@Saskia; hier ook nog Huggies zwemluiers, wel zo handig. En ook Ollie krijgt nog standaard een papfles 's avonds, rond 19:30 uur!
@ fles: Hier krijgt Aiden altijd nog een melkfles tegen 19.00/ 19.30 uur! Daarna gaat hij naar bed. @ Leeftijd: Ik ben in juli 25 geworden. Volgens mij is Jennifer het oudst, ik dacht dat ze 38 jaar is. @ mamamo: nog van harte met de verjaardag van je kleine! @ Hier de kruidvat zwemluiers! Erg handig en idd makkelijk weg te gooien! @ lopen: Aiden loopt nog steeds niet, welke kindjes ook nog niet? @ Vakantiegangers: SUPER VEEL PLEZIER EN GENIET ERVAN! @ eten: Aiden heeft nu echt heel veel zin in eten! Hij eet wel 2 broodjes in de ochtend en in de middag! Ook gaat er nog een banaan, een ontbijtkoek 1/ 2 mandarijn(en) en zijn avondeten + yoghurt in. Daarnaast dus zijn standaard melkflessen in de ochtend en in de avond! Volgens mij zit hij in een groeispur! Maar dat mag ook wel, als je hem bijv. naast het meisje van Hellokitty ziet, is hij toch wel een halve "kop" kleiner! hihihi
Ik maar denken dat dat juist normaal was maar is juist veel Dean eet; 150 ml melk om 08.30-09.00 uur volwassen bord pap (brinta) rond 10.00-10.30 uur 2-3 boterhammen met beleg rond 13.00 uur 250 gram fruit uit potje of een banaan en hele appel of peer of iets (in elk geval 2 stuks fruit) rond een uur of 15-16 dan rond 18-19 avondeten, rond de 250 gram potje of vers.. dan weer 150 ml melk voor slapen gaan tussendoor nog ontbijtkoekje, yoghurtjes, drinken e.d. Hij eet meer als mij!
@darcy en simke: hihi, toevallig! Ben benieuwd naar jullie mini meeting, maar eerst een fijne vakantie toegewenst! Hmm, Jesper eet dus helemaal niet zoveel, toch is hij wel erg stevig haha. 1 broodje + halfvolle melk fruit tussendoor 2 broodjes+ halfvolle melk rijstwafel, ontbijtkoek oid avondeten+ yoghurt en tussendoor water, thee en soms roosvicee of diksap @marsab: hier een precies even oud kindje dat ook nog niet loopt hoor, het zal binnenkort wel komen. Ik geloof dat gemiddeld 15 maanden is, dus hebben ze sowieso nog 2 maanden.
Hey meiden, na een pb'tje over en weer met Simke lijkt het erop dat we met een dag verschil van elkaar zullen vliegen... wij vertrekken vannacht al. Evengoed ga ik uitkijken naar haar groepje, want misschien las ik het toch fout en volgt er een spontane mini-mini-meeting op Schiphol in het holst van de nacht Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend en trust me: ik kan geen week zonder het forum, junk die ik ben, dus ik lees vast nog even bij en laat dan nog even van me horen. Liefs en tot de volgende post 8)
haast wel ja want heb een zus die 3,5 jaar ouder is . mijn moeder kreeg de 1e toen ze 2 dagen 17 was en met der 25 had ze 5 dochters en nog 2 miskramen ertussen gehad. hier vandaag weer goed geshopt en heb een onwijs gaaf pakje gekocht voor alicia. morgen krijgt ze hem aan. hij staat in haar dagboekje op der babysite. hebben jullie dat ook sinds je kids hebt dat je te gierig bent om voor jezelf iets te kopen en voor je kind zonder na te denken gewoon koopt. ik kan het niet laten hoor om het te laten hangen. mijn vriend wordt er soms best boos om omdat heel der kast volhangt en smorgens niet eens kan kiezen wta ik bij der aan moet doen
imd, schrikken zeg, ik hoop dat het allemaal goed is. Jammer dat je nog op verder onderzoek moet wachten. DUim voor je. degene die op vakantie gaan: ik=jaloers... Heel veel plezier, geniet ervan. lopen, hier ook niet , das wel heel flauw. het bedje moet hier nu naar beneden, Sarah stond vanochtend in haar bed. Dus morgen meteen doen, ze kan in haar slaapzak niet zo heel veel dus dat scheelt wel. Daarbij had ik de deur naar de gang open gelaten. GA ik kijken, zit mevrouwtje op de knietjes op de eerste trede van de trap. Heb gezegd dat het erg goed van haar was en haar maar snel meegenomen naar de kamer. Verder geen nieuws, ik ga zo slapen, ben helemaal kapot, schouder doe weer meer zeer. Wilde vrij nemen maar personeel te weinig, helaas. Weten jullie nog leuke parken om naar toe te gaan met Sarah. Het gaat zich vooral om de huisjes, of die enigszins schoon zijn (ik heb astma). Liefs Anette
Hey meiden, Nog ff snel een berichtje van mij. Heb het enorm druk gehad de afgelopen 2 dagen. Vooral voor de vakantie wil je toch altijd nog ff dit en nog ff dat doen. Dus hier ook. Eigenlijk te veel, maar het maakt niet meer uit. Nog de laatste dingen morgen inpakken en dan vliegen we om 13.40uur naar Dubai! Sorry meiden, maar ik heb enorm veel zin en het echt even nodig. We zijn flink bepakt. Marc voor zijn werk een koffer vol met werkkleding (een pak met nette blouse en schoenen), samples en businesskaartjes. En ik vooral een koffer vol met zomerkleding, bikinis, cadeautjes voor vriendinnen en hun kids, pepernoten (tja die heb je daar niet) en natuurlijk die berg spullen voor Jamie. Dus wij gaan echt volgeladen heen en dat voor 8 dagen Dubai. Zo ik ga ff relaxen, kopje thee krantje erbij en dan snel naar bed. @Simke & Darcy: ook een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan meiden! @alle zieke kindjes: beterschap en hoop dat jullie je snel weer beter voelen. Meiden tot snel (zal zeker nog wel ff spieken in Dubai, dus jullie horen snel van me). Liefs, Patries
patries end darcy: heel veel plezier op vakantie, genieten meiden! happy holidays!met het werk van mijn man gata het nog steeds niet zo goed, nog 3 weken en zijn proefperiode loopt af, het is geen goede tijd voor aandelen handelaren! ik hou jullie op de hoogte! IMD: balen van de nekplooi meting, jammer dta je ook zo lang moet wachten...ik heb ook twee keer een vruchtwaterpunctie gehad, beide keren in het AMC...als je vragen hebt of onzekerheden of wat dan ook, let me know ok? stuur me een pbtje of whatever! Ik vond het beide keren super meevallen,we stonden beide keren in 10 miuten weer buiten, en het ging prima, geen centje pijn! je voelt een heel klien prikje, net als bij bloedprikken...tips...wel rust houden na de punctie! deed ik bij eerste niet en was niet goed!had meer krampen erdoor (ging ramen lappen!) gewoon op de bank met een boek of de afstandsbediening ok? je hebt een piepklein beetje menstruatie klachten erna...echt minniem! nog een tip: zorg ervoor dat jij NIET naar het scherm kijkt, maar je partner WEL! het ziet er naar uit zo'n lange naald in je buik die dan op het scherm vlakbij je kindje verschijnt, laat je partner wel kijken voor het geval er iets gebeurt! you never know! sterkte met alles!
@ Patries: Geniet van je vakantie meid, probeer je zorgen te 'vergeten', geniet gewoon van je gezinnetje, de zon en rust lekker uit! @ Darcy & Simke: Jullie eveens een topvakantie gewenst! Enjoy! @ Anoek: Flinke meid heb je hoor, maar inderdaad, vanaf nu word het dubbel oppassen! @ Lovewinnie: Je hebt lekker veel geld uitgegeven dus! Ik koop eigenlijk ook wel meer voor Keld dan voor mij, maar eigenlijk valt het wel mee. Leuke foto's ook op je site.. @ Eten: Jullie kids eten veel hoor! Of de mijne weinig, maar vind het toch veel lijken. Nou ja, als ze honger hebben moeten ze eten natuurlijk.
@mini-meeting: helas zit er toch een dag tussen. Darcy en gezin zullen er nu mss al zijn, terwijl wij komende nacht pas gaan. Straks nog even de laatste dingen inpakken en dan zijn we er klaar voor, kom maar op met die zon!
simke fijan vakantie maar dat zal wel lukken. ben echt jaloers maar gun het jullie echt wel zieke kindjes, dikke kus en wordt maar snel beter patries: jij veel plezier met je gezin slaapzakje: doen jullie deze nog aan bij de kids. alicia heeft die eigenlijk alleen de 1e 3 maanden gedragen omdat het vrijkoud was en verder niet meer. als ik hem nu aan doe dan is ze in paniek dus laat hem maar uit. is er een reden dat je een voetenzak gerbuikt of maakt dat niet zo veel uit anoek"die was echt flauw ja van he lopen haha. maar wel grappig [
@lovewinnie: Gefeliciteerd! Jesper slaapt nog steeds in een slaapzak en zonder wil hij ook absoluut niet slapen. Als alicia goed slaapt zonder, dan is dat toch ook goed.
Whoehahaha...wat Darcy zei dat ik je moeder had kunnen zijn! Ik voel me nog steeds 26 ipv 36 hahaha! @ Darcy/Patries: nogmaals veel plezier op vakantie! We gaan met z'n allen lekker veel rap praten haha!
Darcy: Als het goed is ben je al op bestemming, maar zoals je al schreef kon je geen week zonder ons, dus alsnog een hele fijne vakantie! Geniet ervan! Lovewinnie: GEFELICITEERD met je verjaardag! Patries: Jullie natuurlijk ook een hele fijne vakantie gewenst. Zo te lezen zijn jullie idd erg bepakt en bezakt. Geniet er lekker van en het zal jullie zeker goed doen! Lopen: Kyra loopt nog niet los, maar rent achter haar loopkar en aan 1 hand. Af en toe staat ze wel los tussen de tafel en de bank, maar dat zijn maar een paar secondes. Duik lekker vroeg mn koffertje in, want ben hartstikke moe! Truste allemaal!