ja echt zo'n klote dag vol tegenslagen en dipjes! En dan hoeft er maar iemand iets verkeerds te zeggen en dan is het meteen mis he? Maar het is alweer over hihi! Hihi, wat grappig dat jullie zo broeds zijn! Hier overigens al maaaaaanden niet broeds... maar ik wijk af......dan word het oppassen geblazen hihi want voor je het weet zit er een klein smurfje in je buik! Wijze woorden trouwens van mn mams....thnx! Joyce, wat fijn dat het goed gaat met jou, je meis en je zwangerschap! Simke, wat zielig zo'n ziek ventje! Hoop dat hij snel opknapt! Vandaag was echt een rampendag afgezien van mezelf, mn meissie was ook NIET te genieten! Ze heeft in dat afgelopen jaar nog niet zoveel gehuild als vandaag in 1 dag! volgens mij zijn het haar tandjes! zielig! Morgen verjaardag hiero, ventje is jarig! ga nog ff snel de kadootjes inpakken hihi fijne avond!