hoi allemaal vandaag stond ik met flinke koppijn op en heb al minimaal 10 x moeten overgeven. alicia is daarnaast ook nog erg lastig, het huis een rotzooitje en wordt dus gewoon een shit dagje vandaag. heb der op bed gelegt met een papfles maar nog wil ze niet slapen. ze was wel pas half 9 wakker maar toch. de kat hangt ook al heel de dag op mijn lip en ben in staat om hem door heel de kamer te gooien grrr. saskia: je moet doen wat je zelf het beste vind. alleen jij kent de hele situatie. het is wel de oma van je dochter en wie weet hoelang ze die nog mag hebben. succes mobielfriek: wat fijn zeg om te horen, nu maar hopen dat de controle over 3 maanden nog goed is en hij voor altijd van de medicijnen af mag. wordt gek van die kat, zet hem zometeen gewoon even buiten. loopt heel de dag te mouwen of er iets gaat gebeuren, lijkt mijn de hele tijd met die schuurspons van een tong. komt continu naast en op me liggen ook al laat ik merken dat ik echt geiriteerd raak en meestal gaat hij dan wel weg. loopt me echt heel de dag achterna waardoor ik hem al een paar keer doordat ik hem niet zag een schop heb gegeven omdat ie op of voor me voet gaat liggen. ik zou dan wel wegblijven maar nee djego valt me echt lastig. zal hem even knuffelen nu en hopelijk gaat alicia even slapen en ik wat an opknappen. heb 2 paracetamols op en begint nu wat te werken. nu nog even eten en hopelijk blijft het binnen. ferdi zegt dat ik zwanger ben maar ik voel me niet zo, ik voel me gewoon echt zielig en ziek . als ik morgen nog neit ongesteld ben doe ik een test. pff wrdt weer misselijk doei doei
@ Lovewinnnie: Een kat voelt het als je zwanger bent en word dan heel erg aanhankelijk, eigenlijk zoals jij het beschrijft tot op het irritante aan toe.. Dus wie weet ?
@lovewinnie voordat ik zwanger was had ik 2 katten.. 1tje superaanhankelijk de ander superschuw en the minute dat ik zwanger was was de schuwe poes niet meer van me af te slaan. terwijl ze daarvoor zelfs amper aaibaar was.. wilde ze nu continu op schoot.. kopjes geven.. aangehaald worden leuke is.. nu ben ik toch al heel lang niet meer zwanger maar ze heeft in die periode enorm veel vertrouwen in mij (en job) opgebouwd want ze is nu een heerlijke kroelpoes. Althans.. zolang er dus geen bezoek is en anne op bed ligt (anne aait graag met blokjes.. dus dat ze niet door anne geaaid wil worden is niet zo gek.. die is nog te onvoorspelbaar ook denk ik)
mobielfreak: gefeliciteerd! eindelijki van de medicatie af! goed nieuws! het blijft toch chemisch spul wat in zo'n lief kinderlijfje gaat, en nu is timmie weer helemaal happy! Lovewinnie: klinkt inderdaad zwanger, katten doen dan gek, hoewel die twee van mij nooit zoietrs gedaan hebben...rustig aan maar en twee paracetamolletjes kunnen geen kwaad! Ik sluit me bovendien aan bij saskia! Dat van dta hoertje en dat zielige verhaaltje was anders bedoelt dan dta het overkwam, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik? ik vergeef mensen ook snel, het is je familie en familie is belangrijk, er moet wel heel veel gebeuren wil ik familie nooit meer wilen zien, inderdaad gewoon op bezoek blijven gaan en onder toezicht, nooit elkaars familie afkraken, hoe makkelijk het ook is...vorm samen een front! suus: gwyneth staat ook nog niet alleen, zelfs niet aan een tafel of loopwagen of wat dan ook, ze kan zelfs nog niet eens zelfstandig zitten! dus no worries! het komt allemaal wel...we moetne gewoon geduld hebben denk ik? gwynnie kan wel supergoed zappen en de krant "lezen"...ieder zijn ding toch? ben wel blij dta ik niet de enige ben wiens kindje nog niet loopt trouwens! thanks!
@jeniffer: mijn reactie was ook niet meteen dat ik dacht dat zn moeder vergeleken werd met een hoertje hoor meer dat ik vind dat je wel ietwat begrip mag hebben voor het "zielige verhaal" in geval van familie (en vrienden en andere mensen die je kent) en iemand uitsluiten.. heeft nogal gevolgen voor meer mensen dan enkel jezelf. maar je moet wel proberen in ieder geval voor het oog op 1 lijn te blijven anders gaat het helemaal de mist in denk ik dus dingen achter iemands rug om doen.. dat kan dan echt niet. maar zeggen "nooit meer je kleinkind" tja.. dat kan denk ik ook echt niet *grin* lastig dus en like i said.. hier hetzelfde verhaal mijn oma vindt nog steeds dat ik wel langs mag komen met anne.. maar dat job eerst excuses aan moet bieden. en dan denk ik nog van "tja.. who cares.. je kan ook gewoon sorry zeggen dan zijn we er vanaf" maar voor job is het een principekwestie wat ik ook wel begrijp dus ondanks dat ik er nog steeds wel om kan janken.. zal ik dus niet stiekum daar even langs gaan want ik ben tenslotte niet getrouwd met job omdat ik niet naast hem wil staan. hoe zeer ik er ook van baal. en job zorgt dat we netjes op tijd bij mijn moeder op mn verjaardag zijn.. zodat ik daar dan nog koffie kan drinken met opa en oma zo werkt het 2 kanten op.. en balen we er natuurlijk allebei nog steeds enorm van. mar tja.. je bent in ieder geval wel 1 "team" voor de buitenwereld. (en ja die vinden dat niet leuk.. nou trust me.. ik zou ook willen dat het niet nodig was!)
saskia: hier ook een rare familie met mensen die elkaar al meer dan 15 jaar niet gezien hebben, bruiloften waar de ene ouder wel komt en de ander dan niet, tantes die ernstig ziek zijn en dan zelfs niet gebeld worden, begrafenis van een broer en dan zelfs elkaar tijdens de begrafenis ontwijken en raar lopen doen, geen afscheid van je eigen broer kunnen nemen daardoor en ga zo maar door, heb ik ook het topje van de enorme ijsberg maar laten zien...families...pfffff....mijn zus en ik hebben besloten om zelf nooit zo te worden en het nooit zo ver te laten komen en het ons niet te laten belemmeren...er zijn nu kleinkinderen sinds kort en zelfs voor de kleinkinderen wordt niet normaal gedaan...what can you do? het blijft familie, het blijft je moeder, de oma van mijn kinderen, hoe erg en vals en bitter ik haar ook vind...en inderdaad, je bent getrouwd en je vormt samen een front en je helpt elkaar, wat jij en job doen is dan helemaal ok toch? tis niet anders, niet leuk, maar voor anne wel goed, het is nou eenmaal zo...laten wij maar wijzer worden dan! voor onze kinderen!
Over het verhaal van MamaMo: Met nooit meer zien bedoel ik vooral : ze kan het kind natuurlijk nog zien, maar onder 'toezicht'. Ik zou mijn kind nooit meer alleen bij haar laten, ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets zou gebeuren met mijn kind. En ik kan dat wel, zeggen, het is gedaan nu. Heb ik een aantal jaartjes geleden bij mijn vader gedaan. Hij is een stap te ver gegaan en een volle emmer loopt over. Ik heb nooit iets aan mijn vader gehad, dus het was zeer makkelijk te zeggen dat ik er klaar mee was en dat ik hem niet meer wou zien. Ik heb hem effectief ook nooit meer gezien en ik zal hem NOOIT vergeven dat hij GEEN vader voor mij was. Je zet geen kind op de wereld om er niet voor te zorgen of gewoon eens bellen als het je goed uitkomt. Ach, het is alles samen gewoon. Maar dit geheel terzijde dus..
@ Mobielfreak: Wat een goed nieuws zeg!! En Tim heeft evenveel tandjes al Keld! @ Lovewinnie: Hmmm, ben benieuwd wat het testje zal uitwijzen. Dat je nog kan wachten! Ik zou nu al testen (te nieuwsgierig!! ) Hopelijk zijn jij en Alicia snel beter. @ Suus: Balen dat de test niet positief was, maar kan nog steeds natuurlijk! @ Noor: Wat zielig! Gelukkig lijkt het erger dan het is!
virginie: vreselijk dat ouders zo kunnen zijn...het is moeilijk...zo zie je maar weer, iedereen heeft een verhaal...het lijkt altijd allemaal zo gezellig hier, maar we komen allemaal ergens vandaan en hebben allemaal ervaringen en een geschiedenis...het lijkt altijd zo mooi op de oppervlakte...never assume anything!
heb net testjes besteld en hoop dat ik ze morgen binnen heb. het is pas de 1e ronde dus reken er niet echt op het zou wel leuk zijn . dus morgen weet ik waarschijnlijk meer
1e ronde zegt niets hoor Lovewinnie Ik heb zo'n vermoeden dat het best wel eens raak kan zijn in jouw geval
testje testje testje! Mobielfreak: wat een supernieuws zeg! Jeetje te bedenken dat jullie in het begin zó in de rats hebben gezeten en nu gaat het zó goed! Echt fijn!
@ Noor: Ik kan het ook nog steeds niet helemaal bevatten hoor, besef moet nog gaan komen denk ik.. Kon bijna wel janken aan de telefoon, dat ik nu een kindje heb wat dalijk medicijnloos is net als ieder ander kindje.
@mobielfreak ik wilde je even feli-en via msn maar... dan moet je er wel zijn dus bij deze alsnog zo maar even @virginie Ik stuur je zo een pmtje
alicia is net uit bed geklommen en is eruitgevallen de arme schat. ik heb dus besloten dat er een peuterbed komt voor 2009 begint. zal wel even wenne zijn voor der maar dit vind ik wel gevaarlijk ze stappelt alles op, knuffels, sierkussentjes en deken om er op te gaan staan en te klimmen. ze is nog niet eerder gevallen en met voetenzak wordt ze helemaal gek en hysterisch dus dat is geen oplossing. ze is nu aan het spelen dus denk dat het wel weer goed is. soms heb je van die dagen dat je beter in bed kunt blijvnen liggen. ik ga als ik beter ben maandag dus even langs de ikea. mijn neefje sliep met 17 maanden al in een peuterbed en ging prima, ook kan alicia al erg goed lopen, klimmen en afstappen/glijden testen, ik kan me nog wel inhouden gelukkig maar dan moeten de testjes morgen wel binnen zijn. heb ze besteld bij sensitest en dan de midstream. iemand goede/slechte ervaring mee. ps: als dit ziek zo zijn door zwangerschap mag ik me borst wel nat maken.
@lovewinnie: ik zeg zwanger! ben heel benieuwd naar je testjes, al lijkt het me idd een naar vooruitzicht als je elke dag zo misselijk bent. (ps bij de kruidvat hebben ze ook testjes hoor, schijnen heel goed te zijn.) 1e ronde kan heel goed hoor, was bij jesper ook de 1e ronde gelijk zwanger. @lopen: nou, ben toch wel blij te horen dat jesper niet de enige is die nog niet loopt. Ik lees overal dat 15 maanden gemiddeld is, maar er zijn hier al zoveel lopende kindjes dat ik me afvraag of dat wel klopt. Hier nog geen ongi, maar wel de standaard klachtjes. Dus zal dit weekend wel komen. Ik heb altijd zo'n hekel aan wachten. Als zo'n testje dan negatief is, wordt ik het liefst direct ongesteld, dan kun je weer verder.
Lovewinnie: Ik zeg ook, zwanger! En 1e ronde zegt idd niks, want kijk maar naar mijn banner Bij mij was het ook in de 1e ronde raak. En de kat lijkt mij ook genoeg te zeggen, want de katten bij mij zijn nog steeds niet bij me weg te slaan. Ze voelen het zó goed aan! Spannend meid, ik duim voor je! Suus: Kyra loopt ook nog niet los hoor! Ze rent wel achter de loopkarretje, echt rennen. Maar loslopen, nee hoor. Aan de hand loopt ze ook en dan heeft ze alleen 1 vinger vast, dus volgens duurt het niet lang meer. Ach, het komt vanzelf hoor! Saskia: Mooi gezegd! Als je er echt over na gaat denken is het echt NOOIT meer zien van je kleinkind/schoonmoeder wel heel resoluut! Maar het lijkt me idd duidelijk dat schoonmoeder haar kleinkind alleen nog maar onder toezicht mag zien. Mobielfreak: Wow meid, wat een supernieuws! Natuurlijk ben je blij, meer dan blij zelfs! All: Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op met Kyra sinds 2 dagen. De AB-kuur schijnt goed aan te slaan en ze heeft weer praatjes voor tien! Hihi.... Ben zó blij! Ze zegt nu sinds 2 dagen ook het woordje 'eten' , maar alles is nu eten, zo leuk! Volgende week 20 weken echo, JIHA!
@ mamamo: moeilijke situatie! Ik sluit me aan bij Saskia! @ los lopen: hier ook nog niet, hetzelfde als bij suus. Langs de tafel en met zijn babywalker en aan de hand lopen. Maar nog niet los... @ lovewinnie: spannend meid! Ik ben benieuwd! Zou heel leuk en snel zijn! @joyce: fijn dat kyra bijna is opgeknapt! Vandaag wezen zwemmen met Aiden en mijn moeder! Was erg gezellig en Aiden genoot volop!