Hihi, hier ook een traploper. Verder verzet hij echter geen stap los. Dan gaat hij direct verder op de knietjes.
Goedemorgen iedereen! @ Pomme: Spannend voor jou dus! Je kan eens een testje doen, misschien test je al positief dan! Keld klom al op trappen voor hij echt kon stappen eigenlijk, hij was geen 10 maanden toen hij op de speeltuin op de glijbaan kroop via de trap. Ik moet er bij zeggen dat Keld nogal een avonturier is..
Goedemorgen allemaal! Ik weet dat ik hier niet zo vaak kom, maar ik moet toch ergens mijn verhaal kwijt en zou graag jullie mening willen... Toen ik 3 a 4 maanden zwanger was heeft mijn moeder het contact verbroken wegens perikelen rond de bruiloft... Volgens haar wegens een ruzie met mijn schoonmoeder aan de telefoon die volgens mij een beetje denegerend tegen haar deed. En ook omdat ik niet uit haar huis ging trouwen maar uit mijn broers huis (uit praktische overwegingen) en hij was ook mijn getuige. Das was ook tegen haar zere been want ze heeft ruzie met hem om een lullig bedrag van 900 euro. Goed er zijn dagen dat ik het niet heb (elke dag hehe...) maar toch.... Tot nu toe heb ik haar niet gezien en die kleine is nu 13 maanden. Vervolgens begon mijn schoonmoeder door te draaien... Veel aan de alcohol terwijl ze op die kleine zou passen... 3 Dagen in de week... Het was heel erg geen gezelligheidsdrinker meer. Ik kreeg die kleine terug met zijn broek achterstevoren, geen luier verschoond en dat soort dingen... Ze kwam ons een keer ophalen en de deur van de bijrijderskant vloog open en mevrouw reed onopgemerkt door. Er kwamen ruzies met mijn man erover. Ik wilde de kleine op een kinderdagverblijf doen en hij zei dat ik alleen nog maar het slechte in zijn moeder zag en niet wilde zien dat ze beter werd. Tot op een dag hij gebeld werd door een vriendin van haar... Ze was totaal bezopen om een uur of 3 's middags en eindigde met een flesje HG vloerreiniger als toetje. Ze belandde op de EHBO en ik kon op korte termijn een plaatsje regelen op het kinderdagverblijf. Geen makkelijke klus met al die wachttijden.... Vanaf die tijd gaat het op en neer met haar... Opgenomen geweest... Beloofde beterschap en nog geen 2 weken later weer begonnen met zuipen. Toen weer opgenomen en verklaarde zichzelf na 1 week genezen en ging weer naar huis. Daar heeft ze eigenlijk ook weinig te zoeken: Geen baan meer, haar man wil van haar scheiden. Maar goed ik heb zoiets: Zij is haar kleinzoon niet waard en totdat ze normaal doet hoeft ze hem ook niet te zien. Net als mijn moeder... Nu belde mijn man gisteren dat ie de kleine had opgehaald en daarna even 5 minuten bij haar op visite is geweest want ze leek weer beter te worden. Ik was witheet maar heb niks laten blijken. Zonder overleg is hij gegaan... En ik heb nou niet bepaald meer vertrouwen in zijn oordelingsvermogen Voel me schuldig tegenover mijn eigen moeder... Zo moeilijk heeft zij het ons niet eens gemaakt.... Waarom de een dan wel en de ander niet? Wat zouden jullie doen?
najaa ik zou ook boos worden op mijn man je moet 1 lijn hebben , ik zou hem dan ook niet meer vertrouwen! Ik laat zoiezo mijn kind niet bij iemand die drinkt (ja mijn moeder) maar dan zorg ik dat mijn zusje er ook is (en die drinkt niet, en mijn vader ook niet) DAN durf ik het net aan.. Als er geen luiers werden verschoond en de broeken zaten andersom dan zag ze hem NOOOOOT meer wat mijn man/vriend ook zou zeggen, ik zou eerder je eigen moeder nog een kans geven als haar eerlijk gezegd...
@ MamaMo: Wat een situatie zeg! Ik zou mijn eigen moeder weer een kans (proberen) te geven, wat er daar gebeurt is kan wel vergeven worden, wat je schoonmoder gedaan heeft, is onvergeeflijk in mijn ogen. Er had vanalles kunnen gebeuren met je kind ondertussen. Zij zou mijn kind NIET meer te zien krijgen. En ik zou ook wel boos zijn op mijn man, je moet overeenkomen over zulke zaken en dat dan ook respecteren. Mijn mening maar hoor, succes!
hmm is het geen optie om haar gewoon niet meer alleen te laten met je kind? i mean.. meteen nooit meer zal dr in ieder geval niet van dr drankprobleem afhelpen ze drinkt vast met een reden.. en als iedereen dr dan ook nog laat vallen asl een baksteen kan ik me niet voorstellen dat dat helpt oppassen daarnetegen.. lijkt me eh.. tja geen twijfel over ik had trouwens heel stuk getypt.. maar somehow is het nu allemaal weg en geen idee meer wat er precies stond ook behalve dan iets vor Anette over de reflux dat ze meer spuugt kan best wel waarschijnlijk hield ze eerst het spugen tegen omdat het pijn deed nu doet het geen pijn meer dankzij de zantac dus kan ze zonder problemen spugen. Anne heeft dat ook gedaan.. die spuugde na dr meds gewoon een meter ver. enige voordeel.. je kleren bleven regelmatig schoon *grin* zo even naar het stadsdeelkantoor vor een id-kaart voor anne
Hi Ladies, Even een berichtje uit het zonnige Dubai 8) Hier gaat alles goed. We genieten van het mooie weer en het weerzien van onze vrienden. Heerlijk gewoon. Dit weekje had ik ook zeker even nodig. Zaterdagochtend vliegen we helaas al weer terug. Dus nog even genieten van ons 1.5 dagje Dubai. Jamie is nu even een broodje aan het eten na 2.5 uur geslapen te hebben. @Pomme: Welcome back. Zo te horen spannend voor jou. Wij hebben 2.5 week geleden een miskraam gehad. Nu gaan we weer voor een 2e, dus we zullen zien. Verder alles goed? @MamaMo: Jeetje meid wat een rotsituatie. Ik schrik behoorlijk van het gedrag van je schoonmoeder. Ik zou mijn kleine ook niet meer toevertrouwen aan zo'n iemand, ook al is het familie. En dat je man nu zo achter je rug om naar haar toe gaat kan ook echt niet. Ik zou daar zeker wat van zeggen. En je eigen moeder zou ik zeker een kans geven. Misschien een goed gesprek aan gaan met haar en alles uitpraten. Jij hebt nu ook wel wat extra steun nodig. @Suus/Pomme: hier ook een kleine die nog niet alleen wilt lopen. Hij wil nog steeds 1 vinger als ondersteuning, want hij kan het wel. Eigenwijsje. hihi Oke meiden ik ga er vandoor. Nog ff van de zon genieten, nu het nog kan. O ja en heimwee naar Dubai is het niet hoor. Ik verlang alweer naar het koude kikkerlandje. Dus onze verhuizing naar NL is een goede stap geweest. Tot snel. LIefs, Patries
MamaMo: ik zo evenals Saskia eerder geneigd zijn alleen onder toezicht korte bezoekjes te doen. Sluit me aan bij haar beweegredenen. (dit was ff heel snel, maar wilde wel even antwoorden, vanavond ben ik er weeeeeeeer! !)
mamamo: ik sluit me aan bij patries die nu met haar bruine billen op het strand ligt in dubai... geef je moeder een kans, geld issues zijn vaak reden van ruzie binnen families, maar is het zo niet waard om elkaar nooit meer te zien, de rest klinkt als doodgewone communicatie misverstanden, dus ga lekker bij je moeder langs met een bloemetje of een gebakje en praat het open en eerlijk uit...dan ben jij maar even de volwassene en de wijze... wat je schoonmoeder betreft...laat haar nooitnevernooitniet alleen meer op kinderen passen, ze is labiel en onverantwoord bezig...een alcoholist moet je niet alleen laten met kids, no matter wie het is...je man zou dat moeten begrijpen, ga wel langs op visite desnoods, het is toch familie, de oma van je kleintje...het is waar wat saskia zegt, ze zal wel drinken met een reden...maar ja...zoals mijn man altijd zegt...elk hoertje heeft een zielig verhaal,..is no excuse! sorry als ik bot overkom...safety van je kind gaat voor alles!sterkte ermee...
-hoi dames, het is hier alleaal erg spannend en over mijn cycles van 28 dagen zit ik al heen. nu houdt ik dus rekening met 35 dagen maar dat is toch wel de max . zaterdag verwacht ik mijn ongie maar nog geen voortekenen. welke kindjes lopen er nog niet? alicia zette der 1e stapje 1 dag voor der verjaardag en loopt nu heel de dag al zon 3 weken en kan zelfs rennen sinds een paar dagen. kruipen doet ze eigenlijk niet meer nu ze zo goed kan lopen. traplopen dat kan alicia sinds 10 maanden ongeveer en ook meteen helemaal naar boven. nou ja lopen meer klimmen haha. ze vind het geweldig en heb maar meteen traphekjes geplaatst alicia wilde gisteren niet eten en ook der melk wilde ze niet. ze is een paar keer wakker geworden omdat ze geen dekens had en dus koud lag en ook wilde ze 1 x eten wat alleen een goed teken is natuurlijk. vandaag is alles weer prima en is echt overdreven vrolijk en heeft energie voor 10
Dag mama's Hier even snel een bericht van mij. Ik heb het super druk. Mijn zus is afgelopen zaterdag getrouwd, was een super druk weekend. Yasmine logeert bij oma en opa in Amsterdam omdat ze ziek is en niet naar de creche mag. Ze heeft het hand voet en mondziketkte. Is heel besmettelijk, ik heb het heel druk op werk en heb dus maar geen vrij genomen. mamamo, ik wilde toch even reageren. Ik schrik wel van je verhaal. Ik zou mijn kind daar nooit meer brengen. Wat jouw man heeft gedaan kan ook echt niet jullie moeten wel op 1 lijn blijven. Ik zou mijn eigen moeder wel nog een kans geven want die heeft jouw kind nooit verwaarloosd. Lovewinnie, spannend hoor! Yasmine loopt hier ook heel goed en kruipt haast niet meer.
Jesper loopt ook nog niet, alleen nog maar tegen en rond de tafel enz en achter de loopkar, maar echt nog niet alleen, doet ook nog niet echt pogingen om los te staan. Heb ik nog maar 2 keer gezien. Nog meer die nog niet lopen? Volgens mij is jesper echt de enige?
@lovewinnie: spannend is het voor jou trouwens! Weet je al wanneer je gaat testen? Zaterdag is mijn nod, had me een dag vergist. Ik ga er alleen niet maar vanuit dat het deze ronde al raak was, want ondanks dat ik geen klachtjes heb, had ik toch vanochtend alvast een testje gedaan. Beetje nieuwsgierig haha. Nou, heel erg negatief! Terwijl ik met Jesper al 3 dagen voor nod positief testte. Dus ik ga nu maar gewoon wachten tot ik ongi wordt en dan op naar de volgende ronde. t Zou ook te mooi zijn om in je huwelijksnacht zwanger te raken he? We hebben al zo veel geluk gehad de afgelopen tijd. @mamamo: ik zou onder geen enkele voorwaarde je kind er alleen naar toe laten gaan. Persoonlijk zou ik dit idd genoeg reden vinden om het contact te verbreken, maar dat is ook zo drastisch en beter zal het idd niet worden als niemand haar straks meer wilt zien. Wat je moeder betreft, zou ik toch eens proberen om het contact voorzichtig te herstellen. Gaat het niet is het ook zo weer verbroken, maar wie weet loopt het juist wel heel goed en dan je kleine ook nog een band met je moeder opbouwen.
Lieve Mammo, Ik ben met IMD mee eens. Ik vind dat jouw kleine op het KDV thuishoort voor je eigen goed gevoel zonder ongerustheid of zo. Ik zou je schoonmoeder nooit meer een kans geven, sorry, maar de veiligheid van je kind gaat ECHT voorop! Probeer goedmaken met je moeder....voorzichtig... Sterkte, Liefs, Miranda Ik ga maar weer verder aan het werk....heb wel bijgelezen en kan niet meer verder reageren want ik heb hier een deadline....tot snel weer! Liefs en ik heb er al zin in volgende week zaterdag om jullie te ontmoeten op de jaarbeurs!
Lopen Hier wordt nog niet los gelopen. Wel achter de loopkar (of een stoeltje/doos of wat ook mar voorhanden is ) en langs vanalles. Bij Tijn zit het er echt aan te komen, die staat al vrij veel los, en het is nu echt wachten op de eerste losse stappen. Chris durft nog niet zo. Isa heeft overigens heel lang langsgelopen en aan de hand. Die zette haar eerste losse passen pas met 17m, maar liep toen ook meteen heel stevig, viel zelden en kon ook bijna meteen in zijn achteruit Time will tell er wordt hier driftig over en weer geconverseerd en -ook zo lief- naar elkaar gezwaaid! Klap eens in de handjes doet het erg goed ook Tijn viel vanavond met zijn bekkie op de badrand toen hij stond te springen in bad: tand door de lip, dat geeft altijd al veel bloed, en in bad natuurlijk helemaal, het leek wel een abatoir in de badkamer. Arm ding. Morgen dagje werken en dan weer weekend! Nog geen plannen, dus dat is eigenlijk wel lekker!
wat is iedereen toch lekker makkelijk in iemand nooit meer een kans geven tja als het een wildvreemde is was dat makkelijk gezegd maar voor ik tegen mijn moeder ga zeggen dat ze mijn kind NOOIT meer mag zien is er nog wel heel wat meer gebeurd dan nu en god knows.. de relatie met mijn familie is absoluut niet wat het hoort te zijn. allicht herinnert iemand zich nog wel dat ik hier ook af en teo wat gespuit heb.. en dat is maar het topje van de ijsberg ben ik bang. en ja elk hoertje heeft een zielig verhaal.. maar je (schoon)moeder is nou niet echt een willekeurig hoertje van de straat dat is familie en zoals je zoontje/dochter JOUW kind is.. is manlief (of vrouwlief) dus het kind van zijn/haar moeder als redelijk verse moeders moeten we ons toch een beetje kunnen voorstellen hoe belangrijk zoiets is? en nee ik zal inderdaad ook niet iemand die drinkt op anne laten passen maar een beetje begrip voor manlief misstaat ook niet denk ik want uberhaupt dr nooit meer naar dr kleinzoon laten kijken is ook ietwat overdreven. kan me zelfs nog voorstellen dat je er voorwaarden aan stelt.. zoals ze mag niet gedronken hebben als jullie langskomen.. en je laat dr niet alleen met hem maar nooit meer..? waarom? je ontneemt niet alleen oma haar kleinzoon.. maar je ontneemt je man ook zijn moeder. en je kind zijn oma. praat niet goed dat hij het achter je rug om doet... maar sommige mensen zijn gehecht aan hun ouders en sommige ouders aan hun kinderen
Ik ben zoooo blij Vandaag belde een collega arts van de behandelend arts van Tim op, de eigen arts zou gisteren mij terug bellen, maar dat was er bij ingeschoten dus belde een collega van haar mij op.. Ik had haar namelijk gebeld met de vraag of ik nog nieuwe medicijnen moest bestellen voor Tim en zo ja of ze dan een recept op kon sturen omdat ik zo goed als door de medicijnen heen was.. En de 28e zouden we de uitslag krijgen van de laatste bloedonderzoeken, dus dat duurde nog een paar dagen, maar tot die tijd had ik niet genoeg meer in huis zeg maar.. De arts vertelde mij dat de bloeduitslagen heel erg goed waren en dat we vanaf nu mogen stoppen met de medicijnen! Over 3 maanden weer op controle komen en als dan alle uitslagen van zijn bloed goed zijn, zijn we van de bezoekjes aan het Sophia af! Ik ben echt zoooooo blij