Pris, thnx voor je krabbel! Mooie foto's he? heeft de man van Marsab gemaakt! Ben dr heel blij mee! Had je al eerder willen krabbelen maar ik kom steeds niet op je hyves! Ik snap er niks van....nu wil ik je net terugkrabbelen en doet tie het ook weer niet! Gek! Nouja, dan maar ff zo!
Suus: Allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Zo te lezen en te zien hebben jullie een prachtige dag gehad! En kan me heel goed voorstellen dat je je erg veel zorgen maakt om de urine van Jesper. Ik duim voor je dat alles goed is met hem. Dikke knuf! Lees nu net dat alles gelukkig goed is, pff wat een opluchting! Darcy: kan me heel goed voorstellen dat je staat te popelen om weer zwanger te raken van een 2e! Het is inderdaad een verrijking van je gezin en er bestaat ook niks mooiers dan het krijgen van een eigen kind. Heel veel suc6 in ieder geval met klussen! Saskia: Gelukkig dat Anne weer zo goed als opgeknapt is. Was toch echt wel ff schrikken hoor Patries: Goed te horen dat alles er van binnen weer helemaal schoon uitziet. Natuurlijk ben je er nog niet overheen en zal je inderdaad de tijd moeten nemen om het een plekje te kunnen geven. Naar Dubai gaan zal je inderdaad zoals je zelf al zegt erg goed doen. Doe lekker rustig aan en denk aan jezelf! Het is niet niks wat je hebt meegemaakt! Marsab: Pff, geduld hebben valt niet mee hé! Ik hoop zo voor je dat je cyclus weer snel op gang komt. Je doet er in ieder geval alles aan, dus daar ligt het niet aan. Toitoitoi meid! Lovewinnie; Wat een onwijs leuke foto van Alicia dat ze tussen haar beentjes kijkt, WOW! Virginie: Lekker zeg, dat jullie nu helemaal over zijn! Nu lekker gaan genieten hoor in jullie huisje! Rootje: Ook weer terug van vakantie! En zo te lezen heeft Marissa echt een sprongetje gemaakt, leuk hoor! Gonzo: Wat onwijs klotenieuws zeg van je vriendin. En nog zó jong! Wat kan de wereld toch soms zo hard zijn hé en ook zo oneerlijk! Heel veel sterkte met je vriendin. Dikke knuf! Noor: Ook al een ziek mannetje? Dikke knuffel aan hem en veel beterschap natuurlijk! All: Vandaag ging het hartstikke goed met Kyra op het kdv. Maar thuis was ze toch wat hangerig en huilerig. Na haar getempt te hebben bleek ze toch 39C te hebben, dus heb haar lekker pcm gegeven voor de nacht. Heb haar niet meer gehoord, dus ze ligt lekker in dromenland! Fijne avond allemaal!
heb even terug gebladerd, beterschap voor de zieke kindjes. Verder weet ik het echt niet meer Wil even deze foto delen, vind hem zo schattig:
Dokter gooit het op een virale bovenste luchtweginfectie met een wat ontstoken oor ten gevolge daarvan, nu geen AB, gelukkig, maar hoop dat ie wel snel opknapt! Begint nu ok hoesterig te worden, dus wel kans dat t los gaat komen. Anouk: jeetje het is wel een vlotte meid hee! Darcy: :LOL: hahaha lekker broeden dan! Simke: tip: ga vast spayen met xylometazaline (otrivin met werkzame bestanddelen die het slijm verdunnen) en haal earplanes (soort oordopjes die de drukverschillen gelijkmatiger maken bij dalen/stijgen, te koop bij drogist of achter de douane. hebben wij indertijd bij Isa ook gedaan, die was ook erg verkouden en rommelig oor toen we indertijd gingen vliegen, heeft geen kick gegeven bij t vliegen!) Beterschap voor je ventje! Marsab: achja, hier 3 keer kans op een ziek kind he?! Dus de wintermaanden komen we meestal niet ongeschonden door helaas... Joyce: ook al verkouden/koortsig kindje: het zal wel heersen! HelloKitty: hopelijk wordt jouw meissie niet ook ziek. Dikke knuffel voor jou!
Haha ach ja, deze muts is blij met de complimenten hoor! Ik zou het trouwens gewoon bespreekbaar maken, dat van je moeder... Of is dat helemaal geen optie, misschien doet ze die dinegn (niet langskomen en zo) wel heel onbewust! En het is juist leuk om een salonnetje te beginnen hoor! En ik wil je eerste klant zijn! Maar goed, je moet er zelf wel een goed gevoel bij hebben! Zaterdag maak ik gelijk een afspraak! Ben ik zondag vergeten! Help je me het onthouden?! @ Darcy: een zeer duidelijk artikel! hihi, verhelderend! 8) Dat gaat heel wat worden over 14 jaar! (of eerder al, als je "geluk" hebt!) Klus ze meid! Ik hoop idd dat het voor ons allen (die voor een 2e gaan) snel raak is! @ Joyce: hey meisie! Blij te horen dat alles in orde is bij jullie! En jouw meisje ook al ziek! Nee he! @ Simke: ik hoop dat je ventje snel weer is opgeknapt! Vooral omdat jullie binnenkort weg gaan! Zul jhe net zien he, alsof ze het aanvoelen! Bij speciale dagen krijgen ze vaak iets te pakken! Anoek: Wat een onwijs leuke foto! Jouw meisje is ook lekker vlot of niet! Zich al knap aan het optrekken aan dingen! Leuk hoor!
Goedemorgen! Meiden ik kom bijna nergens aan toe en al helemaal niet aan jullie Ben nu aan t werk en hoop straks ff terug te kunnen lezen.
hello kitty: ik denk altijd zo...als ik later in zonneschijn verpleeghuis zit, wil ik nergens spijt van hebben dat ik iets niet heb gedaan of gelaten...dus denk daarover na...wil je het echt en al heel lang en heb je er zin in en energie voor? go for it! denk wel aan de economie ook en de buurt waar je zit , marketing enzo...follow your dreams girl! darcy is broody! hihihi!
ik heb dat heel mijn leven al ook een eiwit probleem in mijn bloed waardoor k slecht vocht afvoer (erg lastig tijdens je zwangerschap) als ik jou moet geloven had ik al 4 keer doodgeweest valt echt allemaal reuze mee hoor... ja het is misschien een gevoelig punt wat betreft ontsteking maar eiwit zegt niet zo superveel... Nou qua zwanger zijn gaat het wel goed ben inmiddels 7 kilo kwijt omdat ik met mijn medicatie gestopt ben. en dus amper honger heb eet gewoon normaal nu en val af (wat meer kan je willen?) MAAR wel slecht nieuws wat betreft de nekplooi die was 1:150 en we hebben nu een vruchtwaterpunctie op 27 oktober het duurt allemaal zo lang DAT is het ergste van allemaal DAT WACHTEN! MAAR we proberen ons positief in te stellen en hebben zelfs de meidennaam al liggen; Miley Joy zou het dan worden over een jongensnaam word het nog even vechten maar ik denk Harley (een beetje vernoemd naar mijn vader Harry)
@IMD: oh nee, wat schrikken van die nekplooimeting! en 27 oktober duurt nog erg lang zeg, sterkte! En idd, over dat eiwit, het schijnt idd allemaal mee te vallen, maar dat krijg je als je zelf gaat googelen, dan zie je alleen de enge verhalen haha. Mijn vader heeft het ook een paar keer gehad hoorde ik gisteren, kreeg hij een kuurtje en was het weer goed.
Hey meiden, Heb even de tijd genomen om te reageren. Nog 2 dagen en dan gaan we naar Dubai. Ik heb er echt reuze zin in en ik ben er ook zeker na vorige week meer een meer aan toe. Dit weekje naar de zon komt nu goed uit. Ik heb het ook even nodig. Merk dat ik me vooral naar buitenaf me groot wil houden, maar van binnen voel ik me nog k*t. Mijn hele gezicht zit ook onder de pukkels, heb nu in 1 week tijd al 2 koortslippen gehad, dus dat zegt wel genoeg. Ik voel me echt nog niet tof. Heb ook af en toe flinke huilbuien, maar ach het leven gaat door, dus wij ook. Gelukkig hebben we Jamie nog en daardoor voel ik mij dan weer sterk. Thuis huilen mag, maar buiten niet (dat zegt mijn gevoel). Ik wil niet zielig zijn, er zijn nl zo veel vrouwen die dit overkomt. Dus ik ben niet de enige. Dus we moeten sterk zijn. En Jamie en Marc natuurlijk ook helpen mij daar bij. Marc bewust, Jamie heel onbewust. Ik kreeg net trouwens een brief van mvm om ons veel sterkte te wensen en een 'papieren' bloemetje erbij (cadeau bon van fleurop). Vindt dit echt een super lief gebaar. Ik heb maar 3 weken meegedaan en misschien zat er toen al te weinig hcg in en dan toch nog niet lieve gebaar. Ook nog goed nieuws van deze kant: Wij willen toch echt voor een 2e gaan. Ik wilde eerst wachten op mijn 1e ongi, maar sorry ik wil niet wachten. Ik was net gewend aan het zwanger zijn en dat wil ik dus ook. Dus we gaan er gewoon weer voor en hopen dat het weer mag lukken en dat het dan wel goed gaat natuurlijk. Meiden die ook zwanger willen worden (Darcy, Marsab, Suus etc) heel veel succes en klus ze. Hopelijk mogen we ons zelf weer snel op de zwangerenlijst zetten. O ja ik heb sinds zaterdag een spik splinter nieuwe Gazelle Bloom moederfiets in het turquose. Helemaal super gewoon. Met bijpassend voorzitje en scherm van Bobike. Dus daar ben ik helemaal blij mee. En ik heb vandaag mijn studie van de LOI binnen gekregen. Ga nl de mbo administratief medewerkster volgen. Ik wil weer iets en nu ik toch op kantoor werk wil ik er ook wat van leren. Dus dan toch maar aan de studie. Duurt in principe maar 9 maanden, dus moet lukken. We gaan ervoor. Zo zie je maar weer is die narigheid toch nog ergens goed voor. Een nieuwe studie, een nieuwe fiets en het bewust worden van dat we toch wel heel veel geluk hebben dat we zo'n mooi zoontje hebben en natuurlijk elkaar. Nu maar weer snel aan de schoonmaak, spulletjes pakken etc etc. Nog 2 nachtjes slapen. en dan... zon, zee, strand, mijn vriendinnen weer zien, relaxen, heerlijk heerlijk. Dubai here we come! Liefs, Patries
ff reageren: @IMD: jeetje meid zeker schrikken en balen dat je nog zo lang moet wachten op uitslag. Lekker dat ze zo bent afgevallen, bij Dean had je dat toch juist niet? Als je maar niet teveel afvalt, maar neem aan dat ze dat in de gaten houden. Je moet toch regelmatig voor controle vanwege je ziekte? Voel je je verder goed? @Suus: wat een gebeuren allemaal met Jesper. Wanneer komt de uitslag van de kweek? Hoe gaat het nu met hem? Super mooie foto van jullie trouwdag. Jullie zager en top uit. Tja je ook op hyves? mss dat ik dan wat meer foto's kan bewonderen. @Anoek: wat gaat je meisje snel zeg. Straks haalt ze onze kids nog in. @Joyce: Hoe gaat het nu met Kyra? Al wat beter? @Marsab: jeetje wist ook niet dat je zo veel dingen kon doen om zwanger te worden. Jij wil echt graag. Hoop dat je cyclus snel op gang komt. Helaas moet je lichaam dat zelf doen en moet je toch nog wat geduld hebben. Maar ja geduld is een schone zaak. @Hellokitty: balen meid dat je je soms zo naar voelt. Ik zou ook zeker met je mams hierover praten. Weet het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou het toch proberen. Weet ze iig wat je voelt. Meid als je echt echt heel graag een eigen sallonnetje wilt moet je het ook gewoon doen. Anders heb je er later spijt van dat je het nooit gedaan hebt. Je zal er in het begin wat tijd en energie in moeten steken, maar dan heb je ook wat. Zet hem op meid. mooie foto's trouwens van Tara. Dat heeft Marsab haar man goed gedaan. (heb ff op je hyves gespiekt) Mooi meisje op trots op te zijn. @Saskia: hoe gaat het met jou en Anne? Anne al wat opgeknapt na vorige week? @Simke: balen zeg dat Jesse niet lekker is. Hoop dat hij zich snel beter voelt. en jullie vrijdag met een gerust hart op vakantie kunnen. Jij dus ook lekker naar de zon super! @Darcy: broeste vrouw heerlijk hoor. Kan je niet wat van die hormonen deze kant opsturen. Wij willen nl ook weer zo graag. Volgende week vakantie ach en zon, zee, strand doet meestal wonderen niet Jij ook veel plezier en geniet ervan. Nog maar een paar daagjes. Heerlijk. Hier trouwens ook een ventje die niet los loopt, maar aan 1 vinger. Dat is genoeg. @Miranda: alles goet met jou meid? En met Matthew? @Virginnie: Super dat jullie over zijn gegaan van het weekend. Heerlijk in jullie nieuwe huisje. Alles goed met Keld? @Han: hoe gaat het met jullie? Daniella al helemaal op het kdv gewend? @Jennifer: zo te horen hebben jullie een super leuk kraamfeest gehad. Heerlijk je kids mogen showen. Super hoor. Hoe gaat het nu met je man zijn werk? @Mobielfreak: nog bedankt voor de website over vliegen. Helemaal goed. Alles verder goed met jullie en de zwangerschap? @Noor: Hoe gaat het nu met ventje? al weer wat opgeknapt? Wat een mutsen zeg bij de apotheek dat ze Tijn en Chris hun kaarten door elkaar halen. Niet zo slim. Met Isa ook alles goed? @Pris: heb even je foto's bekeken op hyves. Super mooi hoor. Je kan ook wel je eigen fotostudio beginnen. Erg leuk. Werkze vandaag. sorry nu weet ik het niet meer. Ga er vandoor. Liefs, Patries
@ Noor: hoop dat je ziekenboeg thuis snel over gaat! @ Anouk: wat schattig om te zien en is sarah niet bang als je gaat stofzuigen? De mijne wisselt af, ene trok niets aan en de ander x vindt het niets aan. @ Darcy: op Samos kunnen jullie lekker veel gaan hossen! @ zieke kindjes: beterschap allemaal, een kus!
@ Patries: het verdriet blijft natuurlijk, maar het leven gaat ook gewoon verder. Je hebt gewoon de tijd om te verwerken en accepteren. Bij mij kost het een jaartje na de mk om te verwerken en accepteren. Geniet ervan overmorgen naar Dubai, heerlijk! Leuk dat je weer gaat studeren! @ IMD: datvis niet zo mooi van de nekplooiingtest, maar hoop dat de vruchtwaterpunctie een positieve uitslag oplevert. @ Darcy: heeft je man de kaartjes geregeld voor de jonge gezinnenbeurs? Enne ik heb geen bezwaar als de mannen meegaan. De mijne gaat niet mee want hij moet werken. Ik neem matthew gewoon mee. Overmorgen gaat Jeroen de hele weekend op de kamp met een team van zijn hobby Samoerai zwaard. Hij komt pas op maandagmiddag thuis (wel halen Matthew en ik hem op van de kamp). Voor mij moet het even wennen de hele weekend zonder hem (na 2 jaar pas!), alleen maar met Matthew. Het gaat me wel lukken! Ga maar weer verder aan het werk, Liefs, Mier
ik voel me verder wel goed, natuurlijk moe enzo maar dat is normaal zeker met mijn ziekte en omdat ik gestopt ben met medicatie is dat ook heftiger allemaal. Bij Dean kwam ik inderdaad met het uur 100 gram aan ongeveer (overdreven maar zo leek het soms net!) maar toen had ik die medicijnen dat scheelt echt enorm! Ik heb het met de Vk erover gehad en zij vind het allemaal goed zolang ik verstandig eet en niet dieet < ik heb gewoon geen honger en eet niet veel en niets tussendoor dat scheelt dus echt al enorm! Ik had net ook de VK gebeld omdat mijn ouders ons een reisje naar ons huis in spanje kado wilde doen na de punctie om even onze zorgjes te vergeten, ik wilde haar vragen binnen hoeveel tijd je een miskraam krijgt mocht het misgaan (ik wil dan niet in spanje zitten namelijk!) maar dat is 3-4 weken! dus geen spanje voor ons. Ze wilde ons 3-11 dan naar spanje sturen maar dat wil ik dan echt niet kan ik het spaans alles kan uitleggen en ik wil dan lekker thuis (voor mijn gevoel veilig) zijn maar we mochten dan iets leuks uitkiezen in NL een bungalowpark ofzo..
Hallo meiden, @ IMD: Was al effe geleden. Geen leuk nieuws van de nekplooimeting. Heb er ook ervaring mee, de uitslag was ook niet goed en ik heb ook een vruchtwaterpunctie gehad. Het positieve was dat ik na een week al mocht en 2 dagen na de punctie had ik de uitslag al én wist ik dat het een jongen werd! Ik hoop dat het voor jou ook zo goed verloopt! @ Miranda: Zal wel lukken alleen met je zoontje. Een moeder-zoon weekend! @ Patries: Fijn dat jullie meteen weer gaan voor een zwangerschap. Ieder verwerkt het op zijn manier, dus ga er lekker voor! En fijne vakantie gewenst, geniet ervan! @ Anoek: Wat gaat Sarah hard zeg, het gaat echt snel! @ Darcy: Lekker, er even tussenuit! Ik heb het ook nodig eigenlijk, maar aangezien ik enorme vliegangst heb.. @ Jennifer: Haha, verpleeghuis zonneschijn! Tja, je hebt wel gelijk natuurlijk, soms denken we teveel na en doen we niet genoeg wat juist voelt.. @ Pris: Troost je, hier ook veel te druk om regelmatig te kunnen reageren. Alles goed voor de rest? @ Hellokitty: Ik zou je foto's ook graag zien hoor, maar hoe? Ik kijk nu eenmaal graag naar foto's..
lekker snelle uitslag hoe kunnen ze dat al zo snel weten joh? ik moet perse wachten tot ik 16 weken zwanger ben om de kans op miskraam te verkleinen, ja het geslacht zie ik dan ook als een positief iets! en kijken we erg naar uit! Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden betreft die punctie wat ze je niet vertellen (bv dat je veel buikpijn heb) ze zeggen hier dat je een lichte menstruatiepijn kan voelen maar je kent de boekjes die onderschatten meestal de dingen nogal dramatisch) dus als je nog tips / ervaringen wilt delen zou ik dat erg fijn vinden! Waar ben jij geweest?
IMD: Dat is zeker schrikken van de nekplooimeting zeg! Uiteraard draaien de duimen ook hier voor jou en je kleine beeb in je buik dat alles toch goed is! Anoek: Schattige foto zeg, ze is echt snel hé?! Patries: Heerlijk voor je meid dat je over 2 daagjes naar Dubai vertrekt. Zal je zeker goed doen denk ik zo en ook positief dat jullie al weer voor een volgende zwangerschap willen gaan. Natuurlijk doet het nog steeds pijn en veel verdriet, het is ook nog zo kort geleden! In ieder geval dikke knuf voor jullie en suc6 met klussen All: Kyra is nog steeds niet lekker. Ze heeft vandaag alleen maar rond de 39C graden koorts gehad en heeft vanavond voor het eerst haar avondeten geweigerd. En dat is echt voor het eerst, want normaal is het een lekker vreetzakje. Heb ook nog geprobeerd een flesje aan te bieden, maar daar heeft ze uiteindelijk maar 40cc van op. Gelukkig heeft ze vanmiddag wel goed gedronken en goed gegeten, dus hou het even in de gaten. Ze ligt nu al heerlijk vanaf half 7 in dromenland en dat is toch het beste medicijn, hun bedje en lekker slapen. Als het morgen nog steeds zo is breng ik haar niet naar het kdv, maar blijf ik lekker bij haar, want dan hebben ze hun moeder toch het hardst nodig, ja toch!
hoi allemaal, kom ook weer is een keertje langs en meteen maar reageren komt ie IMD: oei dat is een slechte uitslag. hopelijk hoort jou uk bij een van de 149 gezonde baby's. succes patries: wat fijn dat je over ene paar daagjes even lekker kunt uitwaaien, dit zou je zeker goed doen. veel plezier zieke kindjes: beterschap en dikke kus
Chris knapt al aardig op gelukkig, is nog niet helemaal de oude, maar het lijkt mee te vallen dus! Joyce: hoop dat Kyra ook snel opknapt! IMD: jee schrikken hee! Hoop dat jullie bij de 149 horen! En kan me voorstellen dat je dan liever niet naar het buitenland op vakantie gaat! Patries: dikke knuffel voor jou!
anoek: wat een scheetje zeg daar mag je wel trots op zijn. manne mogen mee dus, erg leuk. ik heb dan geen probleem met vervoer en hij zal zich we vermaken tussen alle vrouwen haha minder tijd om te reageren daar heb ik ook last van.af en toe kan ik even vlug bijlezen maar alicia doet nog maar 1 dutje per dag nou ja meestal dan en die gebruik ik voornamelijk om te poetsen ik ben vrijdag jarig jahoe haha en wordt alweer 23. volgens mijn de jongste septmeber 2007 mama of vergis ik mijn. foto's van alicia: bedankt voor de complimentjes, op wie ze lijkt? nou het was 2 druppels papa maar gaat nu steeds meer mijn kant op. ze is z'n mooi meisje met de beste gene van bijde kanten. krijg elke dag wel minimaal 1 complimentje en dan vooral om der oogjes, vriendelijkheid en mooie lach ben er weer vandoor. op mijn babysite staan heeeel veel fotos en ook filmpjes dus voor de gene die niks te doen hebben